What's wrong with you!quote:
bronquote:Wat was het mooi, afgelopen zaterdag, het tv-programma op NPO3 over onze Zwarte Lijst. Sylvana presenteerde het, Leo Blokhuis hield een mooi college over Prince en 'We Are The World', Dave von Raven brak een lans voor Little Richard, Pink Oculus zong Dinah Washington (en drukte iedereen op hart om onze Facebook te lijken, alsmede het initiatief Radio 6 Moet Blijven, Hans Ubbing sprak zijn liefde uit voor James Brown, Sven Figee gaf een masterclass Hammondorgel en onze Winfried liet de goegemeente kennismaken met Kwabs.
Je zou ook wel denken dat hij er in staat. Ik hoor trouwens nummers waarvan ik denk: niet echt zwartelijst dit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:26 schreef anonymoussie het volgende:
@Cor!
Ik denk dat ik een stukje van dit heb gezien of zo en toen heb aangenomen dat Little Richard toen ook in die zwarte lijst staat.
[..]
bron
Verantwoordelijk voor de terugkeer van Elfletterig in deze SC-reeks. De originele TT kun je opvragen bij 1 van de mods.quote:
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou ook wel denken dat hij er in staat. Ik hoor trouwens nummers waarvan ik denk: niet echt zwartelijst dit.
Fijn om je hier weer te zien, hopelijk niet de laatste keer. Je gaat er toch niet een eind aan maken?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verantwoordelijk voor de terugkeer van Elfletterig in deze SC-reeks. De originele TT kun je opvragen bij 1 van de mods.
Mijn missie was daarmee vervuld. Nu kan ik met een gerust hart sterven.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verantwoordelijk voor de terugkeer van Elfletterig in deze SC-reeks. De originele TT kun je opvragen bij 1 van de mods.
Ja? Deed het je aan vroeger denken?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:54 schreef Karina het volgende:
Het was lekker rustig hier net zeg zo zonder stroom.
Ja ik had al bijna kaarsjes aangestokenquote:
Sla gewoon een keertje over.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:03 schreef Karina het volgende:
Wel jammer dat er weer stroom is eigenlijk, want ik moet zo stofzuigen en anders had dat niet gekund
Onze oude gladjanus.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou, het is een zooitje hier. Ik werd mijn nest uitgepiept. GRIP 4 in de hele regio.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:02 schreef Specularium het volgende:
Het is dat Schiphol er zit want voor de rest mist niemand er iets aan.
Ik had een keer grip 4 in mijn broek.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, het is een zooitje hier. Ik werd mijn nest uitgepiept. GRIP 4 in de hele regio.
Einde van de wereld.quote:
Oh okee, druk in de weer dus?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gehele Regio In Paniek .. ()
http://nl.wikipedia.org/w(...)strijdings_Procedure
4 is erg hoog.
Zo'n beetje het enige wat niet is opgeroepen is DARES ( www.dares.nl) om de communicatie te ondersteunen.quote:
twitter:roballemachtig twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 09:47:16Sta al minuten vast op een roltrap #stroomstoring reageer retweet
#cut4stroomstoringquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:17 schreef Fokker89 het volgende:
Shit is los daar zeg, dit gaat goed mistwitter:roballemachtig twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 09:47:16Sta al minuten vast op een roltrap #stroomstoring reageer retweet
Goed verhaal, heb het helemaal gelezen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:49 schreef anonymoussie het volgende:
Wat een rare dag.
Bij ons was er wel stroom, maar de systemen liepen vast.![]()
Gelukkig ben ik vroeg naar huis gegaan.
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is een hele gevaarlijke postAnders hoeft niet per se beter te zijn.
quote:
Blijf hangen in deze reeks, ik vind je zeer sympathiek.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik keek toevallig net in dit topic. Ik zag de "eis" van Dagoduck en ik wilde net typen dat dingen eisen in NWS nooit zo'n goed idee is. Ineens zag ik jouw post...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:50 schreef Specularium het volgende:
Henk reageert direct binnen de minuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |