Ik heb van het weekend gewoon fucking 140 gegooid terwijl ik haast nooit dart, en om het nog beter te maken hadden we met zijn drieen maar liefst 3 strikes per persoon achter elkaar gegooid met bowlen, dus in totaal 9 keer opeenvolgend.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend gewoon fucking 140 gegooid terwijl ik haast nooit dart, en om het nog beter te maken hadden we met zijn drieen maar liefst 3 strikes per persoon achter elkaar gegooid met bowlen, dus in totaal 9 keer opeenvolgend.![]()
Topshow
Goed bezigquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend gewoon fucking 140 gegooid terwijl ik haast nooit dart, en om het nog beter te maken hadden we met zijn drieen maar liefst 3 strikes per persoon achter elkaar gegooid met bowlen, dus in totaal 9 keer opeenvolgend.![]()
Topshow
Boh talentjequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Topshow
Bowlen is makkelijk johquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het potje bowlen daarna kwamen we alle drie niet boven de 100Best apart.
Dit!quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij mij gaat het of heel goed of echt superslecht.
Heb opgezet G.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef tralalala het volgende:
http://tunein.com/radio/GutterFM-s242579/
Ze zijn allemaal personen met een beperkingquote:
Tsja, hij heeft de neiging om 'm in te slikken..quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tevens, Fylax, serieus, neem iets verder afstnad van de microfoon.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |