Mij ook niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat verbaast me eerlijk gezegd ook niet...
Die zijn er niet in Zeelandquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Hipstermuziekfestival was één van de opties die ik in mijn hoofd had. :$
Moeite?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb altijd wel wat moeite met berichtjes van jou. En nu helemaal, het is nog niet eens Pasen!
Ik vind het wel tof, maar ik weet niet of ik er een heel concert lang naar kan luisterenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet of dat iets voor jou is? ...
quote:
Mogen we geld inzetten? :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik de abs challenge proberen en kijken na hoeveel dagen ik faal en het opgeef?
En dat is?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
Gaat er iemand naar Down the Rabbithole over hipstershit gesproken?
Heb foto's gezien van vorig jaar, zag er tof uit. Maar denk niet dat ik erheen ga.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
Wil je een eerlijk of een beleefd antwoord? :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van mij mag het.
Welke dag gok jij? :$
Ah ok, thanks.quote:
Eerlijk. :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een beleefd antwoord? :$
Heb zo'n earlybird op de kop getikt, is toch om de hoek, als het niets is ben ik ook zo weer thuis,quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb foto's gezien van vorig jaar, zag er tof uit. Maar denk niet dat ik erheen ga.
Roisin Murphy.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
Same herequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerlijk. :$
In ongetrainde staat kan ik maar ongeveer 25-30 situps voor ik het zwaar krijg.
Je bouwt het op in zo'n challenge, toch?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerlijk. :$
In ongetrainde staat kan ik maar ongeveer 25-30 situps voor ik het zwaar krijg.
Klopt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bouwt het op in zo'n challenge, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |