Al 42 jaarquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit is echt te erg, is die gast maagd ofzo
nederlandse moppen in het engels vertellenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
From Russia with Love, dat was pas een topshow
Is het familiequote:Op donderdag 26 maart 2015 21:43 schreef tralalala het volgende:
Ik zei toch dat ze daar regelmatig optraden.
Nu weet ik niet of ik nog wel naar Rhenen durfquote:
Die boeren komen hier dan ook altijd aan met bussen tegelijk. Ze slopen dan heel de stad maar wel zondag netjes in de kerk zitten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mooi Wark trad hier laatst ook op ind e buurt, alle boeren d'r heen
Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die boeren komen hier dan ook altijd aan met bussen tegelijk. Ze slopen dan heel de stad maar wel zondag netjes in de kerk zitten.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:47 schreef Stickertje het volgende:
tamaris reclame is vreselijk irritant
meh, ik stoor me niet aan reclameblokken, kan ik even opstaan om andere dingen te doenquote:
Ja pissen en drinken pakken, dat kost 1 minuut.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meh, ik stoor me niet aan reclameblokken, kan ik even opstaan om andere dingen te doen
Je konijntje aaienquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meh, ik stoor me niet aan reclameblokken, kan ik even opstaan om andere dingen te doen
okquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:51 schreef AF_ het volgende:
Ik zou zo naar the states vliegen ware het niet dat deze chicks allemaal zo nep zijn als Marijke Helwegen
Zeg kun jij niet de tering krijgen met die reacties van je?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zeg kun jij niet de tering krijgen met die reacties van je?
nou nou nouquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zeg kun jij niet de tering krijgen met die reacties van je?
inb4 wcpot met het flodderfilmpjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |