Snelheden van moderne datadragers zijn exorbitant veel hoger dan wat providers erdoorheen sturen naar particulieren dus dat zal de bottleneck niet zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou eerst vragen wat het snelste is wat door je pijp heenkan.
En verder denk ik dat je aan 20Mb/s (met een kleine b zelfs) meer dan genoeg hebt. Maar dat terzijde.
Hoorde ik van een andere user. Maar ik dacht dat hij wel vooruitgang boekte wat inderdaad altijd goed is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh wow, zat hij er zo doorheen? Wel fijn dat het beter gaat.
Ze deden in de eerste instantie goed hun best om je ook op te nemen in de groep die daar zat. Comp_Lex was er ook bij en die werd net zo goed geaccepteerd door hen. Zij waren niet intolerant, jij stelde je zelf zo op. Kijk eerst eens bij jezelf voordat je anderen de schuld gaat geven van je eigen falen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Zal vast wel heel normaal zijn voor jullie om intolerant te zijn en zo na te trappen telkens. Normale mensen doen dat niet hoor hoe graag jij dat ook wil geloven. Verder begon het gewoon met weisman die zich als de standaard etter opstelde en hungry joe die het voor hem opnam o.a. Ik neem aan dat je dit ook wel enigszins hebt meegekregen.
Ik ga snijden als een 15-jarig meisje die net heeft gehoord dat er een lid van 1D stopt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
Normale mensen drukken gewoon op de uitlogknop als ze vinden dat ze negatiever dan ze verdienen worden bejegend op een internetforum.
Dat verbaast me eerlijk gezegd ook niet...quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Zal vast wel heel normaal zijn voor jullie om intolerant te zijn en zo na te trappen telkens. Normale mensen doen dat niet hoor hoe graag jij dat ook wil geloven. Verder begon het gewoon met weisman die zich als de standaard etter opstelde en hungry joe die het voor hem opnam o.a. Ik neem aan dat je dit ook wel enigszins hebt meegekregen.
Even mee wachten, dan stijgen ze weer in waarde.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De waarde van mijn eerdere aaitjes en kusjekroelen zijn sowieso waardevast, vanaf nu dalen ze een beetje.
Hipstermuziekfestival was één van de opties die ik in mijn hoofd had. :$quote:
* mes paktquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga snijden als een 15-jarig meisje die net heeft gehoord dat er een lid van 1D stopt.
Mij ook niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat verbaast me eerlijk gezegd ook niet...
Die zijn er niet in Zeelandquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Hipstermuziekfestival was één van de opties die ik in mijn hoofd had. :$
Moeite?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb altijd wel wat moeite met berichtjes van jou. En nu helemaal, het is nog niet eens Pasen!
Ik vind het wel tof, maar ik weet niet of ik er een heel concert lang naar kan luisterenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet of dat iets voor jou is? ...
quote:
Mogen we geld inzetten? :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik de abs challenge proberen en kijken na hoeveel dagen ik faal en het opgeef?
En dat is?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
Gaat er iemand naar Down the Rabbithole over hipstershit gesproken?
Heb foto's gezien van vorig jaar, zag er tof uit. Maar denk niet dat ik erheen ga.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
Gaat er iemand naar Down the Rabbithole over hipstershit gesproken?
Wil je een eerlijk of een beleefd antwoord? :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van mij mag het.
Welke dag gok jij? :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |