Ik lag met een McBookpro op schootquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn Windows PC heeft geen cam, heb ook nog wel een iMac staan, maar dan moet ik achter een bureau ipv languit op de bank.
"It wooks pwetty..."quote:
Best wel he? En hij maar raar kijken als we lachen als hij het zo uitspreektquote:
Voor mij hoeft dat dus nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, got the hint. Will stay away next time. You cheeky cunt.
Die staat onder de iMacquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik lag met een McBookpro op schoot
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik lag met een McBookpro op schoot
Toch handig, iemand die zelf de voor de hand liggende dingen post.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Bedankt voor je waardevolle bijdrage.
quote:
Wil je een aai over je bolletje meis ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:50 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Toch handig, iemand die zelf de voor de hand liggende dingen post.
Flannery of Sloanequote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helder statement.
Cali, vernoem je je eerste kind wel naar een Ier dan.
WHAquote:
De grroene. Dank je. Liefquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier zoek er maar een uit dan:
[ afbeelding ]
Ungrateful broad
Ah wat ben jij toch heerlijk snel op je tenen getrapt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wil je een aai over je bolletje meis ?
Bijvoorbeeldquote:
ENGELquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:54 schreef -Engel- het volgende:
ik ook niet
mag ik een roooooooooooooooooooooooooode of zo'n zonnetje of hartje![]()
en middag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |