SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Kak...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:54 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Uithoorn ook![]()
Vol in mijn planning voor de was doen en schoonmaak want morgen op vakantie
ja, mijn collega herinnerde me daar net aan. pijnlijk. Sorryquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:59 schreef BlueEyes het volgende:
Wat denk je bij geen stroom dat de wifi doet
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:59 schreef BlueEyes het volgende:
Wat denk je bij geen stroom dat de wifi doet
Oeh zal ik?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
Want wat nóg erger is dan geen stroom hebben, is geen stroom hebben en er niet over kunnen klagen op Facebook
graag!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:05 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Oeh zal ik?
En dan ook klacht over verkoudheid duizendennogwat
Plus vervolgens posten dat ik morgen met mijn dikke reet in Curaçao zit
Te makkelijk, maar ik maak 'm toch:quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:04 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Waar zou ik nu anders mijn frustratie kwijt moeten!
Hoe deden ze dat vroegah toch
Maar ik ben nog van die generatie die altijd op straat speelden, dus dan merk je niks van stroomstoringenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:12 schreef Skittles het volgende:
[..]
Te makkelijk, maar ik maak 'm toch:
dat zou jij toch moeten weten![]()
Boos bij de buren aankloppen om te kijken of die wel stroom hebben, klaag klaag klaag, bordspelletje spelen bij romantisch kaarslicht en dan swingen vroeg naar bed.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:17 schreef Skittles het volgende:
Lantaarnpalen die niet aangaanof waren die er toen niet
Dat was dan wel weer masterlijk buitenspelen als ik de opdracht kreeg: Als de lantaarnpalen aangaan dan kom je naar binnenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:17 schreef Skittles het volgende:
Lantaarnpalen die niet aangaanof waren die er toen niet
Mee eens.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Eigenlijk moeten de mensen met de ziekte thuis blijven vind ik dan. Maar zo denken helaas maar weinig mensen.
mijn sz is tot twee keer toe bij ons geweest met een kind met een koortslip toen M net geboren was. Zonder dat we daar van wisten. Ik was daar echt kwaad om.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:33 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Mee eens.
Als je zoiets hebt (of je kind heeft het) dan wil je toch niet je familie /vrienden besmetten.
+1quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Eigenlijk moeten de mensen met de ziekte thuis blijven vind ik dan. Maar zo denken helaas maar weinig mensen.
Omg!! Dan ontplof je toch bijna!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:08 schreef BlueEyes het volgende:
Omg, ik zit te kirren tegen mijn kind want als zijn mondje leeg is krijg ik het vorkje terug als ik mijn hand ophou.
En hippen in de stoel voor een nieuw stukje brood.
Weekdier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awwwquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:08 schreef BlueEyes het volgende:
Omg, ik zit te kirren tegen mijn kind want als zijn mondje leeg is krijg ik het vorkje terug als ik mijn hand ophou.
En hippen in de stoel voor een nieuw stukje brood.
Weekdier
OCD?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doe je wel dat laatje even dicht? *twitch*
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doe je wel dat laatje even dicht? *twitch*
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:26 schreef Radyhyn het volgende:
Gefeliciteerd voor de grote kleintjes!!
BE lekker vooruitzicht vakantie!!
SQ goed bezig!!
Beterschap voor Saar!
Rot van de slechte nacht Chanty.
Twink wat balen.
Cho wat goed van zn gewicht!
DAD, eerder of later gaan is een prima oplossing
Ner ruim 400 euro uitgegeven bij de prenatal.. en dat noemen ze mamamazzeldagen![]()
Nou ja, de koffiekopjes hoeven tegenwoordig niet meer per se allemaal met het oortje naar dezelfde kant te staan, maar van zoiets als een openstaand laatje word ik nog wel een beetje zenuwachtig, ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:17 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
OCD?
Viel mezelf ook op nadat ik de foto net gemaakt had en meteen dichtgedaan
Ooh ruk!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:03 schreef Fazzoletti het volgende:
er rijden nog steeds geen treinen en ik moet toch echt naar huis straks om F op te halen van het kdv
Fijn van de liftquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:22 schreef Fazzoletti het volgende:
Man is niet in't landMaar ik heb een lift kunnen regelen
alleen dan nog bedenken hoe ik m'n fiets bij het station weg krijg, daar wordt zeker in het weekend altijd een hoop gejat/gesloopt
![]()
Ik kan geen pm/dm sturen mobiel, maar beetje in de buurt van Zaandam? Wellicht dat er iets te regelen valt met mijn auto.. Alleen wordt het dan wel morgen pas.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:22 schreef Fazzoletti het volgende:
Man is niet in't landMaar ik heb een lift kunnen regelen
alleen dan nog bedenken hoe ik m'n fiets bij het station weg krijg, daar wordt zeker in het weekend altijd een hoop gejat/gesloopt
![]()
ok… ik moest HEEL hard grinnikenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Hier een vermoeiende dag, babygewijs. Ze heeft geslapen van 13:00 - 13:45. En dat was het.
Ik denk dat ik het wel snap. De wereld is natuurlijk veel te leuk dus haar to-do-lijst is enorm: er loopt hier een poes die je in de gaten moet nog houden, de rammelaar moet ondergekwijld, er zijn nog achtenzestigmiljoen nieuwe geluiden te maken, er zijn nog sokken om uit te trekken en brillen om af te pakken en spiegels om in te kijken en speelkleden om te onderzoeken en en en en en... Nouja, ik zou er ook stress van krijgen als baby.
En als je dan om 17:00 instort van vermoeidheid ga je natuurlijk niet lekker slapenmaar huilen en in je ogen wrijven en aan je voeten zitten en je haar uittrekken. Oftewel ik heb weer ouderwets rondjes door het huis gelopen met een huilende baby.
Ach. Ze weegt 7 kilo, dus het kan nog.
Wat liefquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik kan geen pm/dm sturen mobiel, maar beetje in de buurt van Zaandam? Wellicht dat er iets te regelen valt met mijn auto.. Alleen wordt het dan wel morgen pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan zijn jullie nu een week van mijn gespam af![]()
Ga verder met inpakken. 1hele koffer voor F en vriend en ik delen een koffer.
Verschil moet er zijn![]()
Volgende keer als weer eens zoiets is val mij dan ook even lastig! Ben binnen 15/20 minuten op Schiphol en vriend werkt er ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:01 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Wat liefmaar moet naar Z-H
zit al in de auto!
SPOILER: kleine spamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk toch?!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:42 schreef Loj het volgende:
Hoi
Ik moest wat dreumesmoeders feliciteren geloof ik
Ik ben verder niet bijgelezen want vriendje lief was om 12 uur alweer thuisz'n kantoor was ontruimd door de stroomstoring, en echt gelukkig was hij vandaag een keer met de auto gegaan
![]()
Dus wij hebben er een gezellig middagje van gemaakt
Morgen gaat Js (en Ow) voor het eerst logeren! Ik verheug me er zo op...
Een hele nacht slaap(en sushi en een film)
Thx Bluequote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:15 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Volgende keer als weer eens zoiets is val mij dan ook even lastig! Ben binnen 15/20 minuten op Schiphol en vriend werkt er ook.
Kon alleen nu even niks betekenen ivm inpakstress.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |