Je bent er nogal mee bezig dus? Ikzelf zou eerder iets schrijven als "Thuis douchen is toch veel chiller?" zonder me daarbij welke voorstelling dan ook te maken laat staan deze grafisch te verwoorden maarja.. niets mis mee hoor, dat jij aan dat soort dingen denkt.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:21 schreef very het volgende:
[..]
Ja, over het NIET doen daarvan...je leest wat je wilt lezen
Lijkt erop dat jij er meer mee bezig bent. Jij ziet iemand het woord "blote lul" schrijven en gelijk krijg je hoopvolle verwachtingen en probeer je op ingedekte wijze te ontfutselen of ik wellicht interesse in je zou hebben.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je bent er nogal mee bezig dus? Ikzelf zou eerder iets schrijven als "Thuis douchen is toch veel chiller?" zonder me daarbij welke voorstelling dan ook te maken laat staan deze grafisch te verwoorden maarja.. niets mis mee hoor, dat jij aan dat soort dingen denkt.
Ferry, piekfijn geklede jongeman, lees je eigen schrijven anders zelf nog een keer:quote:Op donderdag 2 april 2015 10:31 schreef very het volgende:
[..]
Lijkt erop dat jij er meer mee bezig bent. Jij ziet iemand het woord lul schrijven en gelijk krijg je hoopvolle verwachtingen en probeer je op ingedekte wijze te ontfutselen of ik wellicht interesse in je zou hebben.
Tja.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:02 schreef very het volgende:
Als je goed sport dan ben je zo kapot en zeiknat van het zweet dat naar huis fietsen je ziek maakt. En je gaat toch godverdomme niet op de sportschool douchen en dan in je blote lul tussen al die gespierde mannen staan. Of wel, TS?
Daarom: Auto.
Geef het op. Ik ben niet geïnteresseerd dus probeer me niet anders voor te stellenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ferry, piekfijn geklede jongeman, lees je eigen schrijven anders zelf nog een keer:
[..]
Tja.
Lol alsof een gemiddelde fitnessinstructeur uberhaupt weet hoe je een correcte squat uitvoertquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Succes met fatsoenlijke krachttraining zonder opwarming.
Bovendien komt een verstandig mens, als hij al fitnesst (er zijn leukere manieren om evenveel of beter resultaat te boeken, tegenwoordig ook honderdeneen vormen die fitness-gebaseerd zijn zoals crossfit), niet zo zeer voor krachttraining maar voor conditionele training. Het verschil? Kracht is maar 1 component van conditie. Als je een breed bovenlijf hebt dan sta je trouwens best wel voor lul als je benen op luciferhoutjes lijken. Het is een van de grote bronnen van vermaak voor mensen die daar werken.
Ja leuk een warming-up voor m'n benen terwijl het rug of schouderdag is. Of doe jij windmills en halo's en stretches terwijl je fietst?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat verschuift in veel gevallen de vraag naar waarom ze niet met de fiets naar het werk gaan aangezien de meeste mensen binnen 10-15 km. van hun werk wonen.
[..]
Sporten is sporten. Als je tijd maakt om te sporten kan je net zo goed met de fiets naar de plaats van het sporten toe. Qua tijd is het juist efficiënter omdat de transporttijd benut wordt voor warming up en cooling down die je nu in de zaal moet doen terwijl er onbenutte transporttijd bij komt.
[..]
Dat maakt geen relevant verschil. Het gaat bij een warming up er om dat je hartslag omhoog gaat en dat je dit rustig opbouwt. Of dat je dat op een fiets in de fitness doet of op een fiets buiten maakt geen verschil. Je bepaalt zelf hoe je buiten fietst, niemand maakt mij wijs dat hij buiten niet hard genoeg kan fietsen om goed warm te worden, dit zeg ik als fanatieke fietser.
Ja want die 200 kcal die je verbrandt op je fiets kun je er niet bij eten zeker. Ectoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 03:45 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Niet iedereen wil een vieze ecto zijn met het fysiek van een ondervoede Ethiopiër. Met je cardio.
Daarnaast is het smerig kutweer, dus flikker op met je fietsen naar de sportschool idioot.
Welke conditie? Dat je 5 keer een gewicht kan wegdrukken. Niet om 10 km hard te lopen. Zijn 2 verschillende disciplines.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:47 schreef bascross het volgende:
[..]
Als je 4/5x in de week aan fatsoenlijke krachttraining doet zonder verdere cardio is je conditie beter dan die van de gemiddelde Nederlander. Al was het alleen al omdat het gros tegenwoordig vies dik is. Krachttraining is trouwens prima voor je hart.
Defineer goede krachttraining en goede conditie.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:22 schreef Aesthetics_ het volgende:
[..]
Dit denken. Als je aan goede krachttraining doet bouw je wel degelijk conditie op.
Sap weetquote:Op zondag 29 maart 2015 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen die denken dat die paar km fietsen hun spiergroei belemmert
Mensen die moeite hebben met eten
Ecto's die net een paar maanden trainen omdat ze ripped willen worden voor de zomer
8 km fietsen. Hoeveel kcal denk je te verbranden? Nog niet het equivalent van een broodje pindakaasquote:Op zondag 29 maart 2015 23:32 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Ineens 6 grote maaltijden op een dag naar binnen krijgen is niet voor iedereen even makkelijk nee. Al helemaal als dat niet meer genoeg is omdat je 4x per week 8KM naar de sportschool moet fietsen en ernaast ook met je werk/hobby's heel erg actief bent.
Met je laatste zin heb je wel een punt, maar zielig dat je andere mensen moet "en " om jezelf beter te voelen
Mac heeft prima post-workout meals.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Die dus is niet heel erg logsich, om het zachtjes uit te drukken.
[..]
Ja, die mensen hebben het niet goed begrepen.![]()
Niks mis met dagelijks roomboter. Das beter dan je vlees braden in de zogenaamd gezonde olijfoliequote:Op maandag 30 maart 2015 18:24 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Buitenom het feit dat een fatso bent als je altijd roomboter vreet kom ik op 25 boterhammen uit. Bovendien verbrand je standaard al 1000-1500 kcal per dag. Daarbij haal je nooit 100% rendement met vetverbranding.
Leuk dat je uit je nek loopt te lullen, maar doe dat maar bij je begeleider.
Wat ik doe is 11km heen en 11km terug naar werk fietsen. Ik weet dat die afstand te kort is om een beetje flink kcal te verbranden, dus ga ik juist volle bak knallen om dan maar spieropbouw te stimuleren. Want meer spier betekent ook uiteindelijk meer verbranding. Toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:47 schreef fathank het volgende:
8 km fietsen. Hoeveel kcal denk je te verbranden? Nog niet het equivalent van een broodje pindakaas
hoezo is die afstand te kort om kcal te verbranden? Als ik jou was zou ik m'n lichaam opofferen aan de wetenschap want volgens mij ben je dan de enige persoon die geen energie nodig heeft om te leven/bewegen.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:05 schreef very het volgende:
[..]
Wat ik doe is 11km heen en 11km terug naar werk fietsen. Ik weet dat die afstand te kort is om kcal te verbranden, dus ga ik juist volle bak knallen om dan maar spieropbouw te stimuleren. Want meer spier betekent ook uiteindelijk meer verbranding. Toch?
Niet niks natuurlijk, maar wel veel te weinig.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
hoezo is die afstand te kort om kcal te verbranden? Als ik jou was zou ik m'n lichaam opofferen aan de wetenschap want volgens mij ben je dan de enige persoon die geen energie nodig heeft om te leven/bewegen.
Hoezo veel te weinig. 22 km op een dag fietsen is meer dan de gemiddelde beweging die een nederlander maakt in 1 week. Die zitten liever in hun auto, en ploffen neer op de bank met een zak chips.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:10 schreef very het volgende:
[..]
Niet niks natuurlijk, maar wel veel te weinig.
Post aangepast.
Je lichaam verbrand eerst koolhydraten en gaat pas als die koolhydraatvoorraad op is over op vetverbranding.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:14 schreef antfukker het volgende:
[..]
Hoezo veel te weinig. 22 km op een dag fietsen is meer dan de gemiddelde beweging die een nederlander maakt in 1 week. Die zitten liever in hun auto, en ploffen neer op de bank met een zak chips.
Lekkere sportieveling.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:31 schreef very het volgende:
[..]
Je lichaam verbrand eerst koolhydraten en gaat pas als die koolhydraatvoorraad op is over op vetverbranding.
Dat duurt gemiddeld rond de 20 minuten ofzo...maar tegen die tijd ben ik dus al op mijn werk aangekomen.
Nou is dit niet het enige wat ik doe hoor, ik doe ook zwemmen, hardlopen, lange stukken fietsen, mountainbiken...maar juist dat woon/werk verkeer wil ik zo optimaal mogelijk benutten, want dat doe ik praktisch dagelijks. Dus zoek ik de meest effectieve manier om dat te doen, en mijn theorie is dan dat ik dus beter op hoge intensiteit* kan fietsen dan op laag vetverbrandingstempo, aangezien ik dus steeds net niet aan de vetverbranding toe kom.
*Hoge intensiteit voor meer spieren. Want spieren hebben meer calorieën nodig dus gaat mijn calorieverbranding daardoor vanzelf steeds omhoog.
Je snapt mij niet. En je hoeft mij niet te vertellen hoe verbranding werkt. Overigens geldt de regel: Bewegen is beter als niet bewegen in veel gevallen.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:31 schreef very het volgende:
[..]
Je lichaam verbrand eerst koolhydraten en gaat pas als die koolhydraatvoorraad op is over op vetverbranding.
Dat duurt gemiddeld rond de 20 minuten ofzo...maar tegen die tijd ben ik dus al op mijn werk aangekomen.
Nou is dit niet het enige wat ik doe hoor, ik doe ook zwemmen, hardlopen, lange stukken fietsen, mountainbiken...maar juist dat woon/werk verkeer wil ik zo optimaal mogelijk benutten, want dat doe ik praktisch dagelijks. Dus zoek ik de meest effectieve manier om dat te doen, en mijn theorie is dan dat ik dus beter op hoge intensiteit* kan fietsen dan op laag vetverbrandingstempo, aangezien ik dus steeds net niet aan de vetverbranding toe kom.
*Hoge intensiteit voor meer spieren. Want spieren hebben meer calorieën nodig dus gaat mijn calorieverbranding daardoor vanzelf steeds omhoog.
Of jij snapt mij niet. Dat kan natuurlijk ook. Tuurlijk is beweging an sich al goed.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:41 schreef antfukker het volgende:
[..]
Je snapt mij niet. En je hoeft mij niet te vertellen hoe verbranding werkt. Overigens geldt de regel: Bewegen is beter als niet bewegen in veel gevallen.
Niets mysterie. Gewoon luiheid pur sang. Sowieso gaan wat heet 'fitnessen' om enigszins op lichaamsgewicht te blijven. Je kan ook gewoon je eten en bijbehorende porties matigen,wat vaker water drinken,snoepen tussendoor achterwege laten en gewoon gaan wandelen. Al was het maar een rondje straat.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als het regent, vooruit. Maar wat in godsnaam bezielt mensen om dat te doen als het niet regent. Je wil zogezegd gaan sporten maar het stukje naar het fitnesscentrum fietsen vinden ze te vermoeiend. Mysterie mens.
De conditie om te functioneren in het dagelijkse leven, dus bijvoorbeeld door een trap op te lopen. Deze basisconditie is bij veel viesdikke mensen niet aanwezig. Als je 4/5x in de week aan krachttraining doet is die conditie er wel. Dat er een conditie is om ineens 10km hard te lopen heb ik nergens beweerd.quote:[b]Op donderdag 2 april 2015 10:47 schreef fathank het volgende:
Welke conditie? Dat je 5 keer een gewicht kan wegdrukken. Niet om 10 km hard te lopen. Zijn 2 verschillende disciplines.
Hey niet iedereen gaat naar de gym om de crosstrainer te gebruiken tjap. Maar ga gerust je gangquote:Op donderdag 2 april 2015 10:47 schreef fathank het volgende:
Ja want die 200 kcal die je verbrandt op je fiets kun je er niet bij eten zeker. Ecto
Lol ga jij maar gauw naar je smith machine met je B&F shakebeker en handschoentjesquote:Op donderdag 2 april 2015 18:19 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
Hey niet iedereen gaat naar de gym om de crosstrainer te gebruiken tjap. Maar ga gerust je gang
Sowieso is de voeding de helft van het probleem. Je moet natuurlijk wel een beetje bewegen daarnaast maar dat hoeft niet per se sporten te zijn, wandelen, fietsen en tuinieren zijn eveneens prima vormen van lichaamsbeweging.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niets mysterie. Gewoon luiheid pur sang. Sowieso gaan wat heet 'fitnessen' om enigszins op lichaamsgewicht te blijven. Je kan ook gewoon je eten en bijbehorende porties matigen,wat vaker water drinken,snoepen tussendoor achterwege laten en gewoon gaan wandelen. Al was het maar een rondje straat.
Terechte klacht dus.
Of je neemt gewoon de trap in plaats van de lift, dan komt die conditie ook vanzelf. Je moet het niet moeilijker maken dan dat het is. Ik verbaas me er steeds weer over dat mensen voor een paar verdiepingen al de lift nemen. Het is vaak niet eens sneller/minder traag.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:13 schreef bascross het volgende:
[..]
De conditie om te functioneren in het dagelijkse leven, dus bijvoorbeeld door een trap op te lopen. Deze basisconditie is bij veel viesdikke mensen niet aanwezig. Als je 4/5x in de week aan krachttraining doet is die conditie er wel. Dat er een conditie is om ineens 10km hard te lopen heb ik nergens beweerd.
Duursport is uithoudingsvermogen, heeft weinig met krachttraining te maken.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon de trap in plaats van de lift, dan komt die conditie ook vanzelf. Je moet het niet moeilijker maken dan dat het is. Ik verbaas me er steeds weer over dat mensen voor een paar verdiepingen al de lift nemen. Het is vaak niet eens sneller/minder traag.
Je hoeft zeker niet aan krachttraining te doen om die conditie te hebben, gewoon wandelen in een stevig tempo, hardlopen en fietsen zijn prima voor een functionele (de hoeveelheid kracht die vereist is voor zulke zaken) krachttraining van de beenspieren. Duursport is een vorm van krachttraining - ook al spreken bodybuildingfanaten en fitnessboys dit graag tegen - met een relatief lichte weerstand en veel herhalingen. Voor dat doeleinde prima want je hebt er niets aan voor hardlopen of traplopen dat je 250 kg. kan squatten. Daarnaast is voor het traplopen het gewicht natuurlijk ook erg belangrijk.
Zoals ik zei, fanatieke bodybuilders en fitnessers zullen het tegenspreken.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Duursport is uithoudingsvermogen, heeft weinig met krachttraining te maken.
Samenstelling van jou spierenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zoals ik zei, fanatieke bodybuilders en fitnessers zullen het tegenspreken.
Krachttraining bestaat uit een spectrum tussen de extremen veel reptities met lage weerstand en weinig repetities met hoge weerstandd, waar kenmerkend is dat je regelmatig tot uitputting traint. Dat gebeurt met duursport net zo goed, als je het fatsoenlijk doet. Daarnaast durf ik te stellen dat een beetje een fietser (wielrenner dus) ook een aardige piekkracht heeft (die traint namelijk ook met een zeer hoge weerstand en weinig repetities bij sprintjes). Dat geldt natuurlijk niet als je steeds met 60% belasting loopt, dat noem ik geen duursport. Regelmatig de 90% van je maximale hartslag opzoeken hoort er bij.
Ik heb beide gedaan (een doe ik nog steeds), voor mij heeft duursport een groter effect, simpelweg omdat het beter aansluit bij de samenstelling van mijn spieren (zeer hoog aandeel 'trage' vezels).
1e is baasquote:Op donderdag 2 april 2015 22:39 schreef RickoKun het volgende:
Mijn gym is zo'n 1 kilometer verderop en ik ga lekker met de auto
Of soms met de electrische fiets
Kun je zelf we bedenken neem ik aan?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:47 schreef fathank het volgende:
Defineer goede krachttraining en goede conditie.
Dit hele topic zit vol met soviet-tijd sportwetenschappers en autistische ecto's die teveel op andere mensen letten.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:29 schreef fathank het volgende:
Weer zo eentje die het wiel heeft uitgevonden
Ga inderdaad maar eens (2 maand om te beginnen) op lichaamsgewicht trainen. Hier wordt je hele lichaam veel sterker en gespierder van. Kijk maar naar turners. En geen smoesjes dat lichaamsgewicht training niet zwaar kan. Probeer voor de gein de handstand pushup 3x8reps maar eens. Ik denk overigens ook dat maar weinig anabooltjes de L-Sit kunnen.quote:Op donderdag 9 april 2015 02:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit hele topic zit vol met soviet-tijd sportwetenschappers en autistische ecto's die teveel op andere mensen letten.
Ik ben een voorstander van het trainen met je lichaamsgewicht (low tech is geweldig), ik ben dan ook op zoek naar een pullupbar die ik thuis gemakkelijk kan gebruiken.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:12 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ga inderdaad maar eens (2 maand om te beginnen) op lichaamsgewicht trainen. Hier wordt je hele lichaam veel sterker en gespierder van. Kijk maar naar turners. En geen smoesjes dat lichaamsgewicht training niet zwaar kan. Probeer voor de gein de handstand pushup 3x8reps maar eens. Ik denk overigens ook dat maar weinig anabooltjes de L-Sit kunnen.
Het gaat niet om breed worden! Ik wil niet eens breed worden, ik heb liever een zeer sterk uithoudingsvermogen en een goede kracht met een normaal gebouwd sportlichaam.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:20 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Samenstelling van jou spierenals jij gewoon weet waar je mee bezig bent op gebied van krachttraining en voeding dan kan ook JIJ breed worden. Ondanks jou "samenstelling".
Een typische uitspraak uit de mond van iemand die bij duursport denkt aan fietsen met 25 km/u of joggen met 10 km/u. Het hangt maar net af van hoe je zelf traint, als je regelmatig korte sprints doet met een maximale intensiteit dan train je wel degelijk de kracht van je spieren, dat is heel het punt van intensieve intervaltraining.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Duursport is uithoudingsvermogen, heeft weinig met krachttraining te maken.
Als je het gaspedaal nog kunt intrappen heb je niet hard genoeg gesport, ik word altijd wakker op de IC van het plaatselijke ziekenhuisquote:
Wat is hier slecht aan? Buiten de standaard nadelen van roken.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Met de auto naar fitness vind ik niet zo raar.
Van die retards die direct na het sporten voor de sportschool gaan staan roken, daar stoor ik me meer aan.
naar huis fietsen moet je van zweten?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:12 schreef Coca_Cola het volgende:
Ze willen niet meer zweten na het douchen misschien?
Dat hangt er van af. Hoe ver? Wind tegen? Heuvel op?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:33 schreef fs180 het volgende:
[..]
naar huis fietsen moet je van zweten?
dikkie
Ik heb toevallig een paar maand geleden zo'n pull up bar gekocht (Perry sport) voor 30 euro. Op beslist zijn ze er wel goedkoper uiteraard. Die bar kan je gewoon tussen je deur post hangen zonder te hoeven schroeven en boren etc. Bevalt tot nu toe prima en je kan hem ook op de grond gebruiken voor dips en diepe push ups.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van het trainen met je lichaamsgewicht (low tech is geweldig), ik ben dan ook op zoek naar een pullupbar die ik thuis gemakkelijk kan gebruiken.
Zo gek is het niet als je bedenkt dat mensen ook voor revalidatie naar de fitness gaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:51 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg me alsjeblieft dat dit een grap is. Zeg me dat dit photoshop is.
Hoe sterk worden je benen van een paar sprintjes?quote:
Wat is het maximale gewicht wat een standaard deurkozijn kan hebben? Ik wil niet het hout slopen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 07:57 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een paar maand geleden zo'n pull up bar gekocht (Perry sport) voor 30 euro. Op beslist zijn ze er wel goedkoper uiteraard. Die bar kan je gewoon tussen je deur post hangen zonder te hoeven schroeven en boren etc. Bevalt tot nu toe prima en je kan hem ook op de grond gebruiken voor dips en diepe push ups.
Er is geen twijfel over mogelijk dat je meer spierkracht erbij krijgt door squats etc. te doen met een maximale inspanning, alleen gaat het er om hoe nuttig je dat kan gebruiken bij het rennen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe sterk worden je benen van een paar sprintjes?
Beter doe je krachttraining ernaast om je benen sterker te maken, waardoor je die kracht weer in je sprints kan gebruiken om meer snelheid te ontwikkelen. Mits je een beetje fatsoenlijke looptechniek hebt natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niets tegen het trainen op die manier als het iets toevoegt maar ik ben er nog niet van overtuigd dat het veel toevoegt voor mensen die middelgrote (5k/10k) en grote afstanden rennen. Ik heb er wel eens over nagedacht. Ik fiets daarnaast echter ook intensief (racefiets, hoge snelheden, ook regelmatig met een maximale inspanning) dus daar train ik ook al mijn beenspieren mee, om dan nog krachttraining te doen naast het rennen en het fietsen lijkt me te veel van het goede.
[ Bericht 1% gewijzigd door Bram_van_Loon op 10-04-2015 15:07:42 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Fair enough.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Met de auto naar fitness vind ik niet zo raar.
Van die retards die direct na het sporten voor de sportschool gaan staan roken, daar stoor ik me meer aan.
Hoe moet ik dat weten? Google it. Hij houdt mij makkelijk en ik weeg 73kg ofzoquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat is het maximale gewicht wat een standaard deurkozijn kan hebben? Ik wil niet het hout slopen.
Ik vraag het niet alleen aan jou. Jij zou het kunnen weten omdat het wellicht op de verpakking staat waar dat ding in zat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:50 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Google it. Hij houdt mij makkelijk en ik weeg 73kg ofzo
Is dat geen teken dat jij je kniegewricht overbelast? Dat kan toch nooit positief werken op de lange termijn?quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:08 schreef StevenTerpstra het volgende:
Ik woon heeeeel dichtbij de sportschool maar ga ook altijd met de auto.
Reden: soms schiet mijn rechterknie ineens op slot en kan ik niets meer
dan strompelen. Dan is het toch wel prettig dat je 20 passen moet strompelen
in plaats van 200...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |