SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:
Nee gewoon hier verderquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:16 schreef tralalala het volgende:
TV / [RTL5] Superfans: Mijn Idool Is Mijn Leven
Hier??
dit topic gaat sneller, iig de eerste week.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Durf je niet ergens anders te posten?
Dat komt door mijn autismequote:Op donderdag 26 maart 2015 21:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Durf je niet ergens anders te posten?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:19 schreef tralalala het volgende:
Trouwens, we hadden het pas toch over BN'ers?
Ik zag een paar dagen terug nog met Frans Duijts in hetzelfde restaurant![]()
geen idee, wcpot gaat er waarschijnlijk elk weekend op los op zijn klompenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:19 schreef tralalala het volgende:
Trouwens, we hadden het pas toch over BN'ers?
Ik zag een paar dagen terug nog met Frans Duijts in hetzelfde restaurant![]()
Jij weet het dus ook niet?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
geen idee, wcpot gaat er waarschijnlijk elk weekend op los op zijn klompen
Valt mij weer een beetje van jou tegenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit is achterhoek.. en dus Gelderland. Heeft niks met Twente/Overijssel te maken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet wat het is, maar #TeamLompeBoerenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:20 schreef tralalala het volgende:
Mooi Wark komt hier altijd met Heideweek en dan gaan al die lompe boeren op de vuist met elke Marokkaan die ze zien.
wattequote:Op donderdag 26 maart 2015 21:20 schreef DKUp het volgende:
Ik spot een nep-mod in dat topic tralalalalalallalalalala
een pot nat.. vriend van mijn moeder komt uit drenthe.. kan ze allemaal niet verstaanquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dit is achterhoek.. en dus Gelderland. Heeft niks met Twente/Overijssel te maken.
Goed zo neem het maar voor mij opquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dit is achterhoek.. en dus Gelderland. Heeft niks met Twente/Overijssel te maken.
Vice versa.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een pot nat.. vriend van mijn moeder komt uit drenthe.. kan ze allemaal niet verstaan
Kan je je konijn wel verstaan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een pot nat.. vriend van mijn moeder komt uit drenthe.. kan ze allemaal niet verstaan
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:23 schreef Studiotje het volgende:
Godverdomme witte afscheiding op d'r bank
Top.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef AF_ het volgende:
Oke hier heb ik bier voor nodig
* AF_ pakt blikje brand
Ik heb Makro eigen merk bier, echt heel lekker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef AF_ het volgende:
Oke hier heb ik bier voor nodig
* AF_ pakt blikje brand
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb Makro eigen merk bier, echt heel lekker.
Niet te zuipuhquote:
Dagboek van een callgirl?quote:
Slootwaterquote:
Wie is dezequote:
Gemistquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
De hoofdrolspeelster (Sanne Langelaar), die zojuist keihard werd genomen door Mark van Eeuwen
Als Sjors naakt ging welquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus als er meer half naakt in gtst zat keek je dat ook?
Die scene die er net was zul je nooit in GTST zienquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus als er meer half naakt in gtst zat keek je dat ook?
Zeg dat dan in het vervolg eerder, lulquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die scene die er net was zul je nooit in GTST zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang het geld binnenbrengt geen enkel probleemquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:28 schreef Stickertje het volgende:
wat zou raggel hier eigenlijk van vinden dat haar man elke avond naast een andere vrouw op de bank zit?
Waarom maak jij een foto van mijn autoquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:28 schreef Studiotje het volgende:
WcPot, verklaar je nader.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zeg dat dan in het vervolg eerder, lulf1?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Is die van Merelquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Waarom maak jij een foto van mijn auto
[..]
Zeg dat dan in het vervolg eerder, lulWel een betere tijd dan 2 weken geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwali 10:00, race 9:00
Jaa, heerlijk. Oh wacht hoe laat is morgen VT?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel een betere tijd dan 2 weken geleden.Kwali 10:00, race 9:00
[..]
Zeg dat dan in het vervolg eerder, lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, maar moet dan werken dus.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jaa, heerlijk. Oh wacht hoe laat is morgen VT?
Was wel eng maar het viel achteraf best mee om daar te postenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:29 schreef Stickertje het volgende:
wcpot heeft in een topic gepost dat niet tvsc is
27 mrt 2015quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jaa, heerlijk. Oh wacht hoe laat is morgen VT?
Eeeeeeh dat wordt m niet. Alhoewel, kan wel een stukje van VT 2 meepakken voor schoolquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
27 mrt 2015
03:00-04:30 Eerste vrije training
07:00-08:30 Tweede vrije training
Mevrouw Buchquote:
wcpot ook nietquote:
Denk het welquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:35 schreef Stickertje het volgende:
gaan ze ook met hooibalen gooien na 5 biertjes?
superfansquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heh wat kijken jullie nou?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:38 schreef Stickertje het volgende:
yvonne wil volgens mij de voordeur uitrennen
Dat gaat lastig hequote:Op donderdag 26 maart 2015 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gaan ze hier ook ongemakkelijk hun idolen ontmoeten?
ja ze gaan zo meteen de hand schudden met andre hazesquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Andre ontmoeten gaat een beetje lastigquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja ze gaan zo meteen de hand schudden met andre hazes
Ja die andere deelnemersquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Andre ontmoeten gaat een beetje lastig
From Russia with Love, dat was pas een topshowquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Deze kerel is een kandidaat voor Ik heb het nog nooit gedaan
Al 42 jaarquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit is echt te erg, is die gast maagd ofzo
nederlandse moppen in het engels vertellenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
From Russia with Love, dat was pas een topshow
Is het familiequote:Op donderdag 26 maart 2015 21:43 schreef tralalala het volgende:
Ik zei toch dat ze daar regelmatig optraden.
Nu weet ik niet of ik nog wel naar Rhenen durfquote:
Die boeren komen hier dan ook altijd aan met bussen tegelijk. Ze slopen dan heel de stad maar wel zondag netjes in de kerk zitten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mooi Wark trad hier laatst ook op ind e buurt, alle boeren d'r heen
Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die boeren komen hier dan ook altijd aan met bussen tegelijk. Ze slopen dan heel de stad maar wel zondag netjes in de kerk zitten.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:47 schreef Stickertje het volgende:
tamaris reclame is vreselijk irritant
meh, ik stoor me niet aan reclameblokken, kan ik even opstaan om andere dingen te doenquote:
Ja pissen en drinken pakken, dat kost 1 minuut.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meh, ik stoor me niet aan reclameblokken, kan ik even opstaan om andere dingen te doen
Je konijntje aaienquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meh, ik stoor me niet aan reclameblokken, kan ik even opstaan om andere dingen te doen
okquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:51 schreef AF_ het volgende:
Ik zou zo naar the states vliegen ware het niet dat deze chicks allemaal zo nep zijn als Marijke Helwegen
Zeg kun jij niet de tering krijgen met die reacties van je?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zeg kun jij niet de tering krijgen met die reacties van je?
nou nou nouquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zeg kun jij niet de tering krijgen met die reacties van je?
inb4 wcpot met het flodderfilmpjequote:
quote:
Dat is mooi. Ik schrok alquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:55 schreef tralalala het volgende:
Ik was er trouwens helemaal niet die avond want ik zit altijd op FOK!
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn zwager heeft ook een hazes tatoo
Lijkt mij ook die taart is niet te missenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel 2 avonden geweest maar ik zou mij die taart toch moeten herinneren lijkt mij.
Precies die die die man op z'n linker arm hadquote:
Welke avondquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:55 schreef tralalala het volgende:
Ik was er trouwens helemaal niet die avond want ik zit altijd op FOK!
ja van het lachen, mijn gezicht staat al 45 minuten lang in een 'quote:
Zo werkt dat niet zeggen ze dan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:06 schreef AF_ het volgende:
Met een 6e zintuig kan je weten dat dit niet gaat lukken
Andre deed moeilijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:07 schreef Stickertje het volgende:
oh het mocht niet.. dat was het probleem
Misschien zijn het wel de buren van Fylaxquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die dames ja, maar Mike en Collin kwamen uit Nijmegen
Hij moet kotsen van andere dingenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef AF_ het volgende:
Hij eet dus eigenlijk alleen de 'lekkere' dingen
Net als Studiotjequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef AF_ het volgende:
Hij eet dus eigenlijk alleen de 'lekkere' dingen
Ik heb van het weekend gewoon fucking 140 gegooid terwijl ik haast nooit dart, en om het nog beter te maken hadden we met zijn drieen maar liefst 3 strikes per persoon achter elkaar gegooid met bowlen, dus in totaal 9 keer opeenvolgend.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend gewoon fucking 140 gegooid terwijl ik haast nooit dart, en om het nog beter te maken hadden we met zijn drieen maar liefst 3 strikes per persoon achter elkaar gegooid met bowlen, dus in totaal 9 keer opeenvolgend.![]()
Topshow
Goed bezigquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend gewoon fucking 140 gegooid terwijl ik haast nooit dart, en om het nog beter te maken hadden we met zijn drieen maar liefst 3 strikes per persoon achter elkaar gegooid met bowlen, dus in totaal 9 keer opeenvolgend.![]()
Topshow
Boh talentjequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Topshow
Bowlen is makkelijk johquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het potje bowlen daarna kwamen we alle drie niet boven de 100Best apart.
Dit!quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij mij gaat het of heel goed of echt superslecht.
Heb opgezet G.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef tralalala het volgende:
http://tunein.com/radio/GutterFM-s242579/
Ze zijn allemaal personen met een beperkingquote:
Tsja, hij heeft de neiging om 'm in te slikken..quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tevens, Fylax, serieus, neem iets verder afstnad van de microfoon.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |