abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151105017
Oeh uit logeren zonder ons erbij, nee nog niet gebeurd en zal ook niet snel nodig zijn.

Wow gebitsafdruk fazz? Niet best.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:45:10 #102
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_151105386
Mijn kinderen zijn ook nog nooit uit logeren geweest, niet nodig geweest tnt. Mijn oudste begint er nu wel eens over, dat ze bij oma wil blijven ipv mee naar huis... dat vind ik vroeg genoeg om het eens te proberen :)

Fazz ;(, heftig!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:45:40 #103
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_151105409
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:35 schreef Zoë23 het volgende:
Loj
Heerlijk!

Wow dat is vaak rijst :D maar wel gezellig voor zowel kind als opa's en oma's

GM O+ koortsmeisje

S.ara kon niet uit logeren ivm overgeven & erin stikken :{
E&S zouden best uit logeren kunnen maar ik denk dat ik ze teveel ga missen. Op de dagen dat ze bij de GO waren om te wennen voelde ik me behoorlijk nutteloos thuis :') ik ben daar niet zo goed in denk ik.
Was al zo voor we kinderen hadden. Ik was aan het werk, sporten of wandelen of op stap oid. Man wilde graag luie zondagen en veel films kijken..ik krijg daar wiebelbenen van :9
Weet je.. Ik doe het ook een beetje voor mijn vader dat logeren.. Mijn moeder past elke donderdag altijd op als wij aan het werk zijn. De ene week is meiske bij mijn ouders, de andere week is mijn moeder hier.

Op de dagen dat mijn mam hier is, komen we thuis en dan kunnen we zo aanschuiven, want dan heeft ze boodschappen gedaan en gekookt O+

Mijn vader werkt de hele dag, dus die ziet haar maar altijd een paar uurtjes. En dus compenseren we het zo.. Mijn schoonouders zijn beiden gepensioneerd, dus die zijn op hun oppasdag altijd samen! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_151105664
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:45 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Weet je.. Ik doe het ook een beetje voor mijn vader dat logeren.. Mijn moeder past elke donderdag altijd op als wij aan het werk zijn. De ene week is meiske bij mijn ouders, de andere week is mijn moeder hier.

Op de dagen dat mijn mam hier is, komen we thuis en dan kunnen we zo aanschuiven, want dan heeft ze boodschappen gedaan en gekookt O+

Mijn vader werkt de hele dag, dus die ziet haar maar altijd een paar uurtjes. En dus compenseren we het zo.. Mijn schoonouders zijn beiden gepensioneerd, dus die zijn op hun oppasdag altijd samen! :)
Leuk!
Mijn schoonouders vinden het ook superleuk als kleinkinderen blijven logeren. Ze Willen ook graag dat peuter blijft slapen maar dat kon helaas niet.
Misschien in de toekomst :)

Mijn moeder past 2 dagen pw op dus die heeft ook veel tijd samen met peuter en nichtje (en zometeen ook met E&S )
Die band is zo hecht O+ heel erg leuk om te zien.
pi_151105697
Peuter is wel al een paar keer uit logeren geweest, vooral omdat wij af en toe moesten bijtanken.

Morgen Js dus ook :) en ik verheug me er zo op, maar zal het morgen vast ff moeilijk vinden.
Wij gaan in juni een weekend weg met vrienden (en het liefst zonder kinderen, maar als het niet anders gaat zijn ze welkom). Vriendje en ik willen ook het liefst zonder de jongens. Anders zijn we toch vooral met de jongens bezig. Dus dit weekend ff oefenen :)
pi_151105845
Zo denk ik ook een beetje soesa.. ik hoef tnt nergens heen en dus geen noodzaak tot logeren...
Nu telt hier ook wel mee dat mn ouders in gouda wonen en wij in Rotterdam en wij geen auto hebben en afhankelijk zijn van t ov :')
Dus als ze daar logeert en er is iets dan kan ik haar niet direct ophalen... -O-

Naja t komt vanzelf wel
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:08:47 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_151106588
ik heb in juni een bruiloft, dan zal ze ook uit logeren moeten. Vind het zelf wel fijn om even te kunnen oefenen, kijken hoe het gaat. Maar dat ging prima, op mijn uiers na dan :')
Overigens zit ze me niet in de weg hoor ;)
disclaimer
pi_151106599
Ahhh filmpje van F. Wat een guit O+ !
En BF wat een leuke foto's van je jarige jetje, en dan morgen nog een dag. Geniet er van :* !
Fazz -O- sneu voor 'm! Wel een held dat hij er zo tussendoor kruipt :7 !
Zittende Saar O+ .

A. heeft al een paar keer bij mijn ouders gelogeerd en gaat altijd goed. Schoonouders doen we niet, dan moeten we twee uur rijden en twee uur terug. Dus dan logeren we zelf ook maar meteen mee :+ . Ze slaapt eigenlijk overal prima als ik maar haar eigen slaapzak en dekentje meeneem.

Een beetje een meh-avond hier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:19:30 #109
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151107118
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Ahhh filmpje van F. Wat een guit O+ !
En BF wat een leuke foto's van je jarige jetje, en dan morgen nog een dag. Geniet er van :* !
Fazz -O- sneu voor 'm! Wel een held dat hij er zo tussendoor kruipt :7 !
Zittende Saar O+ .

A. heeft al een paar keer bij mijn ouders gelogeerd en gaat altijd goed. Schoonouders doen we niet, dan moeten we twee uur rijden en twee uur terug. Dus dan logeren we zelf ook maar meteen mee :+ . Ze slaapt eigenlijk overal prima als ik maar haar eigen slaapzak en dekentje meeneem.

Een beetje een meh-avond hier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh blargh! Dat nakijkwerk he... Als dat er niet was dan vond ik mn week nog leuker :+

Sterkte!
Kwak
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:20:08 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_151107150
Dat lijkt me echt wel ultiem zaad aan docent zijn ja. Dat nakijken :'(
disclaimer
pi_151107173
Oefenen zou ik ook doen hoor als we weg zouden moeten oid... en eigenlijk hebben we t heel makkelijk want ze krijgt gewoon flesvoeding.
En ze zou echt niks tekort komen bij mn ouders..

Ik voel mij echt zo'n moeder de gans af en toe :P en dat terwijl ik zelf altijd zei dat mn kinderen al vroeg gingen logeren omdat ik altijd een heimwee kind was... :@

Naja ik vind t lastig...
S. 2014
J. 2016
pi_151107197
Ja.. ik heb echt een intense hekel aan nakijken. Dus ik heb in de sectie al voor een aanzienlijke vermindering van het aantal toetsen gezorgd :7 . Maar dan nog blijft het erbij horen, zeker als je een taal geeft. Nu heb ik nog liggen: 25 essays V5, 30 grammaticatoetsen H4, 30 brieven H4, 25 boektoetsen H3 en een stuk of 10 inhaaltoetsen van allerlei leerlingen. En dan moet de toetsweek nog beginnen -O- .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2015 21:21:19 ]
pi_151107367
Maar goed, ik kan wel de hele avond gnorfen om pareltjes als "I wonder who I will be sleeping with in my host family." O+ .(De opdracht: 'Vraag naar de gezinssituatie in je gastgezin') .
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:25:28 #114
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151107410
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja.. ik heb echt een intense hekel aan nakijken. Dus ik heb in de sectie al voor een aanzienlijke vermindering van het aantal toetsen gezorgd :7 . Maar dan nog blijft het erbij horen, zeker als je een taal geeft. Nu heb ik nog liggen: 25 essays V5, 30 grammaticatoetsen H4, 30 brieven H4, 25 boektoetsen H3 en een stuk of 10 inhaaltoetsen van allerlei leerlingen. En dan moet de toetsweek nog beginnen -O- .
Oh gatverrrrdamme. Ik heb alleen een boektoets 3h en een eindtoets brugklas liggen, gelukkig, voor dit weekend.

SPOILER
Kwak
pi_151107589
Ik vind nakijken heel leuk, want ik ben altijd zo benieuwd hoe mijn leerlingen het hebben gedaan! Ik heb vandaag een repetitie grammatica V2 en een toets literatuurgeschiedenis H4 nagekeken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_151107643
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind nakijken heel leuk, want ik ben altijd zo benieuwd hoe mijn leerlingen het hebben gedaan! Ik heb vandaag een repetitie grammatica V2 en een toets literatuurgeschiedenis H4 nagekeken.
* DAD herhaalt in vervelend zeurstemmetje * }:|

;) :*

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2015 21:30:36 ]
pi_151107674
Oh idd bah nakijkwerk :( (en vroeger leek het nakijkwerk mij juist zo leuk he ;) )

3 dagen per week, ongeveer 100 schriften per dag :')

Maar verder is het supertof, juf zijn!
pi_151107719
Van harte met jullie dreumessen, Butter en Dot! feestelijke spam, butter <3

Saartje ziek :{ Ze zit wel mooi trots, ondanks rode wangen!

Dat nakijken, daar zouden ze een app voor moeten verzinnen. Dat is de (een van de) redenen dat ik met peuters en kleuters werk, en niet met oudere kinderen.

Ik voelde vandaag wat scherps bij het voeden. tandje 7 en 8. Sinds 27 feb zijn er 6 tandjes door :o En toen we gebrul hoorden van boven, stond mevrouw in haar ledikant. I repeat: ze stond. Handjes aan de reling en op en neer hupsen maar. Babies staan toch helemaal niet :'(
pi_151107766
O :o ! Staan en tanden! Serieus, morgen wil ze een scooter en een piercing.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:32:46 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_151107777
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef Roomsnoes het volgende:
Van harte met jullie dreumessen, Butter en Dot! feestelijke spam, butter <3

Saartje ziek :{ Ze zit wel mooi trots, ondanks rode wangen!

Dat nakijken, daar zouden ze een app voor moeten verzinnen. Dat is de (een van de) redenen dat ik met peuters en kleuters werk, en niet met oudere kinderen.

Ik voelde vandaag wat scherps bij het voeden. tandje 7 en 8. Sinds 27 feb zijn er 6 tandjes door :o En toen we gebrul hoorden van boven, stond mevrouw in haar ledikant. I repeat: ze stond. Handjes aan de reling en op en neer hupsen maar. Babies staan toch helemaal niet :'(
dafuq wat gaat ze hard ineens :'(
disclaimer
pi_151107819
Ja echt he! Die moet de trein halen ofzo. Het gaat allemaal al hard genoeg, hoeft ze niet ook nog eens zo'n snelle Jelle te zijn. Patskind :{w
pi_151107878
Jeutje O-tje chill baby chill! Je mama kan t anders niet bijhouden.
S. 2014
J. 2016
pi_151108014
Bij een vriend van mij werken ze met tablets.
Hij ziet het gewoon zo op z'n tablet verschijnen als een leerling fouten maakt :o
pi_151108037
O. Wat snel! Staan al :o

Butterflower leuke spam O+ Wat leuk zo bij de geitjes!

En Blue haar leuke F O+ veel plezier morgen op vakantie! :*

Nakijken lijkt me superleuk :D vooral als je commentaar mag schrijven ofzo. Zoals mijn legendarische fantastische ex-scheikundeleraar altijd schreef/zei: Bijna goed... IS FOUT! en dat soort ongein. Love it O+ daarentegen zou ik de slechtste docente ooit zijn. Respect dat jullie dat kunnen!

Sowieso taal als docent. Al dat werk qua mondeling, brieven en grammatica. Dan ben ik liever scheikundedocente
want
Scheikunde O+
pi_151108245
Zo, hallo O! Daar zou ik ook even van brullen!
pi_151108274
Oh Loj, dat klinkt wel geniaal ja! En nuttig ook, denk dat het onderwijs best wat van dat soort vernieuwingen kan gebruiken :)

Haha, skittles, ik zou dat ook doen. En volgens mij is het tot zekere hoogte comisch om na te kijken. Ik herinner me zo goed dat we een repetitie hadden en daar werd de vraag gesteld hoe zo'n pijp heet in een vulkaan. Vriendinnetje wist het neit, dacht "iets met pijp" en schreef mergpijp op _O-

(Tja, de herinnering is leuker dan de anekdote. Eigenlijk. 8)7 _O- oO< )
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:44:58 #127
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151108299
Nakijken is leuk en snel als ze t goed gedaan hebben :+

Ben ook wel benieuwd, maar dan vind ik t alsnog een k.klus.
Kwak
pi_151108367
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar goed, ik kan wel de hele avond gnorfen om pareltjes als "I wonder who I will be sleeping with in my host family." O+ .(De opdracht: 'Vraag naar de gezinssituatie in je gastgezin') .
:D

En O, kleine Speedy Gonzalez :o
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151108482
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:44 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh Loj, dat klinkt wel geniaal ja! En nuttig ook, denk dat het onderwijs best wat van dat soort vernieuwingen kan gebruiken :)

Haha, skittles, ik zou dat ook doen. En volgens mij is het tot zekere hoogte comisch om na te kijken. Ik herinner me zo goed dat we een repetitie hadden en daar werd de vraag gesteld hoe zo'n pijp heet in een vulkaan. Vriendinnetje wist het neit, dacht "iets met pijp" en schreef mergpijp op _O-

(Tja, de herinnering is leuker dan de anekdote. Eigenlijk. 8)7 _O- oO< )
Wij hadden bij Duits iemand die heel serieus in haar brief had opgeschreven dat ze graag een paar dagen wilde blijven logeren om haar neefje te verassen :+ Dat hoofd van die docent. Pretletter met glunderende ogen :D
pi_151108556
Ik weet nog goed het mondeling een paar jaar terug waarin iemand in 5HAVO mij heel lief wilde vertellen over een man die zijn vrouw mishandelde.

"The man, he slapped there happily on loose, and then his woman, she hurted a lot."

Maar eigenlijk moet ik daar van huilen want ik had dat meisje drie jaar in de klas gehad.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2015 21:51:16 ]
pi_151108601
:D _O-
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:53:21 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_151108714
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik weet nog goed het mondeling een paar jaar terug waarin iemand in 5HAVO mij heel lief wilde vertellen over een man die zijn vrouw mishandelde.

"The man, he slapped there happily on loose, and then his woman, she hurted a lot."
Oh heerlijk!! O+ :')

Ik had een derdejaars HBO vak waarbij we presentaties moesten geven als afsluiter. In 1 van de groepen zat een meisje dat echt verschrikkelijk Engels sprak. Ze dreunde de tekst met alle klemtonen verkeerd, zonder enige intonatie, letterlijk van de slides op.
Toen de docent vroeg waar dat vandaan kwam antwoordde ze "Sorry, but I speak not so good English"

Derdejaars HBO ;( Nee, niet InHolland :{w :')
disclaimer
pi_151108721
Ik moet echt eens antwoorden van leerlingen gaan bijhouden in een boekje of zo. Zo noemde vandaag iemand het hij/zij-perspectief, het hij zei-perspectief. Briljant. O+.
pi_151108765
Die is leuk DAD :D !

Mijn kindjes zijn vooral heel Gooisch. Ik vroeg ooit op een toets waaraan je kon zien dat de hoofdpersoon heel erg arm was. Het antwoord: "Hij woont in een flat." :') .
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:54:57 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_151108786
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Die is leuk DAD :D !

Mijn kindjes zijn vooral heel Gooisch. Ik vroeg ooit op een toets waaraan je kon zien dat de hoofdpersoon heel erg arm was. Het antwoord: "Hij woont in een flat." :') .
Gnorf :')
disclaimer
pi_151108825
Whehe. :D.
pi_151108859
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:49 schreef Razztwizzle het volgende:

Maar eigenlijk moet ik daar van huilen want ik had dat meisje drie jaar in de klas gehad.
Godsamme _O- O+
S. 2014
J. 2016
pi_151108871
Whehehe :D
pi_151108918
Whahahaa! Wij hadden bij psy veel duitse studenten in NLs programma, hilarisch soms :D Zoals die studente die bij gespreksvaardigheden bloedserieus (in haar rol) vertelde dat ze 'een heel intieme relatie' met haar vader had en de geschrokken reactie van de 'psycholoog' niet meteen begreep; ze bedoelde gewoon 'een goede band' :D
pi_151108953
Maar het aller-aller-allermeest verheug ik me op komende week: mondelingenweek *O* . Het leerlingen om de oren slaan met lijstjes verschil boek/film.

"I'm sorry dear. In the book Life of Pi, Pi does not fall in love with a girl."
"Oh. I think I read the film version then Miss."
"I'm sure you did. *Noteert 0 punten voor dat boek*. Let's continue."

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2015 22:00:15 ]
pi_151109042
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:57 schreef JufMariska het volgende:
Whahahaa! Wij hadden bij psy veel duitse studenten in NLs programma, hilarisch soms :D Zoals die studente die bij gespreksvaardigheden bloedserieus (in haar rol) vertelde dat ze 'een heel intieme relatie' met haar vader had en de geschrokken reactie van de 'psycholoog' niet meteen begreep; ze bedoelde gewoon 'een goede band' :D
Hahahaha :D :')

Zo vertelde een leerling mij eens bloedserieus dat een bepaald personage zich nogal in een familie omhoog had gewerkt door te slijmen: "She really licked herself into that family." waarop mijn native-speaker-collega zich prompt enorm in haar thee verslikte :') .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2015 22:00:38 ]
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:00:00 #142
73386 Fazz
onderweg
pi_151109045
:D
pi_151109083
Omg, haha. Pubers <3
pi_151109086
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar het aller-aller-allermeest verheug ik me op komende week: mondelingenweek *O* . Het leerlingen om de oren slaan met lijstjes verschil boek/film.

"I'm sorry dear. In the book Life of Pi, Pi does not fall in love with a girl."
"Oh. I think I read the film version then Miss."
"I'm sure you did. *Noteert 0 punten voor dat boek*. Let's continue."
Ah ja, in dezelfde categorie: leerlingen die de ik-persoon uit Turks fruit stug Erik blijven noemen.
pi_151109094
Ik zit mn kind hier wakker te lachen :D O+ _O-
pi_151109148
Hahahaa! Die flat! En het licken _O-
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:04:01 #147
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_151109219
Ik werk voor een groot Amerikaans bedrijf en Engels is zo'n beetje mijn eerste taal daar. Sommige collega's vragen me of ik met sommige dingen kan helpen, omdat mijn technische Engels blijkbaar goed is :) dat kreeg ik laatst ook te horen tijdens mijn functioneringsgesprek :)

Er komen hier wel pareltjes voorbij :D
pi_151109271
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hahahaha :D :')

Zo vertelde een leerling mij eens bloedserieus dat een bepaald personage zich nogal in een familie omhoog had gewerkt door te slijmen: "She really licked herself into that family." waarop mijn native-speaker-collega zich prompt enorm in haar thee verslikte :') .
Jezus ik ga stuk _O- _O- ik hou echt van zulke versprekingen. O+
S. 2014
J. 2016
pi_151109299
Nou een laatste dan. Sollicitatiebrief H4. Wel je CV meesturen.

"With this letter I send you a picture of me and my central heating."
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:06:35 #150
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_151109317
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Razztwizzle het volgende:

Razz :P
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:06:52 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_151109328
quote:

Neeeeeeeeeeeeeeeee :')_!!!!!!!!!!!!!
disclaimer
pi_151109336
En weer ontopic: Mijn baby heeft honger. Ik ga een fles geven en duimen dat ze nu weer eens braaf in slaapt valt na deze late fles. In plaats van haar IkWilRechtopZittenHnnngggggg-gymnastiek van vandaag.
pi_151109371
quote:

Whahaha :D
pi_151109384
quote:

Whahahahahaha
S. 2014
J. 2016
pi_151109436
Shit hee, die zou je een 10 geven voor de moeite :D
Ik vind dat toch zo prachtig, zo letterlijk een taal vertalen. Soms ga ik er in het Noors ook de fout mee in, vooral bij spreekwoorden en gezegdes.

Met je neus kijken bijvoorveeld, gebruik ik vaak. Of een kikker in je keel ook zo een. Dan krijg je rare blikken joh :D
pi_151109520

Ontopic :+ mijn baby slaapt! Ik ga er ook maar achteraan voor zolang het duurt bij grumpy. O+
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:15:12 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_151109635
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:12 schreef Skittles het volgende:
[ afbeelding ]

Ontopic :+ mijn baby slaapt! Ik ga er ook maar achteraan voor zolang het duurt bij grumpy. O+
visual :')
disclaimer
pi_151110084
quote:

Ik rolde van de bank van het lachen. O+ .

Ik heb het een tijdje bijgehouden, van die uitspraken, want bij het vak geschiedenis kunnen leerlingen ook heel grappig doen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:33:30 #159
73386 Fazz
onderweg
pi_151110337
Ik hou van zulke versprekingen O+
pi_151110649
Sommige taaldingetjes raak je ook lastig kwijt. Zo vroeg een serveerster mij in Londen laatst of het eten smaakte. "Oh yes hoor", zei ik. Spreek dat maar eens hardop uit.

:')
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:42:58 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_151110753
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:40 schreef Roomsnoes het volgende:
Sommige taaldingetjes raak je ook lastig kwijt. Zo vroeg een serveerster mij in Londen laatst of het eten smaakte. "Oh yes hoor", zei ik. Spreek dat maar eens hardop uit.

_O-
disclaimer
pi_151110847
:D :D :D
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:46:05 #163
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151110866
Mehehehehe! En, spuugde ze toen in je koffie?

Ik kan me zo de pareltjes niet meer helemaal voor ogen halen.

Wel van de mondelingen die ik afnam op hey MBO toerisme, in een taaldorpsetting

"Duinrell is very nice for family onions"

"I really like the splash, then you go up and then hop whoop so in the weather (water)"

Bij de veiligheidsinstructie:
"There is a firesnake in every corner"

_O-
Kwak
pi_151110965
Room :+ Die is me ook wel eens overkomen bij Engelse kennissen. Oeps :@ .

:D Kwak, gnorf!

Die van hop whoop is ook zo herkenbaar. Laatst een presentatie in 2HAVO. Zo zoet en onschuldig en in volle overtuiging: "Yes and then zei the main character dus van "Yes I am your father" and then we dus wisten we dus zomaar suddenly that he the father of the other man was!"

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2015 22:49:52 ]
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:52:43 #165
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151111104
O+
Kwak
pi_151111231
De "Yes hoor." hoorde ik mijn collega tegenover me zeggen tegen een van onze Engelse collega's. Ik lag letterlijk gevouwen over de vloer. :D En bij haarzelf viel het kwartje pas toen ze opgehangen had en wij helemáál los gingen met lachen.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:17:46 #167
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_151111921
quote:

Grapje toch? :o :D ja toch? :'( toch????!!

En die flat _O-

Room wtf wat is je baby allemaal aan het doen?? :o zes tanden in een maand en gewoon gaan staan!

En logeren... hier moeten we nog steeds een avondje/ middagje met z'n tweetjes plannen met oppas :') ik word vast zo'n moeder die haar kind niet kan loslaten en een hekel aan haar schoondochter heeft omdat ze haar zoon inpikt :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:43:19 #168
73386 Fazz
onderweg
pi_151112922
Room wat gaat O opeens hard! :o :D en wat een tanden ook!
pi_151117000
Al heel de nacht gejank }:|
Haat aan kinderen die het nodig vinden vol in het gezicht van mijn baby te hoesten. Bah.

Gelukkig is slaap voor de zwakkeren en moeheid is een emotie 8-) :')
  zaterdag 28 maart 2015 @ 03:39:17 #170
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151117101
Kusje voor skittles! :*
Kwak
pi_151117136
Hey yo Kwak wat doe jij nou op?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 03:50:58 #172
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151117140
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 03:49 schreef Skittles het volgende:
Hey yo Kwak wat doe jij nou op?
Mijn kint is van de leg, wil ineens om half vier de fles. Compleet met dramahongergillen en armpjes zwaaien en trilkinnetje

Dramaqueen.
Kwak
pi_151117153
Ach die Melbatoast O+
Hij is zich vast aan het voorbereiden op morgennacht. Dan is het opeens weer 'keurig' half 5 :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 28 maart 2015 @ 06:26:21 #174
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151117400
ik moest lachen om die CV _O-

Ik zit hier met drie wakkere koters. ik denk maar zo, morgen is het ineens zeven uur ipv zes uur :')

Vraagje voor de kenners: dat sock-on werkt dat nou echt? mijn mini heeft zulke mini-voeten dat geen enkele sok fatsoenlijk blijft zitten :{ :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 28 maart 2015 @ 06:37:58 #175
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_151117415
Maillotjes? Vind ik zelf handiger dan sockons.

Oh ja, en Bring. On. The. Fucking. Zomertijd. }:|
pi_151117416
Ja sock ons werken goed DJMO. Ik gebruikte ze bij L. Voor T en S heb ik ze nooit gebruikt omdat hun sokken niet telkens uitgaan.
pi_151117418
Zomertijd ftw ja. Wij zijn er hier in huis aan toe. Ik hoorde er om 5 uur al eentje spelen in zijn bed en dat was me net iets te vroeg om eruit te gaan. :')
pi_151117438
Holy fuck wat kan er veel snot uit zo'n babyneus komen zeg! Impressive.

Zzzzomertijd *O*
  zaterdag 28 maart 2015 @ 06:53:34 #179
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151117439
En toch haat ik zomertijd nog steeds INTENS.

Enige verschil met vandaag is dat als M morgen om half vijf komt ik kan doen alsof t half zes is, maar mijn lijf is t daar echt niet mee eens hoor...

winterijd is de echte tijd, die biologisch gezien zelfs nog een half uur te zomers loopt... :(
Kwak
pi_151117466
Ik vind het een stuk fijner wakker worden als het licht is dan zo in het donker. Maakt me vrolijker in de ochtend
  zaterdag 28 maart 2015 @ 07:04:30 #181
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151117484
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 07:01 schreef Skittles het volgende:
Ik vind het een stuk fijner wakker worden als het licht is dan zo in het donker. Maakt me vrolijker in de ochtend
Door de zomerTIJD is het s ochtends juist langer donker :+ een van de redenen dat ik juich voor wintertijd is juist meer licht s ochtends...

Doordat het echt zomer wordt wordt het binnenkort wel weer op dezelfde tijd licht als nu, duurt wel eventjes, en daarna weer steeds iets vroeger.

Het hele idee van zomertijd is gewoon ridicuul. Het wordt al zo snel langer licht dat daar echt geen klokverschuiving voor nodig is. Alsof het handig is dat hoogzomer tot half twaalf licht is ipv tot half elf :')
Kwak
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 28 maart 2015 @ 07:04:53 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151117486
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 07:01 schreef Skittles het volgende:
ik ook :Y maar nou heb ik het elke herfst/winter wel dat ik niet vooruit te branden ben. Heb dan ook altijd alle lichten aan (en de kachel op vol vermogen). Geef mij de zomer(tijd) maar; heb dan veel meer energie!

Al moet ik zeggen dat ik tijdens de zwangerschappen van Geert en Michael ook bomvol energie zat (maar lichamelijk wat minder mobiel was, wat me dan weer frustraties opleverde :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_151117498
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 07:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Door de zomerTIJD is het s ochtends juist langer donker :+ een van de redenen dat ik juich voor wintertijd is juist meer licht s ochtends...

Doordat het echt zomer wordt wordt het binnenkort wel weer op dezelfde tijd licht als nu, duurt wel eventjes, en daarna weer steeds iets vroeger.

Het hele idee van zomertijd is gewoon ridicuul. Het wordt al zo snel langer licht dat daar echt geen klokverschuiving voor nodig is. Alsof het handig is dat hoogzomer tot half twaalf licht is ipv tot half elf :')
In mijn hoofd is het eerder licht dan :+
  zaterdag 28 maart 2015 @ 07:07:47 #184
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151117499
Ja ik prefereer ook de zomer, maar de zomeetijd helpt daar geen hol aan mee. :(

Volgens mij is dat de reden dat mensen jubelen over zomertijd, dat ze denken aan langer licht en meer energie, terwijl het eerste effect is dat het s ochtends weer langer donker is en je interne systeem ineens een uur eerder wakker moet zijn s ochtends. Recept voor je moe voelen...
Kwak
pi_151117509
23.45 - 3.45 - sinds een paar minuutjes gebabbel vanuit de wieg. Ik reken het voorlopig goed.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 07:10:15 #186
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151117512
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 07:07 schreef Skittles het volgende:

[..]

In mijn hoofd is het eerder licht dan :+
Omdat t zomertijd heet? :')

Maar goed, ik zal mijn chagerijnige harses uit deze thread verwijderen tot dit onderwerp van tafel is want ik krijg serieus fysiek aggressieve neigingen hiervan. Niet persoonlijk :*
Kwak
pi_151117519
Je weet pas echt dat het zomertijd is als kwak het erover heeft gehad. O+.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 07:13:26 #188
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151117534
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 07:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je weet pas echt dat het zomertijd is als kwak het erover heeft gehad. O+.
O+

Stokpaardjes

O+

Fijn van je redelijke nacht DaD.

(En je garp maakt me weer een beetje vrolijk)
Kwak
  zaterdag 28 maart 2015 @ 07:15:35 #189
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_151117546
Ik weet dat het in eerste instantie niks uitmaakt voor je nachtrust, maar na een paar nachten ben ik daar wel aan gewend eigenlijk. En bovendien vind ik de aanblik van 5.30 als de dag begint wat draaglijker dan 4.30. Dat je dan nog drie uur hebt voor je uberhaupt naar je werk kan :')

Laat me in die waan ;(
  zaterdag 28 maart 2015 @ 07:16:23 #190
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_151117555
Ik prefereer denk ik de optimistische, positieve interpretatie :P
  zaterdag 28 maart 2015 @ 07:17:48 #191
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_151117558
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 07:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Omdat t zomertijd heet? :')

Maar goed, ik zal mijn chagerijnige harses uit deze thread verwijderen tot dit onderwerp van tafel is want ik krijg serieus fysiek aggressieve neigingen hiervan. Niet persoonlijk :*
Djiezes Kwak, get yourself together, woman :D

DRIE OP EEN RIJ, BAM
pi_151117561
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 07:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet dat het in eerste instantie niks uitmaakt voor je nachtrust, maar na een paar nachten ben ik daar wel aan gewend eigenlijk. En bovendien vind ik de aanblik van 5.30 als de dag begint wat draaglijker dan 4.30. Dat je dan nog drie uur hebt voor je uberhaupt naar je werk kan :')

Laat me in die waan ;(
+1 :P

En dat het nog licht is als ik uit m'n werk kom!

Minder fijne kant; krijg de bewoners maar eens hun bed in als het zonnetje nog schijnt :')

Sla me niet ;(
pi_151117581
Nice DaD!

En niet nice Skittles :{ Wat naar als ze zich zo rot voelen he... Wij hadden midden in de nacht een half uur wakker-2-slokken-drinken-en-verder-niks-goed-maar-wel-huils, dat is voor ons doen vrij ernstig (we zijn geluksvogels, i know!). Smurf naast me gelegd en tegen half 4 sliepen we weer, tot 7.00 O+ Hij is sneu met zielig huiltje, veel hoesten en waarschijnlijk dus een schuurpapierkeeltje..
pi_151117663
Ach, kindjes die zich niet lekker voelen... Zo zielig! Konden ze maar íets kenbaar maken, dan hoefden wij niet zo te hocus pocussen wat het zou kunnen zijn.

Kwak, denk om je hart :D

Ik heb gister voor Noor bij Bart Smit een grote knuffel-nijntje gekocht. Wel getest in de winkel of ze m leuk vond, maar dat zat wel snor :D Heeft ze wel verdiend nadat ze dubbele oorontsteking heeft gehad :(
  zaterdag 28 maart 2015 @ 07:45:31 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_151117672
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 07:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

anders is het om half vier in de ochtend al licht. is ook niet fijn met baby's :+
disclaimer
pi_151117767
Met kinderen is elke tijdsverschuiving zwaar irritant. Peuter slaapt nu rond 19.30, dat is morgen dus 20.30. Vorig jaar is het niet gelukt om dat uur in de avond terug te krijgen (maar toen sliep hij overdag nog). En leuk dat hij langer slaapt in de ochtend, niet leuk als je standaard drama hebt omdat meneer nog niet uitgeslapen is om 6 uur en je toch op moet...
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 28 maart 2015 @ 08:08:51 #197
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151117801
Zoooooo wat een baby in bad doen en een lange warme douche al niet doen met t humeur van een mensch :7

Goedemorgen allemaal! Wij gaan vandaag op naar t immer pittoreske Anna Paulowna om M te showen aan een tante die
SPOILER
Wordt wel gezellig denk ik hoor!
Kwak
pi_151117937
J. heeft gister heel hard moeten werken om adem te krigen. Om 13.30u, na veel overleg met kinderarts en na wat ge-expirimenteer met neusdruppels kreeg hij eindelijk een nieuw ding om mee te ademen (easy flow of zoiets). Ze zeggen dat het een stap terug is (want meer hulp voor hem), maar ik vind het een verbetering. Hij was zo moe van het harde werken dat hij daarna meteen in slaap viel, want hij kon ademen zonder moeite te hoeven doen. Ik heb hem in dagen niet zo relaxed gezien.
Toen hij uiteindelijk wakker werd was hij ook een stuk actiever. Hij heeft ook al wat snot uit z'n neus lopen dus het komt eindelijk wat los. En vannacht doorgeslapen *O* van 23.00u tot 7.00u en toen moesten we hem toch echt wakker maken, want hij stonk en moest eten.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 08:29:50 #199
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151117951
Fijn dat het je een beter gevoel geeft MwC. Mag hij met zijn gewicht al doorslapen? Wel een fijne feature als hij onthoudt hoe dat moet.
Kwak
pi_151117998
Om de zomertijd voor jullie draaglijk te maken ga ik aankomende nacht eerst 6 uur terug en volgende week weer 6 uur vooruit in ritme :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')