Mij ook niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat verbaast me eerlijk gezegd ook niet...
Die zijn er niet in Zeelandquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Hipstermuziekfestival was één van de opties die ik in mijn hoofd had. :$
Moeite?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb altijd wel wat moeite met berichtjes van jou. En nu helemaal, het is nog niet eens Pasen!
Ik vind het wel tof, maar ik weet niet of ik er een heel concert lang naar kan luisterenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet of dat iets voor jou is? ...
quote:
Mogen we geld inzetten? :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik de abs challenge proberen en kijken na hoeveel dagen ik faal en het opgeef?
En dat is?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
Gaat er iemand naar Down the Rabbithole over hipstershit gesproken?
Heb foto's gezien van vorig jaar, zag er tof uit. Maar denk niet dat ik erheen ga.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
Wil je een eerlijk of een beleefd antwoord? :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van mij mag het.
Welke dag gok jij? :$
Ah ok, thanks.quote:
Eerlijk. :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een beleefd antwoord? :$
Heb zo'n earlybird op de kop getikt, is toch om de hoek, als het niets is ben ik ook zo weer thuis,quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb foto's gezien van vorig jaar, zag er tof uit. Maar denk niet dat ik erheen ga.
Roisin Murphy.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
Same herequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerlijk. :$
In ongetrainde staat kan ik maar ongeveer 25-30 situps voor ik het zwaar krijg.
Je bouwt het op in zo'n challenge, toch?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerlijk. :$
In ongetrainde staat kan ik maar ongeveer 25-30 situps voor ik het zwaar krijg.
Klopt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bouwt het op in zo'n challenge, toch?
Heb haar ooit gezien met Moloko. Dat mens is prachtig, en die stem.quote:
Nouja dat is dus 1 nummer van een uurquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof, maar ik weet niet of ik er een heel concert lang naar kan luisteren.
Jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen dingen als een Groot Piratenfestijn zeker?
Misschien eens proberen, als ik weet wat ik met die plank moet doenquote:
Ik heb 'm niet helemaal afgeluisterd... Maar het klinkt wel mooiquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja dat is dus 1 nummer van een uur
The gaslamp killer staat er ook. Die gast gaat altijd helemaal los.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb zo'n earlybird op de kop getikt, is toch om de hoek, als het niets is ben ik ook zo weer thuis,
Nee want dat is mainstream hipstershit voor de wannabe'squote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, wil haar graag nog eens live zien.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb haar ooit gezien met Moloko. Dat mens is prachtig, en die stem.
Zin in wat?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, krijg er dan ook zin in, maar je woont te ver weg om wraak te nemen
Google image, het is nogal simpel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien eens proberen, als ik weet wat ik met die plank moet doen
Vergeet niet dat je ook een bepaald dieet moet volgen bij deze. Weinig vetten veel vezels , vis en kip.quote:
Jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zin in wat?![]()
Ow nu woon ik opeens wel ver weg hmmm?
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef aeque het volgende:
[..]
The gaslamp killer staat er ook. Die gast gaat altijd helemaal los.
Daarom ga ik ook falen na anderhalve week ofzo. :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je ook een bepaald dieet moet volgen bij deze. Weinig vetten veel vezels , vis en kip.
Verder het standaard aan groenten en fruit. dit dat.
Kaartjes zijn 15,- . Morgenavond half 9 in Middelburgquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet helemaal afgeluisterd... Maar het klinkt wel mooi.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja inderdaad.Sowieso wel chillemuziek van hem .
Wat vind je van Neneh Cherry?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wil haar graag nog eens live zien.![]()
Jammer dat het geen Beuningen in Overijssel is.![]()
Hoezo, zo ver weg is Nijmegen toch ook weer nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wil haar graag nog eens live zien.![]()
Jammer dat het geen Beuningen in Overijssel is.![]()
Hmmm. Ik denk dat je na 8 zoiets hebt van: fuck it, niks doen is lekkerder.quote:
Buffalo Stance is wel tof. ^^ Leeft die nog dan?quote:
Redelijke gok.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik denk dat je na 8 zoiets hebt van: fuck it, niks doen is lekkerder.
Ik moet werken tot negen uurquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kaartjes zijn 15,- . Morgenavond half 9 in Middelburg![]()
(ze zijn wel steeds duurder aan het worden pfff)
I know. Ik faal ook hard.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Redelijke gok.
Gezond doen is zo vermoeiend.
Dat probleem geldt voor mij ook. Ik ga liever een keer een heel stuk wandelen / of in looppas een stuk doen en fietsen. Want dan is ook erg effectief.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook falen na anderhalve week ofzo. :$
Ik hou nu bij wat ik eet, maar vind het echt onmogelijk moeilijk om genoeg eiwitten te eten.
Wandelenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat probleem geldt voor mij ook. Ik ga liever een keer een heel stuk wandelen / of in looppas een stuk doen en fietsen. Want dan is ook erg effectief.
Vergeleken bij een half jaar geleden ben ik al wel intens gezond bezig hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
I know. Ik faal ook hard.Vorig jaar ging nog beter, terwijl ik dacht: "Als ik op mezelf woon gaat gezond leven veel makkelijker xD"
Ze maakt een comebackquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sow, das lang geleden!
[..]
Jij begon!
Ik ben alleen maar verder afgegleden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vergeleken bij een half jaar geleden ben ik al wel intens gezond bezig hoor.
Maar toen leefde ik ook op pizza's en kapsalon afgewisseld met dagen vasten.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Buffalo Stance is wel tof. ^^ Leeft die nog dan?
Vandaag nog meer dan 2 uur op de fiets gezeten. Maar dat was bittere noodzaak om op school en werk te kunnen komen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat probleem geldt voor mij ook. Ik ga liever een keer een heel stuk wandelen / of in looppas een stuk doen en fietsen. Want dan is ook erg effectief.
Wat vind je de lastigste dingen/momenten eraan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar verder afgegleden.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar verder afgegleden.
Ik ben vaak te lui om te koken, terwijl ik dat eerst netjes elke dag deed. En ik snaai veel te veel. Heb echt heel veel trek ineens, terwijl ik dat eerst wat beter kon reguleren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat vind je de lastigste dingen/momenten eraan?
2 uur is zatquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vandaag nog meer dan 2 uur op de fiets gezeten. Maar dat was bittere noodzaak om op school en werk te kunnen komen.
Die 30 minuten is 1 uur geworden. En dat is 1 uur intensief.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
2 uur is zat30 min p/d is vereiste
Gaan we doenquote:
Deal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gaan we doenDaarna wijntjes en kaasplankje bij strandpaviljoen
![]()
Deal ?
Ja dat mis ik wel, thuis sowieso elke dag 1 uur fietsen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
30 min per dag bewegen, toch?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het voelt altijd zo als tijd verspillen, twee uur kwijt zijn puur om op de plaatsen te komen waar je zijn moet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nja, herkenbaar hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben vaak te lui om te koken, terwijl ik dat eerst netjes elke dag deed. En ik snaai veel te veel. Heb echt heel veel trek ineens, terwijl ik dat eerst wat beter kon reguleren.
Ik zou wel willen kunnen verschijnselen en verdwijnselenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het voelt altijd zo als tijd verspillen, twee uur kwijt zijn puur om op de plaatsen te komen waar je zijn moet.
[..]
Nja, herkenbaar hoor.
Hoe lang kun jij het meestal volhouden om echt goed bezig te zijn? En gebruik je ook hulpmiddelen om bij te houden wat je allemaal gegeten hebt?
Eens. Meestal gooi ik veel ingredienten bij elkaar in een kom als een soort van salade en eet het daarna op. Kost me maar een minuut of 10.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:45 schreef Fascination het volgende:
Koken is ook gewoon geen reet aan.inb4 myra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |