What's wrong with you!quote:
bronquote:Wat was het mooi, afgelopen zaterdag, het tv-programma op NPO3 over onze Zwarte Lijst. Sylvana presenteerde het, Leo Blokhuis hield een mooi college over Prince en 'We Are The World', Dave von Raven brak een lans voor Little Richard, Pink Oculus zong Dinah Washington (en drukte iedereen op hart om onze Facebook te lijken, alsmede het initiatief Radio 6 Moet Blijven, Hans Ubbing sprak zijn liefde uit voor James Brown, Sven Figee gaf een masterclass Hammondorgel en onze Winfried liet de goegemeente kennismaken met Kwabs.
Je zou ook wel denken dat hij er in staat. Ik hoor trouwens nummers waarvan ik denk: niet echt zwartelijst dit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:26 schreef anonymoussie het volgende:
@Cor!
Ik denk dat ik een stukje van dit heb gezien of zo en toen heb aangenomen dat Little Richard toen ook in die zwarte lijst staat.
[..]
bron
Verantwoordelijk voor de terugkeer van Elfletterig in deze SC-reeks. De originele TT kun je opvragen bij 1 van de mods.quote:
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou ook wel denken dat hij er in staat. Ik hoor trouwens nummers waarvan ik denk: niet echt zwartelijst dit.
Fijn om je hier weer te zien, hopelijk niet de laatste keer. Je gaat er toch niet een eind aan maken?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verantwoordelijk voor de terugkeer van Elfletterig in deze SC-reeks. De originele TT kun je opvragen bij 1 van de mods.
Mijn missie was daarmee vervuld. Nu kan ik met een gerust hart sterven.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verantwoordelijk voor de terugkeer van Elfletterig in deze SC-reeks. De originele TT kun je opvragen bij 1 van de mods.
Ja? Deed het je aan vroeger denken?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:54 schreef Karina het volgende:
Het was lekker rustig hier net zeg zo zonder stroom.
Ja ik had al bijna kaarsjes aangestokenquote:
Sla gewoon een keertje over.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:03 schreef Karina het volgende:
Wel jammer dat er weer stroom is eigenlijk, want ik moet zo stofzuigen en anders had dat niet gekund
Onze oude gladjanus.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou, het is een zooitje hier. Ik werd mijn nest uitgepiept. GRIP 4 in de hele regio.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:02 schreef Specularium het volgende:
Het is dat Schiphol er zit want voor de rest mist niemand er iets aan.
Ik had een keer grip 4 in mijn broek.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, het is een zooitje hier. Ik werd mijn nest uitgepiept. GRIP 4 in de hele regio.
Einde van de wereld.quote:
Oh okee, druk in de weer dus?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gehele Regio In Paniek .. ()
http://nl.wikipedia.org/w(...)strijdings_Procedure
4 is erg hoog.
Zo'n beetje het enige wat niet is opgeroepen is DARES ( www.dares.nl) om de communicatie te ondersteunen.quote:
twitter:roballemachtig twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 09:47:16Sta al minuten vast op een roltrap #stroomstoring reageer retweet
#cut4stroomstoringquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:17 schreef Fokker89 het volgende:
Shit is los daar zeg, dit gaat goed mistwitter:roballemachtig twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 09:47:16Sta al minuten vast op een roltrap #stroomstoring reageer retweet
Goed verhaal, heb het helemaal gelezen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:49 schreef anonymoussie het volgende:
Wat een rare dag.
Bij ons was er wel stroom, maar de systemen liepen vast.![]()
Gelukkig ben ik vroeg naar huis gegaan.
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is een hele gevaarlijke postAnders hoeft niet per se beter te zijn.
quote:
Blijf hangen in deze reeks, ik vind je zeer sympathiek.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik keek toevallig net in dit topic. Ik zag de "eis" van Dagoduck en ik wilde net typen dat dingen eisen in NWS nooit zo'n goed idee is. Ineens zag ik jouw post...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:50 schreef Specularium het volgende:
Henk reageert direct binnen de minuut.
Jullie voelen elkaar gewoon aanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik keek toevallig net in dit topic. Ik zag de "eis" van Dagoduck en ik wilde net typen dat dingen eisen in NWS nooit zo'n goed idee is. Ineens zag ik jouw post...
Op mijn verjaardag nog wel. Ik weet de originele TT niet eens meer, trouwens. En waarom blijf jij eigenlijk weg hier, de laatste tijd?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is iets te kort door de bocht. Het is eerder zo dat Specsavers bij vlagen vrij voorspelbaar is. Als je iets hebt gezegd, kun je ongeveer wel inschatten welke opmerking of welk gifje/plaatje er vervolgens komt.quote:
Butters is ook 11 september jarig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag nog wel. Ik weet de originele TT niet eens meer, trouwens. En waarom blijf jij eigenlijk weg hier, de laatste tijd.
Razende aids ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arie Boomsma is dan ook elfletterig.
FTFYquote:
Rebel to the grain there's no way to barricade me.quote:
Henk is de naamquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zou Arie Eftelaar wel willen.
Onderbroekje in de was dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:53 schreef YokiKater het volgende:
Zo, vanavond lekker vroeg naar bed.
Wel kicken zo'n grote stroomstoring, beetje een Die Hard 4.0 "Firesale" scenario. Ook voor het eerst dat er in 4 Veiligheidsregio's tegelijk GRIP 4 was afgekondigd.
Gelukkig werkte de meeste noodvoorzieningen en veiligheidssystemen goed. Zelfs C2000 bleef werken.
TATA-Steel (Hoogovens) is ook niet ontploft, al ligt er wel nog een hoop stil. Bijzonder dagje wel.
Volgens mij kan zoiets nooit goed voor je zijn...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:31 schreef Nibb-it het volgende:
Follow the International Space Station Launch
At 3:42 p.m. Eastern time Scott Kelly, a NASA astronaut, is scheduled to become the first American to make a one-year trip to space. He will be accompanied by a Russian, Gennady Padalka, who is on track to break the record for the most cumulative time a human has ever spent in space – nearly two and half years. We will be streaming live video of the launch here and posting updates about the journey from 2:30 p.m. to 4:00 p.m. (New York Times).
[ afbeelding ]
Is niet zo leuk als de stream van Utopia, maar soit.
Henkletterig en ik zijn het hier mee eens. Gelukkig geven ze 3 minuten later nog even een samenvatting van wat je gezien hebt, voor het geval 20 minuten niet kan onthouden. KorsakoffCorrie snapt het nu ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Holy moly, wat is het niveau van het NOS journaal toch armzalig. Nu weer een item over schapen waarbij je als een kleuter wordt toegesproken, lijkt wel alsof ik het jeugdjournaal zit te kijken.
Ben je weer naar de kapper geweest?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Holy moly, wat is het niveau van het NOS journaal toch armzalig. Nu weer een item over schapen waarbij je als een kleuter wordt toegesproken, lijkt wel alsof ik het jeugdjournaal zit te kijken.
Toevallig wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je weer naar de kapper geweest?
Goed plaatje ditquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb even je verschrikkelijke plaatje geedit.
.
Ja. Je wil je aankoop annuleren. Dan moet je dus ook de aankoop van het héle product annulerenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen, als je twee lampjes koopt bij de Hema, maar een daarvan werkt niet. En je wil die ene dus terugbrengen, maar ze eisen dat je ze dan allebei terugbrengt om je geld (of een ander lampje) terug te krijgen. Staan zij dan in hun recht?
Edit; twee lampjes in 1 verpakking dus.
Waarom? Is dat iets wettelijks?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Je wil je aankoop annuleren. Dan moet je dus ook de aankoop van het héle product annuleren
Lampjes voor wat?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen, als je twee lampjes koopt bij de Hema, maar een daarvan werkt niet. En je wil die ene dus terugbrengen, maar ze eisen dat je ze dan allebei terugbrengt om je geld (of een ander lampje) terug te krijgen. Staan zij dan in hun recht?
Voor aan je fiets, of wat dan ook.quote:
Gecondoleerd.quote:
Heb jij het werkende lampje nog in bezit?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja, maar hangt aan mijn fiets in Brusselquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb jij het werkende lampje nog in bezit?
Heb je de helft betaald of zo?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, maar hangt aan mijn fiets in Brussel
Hoe bedoel je?quote:
Nou slecht grapje.quote:
Eender welk. Maar volgens dat wief kan het dus niet zonder dat andere lampje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou slecht grapje.![]()
Maar wilde je dan een nieuw lampje of de helft van aankoopbedrag terug of zo?
Gewoon over de toonbank trekken en een paar stoempen verkopen, dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eender welk. Maar volgens dat wief kan het dus niet zonder dat andere lampje.
Niet geheel onlogisch toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eender welk. Maar volgens dat wief kan het dus niet zonder dat andere lampje.
Komt goed ik ga volgende keer meequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon over de toonbank trekken en een paar stoempen verkopen, dat zal ze leren.
Of je moet gewoon racisme roepen, daar zijn ze bij de Hema ook bang voor.quote:
Mweh, vind ik eigenlijk niet.quote:
Ja dit is dus niet gewenst in de Hema he, beetje ongevoelig van je.quote:
Da's voor iedereen beter denk ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Volgende keer doe ik mijn hoofddoek op, misschien helpt dat.
Ja, en dan gewoon heel de winkel leegjatten en als ze je willen aanhouden gewoon keihard "IES RAASIESJME" roepenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Volgende keer doe ik mijn hoofddoek op, misschien helpt dat.
Niet zo gemeen doen over mijn nieuwe kapsel.quote:
Of de bomgordel tevoorschijn toverenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, en dan gewoon heel de winkel leegjatten en als ze je willen aanhouden gewoon keihard "IES RAASIESJME" roepen
Alsof je die altijd om hebtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of de bomgordel tevoorschijn toveren
Niet gewoon met een Kalashnikov naar binnen lopenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel elke keer als ik een winkel leegjat
Die is wel een beetje sad nu.quote:
Rubberentegelgeneratiequote:
Ik geloof gelijk dat jij iets te vaak een bal tegen je hoofd hebt gehad.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb ik vroeger vaak meegemaakt. Deed wel pijn ja.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb ik vroeger vaak meegemaakt. Deed wel pijn ja.
OneLuv brah <3quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik geloof gelijk dat jij iets te vaak een bal tegen je hoofd hebt gehad.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Toen ik klein was heb ik eens een steen tegen iemands hoofd gegooid omdat hij vervelend deed. Hij moest toen heel hard huilen en toen ging hij boos naar mijn ouders toe.
Volgens mij ging het zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Toen ik klein was heb ik eens een steen tegen iemands hoofd gegooid omdat hij vervelend deed. Hij moest toen heel hard huilen en toen ging hij boos naar mijn ouders toe.
Wat een herrie. Echt weer jouw soort muzieklawaai.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat een herrie. Echt weer jouw soort muzieklawaai.
Volgens mij kwam jij met die aids aanzetten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat een herrie. Echt weer jouw soort muzieklawaai.
Zoiets, maar dan andersom.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij ging het zo.
[ afbeelding ]
Helegaar niet. Fylax.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij kwam jij met die aids aanzetten.
Ze zijn echt te ver doorgeslagen. We zijn niet ver verwijderd van het moment dat je uit schaamte niet meer durft te vertellen dat je naar het NOS Journaal kijkt, bang om voor dom te worden versleten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze zijn echt te ver doorgeslagen. We zijn niet ver verwijderd van het moment dat je uit schaamte niet meer durft te vertellen dat je naar het NOS Journaal kijkt, bang om voor dom te worden versleten.
Ik snap best dat je een programma wilt maken dat voor een breed publiek toegankelijk is, maar je mag toch ook wel verwachten dat volwassen mensen een klein beetje moeite doen om iets te begrijpen?
Volgens mij hebben we dat punt al bereikt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze zijn echt te ver doorgeslagen. We zijn niet ver verwijderd van het moment dat je uit schaamte niet meer durft te vertellen dat je naar het NOS Journaal kijkt, bang om voor dom te worden versleten.
Ik snap best dat je een programma wilt maken dat voor een breed publiek toegankelijk is, maar je mag toch ook wel verwachten dat volwassen mensen een klein beetje moeite doen om iets te begrijpen?
Zou best kunnen. Ik kijk eigenlijk zelden naar het journaal, maar als ik het zie, stoor ik me bijna altijd wel ergens aan. Laatst ook... een heel item over het feit dat K3 stopt. So what? Leuk voor in het Jeugdjournaal.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dat punt al bereikt.
Er moet een moslim bij.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik kijk eigenlijk zelden naar het journaal, maar als ik het zie, stoor ik me bijna altijd wel ergens aan. Laatst ook... een heel item over het feit dat K3 stopt. So what? Leuk voor in het Jeugdjournaal.
Dat doe ik omdat ik een baas ben.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
En daarom open jij Top Gear topics in GC?
Niks mis met Top Gear. Voor de rest is penerage wel een lul natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
En daarom open jij Top Gear topics in GC?
Waarom?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de rest is penerage wel een lul natuurlijk.
Hij doet altijd tof tegen Yas, daar word ik mad van.quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:12 schreef Fylax het volgende:
Ben niet mad, maar wel misselijk van al het geplaag en gepest, er is een grens overscheden. Genoeg is genoeg.
Neem dan ook eens een keer de moeite om fatsoenlijk gedag te zeggen, dat kansloze 'hoi' de hele tijd heeft niemand wat aanquote:
is gwn groetenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem dan ook eens een keer de moeite om fatsoenlijk gedag te zeggen, dat kansloze 'hoi' de hele tijd heeft niemand wat aan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is al erg genoeg dat je niet eens de moeite neemt om een hoofdletter te gebruiken. Laat staan dat je een keer en volzin gebruiktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Voor zoiets maak ik geen topic aan. Als K3 de eigen ruiten graag wil ingooien door moslims te pleasen, moeten ze dat mooi doen. Ik behoor sowieso al niet tot de doelgroep.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er moet een moslim bij.
Ik had wel een topic verwacht, Henk.
Hitsige meidjes die hun liedjes volstoppen met innuendo's zijn jouw ding niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor zoiets maak ik geen topic aan. Als K3 de eigen ruiten graag wil ingooien door moslims te pleasen, moeten ze dat mooi doen. Ik behoor sowieso al niet tot de doelgroep.
Henk is meer van 1D.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hitsige meidjes die hun liedjes volstoppen met innuendo's zijn jouw ding niet?
Hij is zichzelf aan het snijden?quote:
Hun liedjes zijn mijn ding niet. Het is muziek voor kinderen. Als ik hitsige meisjes wil zien, zoek ik wel andere kanalen dan via de weg van de kindermuziek.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hitsige meidjes die hun liedjes volstoppen met innuendo's zijn jouw ding niet?
Ik verafschuw prefab boy- en girl-bands waarbij alles om uiterlijk draait. Dus nee, ik heb deze week geen krassen op mijn armen gezet.quote:
Godverquote:
Ik was wél iets aan het doen dat iets te maken heeft met deze post....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is zichzelf aan het snijden?
Over innuendo gesproken trouwens![]()
![]()
Player dat je er bent ...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 03:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was wél iets aan het doen dat iets te maken heeft met deze post....
Toch is het waar wat ik zeg. Je ziet het zo meteen op de FP.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 03:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Player dat je er bent ...
Maar ik was naar bed
Ik ben keiaardig tegen Yasmina.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij doet altijd tof tegen Yas, daar word ik mad van.
Niu, die twee waren vrij ongerelateerd wel. Hoewel ik ervoor nog het lichaam van een jonge god had, dus is het meer een uitvloeisel vamquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik dacht dat jij juist kanker had toen je ongezond leefde.
Net als bij mijn vader, die was echt nooit ziek. Maar ondertussen zit er wel zo'n tumor een beetje te groeien.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niu, die twee waren vrij ongerelateerd wel. Hoewel ik ervoor nog het lichaam van een jonge god had, dus is het meer een uitvloeisel vam
En dan wordt het chirurgisch verwijderd...of is er een andere behandelmethode?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:20 schreef Specularium het volgende:
Heb ik ook wel eens, ben ik niet ziek maar groeit er wel iets.
Je liefde voor One Direction? Dat is ook een soort van ziekte.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:20 schreef Specularium het volgende:
Heb ik ook wel eens, ben ik niet ziek maar groeit er wel iets.
Keiharde diss hier.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je liefde voor One Direction? Dat is ook een soort van ziekte.
Dat je nu niet meer gezond leeft doordat je ziek bent geweest?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niu, die twee waren vrij ongerelateerd wel. Hoewel ik ervoor nog het lichaam van een jonge god had, dus is het meer een uitvloeisel vam
Oh blegh, wat naarquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Net als bij mijn vader, die was echt nooit ziek. Maar ondertussen zit er wel zo'n tumor een beetje te groeien.
Interessantquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die leg ik binnenkort wel even uit.
Nja, het is >20jr geleden, ding is eruit gehakt, beetje Tjernobyl er overheen en klaar.quote:
Meerdere...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je een gaatje hebt moet het wel lukken.
Dat ook.quote:
Dat ik te dik ben vooral.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat je nu niet meer gezond leeft doordat je ziek bent geweest?
Deze is een beetje raar.quote:
Lekker timmmmm! Nu moet je juist doorpakken, het begin is er alvast.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:57 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik ben alvast van 105.4 naar 103.2 gegaan deze week
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:57 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:57 schreef timmmmm het volgende:
Jij hebt whatsapp? Karina ook zeker.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik dit kon had ik geen whatsapp meer nodig.
Specujan-willem klinkt zo raar.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik maak bezwaar tegen het gebruik van de term Specuhenk. Die term maakt inbreuk op mijn merkrecht (Henk™), mijn goede naam en eer.
Ik zal de tip onthouden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:13 schreef sp3c het volgende:
zo werkt deze sc niet, je moet zeggen dat je het helemaal fantastisch vind dan gebruikt niemand het .meer
Daar zou ik dus echt mijn boodschappen niet doenquote:
Ja, allemaal caissières met sippe gezichten. En het enige dat er goedkoop is, zijn de opmerkingen en de grappen. En al het fruit is er met gifjes bespoten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zou ik dus echt mijn boodschappen niet doen.
Zo te zien heb je weer flink ingeslagenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, allemaal caissières met sippe gezichten. En het enige dat er goedkoop is, zijn de opmerkingen en de grappen. En al het fruit is er met gifjes bespoten.
Slechte woordgrappen, powered by Henk™quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te zien heb je weer flink ingeslagen
Zeker ook alleen maar matige kortingen als 3 halen en alsnog 3 betalenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Slechte woordgrappen, powered by Henk™
Zoiets ja. Bij aankoop van drie pakken speculaas tijdelijk 0 euro korting op een fles rum.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker ook alleen maar matige kortingen als 3 halen en alsnog 3 betalen [ afbeelding ]
Kom vechten dan. Pleintje. 16:00.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik maak bezwaar tegen het gebruik van de term Specuhenk. Die term maakt inbreuk op mijn merkrecht (Henk™), mijn goede naam en eer.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoiets ja. Bij aankoop van drie pakken speculaas tijdelijk 0 euro korting op een fles rum.
Beetje raar voorstel om te posten om 16:03:52 uur.quote:
Past perfect!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat DDR grijs maakt het wel aantrekkelijk [ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:57 schreef timmmmm het volgende:
Specularium, ik geef hem een matig zesje
JVT?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:20 schreef Specularium het volgende:
Die JVT docu is wel cool.
Volgens mij alleen de 60e herhaling.
De Jeugd.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JVT?
Ik zag net alleen maar Turken op de grond liggen, schijnbaar een comfortabele grasmat in de Arena
De afkorting is ook DJVTquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
De Jeugd.
Ik hoorde geen getoeter dus ik ging er van uit dat ze niet hebben gewonnen.
Maak ik zelf wel uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
Ik vind dat maar een erg matig gifje.
Zou ik ook zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Mani bang voor mij is.
Ja in een reageerbuis.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:29 schreef Specularium het volgende:
Blijkbaar heeft Wesley raak geschoten met zijn keukentrapje.
Nee voor #TeamOpzij toch?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Mani bang voor mij is.
Dan snap ik het wel, als hij je dan gezien heeft dan is er nooit meer iemand goed genoeg.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk dat Mani gevoelens voor mij heeft.
Had makkelijk gekund.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:25 schreef Mani89 het volgende:
Nu vind ik het opeens toch jammer dat ik niet ben gegaan.
Je had zelfs een gedeeltelijke taxi gehad.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:25 schreef Mani89 het volgende:
Nu vind ik het opeens toch jammer dat ik niet ben gegaan.
Moet jij zeggen met je patat.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had makkelijk gekund.
Alleen Marianne is af en toe wat pittig.
Niet als je met iemand speelt die over Belgische voetballers begint die uit Eindhoven blijken te komen.quote:
Dat is hetzelfde.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet als je met iemand speelt die over Belgische voetballers begint die uit Eindhoven blijken te komen.
nee die Turkse cabaretier was duidelijkquote:Op zondag 29 maart 2015 00:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet als je met iemand speelt die over Belgische voetballers begint die uit Eindhoven blijken te komen.
Eén pot nat.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee die Turkse cabaretier was duidelijk
Ach, ze komen er misschien niet vandaan, maar uiteindelijk moeten de Turken gewoon terug naar Marokko.quote:
Wintertijd = echte tijd, #TeamWintertijdquote:Op zondag 29 maart 2015 03:15 schreef Specularium het volgende:
Het was net nog helemaal geen 3 uur.
Mensen die zomer,.
Donkerquote:
Ja precies. #teamgordijnendichtquote:Op zondag 29 maart 2015 03:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wintertijd = echte tijd, #TeamWintertijd
Het is alleen zo lullig om t/m oktober nu systematisch overal een uur te laat te komenquote:
Voorlopig is het eerst weer een uur later licht...quote:Op zondag 29 maart 2015 03:49 schreef Mani89 het volgende:
Vanaf nu gaat het zonnetje lekker schijnen jongens, lekker om 5 uur 's ochtends de felle zon al door je raam.
Nee joh, eerder.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voorlopig is het eerst weer een uur later licht...
Gelukkig is mijn slaapkamer op het zuidwesten dus merk ik daar geen ene fuck vanquote:Op zondag 29 maart 2015 03:49 schreef Mani89 het volgende:
Vanaf nu gaat het zonnetje lekker schijnen jongens, lekker om 5 uur 's ochtends de felle zon al door je raam.
Later. De klok is een uur verder naar voren. Was het gisteren om 06:30 uur licht, straks is het pas rond 07:30 uur licht.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Later. De klok is een uur verder naar voren. Was het gisteren om 06:30 uur licht, straks is het pas rond 07:30 uur licht.
Jawel. Als de klok niet was verzet, was het rond 06:30 uur licht geweest, maar omdat de klok een uur vooruit is gezet, is het nu 07:30 uur tegen de tijd dat het licht wordt.quote:
Dat zijn wel hele nare tijden waarop ik niemand toewens dan al wakker te zijnquote:Op zondag 29 maart 2015 03:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jawel. Als de klok niet was verzet, was het rond 06:30 uur licht geweest, maar omdat de klok een uur vooruit is gezet, is het nu 07:30 uur tegen de tijd dat het licht wordt.
DM counter op de FPquote:
Omdat ik godsgruwelijk populair ben natuurlijkquote:
Vaak wel, maar als ik in gesprek ben met iemand nietquote:
Doe even lekker interessant joh, paardenlul.quote:Op zondag 29 maart 2015 04:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vaak wel, maar als ik in gesprek ben met iemand niet.
Laat mij ook eens een keer shinen johquote:Op zondag 29 maart 2015 04:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe even lekker interessant joh, paardenlul.
Mooie tijd voor een YT die toch niemand luistert, dit topic is tenslotte al langer dan 48 uur openquote:Op zondag 29 maart 2015 04:12 schreef Specularium het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 6 posts.
Gewoon pagina refreshen en met quicktime over een screencap makenquote:Op zondag 29 maart 2015 04:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt gewoon steeds een screenshot zitten maken he?
Dit duurde eigenlijk 3 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |