quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar goed, ik kan wel de hele avond gnorfen om pareltjes als "I wonder who I will be sleeping with in my host family.".(De opdracht: 'Vraag naar de gezinssituatie in je gastgezin') .
Wij hadden bij Duits iemand die heel serieus in haar brief had opgeschreven dat ze graag een paar dagen wilde blijven logeren om haar neefje te verassenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:44 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh Loj, dat klinkt wel geniaal ja! En nuttig ook, denk dat het onderwijs best wat van dat soort vernieuwingen kan gebruiken
Haha, skittles, ik zou dat ook doen. En volgens mij is het tot zekere hoogte comisch om na te kijken. Ik herinner me zo goed dat we een repetitie hadden en daar werd de vraag gesteld hoe zo'n pijp heet in een vulkaan. Vriendinnetje wist het neit, dacht "iets met pijp" en schreef mergpijp op![]()
(Tja, de herinnering is leuker dan de anekdote. Eigenlijk.![]()
![]()
)
Oh heerlijk!!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik weet nog goed het mondeling een paar jaar terug waarin iemand in 5HAVO mij heel lief wilde vertellen over een man die zijn vrouw mishandelde.
"The man, he slapped there happily on loose, and then his woman, she hurted a lot."
Gnorfquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Die is leuk DAD!
Mijn kindjes zijn vooral heel Gooisch. Ik vroeg ooit op een toets waaraan je kon zien dat de hoofdpersoon heel erg arm was. Het antwoord: "Hij woont in een flat.".
Godsammequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik weet nog goed het mondeling een paar jaar terug waarin iemand in 5HAVO mij heel lief wilde vertellen over een man die zijn vrouw mishandelde.
"The man, he slapped there happily on loose, and then his woman, she hurted a lot."
Maar eigenlijk moet ik daar van huilen want ik had dat meisje drie jaar in de klas gehad.
Hahahahaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:57 schreef JufMariska het volgende:
Whahahaa! Wij hadden bij psy veel duitse studenten in NLs programma, hilarisch somsZoals die studente die bij gespreksvaardigheden bloedserieus (in haar rol) vertelde dat ze 'een heel intieme relatie' met haar vader had en de geschrokken reactie van de 'psycholoog' niet meteen begreep; ze bedoelde gewoon 'een goede band'
Ah ja, in dezelfde categorie: leerlingen die de ik-persoon uit Turks fruit stug Erik blijven noemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar het aller-aller-allermeest verheug ik me op komende week: mondelingenweek. Het leerlingen om de oren slaan met lijstjes verschil boek/film.
"I'm sorry dear. In the book Life of Pi, Pi does not fall in love with a girl."
"Oh. I think I read the film version then Miss."
"I'm sure you did. *Noteert 0 punten voor dat boek*. Let's continue."
Jezus ik ga stukquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Zo vertelde een leerling mij eens bloedserieus dat een bepaald personage zich nogal in een familie omhoog had gewerkt door te slijmen: "She really licked herself into that family." waarop mijn native-speaker-collega zich prompt enorm in haar thee verslikte.
Razzquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou een laatste dan. Sollicitatiebrief H4. Wel je CV meesturen.
"With this letter I send you a picture of me and my central heating."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |