SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Kak...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:54 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Uithoorn ook![]()
Vol in mijn planning voor de was doen en schoonmaak want morgen op vakantie
ja, mijn collega herinnerde me daar net aan. pijnlijk. Sorryquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:59 schreef BlueEyes het volgende:
Wat denk je bij geen stroom dat de wifi doet
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:59 schreef BlueEyes het volgende:
Wat denk je bij geen stroom dat de wifi doet
Oeh zal ik?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
Want wat nóg erger is dan geen stroom hebben, is geen stroom hebben en er niet over kunnen klagen op Facebook
graag!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:05 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Oeh zal ik?
En dan ook klacht over verkoudheid duizendennogwat
Plus vervolgens posten dat ik morgen met mijn dikke reet in Curaçao zit
Te makkelijk, maar ik maak 'm toch:quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:04 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Waar zou ik nu anders mijn frustratie kwijt moeten!
Hoe deden ze dat vroegah toch
Maar ik ben nog van die generatie die altijd op straat speelden, dus dan merk je niks van stroomstoringenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:12 schreef Skittles het volgende:
[..]
Te makkelijk, maar ik maak 'm toch:
dat zou jij toch moeten weten![]()
Boos bij de buren aankloppen om te kijken of die wel stroom hebben, klaag klaag klaag, bordspelletje spelen bij romantisch kaarslicht en dan swingen vroeg naar bed.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:17 schreef Skittles het volgende:
Lantaarnpalen die niet aangaanof waren die er toen niet
Dat was dan wel weer masterlijk buitenspelen als ik de opdracht kreeg: Als de lantaarnpalen aangaan dan kom je naar binnenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:17 schreef Skittles het volgende:
Lantaarnpalen die niet aangaanof waren die er toen niet
Mee eens.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Eigenlijk moeten de mensen met de ziekte thuis blijven vind ik dan. Maar zo denken helaas maar weinig mensen.
mijn sz is tot twee keer toe bij ons geweest met een kind met een koortslip toen M net geboren was. Zonder dat we daar van wisten. Ik was daar echt kwaad om.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:33 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Mee eens.
Als je zoiets hebt (of je kind heeft het) dan wil je toch niet je familie /vrienden besmetten.
+1quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Eigenlijk moeten de mensen met de ziekte thuis blijven vind ik dan. Maar zo denken helaas maar weinig mensen.
Omg!! Dan ontplof je toch bijna!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:08 schreef BlueEyes het volgende:
Omg, ik zit te kirren tegen mijn kind want als zijn mondje leeg is krijg ik het vorkje terug als ik mijn hand ophou.
En hippen in de stoel voor een nieuw stukje brood.
Weekdier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awwwquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:08 schreef BlueEyes het volgende:
Omg, ik zit te kirren tegen mijn kind want als zijn mondje leeg is krijg ik het vorkje terug als ik mijn hand ophou.
En hippen in de stoel voor een nieuw stukje brood.
Weekdier
OCD?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doe je wel dat laatje even dicht? *twitch*
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doe je wel dat laatje even dicht? *twitch*
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:26 schreef Radyhyn het volgende:
Gefeliciteerd voor de grote kleintjes!!
BE lekker vooruitzicht vakantie!!
SQ goed bezig!!
Beterschap voor Saar!
Rot van de slechte nacht Chanty.
Twink wat balen.
Cho wat goed van zn gewicht!
DAD, eerder of later gaan is een prima oplossing
Ner ruim 400 euro uitgegeven bij de prenatal.. en dat noemen ze mamamazzeldagen![]()
Nou ja, de koffiekopjes hoeven tegenwoordig niet meer per se allemaal met het oortje naar dezelfde kant te staan, maar van zoiets als een openstaand laatje word ik nog wel een beetje zenuwachtig, ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:17 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
OCD?
Viel mezelf ook op nadat ik de foto net gemaakt had en meteen dichtgedaan
Ooh ruk!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:03 schreef Fazzoletti het volgende:
er rijden nog steeds geen treinen en ik moet toch echt naar huis straks om F op te halen van het kdv
Fijn van de liftquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:22 schreef Fazzoletti het volgende:
Man is niet in't landMaar ik heb een lift kunnen regelen
alleen dan nog bedenken hoe ik m'n fiets bij het station weg krijg, daar wordt zeker in het weekend altijd een hoop gejat/gesloopt
![]()
Ik kan geen pm/dm sturen mobiel, maar beetje in de buurt van Zaandam? Wellicht dat er iets te regelen valt met mijn auto.. Alleen wordt het dan wel morgen pas.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:22 schreef Fazzoletti het volgende:
Man is niet in't landMaar ik heb een lift kunnen regelen
alleen dan nog bedenken hoe ik m'n fiets bij het station weg krijg, daar wordt zeker in het weekend altijd een hoop gejat/gesloopt
![]()
ok… ik moest HEEL hard grinnikenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Hier een vermoeiende dag, babygewijs. Ze heeft geslapen van 13:00 - 13:45. En dat was het.
Ik denk dat ik het wel snap. De wereld is natuurlijk veel te leuk dus haar to-do-lijst is enorm: er loopt hier een poes die je in de gaten moet nog houden, de rammelaar moet ondergekwijld, er zijn nog achtenzestigmiljoen nieuwe geluiden te maken, er zijn nog sokken om uit te trekken en brillen om af te pakken en spiegels om in te kijken en speelkleden om te onderzoeken en en en en en... Nouja, ik zou er ook stress van krijgen als baby.
En als je dan om 17:00 instort van vermoeidheid ga je natuurlijk niet lekker slapenmaar huilen en in je ogen wrijven en aan je voeten zitten en je haar uittrekken. Oftewel ik heb weer ouderwets rondjes door het huis gelopen met een huilende baby.
Ach. Ze weegt 7 kilo, dus het kan nog.
Wat liefquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik kan geen pm/dm sturen mobiel, maar beetje in de buurt van Zaandam? Wellicht dat er iets te regelen valt met mijn auto.. Alleen wordt het dan wel morgen pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan zijn jullie nu een week van mijn gespam af![]()
Ga verder met inpakken. 1hele koffer voor F en vriend en ik delen een koffer.
Verschil moet er zijn![]()
Volgende keer als weer eens zoiets is val mij dan ook even lastig! Ben binnen 15/20 minuten op Schiphol en vriend werkt er ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:01 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Wat liefmaar moet naar Z-H
zit al in de auto!
SPOILER: kleine spamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk toch?!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:42 schreef Loj het volgende:
Hoi
Ik moest wat dreumesmoeders feliciteren geloof ik
Ik ben verder niet bijgelezen want vriendje lief was om 12 uur alweer thuisz'n kantoor was ontruimd door de stroomstoring, en echt gelukkig was hij vandaag een keer met de auto gegaan
![]()
Dus wij hebben er een gezellig middagje van gemaakt
Morgen gaat Js (en Ow) voor het eerst logeren! Ik verheug me er zo op...
Een hele nacht slaap(en sushi en een film)
Thx Bluequote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:15 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Volgende keer als weer eens zoiets is val mij dan ook even lastig! Ben binnen 15/20 minuten op Schiphol en vriend werkt er ook.
Kon alleen nu even niks betekenen ivm inpakstress.
Weet je.. Ik doe het ook een beetje voor mijn vader dat logeren.. Mijn moeder past elke donderdag altijd op als wij aan het werk zijn. De ene week is meiske bij mijn ouders, de andere week is mijn moeder hier.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:35 schreef Zoë23 het volgende:
Loj
Heerlijk!
Wow dat is vaak rijstmaar wel gezellig voor zowel kind als opa's en oma's
GMkoortsmeisje
S.ara kon niet uit logeren ivm overgeven & erin stikken![]()
E&S zouden best uit logeren kunnen maar ik denk dat ik ze teveel ga missen. Op de dagen dat ze bij de GO waren om te wennen voelde ik me behoorlijk nutteloos thuisik ben daar niet zo goed in denk ik.
Was al zo voor we kinderen hadden. Ik was aan het werk, sporten of wandelen of op stap oid. Man wilde graag luie zondagen en veel films kijken..ik krijg daar wiebelbenen van
Leuk!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:45 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Weet je.. Ik doe het ook een beetje voor mijn vader dat logeren.. Mijn moeder past elke donderdag altijd op als wij aan het werk zijn. De ene week is meiske bij mijn ouders, de andere week is mijn moeder hier.
Op de dagen dat mijn mam hier is, komen we thuis en dan kunnen we zo aanschuiven, want dan heeft ze boodschappen gedaan en gekookt
Mijn vader werkt de hele dag, dus die ziet haar maar altijd een paar uurtjes. En dus compenseren we het zo.. Mijn schoonouders zijn beiden gepensioneerd, dus die zijn op hun oppasdag altijd samen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Ahhh filmpje van F. Wat een guit!
En BF wat een leuke foto's van je jarige jetje, en dan morgen nog een dag. Geniet er van!
Fazzsneu voor 'm! Wel een held dat hij er zo tussendoor kruipt
!
Zittende Saar.
A. heeft al een paar keer bij mijn ouders gelogeerd en gaat altijd goed. Schoonouders doen we niet, dan moeten we twee uur rijden en twee uur terug. Dus dan logeren we zelf ook maar meteen mee. Ze slaapt eigenlijk overal prima als ik maar haar eigen slaapzak en dekentje meeneem.
Een beetje een meh-avond hier.Oh blargh! Dat nakijkwerk he... Als dat er niet was dan vond ik mn week nog leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!Kwak
Oh gatverrrrdamme. Ik heb alleen een boektoets 3h en een eindtoets brugklas liggen, gelukkig, voor dit weekend.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja.. ik heb echt een intense hekel aan nakijken. Dus ik heb in de sectie al voor een aanzienlijke vermindering van het aantal toetsen gezorgd. Maar dan nog blijft het erbij horen, zeker als je een taal geeft. Nu heb ik nog liggen: 25 essays V5, 30 grammaticatoetsen H4, 30 brieven H4, 25 boektoetsen H3 en een stuk of 10 inhaaltoetsen van allerlei leerlingen. En dan moet de toetsweek nog beginnen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
* DAD herhaalt in vervelend zeurstemmetje *quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind nakijken heel leuk, want ik ben altijd zo benieuwd hoe mijn leerlingen het hebben gedaan! Ik heb vandaag een repetitie grammatica V2 en een toets literatuurgeschiedenis H4 nagekeken.
dafuq wat gaat ze hard ineensquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef Roomsnoes het volgende:
Van harte met jullie dreumessen, Butter en Dot! feestelijke spam, butter <3
Saartje ziekZe zit wel mooi trots, ondanks rode wangen!
Dat nakijken, daar zouden ze een app voor moeten verzinnen. Dat is de (een van de) redenen dat ik met peuters en kleuters werk, en niet met oudere kinderen.
Ik voelde vandaag wat scherps bij het voeden. tandje 7 en 8. Sinds 27 feb zijn er 6 tandjes doorEn toen we gebrul hoorden van boven, stond mevrouw in haar ledikant. I repeat: ze stond. Handjes aan de reling en op en neer hupsen maar. Babies staan toch helemaal niet
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar goed, ik kan wel de hele avond gnorfen om pareltjes als "I wonder who I will be sleeping with in my host family.".(De opdracht: 'Vraag naar de gezinssituatie in je gastgezin') .
Wij hadden bij Duits iemand die heel serieus in haar brief had opgeschreven dat ze graag een paar dagen wilde blijven logeren om haar neefje te verassenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:44 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh Loj, dat klinkt wel geniaal ja! En nuttig ook, denk dat het onderwijs best wat van dat soort vernieuwingen kan gebruiken
Haha, skittles, ik zou dat ook doen. En volgens mij is het tot zekere hoogte comisch om na te kijken. Ik herinner me zo goed dat we een repetitie hadden en daar werd de vraag gesteld hoe zo'n pijp heet in een vulkaan. Vriendinnetje wist het neit, dacht "iets met pijp" en schreef mergpijp op![]()
(Tja, de herinnering is leuker dan de anekdote. Eigenlijk.![]()
![]()
)
Oh heerlijk!!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik weet nog goed het mondeling een paar jaar terug waarin iemand in 5HAVO mij heel lief wilde vertellen over een man die zijn vrouw mishandelde.
"The man, he slapped there happily on loose, and then his woman, she hurted a lot."
Gnorfquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Die is leuk DAD!
Mijn kindjes zijn vooral heel Gooisch. Ik vroeg ooit op een toets waaraan je kon zien dat de hoofdpersoon heel erg arm was. Het antwoord: "Hij woont in een flat.".
Godsammequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik weet nog goed het mondeling een paar jaar terug waarin iemand in 5HAVO mij heel lief wilde vertellen over een man die zijn vrouw mishandelde.
"The man, he slapped there happily on loose, and then his woman, she hurted a lot."
Maar eigenlijk moet ik daar van huilen want ik had dat meisje drie jaar in de klas gehad.
Hahahahaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:57 schreef JufMariska het volgende:
Whahahaa! Wij hadden bij psy veel duitse studenten in NLs programma, hilarisch somsZoals die studente die bij gespreksvaardigheden bloedserieus (in haar rol) vertelde dat ze 'een heel intieme relatie' met haar vader had en de geschrokken reactie van de 'psycholoog' niet meteen begreep; ze bedoelde gewoon 'een goede band'
Ah ja, in dezelfde categorie: leerlingen die de ik-persoon uit Turks fruit stug Erik blijven noemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar het aller-aller-allermeest verheug ik me op komende week: mondelingenweek. Het leerlingen om de oren slaan met lijstjes verschil boek/film.
"I'm sorry dear. In the book Life of Pi, Pi does not fall in love with a girl."
"Oh. I think I read the film version then Miss."
"I'm sure you did. *Noteert 0 punten voor dat boek*. Let's continue."
Jezus ik ga stukquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Zo vertelde een leerling mij eens bloedserieus dat een bepaald personage zich nogal in een familie omhoog had gewerkt door te slijmen: "She really licked herself into that family." waarop mijn native-speaker-collega zich prompt enorm in haar thee verslikte.
Razzquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou een laatste dan. Sollicitatiebrief H4. Wel je CV meesturen.
"With this letter I send you a picture of me and my central heating."
Neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Whahahaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Whahahahahahaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Razztwizzle het volgende:
visualquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:12 schreef Skittles het volgende:
[ afbeelding ]
Ontopicmijn baby slaapt! Ik ga er ook maar achteraan voor zolang het duurt bij grumpy.
![]()
Ik rolde van de bank van het lachen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Razztwizzle het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:40 schreef Roomsnoes het volgende:
Sommige taaldingetjes raak je ook lastig kwijt. Zo vroeg een serveerster mij in Londen laatst of het eten smaakte. "Oh yes hoor", zei ik. Spreek dat maar eens hardop uit.
Grapje toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn kint is van de leg, wil ineens om half vier de fles. Compleet met dramahongergillen en armpjes zwaaien en trilkinnetjequote:
Door de zomerTIJD is het s ochtends juist langer donkerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:01 schreef Skittles het volgende:
Ik vind het een stuk fijner wakker worden als het licht is dan zo in het donker. Maakt me vrolijker in de ochtend
ik ookquote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:01 schreef Skittles het volgende:
Ik vind het een stuk fijner wakker worden als het licht is dan zo in het donker. Maakt me vrolijker in de ochtend
In mijn hoofd is het eerder licht danquote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Door de zomerTIJD is het s ochtends juist langer donkereen van de redenen dat ik juich voor wintertijd is juist meer licht s ochtends...
Doordat het echt zomer wordt wordt het binnenkort wel weer op dezelfde tijd licht als nu, duurt wel eventjes, en daarna weer steeds iets vroeger.
Het hele idee van zomertijd is gewoon ridicuul. Het wordt al zo snel langer licht dat daar echt geen klokverschuiving voor nodig is. Alsof het handig is dat hoogzomer tot half twaalf licht is ipv tot half elf
Omdat t zomertijd heet?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:07 schreef Skittles het volgende:
[..]
In mijn hoofd is het eerder licht dan
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je weet pas echt dat het zomertijd is als kwak het erover heeft gehad..
Djiezes Kwak, get yourself together, womanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Omdat t zomertijd heet?
Maar goed, ik zal mijn chagerijnige harses uit deze thread verwijderen tot dit onderwerp van tafel is want ik krijg serieus fysiek aggressieve neigingen hiervan. Niet persoonlijk
+1quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet dat het in eerste instantie niks uitmaakt voor je nachtrust, maar na een paar nachten ben ik daar wel aan gewend eigenlijk. En bovendien vind ik de aanblik van 5.30 als de dag begint wat draaglijker dan 4.30. Dat je dan nog drie uur hebt voor je uberhaupt naar je werk kan
Laat me in die waan
anders is het om half vier in de ochtend al licht. is ook niet fijn met baby'squote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Door de zomerTIJD is het s ochtends juist langer donkereen van de redenen dat ik juich voor wintertijd is juist meer licht s ochtends...
Doordat het echt zomer wordt wordt het binnenkort wel weer op dezelfde tijd licht als nu, duurt wel eventjes, en daarna weer steeds iets vroeger.
Het hele idee van zomertijd is gewoon ridicuul. Het wordt al zo snel langer licht dat daar echt geen klokverschuiving voor nodig is. Alsof het handig is dat hoogzomer tot half twaalf licht is ipv tot half elf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt wel gezellig denk ik hoor!Kwak
Maar wel naar de zooooooon... Nomnomnom.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:34 schreef BlueEyes het volgende:
Om de zomertijd voor jullie draaglijk te maken ga ik aankomende nacht eerst 6 uur terug en volgende week weer 6 uur vooruit in ritme
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:08 schreef kwakz0r het volgende:
Zoooooo wat een baby in bad doen en een lange warme douche al niet doen met t humeur van een mensch![]()
Goedemorgen allemaal! Wij gaan vandaag op naar t immer pittoreske Anna Paulowna om M te showen aan een tante dieWe hadden bijna naar elkaar kunnen zwaaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt wel gezellig denk ik hoor!ik blijf met Lou nu thuis, maar vriend is dit weekend in het bruisende Wieringerwerf en het dorpje dat ernaast ligt.
Ach wee. Arme jij zeg! Poeh, je zal het maar mee moeten maken.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:34 schreef BlueEyes het volgende:
Om de zomertijd voor jullie draaglijk te maken ga ik aankomende nacht eerst 6 uur terug en volgende week weer 6 uur vooruit in ritme
Ja, hij zit sinds twee dagen boven zijn geboortegewichtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:29 schreef kwakz0r het volgende:
Fijn dat het je een beter gevoel geeft MwC. Mag hij met zijn gewicht al doorslapen? Wel een fijne feature als hij onthoudt hoe dat moet.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:08 schreef kwakz0r het volgende:
Zoooooo wat een baby in bad doen en een lange warme douche al niet doen met t humeur van een mensch![]()
Goedemorgen allemaal! Wij gaan vandaag op naar t immer pittoreske Anna Paulowna om M te showen aan een tante dieis dat die tante die wil dat je minder gaat werken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt wel gezellig denk ik hoor!
Ja, dolle pret!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]
is dat die tante die wil dat je minder gaat werken?
Wij hebben altijd vertraging als we naar Curacao gaan, al-tijdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:19 schreef BlueEyes het volgende:
Jaaaah... 90 minuten vertraging.
Wat ben ik nu blij dat we op 15 minuten van Schiphol wonen en dua gewoon thuis zijn nog.
JM succes met je jochie
Kwak wat een leuk knullie is het toch
8 maanden pasquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:15 schreef Hilmo het volgende:
Hhahaha die anekdotes van jullie vak, geweldig!Heerlijk om gelachen met man, die ook docent is.
En Room, hoe oud is jouw baby nu?? Staan al!![]()
Hier komt R met kruipen nu echt al een heel klein stukje vooruit. Straks weer even op het nieuwe speelkleed leggen, kijken hoe het dan gaat. En weer even filmen!
Oh heerlijk! Ik ben jaloers!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohhh vakantie, lekker hoor BE! Beetje jammer dat het met vertraging begint...
Wij gaan over 3 weken naar New York. Ben zo benieuwd hoe Joëly het gaat doen tijdens de vliegreis
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
Volgens de kinderarts zijn we waarschijnlijk over de piek van het virus heenen we gaan het zuurstof vandaag en morgen afbouwen
Er kan altijd nog een terugslag komen maar dat zien we dan wel weer! Op naar betere tijden!
Hij doet het ook goed op knuffels en beetjes fles gelukkig, maar het clusteren levert mij weer vollere tetten opquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:26 schreef Crumpette het volgende:
Begrijpelijken jammer van het etentje zeg. En valt het clusteren niet een beetje te ondervangen met een fles en knuffels? ik kreeg altijd het idee dat er weinig gedronken werd tijdens het clusteren, dus als hij een grote voeding krijgt is die behoefte misschien minder? Met knuffels voor de sneude natuurlijk.
Kinderwagenbak in de kamer is ook een optiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:20 schreef Gevalletje het volgende:
Ik kom me ook maar voorzichtig eens melden.. Voelt gek ineens hier te posten nog. Afgelopen 1,5e week voelt nogal als een wervelwind. Sinds maandag thuis en het viel me best zwaar
. Gelukkig voel ik me steeds wat beter, al ben ik vooral nog veel moe.
Q. doet het goed, zat kort voor we het ziekenhuis uitgingen alweer boven geboortegewicht en groeit goed door. Hij is over het algemeen erg tevreden en huilt vooral bij honger. Sinds gister drinkt ie volledig aan de borst en hoef ik amper meer te kolven (ik kolfde letterlijk een overproductie al..).
Nou vroeg ik me wel iets af, eerste nacht ging wel oké qua slapen in z'n ledikantje, maar nu wordt ie meteen wakker als we hem erin leggen. Soms valt ie dan wel in slaap, vaak ook niet. Of wordt hij eerder wakker omdat hij bij ons wil zitten. Nou twijfel ik over wat handig is, een wippertje zodat ie wat dichterbij is en ons kan zien/horen of een draagdoek? Vind het wel fijn als ik soms ook nog eens m'n handen vrij heb en wat kan doen
We gaan voor het eerst, ik hoor dat het ernstig verslavend is daar. Iedereen die er is geweest, wil zo graag terugquote:
Kloptquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
We gaan voor het eerst, ik hoor dat het ernstig verslavend is daar. Iedereen die er is geweest, wil zo graag terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Dat broekje is wel heel tof trouwens. Zeg aub niet dat je die ook zelf maakt, want dan kan ik het nergens kopen
[ Bericht 12% gewijzigd door ingee op 28-03-2015 17:29:32 ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:19 schreef ingee het volgende:
Oja, sorry kwak, lees maar ff niet:Dat is de zogeheten speesbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Dat broekje is wel heel tof trouwens. Zeg aub niet dat je die ook zelf maakt, want dan kan ik het nergens kopendie maak ik idd zelf, sorry!
Enneh, alle dingen die jij opnoemt kunnen sowieso in de zomer/voorjaar want het wordt al snel vanzelf laat genoeg licht hoooooorrrrr. Oh en wat cholula zegt natuurlijk helemaal, dat vind ik ook fijn aan de ZOMER.
Kwak
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:19 schreef ingee het volgende:
Oja, sorry kwak, lees maar ff niet:Te koop bij Studio Nou & Of, via FBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Dat broekje is wel heel tof trouwens. Zeg aub niet dat je die ook zelf maakt, want dan kan ik het nergens kopen
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Ja WIE is dat, is het Burd?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:33 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Te koop bij Studio Nou & Of, via FB
Dat broekje met die hertjes!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:33 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Te koop bij Studio Nou & Of, via FB
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:46 schreef ingee het volgende:
[..]
Dat broekje met die hertjes!
Kwak: Ik ook aan de zomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee, das Kwis! Wel aan te raden hoor, maakt heel leuke en mooi afgewerkte dingen!
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:41 schreef ingee het volgende:
O fijn!
Steek ik hier net mijnzomertijd
speech af, krijg ik terug:
Wat een ellende, een uur minder weekend. Moet ik weer in het donker naar m'n werk.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:11 schreef kwakz0r het volgende:
@skittles: Nee, lacteert jouw kerel niet?
Lief, tnx!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:10 schreef Fazzoletti het volgende:
JM ik zal je even PM sturen over hoe het overdag afbouwen hier is gegaan, misschien kun je er iets mee![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Fazz, ik ben ook altijd veel actiever als mijn man er niet is. Andersom is dat overigens ook zo.
klinkt als mijn avondquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
Herkenbaar ja![]()
Mijn meisjeshoesten
weer vreselijk
. Suus is elk half uur huilend en hoestend wakker
. Slapen gaat verder echt elke dag beter, ook overdag
sprayen werkt hier ook beter dan die ellendige pipetjes. Half uurtje erna even neuspompje gebruiken en meneer slaapt als een roosje.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:49 schreef Skittles het volgende:
Hoesten af en toe. Ze wordt er wel wakker van elk uur. Hier vooral snot. Ooooveral snot. Ze klinkt als een klein zielig biggetje en ik ben echt heel slecht in dat pipetteren.
Bij mij begint het nu ook weer met keelpijn en verstopte neus. Oh joy!
Wat is een neuspompjequote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
sprayen werkt hier ook beter dan die ellendige pipetjes. Half uurtje erna even neuspompje gebruiken en meneer slaapt als een roosje.
beterschap voor alle sneutjes
Ik zeg een heel handig hulpmiddel om de neus leeg te krijgen, Saar zegt: een martelwerktuig, mama wat doe je mij aan, je haat mij zeker....quote:
Whehehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zeg een heel handig hulpmiddel om de neus leeg te krijgen, Saar zegt: een martelwerktuig, mama wat doe je mij aan, je haat mij zeker....
die middelste is voor de oortjesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:57 schreef Skittles het volgende:
Oh die gebruik ik ook! Met dat middelste ding. Ik trek er een sliert snot mee naar buiten waar je u tegen zegt en dat blijft niet in dat ding zitten en eindigt ergens in het gezicht van Lou![]()
![]()
Dat rechter opzetstukje is al helemaal drama. Dat krijg ik met geen goed fatsoen voor elkaar
[..]
Whehehe!
Gelukkig kijkt die van mij me heel vrolijk aan met een gezicht van "wat doeeeee je?! Is dit jouw nieuwe idee van een spelletje?".
Neeeeee...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
die middelste is voor de oortjesdat rechter is voor de neus. Het beste werkt het als je even het andere neusgat dichthoudt (vinger ervoor oid) en het pompje bij de andere gebruikt.
Nou blijkbaar werkt t ook.voor de neusquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:03 schreef Skittles het volgende:
[..]
Neeeeee...![]()
![]()
Oeh Razz die video ga ik morgen met geluid bekijken. Schaterlachen![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja en mijn dag was wel weer goed toen mijn lieve kleine meid haar allereerste schaterlach-bui had. Ik werd er zelf gewoon vrolijk van
. Het woord 'boem' is werkelijk hi-la-risch, volgens haar
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
In welke context moeten we dat zien?quote:Op zondag 29 maart 2015 08:03 schreef ingee het volgende:
Nou NIET zelf gaan experimenteren met de stofzuiger!
quote:Op zondag 29 maart 2015 08:10 schreef Skittles het volgende:
[..]
In welke context moeten we dat zien?![]()
Hahaha ik werd vanmorgen heel erg uitgerust wakkerquote:
Ik wist t ook niet, maar heb geleerd van de snotverhalen van spees!quote:Op zondag 29 maart 2015 07:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een heel verkouden baby en nog nooit iets gepeerd of geslurpt.. Dat weet ik toch allemaal niet!
Thanks!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:51 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ken comiccon alleen als iets amerikaans, is er een NL versie? Veel plezier!
Zo voerde mijn ex ooit eens chips aan een zieke peuterquote:Op zondag 29 maart 2015 10:00 schreef AwayTL het volgende:
Ooo vicje
Zoe![]()
Speltip 104, ga er als je kint moet kotsen niet van uit datweet welke etenswaren geschikt zijn.. Ik stond net banaan uit de bank te schrobben
![]()
Dat doe ik ook hoorquote:Op zondag 29 maart 2015 10:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo voerde mijn ex ooit eens chips aan een zieke peuter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |