die middelste is voor de oortjesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:57 schreef Skittles het volgende:
Oh die gebruik ik ook! Met dat middelste ding. Ik trek er een sliert snot mee naar buiten waar je u tegen zegt en dat blijft niet in dat ding zitten en eindigt ergens in het gezicht van Lou![]()
![]()
Dat rechter opzetstukje is al helemaal drama. Dat krijg ik met geen goed fatsoen voor elkaar
[..]
Whehehe!
Gelukkig kijkt die van mij me heel vrolijk aan met een gezicht van "wat doeeeee je?! Is dit jouw nieuwe idee van een spelletje?".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeeee...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
die middelste is voor de oortjesdat rechter is voor de neus. Het beste werkt het als je even het andere neusgat dichthoudt (vinger ervoor oid) en het pompje bij de andere gebruikt.
Nou blijkbaar werkt t ook.voor de neusquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:03 schreef Skittles het volgende:
[..]
Neeeeee...![]()
![]()
Oeh Razz die video ga ik morgen met geluid bekijken. Schaterlachen![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja en mijn dag was wel weer goed toen mijn lieve kleine meid haar allereerste schaterlach-bui had. Ik werd er zelf gewoon vrolijk van
. Het woord 'boem' is werkelijk hi-la-risch, volgens haar
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
In welke context moeten we dat zien?quote:Op zondag 29 maart 2015 08:03 schreef ingee het volgende:
Nou NIET zelf gaan experimenteren met de stofzuiger!
quote:Op zondag 29 maart 2015 08:10 schreef Skittles het volgende:
[..]
In welke context moeten we dat zien?![]()
Hahaha ik werd vanmorgen heel erg uitgerust wakkerquote:
Ik wist t ook niet, maar heb geleerd van de snotverhalen van spees!quote:Op zondag 29 maart 2015 07:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een heel verkouden baby en nog nooit iets gepeerd of geslurpt.. Dat weet ik toch allemaal niet!
Thanks!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:51 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ken comiccon alleen als iets amerikaans, is er een NL versie? Veel plezier!
Zo voerde mijn ex ooit eens chips aan een zieke peuterquote:Op zondag 29 maart 2015 10:00 schreef AwayTL het volgende:
Ooo vicje
Zoe![]()
Speltip 104, ga er als je kint moet kotsen niet van uit datweet welke etenswaren geschikt zijn.. Ik stond net banaan uit de bank te schrobben
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |