Is toch logisch dat je met de auto gaat?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als het regent, vooruit. Maar wat in godsnaam bezielt mensen om dat te doen als het niet regent. Je wil zogezegd gaan sporten maar het stukje naar het fitnesscentrum fietsen vinden ze te vermoeiend. Mysterie mens.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wat als "dat stukje" 8 kilometer is? Zou jij dat gaan fietsen?
Alsof 8km zoveel isquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Gehoord van een warming-up? Of ga je met de auto naar de sportschool om daar op de fiets te gaan zitten?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Nee, het is toevallig dat ik nota bene naast een sportschool woon dus ik ga altijd lopend, maar als ik niet naast een sportschool woonde en die dag aan krachttraining doe heb ik echt de energie niet meer om terug te fietsen (in eventuele tegenwind)quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gehoord van een warming-up? Of ga je met de auto naar de sportschool om daar op de fiets te gaan zitten?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Alsof 8km zoveel is
20 minuutjes fietsen. Nou, woei. Mooie warmup voor de sportschool.
[ afbeelding ]
Zoiets ja. Als je al moe bent als je daar aankomt dan heb je het des te harder nodig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:00 schreef Hamlapje het volgende:
[..]
Is toch logisch dat je met de auto gaat?
Als je op de fiets naar een sportschool gaat ben je al moe als je daar aankomt. Hoe wil je dan nog op topsnelheid met je matties kunnen appen?
Het is net genoeg om warm te worden, ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Alsof 8km zoveel is
[ afbeelding ]
Ik niet, ik weet uit ervaring dat ook vermoeide spieren prima in staat zijn om te fietsen of te wandelen, het gaat iets minder snel maar je zal thuis geraken en de snelheid zal aanvaardbaar zijn (20 km/u op de fiets, 5-6 km/u te voet). Sterker nog, het is juist beter om vermoeide spieren met een lage intensiteit te laten bewegen, dat zorgt voor een betere bloeddoorstroming waardoor je spieren sneller en beter herstellen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:24 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Verder snap ik wel waarom mensen in ieder geval terug met de auto, brommer of scooter gaan na een krachtige training.
Dat lijkt het motto bij 90-100% van de politie-agenten te zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Helemaal niet naar de fitness, nog gemakkelijker, hoef je de auto ook niet te pakken.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als het regent, vooruit. Maar wat in godsnaam bezielt mensen om dat te doen als het niet regent. Je wil zogezegd gaan sporten maar het stukje naar het fitnesscentrum fietsen vinden ze te vermoeiend. Mysterie mens.
Ik heb een kennis bij de politie en volgens hem moet iedere agent ieder jaar opnieuw de sporttest afleggen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat lijkt het motto bij 90-100% van de politie-agenten te zijn.
Heb jij het slechte nieuws al verwerkt?quote:
Neequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Heb jij het slechte nieuws al verwerkt?
is dit echt...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Alsof 8km zoveel is
[ afbeelding ]
Naar het schijnt zo: http://psychcentral.com/lib/the-5-stages-of-loss-and-grief/000617quote:
Ik zou nu graag zeggen: "die gekke Americanen". Maar ja, ik heb hier ook winkels gezien waarbij je met de roltrap omhoog gaat en waarbij mensen als levenloze objecten op de roltrap staan die toch echt bedoeld is om sneller te lopen, niet om je te beletten om te lopen.quote:
Ik zit in de 3e fase: Als ze hun hardwerkende mensen in ieder geval van eten hadden voorzien dan was er niets aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Naar het schijnt zo: http://psychcentral.com/lib/the-5-stages-of-loss-and-grief/000617
Misschien hebben ze de weersverwachting gecheckt en vrezen ze dat het op de terugweg zou gaan regenen of willen ze graag douchen in t fitnesscentrum en niet na thuiskomst nog een keer.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Really?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zou nu graag zeggen: "die gekke Americanen". Maar ja, ik heb hier ook winkels gezien waarbij je met de roltrap omhoog gaat en waarbij mensen als levenloze objecten op de roltrap staan die toch echt bedoeld is om sneller te lopen, niet om je te beletten om te lopen.
En toch pak ik dan liever de normale trap dan de roltrap wanneer ik wil lopen. De treden zijn altijd dusdanig hoog dat het voor geen flikker loopt. (en met mijn 1,94 heb ik geen kabouter beentjes), maar een roltrap stapt altijd voor geen meter.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik zou nu graag zeggen: "die gekke Americanen". Maar ja, ik heb hier ook winkels gezien waarbij je met de roltrap omhoog gaat en waarbij mensen als levenloze objecten op de roltrap staan die toch echt bedoeld is om sneller te lopen, niet om je te beletten om te lopen.
Kan je toch lekker uitwaaien, meteen van de stank afquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mag met de buurvrouw mee rijden![]()
Fietsen doe ik vrij veel, naar m'n werk, naar de stad, naar overal, maar naar de sportschool meestal niet. Vind het niet zo prettig als ik na het sporten helemaal bezweet op de fiets moet, plus het wordt zo laat dan.
nee, ik douche nu niet na t sporten (eerst wel altijd) en vind t gewoon niet zo fijn. Bovendien is t best n eindje, waar het eerst tien min fietsen was.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:57 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
[..]
Kan je toch lekker uitwaaien, meteen van de stank af
Natuurlijk, een gewone trap is praktischer. Er is geen goede reden om een roltrap te gebruiken, winkels doen dat omdat mensen graag lui zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
En toch pak ik dan liever de normale trap dan de roltrap wanneer ik wil lopen. De treden zijn altijd dusdanig hoog dat het voor geen flikker loopt. (en met mijn 1,94 heb ik geen kabouter beentjes), maar een roltrap stapt altijd voor geen meter.
Succes met fatsoenlijke krachttraining zonder opwarming.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:56 schreef Aiciu het volgende:
En wat meerdere mensen al zeggen je komt voor krachttraining. Conditie bouw ik elders wel op in een natuurgebied.
1. Op 90 van de 100 dagen niet van toepassing.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de weersverwachting gecheckt en vrezen ze dat het op de terugweg zou gaan regenen of willen ze graag douchen in t fitnesscentrum en niet na thuiskomst nog een keer.
Geloof het of niet maar je kan het ook opmerken en je erover verwonderen zonder dat je je er druk om maakt. Echt waar.quote:
Je maakt je er niet druk om maar schrijft er wel - hoeveel regels zijn het inmiddels? - over...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar je kan het ook opmerken en je erover verwonderen zonder dat je je er druk om maakt. Echt waar.
Dat verschuift in veel gevallen de vraag naar waarom ze niet met de fiets naar het werk gaan aangezien de meeste mensen binnen 10-15 km. van hun werk wonen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:08 schreef Pulzzar het volgende:
Veel mensen gaan met de auto omdat ze bijvoorbeeld direct na hun werk gaan sporten.
Sporten is sporten. Als je tijd maakt om te sporten kan je net zo goed met de fiets naar de plaats van het sporten toe. Qua tijd is het juist efficiënter omdat de transporttijd benut wordt voor warming up en cooling down die je nu in de zaal moet doen terwijl er onbenutte transporttijd bij komt.quote:Of het scheelt hen vooral in tijd, want ze hebben die dag meer te doen.
Dat maakt geen relevant verschil. Het gaat bij een warming up er om dat je hartslag omhoog gaat en dat je dit rustig opbouwt. Of dat je dat op een fiets in de fitness doet of op een fiets buiten maakt geen verschil. Je bepaalt zelf hoe je buiten fietst, niemand maakt mij wijs dat hij buiten niet hard genoeg kan fietsen om goed warm te worden, dit zeg ik als fanatieke fietser.quote:Bovendien; een stukje fietsen is niet voldoende als je goed opgewarmd wilt zijn voordat je gaat trainen. Dan moet je alsnog op de loopband of crosstrainer.
Je kan je ergens mee bezig houden zonder je er druk over te maken. Allemaal een kwestie van relativering.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je maakt je er niet druk om maar schrijft er wel - hoeveel regels zijn het inmiddels? - over...
Niet met dit heerlijke weer met een graad of 10 terwijl het zonnetje veel schijnt?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:16 schreef Leandra het volgende:
Hmmz, kind op de fiets naar school brengen, moederfiets naar huis, fatsoenlijke fiets pakken en 15 km fietsen naar de sportschool.... sporten, 15 km terugfietsen, moederfiets pakken en kind ophalen van school.
Nah, niet met dit weer, ik kijk in juni wel een keer....
Second that. Het is fijn om na het spinnen eventjes rustig te fietsen met een lage weerstand en zo de benen wat te laten herstellen. Als je goed spint dan zijn je beenspieren na afloop flink vermoeid.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dan na t spinnen nog naar huis fietsenvond ik echt fijn
![]()
het scheelt gewoon redelijk wat in tijd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
1. Op 90 van de 100 dagen niet van toepassing.
2. Sinds wanneer is doucen nodig als je een paar kilmotertjes hebt gefiets? Los van het feit dat je echt niet gaat stinken omdat je een beetje zweet, zweet op zichzelf stinkt niet, het verspreidt slechts de stank die er al is. Als je je elke ochtend doucht en je je regelmatig zeep en shampoo gebruikt en je regelmatig je kleding vervangt dan ga je echt niet stinken doordat je een beetje zweet. Bovendien zou je niet al teveel moeten zweten van een stukje rustig fietsen.
Dit is een zeer terechte klacht, vraag me dit ook altijd af. Naar de sportschool rijden met de auto om daar op een fiets te gaan zitten of om te gaan rennen op een loopband. Zelf ga ik altijd op de fiets, als je een beetje doortrapt heb je de warming up al gedaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
ik vond t juist níet fijn..quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet met dit heerlijke weer met een graad of 10 terwijl het zonnetje veel schijnt?
Oké, het was een paar dagen geleden 's ochtends vroeg weer een keer een beetje koud. Daar bestaat gelukkig een geweldige oplossing voor: harder fietsen.
[..]
Second that. Het is fijn om na het spinnen eventjes rustig te fietsen met een lage weerstand en zo de benen wat te laten herstellen. Als je goed spint dan zijn je beenspieren na afloop flink vermoeid.
Ja, dit.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Alsof 8km zoveel is
[ afbeelding ]
TS is een pauper zonder auto en is jaloers als hij op zijn fietsje door weer en wind wordt ingehaald door een sporter in een auto!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dan deed je het fietsen na afloop verkeerd. Je moet dan gewoon heel erg traag fietsen, 15 km/u of trager.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond t juist níet fijn..
Maar autorijden ook niet. Fietsen was dan wel t beste ja![]()
Wat noem jij "geen stukje"? Waarom niet binnen een straal van 10 km? Daar moet toch altijd wel een gelijkwaardige fitness zitten?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:02 schreef Clashy het volgende:
Ik ga ook met de auto naar de sportschool, omdat de afstand geen 'stukje' rijden is.
Ja hoor, je wordt er echt jaloers van dat die gast met 40-45 jaar een hartinfarct krijgt doordat hij nooit meer beweegt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:56 schreef Tomansss het volgende:
[..]
TS is een pauper zonder auto en is jaloers als hij op zijn fietsje door weer en wind wordt ingehaald door een sporter in een auto!
doffe ellende dat fietsen. Kan alleen van de ov fiets genieten, omdat je dan niet in een stinkbus hoeft.quote:
Ja. ik zou die 10 minuutjes wel heen en weer fietsenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Het doel van een sportschool is (neem ik aan) fit worden. Dan is het vrij onnozel om met je vette aars naar de sportschool te rijden met de auto.Eens met ts.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:46 schreef Myrr het volgende:
Omdat het sneller is. Niet iedereen heeft de hele dag tijd om lekker op je gemak te doen.
School/werk snel naar huis spullen pakken, snel naar de sportschool, sporten, en als je dan binnen een kwartier thuis kunt zijn in plaats van dat je nog een half uur moet fietsen, zodat je nog aan je huiswerk/huishouden kunt is dat wel handig.
Maargoed, je zal wel werkloos zijn of gewoon niets te doen hebben dat je je dit nog af moet vragen.
Sneller boven zijn lijkt me een prima reden om een roltrap te gebruiken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk, een gewone trap is praktischer. Er is geen goede reden om een roltrap te gebruiken, winkels doen dat omdat mensen graag lui zijn.
Dan neem ik aan dat je verder weinig te doen hebt. Best te begrijpen dat drukke mensen de auto pakken, 8 uur lang werken, daarbovenop nog +1 uur reistijd naar en van werk. Koken een uur, boodschappen, eventueel kinderen, huiswerk, huishouden, slapen, daarbij nog willen sporten nou fuck de fiets dan hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 03:08 schreef Ruif het volgende:
[..]
Het doel van een sportschool is (neem ik aan) fit worden. Dan is het vrij onnozel om met je vette aars naar de sportschool te rijden met de auto.Eens met ts.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 03:45 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Niet iedereen wil een vieze ecto zijn met het fysiek van een ondervoede Ethiopiër. Met je cardio.
Daarnaast is het smerig kutweer, dus flikker op met je fietsen naar de sportschool idioot.
cardio niggaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:00 schreef Hamlapje het volgende:
[..]
Is toch logisch dat je met de auto gaat?
Als je op de fiets naar een sportschool gaat ben je al moe als je daar aankomt. Hoe wil je dan nog op topsnelheid met je matties kunnen appen?
Wat moet dat ellendig zijn als je zo'n druk leven hebt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 03:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je verder weinig te doen hebt. Best te begrijpen dat drukke mensen de auto pakken, 8 uur lang werken, daarbovenop nog +1 uur reistijd naar en van werk. Koken een uur, boodschappen, eventueel kinderen, huiswerk, huishouden, slapen, daarbij nog willen sporten nou fuck de fiets dan hoor.
Werken aan de toekomst. Om alsnog als loonslaaf te eindigenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 06:33 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat moet dat ellendig zijn als je zo'n druk leven hebt.
Lapje grond in Nieuw-Zeelandquote:Op zaterdag 28 maart 2015 06:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Werken aan de toekomst. Om alsnog als loonslaaf te eindigen![]()
Neuh, werken werken werken en sparen voor een lap(je) grond in Nieuw - Zeeland.
Daar heb ik best wat tijd voor over.
Bestaat al op aarde: HAARP.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Lapje grond in Nieuw-Zeeland![]()
Eigen Death Star waarmee ik jullie weg kan vagen vanuit de ruimte![]()
Death Star:
[ afbeelding ]
Wanneer ik jullie aanval:
[ afbeelding ]
Net alsof dat ver is, dat is nog geen twintig minuten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Oh kijk mij ik ben Leontien van Moorsel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof dat ver is, dat is nog geen twintig minuten.__
Ben je dik?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh kijk mij ik ben Leontien van Moorsel.
250kg schoon aan de haakquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je dik?
Dan snap ik wel dat je er langer over doet.
Doe je netjes, dat betekent in elk geval dat je genoeg geld hebt om heel veel eten te betalen.quote:
Ook wel genoeg geld om jou te betalen hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe je netjes, dat betekent in elk geval dat je genoeg geld hebt om heel veel eten te betalen.
Daar houden de vrouwen wel van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ook wel genoeg geld om jou te betalen hoor.Heb je daar echt geld voor over ja? Weet je dat zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik twijfel er geen moment aan dat die vijf euro goed besteed zou zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je daar echt geld voor over ja? Weet je dat zeker?
Inderdaad laatst zat een klasgenoot van mij ook daarover te zeiken heb hem flink op zijn plek gezet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 03:45 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Niet iedereen wil een vieze ecto zijn met het fysiek van een ondervoede Ethiopiër. Met je cardio.
Daarnaast is het smerig kutweer, dus flikker op met je fietsen naar de sportschool idioot.
(Ik heb kortingsbonnen.)quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:09 schreef NotYou het volgende:
Sta evt. ook open voor betaling in de vorm van een Happy Meal.
Dit inderdaad. Ga alleen op de fiets als ik ga drinken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:50 schreef Aiciu het volgende:
Omdat ik niet voor niets een auto heb. Fietsen doe ik alleen als ik dronken ben en in de buurt wat ging drinken
Kennelijk beweegt hij wel want sportschoolquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja hoor, je wordt er echt jaloers van dat die gast met 40-45 jaar een hartinfarct krijgt doordat hij nooit meer beweegt.
Anabolenaap gespot. Lekker gezond ook voor je hart, nooit iets aan je conditie doen, maar alleen maar gewichtjes drukkenquote:
Alsof dat wat zegt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:25 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Kennelijk beweegt hij wel want sportschool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |