Nouja dat is dus 1 nummer van een uurquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof, maar ik weet niet of ik er een heel concert lang naar kan luisteren.
Jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen dingen als een Groot Piratenfestijn zeker?
Misschien eens proberen, als ik weet wat ik met die plank moet doenquote:
Ik heb 'm niet helemaal afgeluisterd... Maar het klinkt wel mooiquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja dat is dus 1 nummer van een uur
The gaslamp killer staat er ook. Die gast gaat altijd helemaal los.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb zo'n earlybird op de kop getikt, is toch om de hoek, als het niets is ben ik ook zo weer thuis,
Nee want dat is mainstream hipstershit voor de wannabe'squote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
Gaat er iemand naar Down the Rabbithole over hipstershit gesproken?
Ja, wil haar graag nog eens live zien.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb haar ooit gezien met Moloko. Dat mens is prachtig, en die stem.
Zin in wat?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, krijg er dan ook zin in, maar je woont te ver weg om wraak te nemen
Google image, het is nogal simpel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien eens proberen, als ik weet wat ik met die plank moet doen
Vergeet niet dat je ook een bepaald dieet moet volgen bij deze. Weinig vetten veel vezels , vis en kip.quote:
Jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zin in wat?![]()
Ow nu woon ik opeens wel ver weg hmmm?
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef aeque het volgende:
[..]
The gaslamp killer staat er ook. Die gast gaat altijd helemaal los.
Daarom ga ik ook falen na anderhalve week ofzo. :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je ook een bepaald dieet moet volgen bij deze. Weinig vetten veel vezels , vis en kip.
Verder het standaard aan groenten en fruit. dit dat.
Kaartjes zijn 15,- . Morgenavond half 9 in Middelburgquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet helemaal afgeluisterd... Maar het klinkt wel mooi.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja inderdaad.Sowieso wel chillemuziek van hem .
Wat vind je van Neneh Cherry?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wil haar graag nog eens live zien.![]()
Jammer dat het geen Beuningen in Overijssel is.![]()
Hoezo, zo ver weg is Nijmegen toch ook weer nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wil haar graag nog eens live zien.![]()
Jammer dat het geen Beuningen in Overijssel is.![]()
Hmmm. Ik denk dat je na 8 zoiets hebt van: fuck it, niks doen is lekkerder.quote:
Buffalo Stance is wel tof. ^^ Leeft die nog dan?quote:
Redelijke gok.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik denk dat je na 8 zoiets hebt van: fuck it, niks doen is lekkerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |