Weet je.. Ik doe het ook een beetje voor mijn vader dat logeren.. Mijn moeder past elke donderdag altijd op als wij aan het werk zijn. De ene week is meiske bij mijn ouders, de andere week is mijn moeder hier.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:35 schreef Zoë23 het volgende:
Loj
Heerlijk!
Wow dat is vaak rijstmaar wel gezellig voor zowel kind als opa's en oma's
GMkoortsmeisje
S.ara kon niet uit logeren ivm overgeven & erin stikken![]()
E&S zouden best uit logeren kunnen maar ik denk dat ik ze teveel ga missen. Op de dagen dat ze bij de GO waren om te wennen voelde ik me behoorlijk nutteloos thuisik ben daar niet zo goed in denk ik.
Was al zo voor we kinderen hadden. Ik was aan het werk, sporten of wandelen of op stap oid. Man wilde graag luie zondagen en veel films kijken..ik krijg daar wiebelbenen van
Leuk!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:45 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Weet je.. Ik doe het ook een beetje voor mijn vader dat logeren.. Mijn moeder past elke donderdag altijd op als wij aan het werk zijn. De ene week is meiske bij mijn ouders, de andere week is mijn moeder hier.
Op de dagen dat mijn mam hier is, komen we thuis en dan kunnen we zo aanschuiven, want dan heeft ze boodschappen gedaan en gekookt
Mijn vader werkt de hele dag, dus die ziet haar maar altijd een paar uurtjes. En dus compenseren we het zo.. Mijn schoonouders zijn beiden gepensioneerd, dus die zijn op hun oppasdag altijd samen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Ahhh filmpje van F. Wat een guit!
En BF wat een leuke foto's van je jarige jetje, en dan morgen nog een dag. Geniet er van!
Fazzsneu voor 'm! Wel een held dat hij er zo tussendoor kruipt
!
Zittende Saar.
A. heeft al een paar keer bij mijn ouders gelogeerd en gaat altijd goed. Schoonouders doen we niet, dan moeten we twee uur rijden en twee uur terug. Dus dan logeren we zelf ook maar meteen mee. Ze slaapt eigenlijk overal prima als ik maar haar eigen slaapzak en dekentje meeneem.
Een beetje een meh-avond hier.Oh blargh! Dat nakijkwerk he... Als dat er niet was dan vond ik mn week nog leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!Kwak
Oh gatverrrrdamme. Ik heb alleen een boektoets 3h en een eindtoets brugklas liggen, gelukkig, voor dit weekend.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja.. ik heb echt een intense hekel aan nakijken. Dus ik heb in de sectie al voor een aanzienlijke vermindering van het aantal toetsen gezorgd. Maar dan nog blijft het erbij horen, zeker als je een taal geeft. Nu heb ik nog liggen: 25 essays V5, 30 grammaticatoetsen H4, 30 brieven H4, 25 boektoetsen H3 en een stuk of 10 inhaaltoetsen van allerlei leerlingen. En dan moet de toetsweek nog beginnen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
* DAD herhaalt in vervelend zeurstemmetje *quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind nakijken heel leuk, want ik ben altijd zo benieuwd hoe mijn leerlingen het hebben gedaan! Ik heb vandaag een repetitie grammatica V2 en een toets literatuurgeschiedenis H4 nagekeken.
dafuq wat gaat ze hard ineensquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef Roomsnoes het volgende:
Van harte met jullie dreumessen, Butter en Dot! feestelijke spam, butter <3
Saartje ziekZe zit wel mooi trots, ondanks rode wangen!
Dat nakijken, daar zouden ze een app voor moeten verzinnen. Dat is de (een van de) redenen dat ik met peuters en kleuters werk, en niet met oudere kinderen.
Ik voelde vandaag wat scherps bij het voeden. tandje 7 en 8. Sinds 27 feb zijn er 6 tandjes doorEn toen we gebrul hoorden van boven, stond mevrouw in haar ledikant. I repeat: ze stond. Handjes aan de reling en op en neer hupsen maar. Babies staan toch helemaal niet
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar goed, ik kan wel de hele avond gnorfen om pareltjes als "I wonder who I will be sleeping with in my host family.".(De opdracht: 'Vraag naar de gezinssituatie in je gastgezin') .
Wij hadden bij Duits iemand die heel serieus in haar brief had opgeschreven dat ze graag een paar dagen wilde blijven logeren om haar neefje te verassenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:44 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh Loj, dat klinkt wel geniaal ja! En nuttig ook, denk dat het onderwijs best wat van dat soort vernieuwingen kan gebruiken
Haha, skittles, ik zou dat ook doen. En volgens mij is het tot zekere hoogte comisch om na te kijken. Ik herinner me zo goed dat we een repetitie hadden en daar werd de vraag gesteld hoe zo'n pijp heet in een vulkaan. Vriendinnetje wist het neit, dacht "iets met pijp" en schreef mergpijp op![]()
(Tja, de herinnering is leuker dan de anekdote. Eigenlijk.![]()
![]()
)
Oh heerlijk!!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik weet nog goed het mondeling een paar jaar terug waarin iemand in 5HAVO mij heel lief wilde vertellen over een man die zijn vrouw mishandelde.
"The man, he slapped there happily on loose, and then his woman, she hurted a lot."
Gnorfquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Die is leuk DAD!
Mijn kindjes zijn vooral heel Gooisch. Ik vroeg ooit op een toets waaraan je kon zien dat de hoofdpersoon heel erg arm was. Het antwoord: "Hij woont in een flat.".
Godsammequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik weet nog goed het mondeling een paar jaar terug waarin iemand in 5HAVO mij heel lief wilde vertellen over een man die zijn vrouw mishandelde.
"The man, he slapped there happily on loose, and then his woman, she hurted a lot."
Maar eigenlijk moet ik daar van huilen want ik had dat meisje drie jaar in de klas gehad.
Hahahahaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:57 schreef JufMariska het volgende:
Whahahaa! Wij hadden bij psy veel duitse studenten in NLs programma, hilarisch somsZoals die studente die bij gespreksvaardigheden bloedserieus (in haar rol) vertelde dat ze 'een heel intieme relatie' met haar vader had en de geschrokken reactie van de 'psycholoog' niet meteen begreep; ze bedoelde gewoon 'een goede band'
Ah ja, in dezelfde categorie: leerlingen die de ik-persoon uit Turks fruit stug Erik blijven noemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar het aller-aller-allermeest verheug ik me op komende week: mondelingenweek. Het leerlingen om de oren slaan met lijstjes verschil boek/film.
"I'm sorry dear. In the book Life of Pi, Pi does not fall in love with a girl."
"Oh. I think I read the film version then Miss."
"I'm sure you did. *Noteert 0 punten voor dat boek*. Let's continue."
Jezus ik ga stukquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Zo vertelde een leerling mij eens bloedserieus dat een bepaald personage zich nogal in een familie omhoog had gewerkt door te slijmen: "She really licked herself into that family." waarop mijn native-speaker-collega zich prompt enorm in haar thee verslikte.
Razzquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou een laatste dan. Sollicitatiebrief H4. Wel je CV meesturen.
"With this letter I send you a picture of me and my central heating."
Neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Whahahaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Whahahahahahaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Razztwizzle het volgende:
visualquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:12 schreef Skittles het volgende:
[ afbeelding ]
Ontopicmijn baby slaapt! Ik ga er ook maar achteraan voor zolang het duurt bij grumpy.
![]()
Ik rolde van de bank van het lachen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Razztwizzle het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:40 schreef Roomsnoes het volgende:
Sommige taaldingetjes raak je ook lastig kwijt. Zo vroeg een serveerster mij in Londen laatst of het eten smaakte. "Oh yes hoor", zei ik. Spreek dat maar eens hardop uit.
Grapje toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn kint is van de leg, wil ineens om half vier de fles. Compleet met dramahongergillen en armpjes zwaaien en trilkinnetjequote:
Door de zomerTIJD is het s ochtends juist langer donkerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:01 schreef Skittles het volgende:
Ik vind het een stuk fijner wakker worden als het licht is dan zo in het donker. Maakt me vrolijker in de ochtend
ik ookquote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:01 schreef Skittles het volgende:
Ik vind het een stuk fijner wakker worden als het licht is dan zo in het donker. Maakt me vrolijker in de ochtend
In mijn hoofd is het eerder licht danquote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Door de zomerTIJD is het s ochtends juist langer donkereen van de redenen dat ik juich voor wintertijd is juist meer licht s ochtends...
Doordat het echt zomer wordt wordt het binnenkort wel weer op dezelfde tijd licht als nu, duurt wel eventjes, en daarna weer steeds iets vroeger.
Het hele idee van zomertijd is gewoon ridicuul. Het wordt al zo snel langer licht dat daar echt geen klokverschuiving voor nodig is. Alsof het handig is dat hoogzomer tot half twaalf licht is ipv tot half elf
Omdat t zomertijd heet?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:07 schreef Skittles het volgende:
[..]
In mijn hoofd is het eerder licht dan
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je weet pas echt dat het zomertijd is als kwak het erover heeft gehad..
Djiezes Kwak, get yourself together, womanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Omdat t zomertijd heet?
Maar goed, ik zal mijn chagerijnige harses uit deze thread verwijderen tot dit onderwerp van tafel is want ik krijg serieus fysiek aggressieve neigingen hiervan. Niet persoonlijk
+1quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet dat het in eerste instantie niks uitmaakt voor je nachtrust, maar na een paar nachten ben ik daar wel aan gewend eigenlijk. En bovendien vind ik de aanblik van 5.30 als de dag begint wat draaglijker dan 4.30. Dat je dan nog drie uur hebt voor je uberhaupt naar je werk kan
Laat me in die waan
anders is het om half vier in de ochtend al licht. is ook niet fijn met baby'squote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Door de zomerTIJD is het s ochtends juist langer donkereen van de redenen dat ik juich voor wintertijd is juist meer licht s ochtends...
Doordat het echt zomer wordt wordt het binnenkort wel weer op dezelfde tijd licht als nu, duurt wel eventjes, en daarna weer steeds iets vroeger.
Het hele idee van zomertijd is gewoon ridicuul. Het wordt al zo snel langer licht dat daar echt geen klokverschuiving voor nodig is. Alsof het handig is dat hoogzomer tot half twaalf licht is ipv tot half elf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt wel gezellig denk ik hoor!Kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |