Misschien zijn het wel de buren van Fylaxquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die dames ja, maar Mike en Collin kwamen uit Nijmegen
Hij moet kotsen van andere dingenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef AF_ het volgende:
Hij eet dus eigenlijk alleen de 'lekkere' dingen
Net als Studiotjequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef AF_ het volgende:
Hij eet dus eigenlijk alleen de 'lekkere' dingen
Ik heb van het weekend gewoon fucking 140 gegooid terwijl ik haast nooit dart, en om het nog beter te maken hadden we met zijn drieen maar liefst 3 strikes per persoon achter elkaar gegooid met bowlen, dus in totaal 9 keer opeenvolgend.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend gewoon fucking 140 gegooid terwijl ik haast nooit dart, en om het nog beter te maken hadden we met zijn drieen maar liefst 3 strikes per persoon achter elkaar gegooid met bowlen, dus in totaal 9 keer opeenvolgend.![]()
Topshow
Goed bezigquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend gewoon fucking 140 gegooid terwijl ik haast nooit dart, en om het nog beter te maken hadden we met zijn drieen maar liefst 3 strikes per persoon achter elkaar gegooid met bowlen, dus in totaal 9 keer opeenvolgend.![]()
Topshow
Boh talentjequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Topshow
Bowlen is makkelijk johquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het potje bowlen daarna kwamen we alle drie niet boven de 100Best apart.
Dit!quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij mij gaat het of heel goed of echt superslecht.
Heb opgezet G.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef tralalala het volgende:
http://tunein.com/radio/GutterFM-s242579/
Ze zijn allemaal personen met een beperkingquote:
Tsja, hij heeft de neiging om 'm in te slikken..quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tevens, Fylax, serieus, neem iets verder afstnad van de microfoon.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |