Goed zo neem het maar voor mij opquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dit is achterhoek.. en dus Gelderland. Heeft niks met Twente/Overijssel te maken.
Vice versa.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een pot nat.. vriend van mijn moeder komt uit drenthe.. kan ze allemaal niet verstaan
Kan je je konijn wel verstaan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een pot nat.. vriend van mijn moeder komt uit drenthe.. kan ze allemaal niet verstaan
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:23 schreef Studiotje het volgende:
Godverdomme witte afscheiding op d'r bank
Top.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef AF_ het volgende:
Oke hier heb ik bier voor nodig
* AF_ pakt blikje brand
Ik heb Makro eigen merk bier, echt heel lekker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef AF_ het volgende:
Oke hier heb ik bier voor nodig
* AF_ pakt blikje brand
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb Makro eigen merk bier, echt heel lekker.
Niet te zuipuhquote:
Dagboek van een callgirl?quote:
Slootwaterquote:
Wie is dezequote:
Gemistquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
De hoofdrolspeelster (Sanne Langelaar), die zojuist keihard werd genomen door Mark van Eeuwen
Als Sjors naakt ging welquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus als er meer half naakt in gtst zat keek je dat ook?
Die scene die er net was zul je nooit in GTST zienquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus als er meer half naakt in gtst zat keek je dat ook?
Zeg dat dan in het vervolg eerder, lulquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die scene die er net was zul je nooit in GTST zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang het geld binnenbrengt geen enkel probleemquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:28 schreef Stickertje het volgende:
wat zou raggel hier eigenlijk van vinden dat haar man elke avond naast een andere vrouw op de bank zit?
Waarom maak jij een foto van mijn autoquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:28 schreef Studiotje het volgende:
WcPot, verklaar je nader.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zeg dat dan in het vervolg eerder, lulf1?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Is die van Merelquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Waarom maak jij een foto van mijn auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |