Altijd een beetje gezonde spanningquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je ook zo gespannen?
wrm zo sarcastischquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je ook zo gespannen?
Ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kan ik radio KLB ook luisteren via het GUTTER FM bestandje
Topquote:
Ja lelijk is dat he. Krijg er ook een beetje de schijt van.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd zo afstandelijk doen
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja lelijk is dat he. Krijg er ook een beetje de schijt van.
altijd expres zo lelijk tekenen zodat ik het niet kan radenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd zo afstandelijk doen
aah, de aap komt eindelijk uit de mouwquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
altijd expres zo lelijk tekenen zodat ik het niet kan raden
nou je laatste tekening ;s gaat nergens meer over hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
waar kom je nu weer niet uit meid?
weenie meer.. wil je een sfeerimpressie doen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nou je laatste tekening ;s gaat nergens meer over hoor
Hoe gaat het met je albumquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:22 schreef Plukdester het volgende:
kan ik nog een bijdrage leveren? datingshow?
We gaan met z'n allen painten blijkbaar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:22 schreef Plukdester het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
We gaan met z'n allen painten blijkbaar.
Heb je nog liedjes? Datingshow heb ik nog geen kandidaten voor. Of iig ik heb er eentje on hold staan, maar dan zoek ik nog wat types.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:22 schreef Plukdester het volgende:
Wat is dit? Een avondbesteding voor autisten?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoiets.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat is dit? Een avondbesteding voor autisten
Painten op nummer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat is dit? Een avondbesteding voor autisten?
Goed genoegquote:
nee stop nou eens met je onrealistische verwachtingen :squote:Op donderdag 26 maart 2015 19:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TOON NOU EENS AFFECTIE EN LIEFDE VERDOMME
Hoe laat zou een liedje kunnen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb je nog liedjes? Datingshow heb ik nog geen kandidaten voor. Of iig ik heb er eentje on hold staan, maar dan zoek ik nog wat types.
Mag ik jou een keer vervenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
bodypaintingż ;$quote:
Dus een paint maken over een nummer? of hoe moet ik mij dat voorstellenquote:
bedankt, was dat zo moeilijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
oke TARDIS. sorry dat ik me altijd zo afstandelijk opstel eigenlijk hou ik heel veel van je
Ik heb geen idee, ik bedoelde gewoon die schilderijen met nummertjes die je moet inkleuren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dus een paint maken over een nummer? of hoe moet ik mij dat voorstellen
altijd friendjequote:
Oh zoquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik bedoelde gewoon die schilderijen met nummertjes die je moet inkleuren.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef hoink581 het volgende:
Open je paint, pak je potlood, pen, faplapje, waar je dan ook mee en op wil scribbelen.
Straks komen er cryptische aanwijzingen die je moet volgen om tot het uiteindelijke antwoord of een impressionistische versie hiervan.
Ik hoop Remqo zover te krijgen om de UI van de winnaar na te painten.
beetje gay is oke tok ;squote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
fucking gay eigenlijk maar met jou voelt het gewoon goed
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef hoink581 het volgende:
Open je paint, pak je potlood, pen, faplapje, waar je dan ook mee en op wil scribbelen.
Straks komen er cryptische aanwijzingen die je moet volgen om tot het uiteindelijke antwoord of een impressionistische versie hiervan.
whehe coolquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef hoink581 het volgende:
weet niet eens hoe ik dit gedrocht kan omschrijvenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, hoe kan ik je nu helpen als je niet gaat vertellen wat ik getekend heb
overdrijf niet zoquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik zou je echt bespringen als ik bij je was
Oooooh, is het drie letters?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet eens hoe ik dit gedrocht kan omschrijven
Vrouwen diggen dat wel.quote:
nee 5quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oooooh, is het drie letters?
Ohnee, dat kan niet dat heb ik bij chloro gedaan natuurlijk
Een grijze rechthoek onderaan, zwarte stipjes naar boven toe en dan twee lichte beige horizontale balkjes (?) en bovenaan nog van kronkelende lijntjes.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oooooh, is het drie letters?
Ohnee, dat kan niet dat heb ik bij chloro gedaan natuurlijk
asbakquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een grijze rechthoek onderaan, zwarte stipjes naar boven toe en dan twee lichte beige horizontale balkjes (?) en bovenaan nog van kronkelende lijntjes.
Cuencaquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:29 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb gehoord dat IsaacCuenza en MMGYMCMB nu al gediskwalificeerd zijn, klopt dat?
wow, 2 sigaretten met een grijs bakje.. hoe moeilijk kan het zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mijn god jezus
is dit echt de beste tekening die je kon maken van een asbak
tegen mij klaagt ze vaak genoeg wanneer we het over jou hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow, 2 sigaretten met een grijs bakje.. hoe moeilijk kan het zijn
chloro zit ik al bij 118 en die heeft nog nooit lopen klagen
echt nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
tegen mij klaagt ze vaak genoeg wanneer we het over jou hebben
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
tegen mij klaagt ze vaak genoeg wanneer we het over jou hebben
....quote:
Ga hier niet verder op in nuquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo zou je het überhaupt over mij hebben, liegenaar
nu ga ik mij echt super onzeker voelenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ga hier niet verder op in nu.
Bepaal jij dat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een meervoudig evaluatiesysteem voor de liedjeskeuze van hoink
hoeft niet, ik heb alles bij elkaar gelogenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu ga ik mij echt super onzeker voelen
ik weet niet meer wat ik kan geloven en wat nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hoeft niet, ik heb alles bij elkaar gelogen
das lyfe maynequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet niet meer wat ik kan geloven en wat niet
ewa zappaquote:
Romantisch of platonisch.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil je vriendje wel zijn hoor
dude, whatquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:41 schreef Metalfrost het volgende:
De klacht is de radio zelf. Goeie wel. Terechte klacht.
zo blankquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt een idee wat hier staat
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is het leven man
is dat het?
wow. dat zegt inderdaad wel veel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wel heel erg blank dan, zelfs ik kan het lezen.
jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is het leven man
is dat het?
ja het klopt ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vond het best een goede gok.
Ik ben blij dat je het met me eens bent, maar ik voel me ook een beetje te kakken gezet. Raar gevoel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:44 schreef housesoftheholy het volgende:
wow. dat zegt inderdaad wel veel.
jij kunt er ook niks aan doen, in drenthe kom je niet met dat volk in aanrakingquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Flikker ook maar op man, vieze allochtonen
Goeie redding.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh, dan heb ik niets gezegd
oh ok isgoedquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wij hebben in het dorp gewoon een Molukse wijk hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij kunt er ook niks aan doen, in drenthe kom je niet met dat volk in aanraking
waarnaartoe?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
racisme!1!1!1!quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wij hebben in het dorp gewoon een Molukse wijk hoor
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh, dan heb ik niets gezegd
Zeg dat maar tegen Geert Wildersquote:
ok pik me op van assen cs, ik ben volledig in het zwart gekleed en heb een lui oogquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hierheen, kom stamppot maken
die pinda moet al helemaal zijn bek houden met zijn oostblokwijfquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Geert Wilders
Je suis Sorr-y.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Geert Wilders
woon in groningen mutsquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok pik me op van assen cs, ik ben volledig in het zwart gekleed en heb een lui oog
Deze manquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
die pinda moet al helemaal zijn bek houden met zijn oostblokwijf
geert zegt gewoon wat het volk denktquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
die pinda moet al helemaal zijn bek houden met zijn oostblokwijf
Als Geertje aan de macht komt ga ik wel in Duitsland wonen ofzoquote:
dat is niet verstandig aangezien het merendeel van het volk achterlijk isquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geert zegt gewoon wat het volk denkt
ik niet. eindelijk weer eens veilig over straat kunnen lopen, ben er aan toe.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als Geertje aan de macht komt ga ik wel in Duitsland wonen ofzo
aldus een 24 jarige havistquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is niet verstandig aangezien het merendeel van het volk achterlijk is
ik zeg toch nergens dat het niet voor mij geldt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aldus een 24 jarige havist
korps der plagen - nederlandquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef hoink581 het volgende:
Verzoekjes mogen in de DM of hier in het topic.
Dan word ik teruggestuurd naar Istanbul.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als Geertje aan de macht komt ga ik wel in Duitsland wonen ofzo
maar een achterlijke die een uitspraak doet kan ik weet niet serieus nemen... wow weet het niet meer ;s ;squote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens dat het niet voor mij geldt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
korps der plagen - nederland
Wil je zeggen dat je dat nu niet kunt danquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik niet. eindelijk weer eens veilig over straat kunnen lopen, ben er aan toe.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar een achterlijke die een uitspraak doet kan ik weet niet serieus nemen... wow weet het niet meer ;s ;s
zou je best willen uitnodigen, maar jij vindt het hier te onveilig denk ik en ik heb het geduld niet om je constant gerust te stellenquote:
Als Marokkaanse ja?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan word ik teruggestuurd naar Istanbul.
is gwn goed nummerquote:
Ja, wordt constant door negroïde mensen neergestoken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je dat nu niet kunt dan
grapje, ik zie geen nationaliteiten, enkel huidskleurquote:
je kunt zelf shit aanvragenquote:
Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, wordt constant door negroïde mensen neergestoken.
je maakt nu misbruik van mijn onzinquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou je best willen uitnodigen, maar jij vindt het hier te onveilig denk ik en ik heb het geduld niet om je constant gerust te stellen
Verbaasd me niksquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, wordt constant door negroïde mensen neergestoken.
wil jij geen misbruik van mij maken?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je maakt nu misbruik van mijn onzin
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
AKD & DEEPSTAR Ft. MASTA ACE - ARTISTRY
die is wel leuk
Grammatik macht frei enzo ja?quote:
Neen, gewoon normaal doen. Interpunctie en juiste grammatica graag.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Grammatik macht frei enzo ja?
nee, wil knuffelenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil jij geen misbruik van mij maken?![]()
Annyong?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel op het randje zeg.
Maar ik ben nie in staat om noormaal te schrijve. Heb net me schatjuh opgehaalt bij de soziale werkplaatsquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neen, gewoon normaal doen. Interpunctie en juiste grammatica graag.
Hosseltips voor mannen en vrouwen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
wat is het programma voor vanavond
mortaxx komt versiertips geven over tinderquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
wat is het programma voor vanavond
echt?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hosseltips voor mannen en vrouwen.
Niet zo grappig doen, ik weet waar je woont.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik ben nie in staat om noormaal te schrijve. Heb net me schatjuh opgehaalt bij de soziale werkplaats
Gezellig, kom maar langs, heb het bier wel koud staanquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet zo grappig doen, ik weet waar je woont.
oprotten naar je verweggistan jijquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Kun je je PUA meeting voor deze week overslaan.
hjb turkquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:56 schreef Dimachaerus het volgende:
WI(LLEN WE MEER OF MINDER MARORKANEN
Oh gezellig, mijne is opquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gezellig, kom maar langs, heb het bier wel koud staan
Leuk om van een Turkse jongen te horen dit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oprotten naar je verweggistan jij
evenveelquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Minder marorkanenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil meer Chinezen. Ik wil Nederland graag omdopen tot New Hong Kongquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar lelijkerds zoals jij en ik, vooral jij, moeten manipuleren en bedriegen om aan de vrouw te komen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mortax zegt gewoon
je moet jezelf zijn
met zijn looks kan dat ook
Heb je 0.0quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gezellig, kom maar langs, heb het bier wel koud staan
Kunnen ook goedkoop schoonmakenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil meer Chinezen. Ik wil Nederland graag omdopen tot New Hong Kong
jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar lelijkerds zoals jij en ik, vooral jij, moeten manipuleren en bedriegen om aan de vrouw te komen.
Vast wel, anders kar ik wel ff snel naar de superquote:
vieze racist, stik maar in je 0,0 bierquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kunnen ook goedkoop schoonmaken
Het was slechts een constateringquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
vieze racist, stik maar in je 0,0 bier
Gezellie, I'm in.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vast wel, anders kar ik wel ff snel naar de super
Yooooo fokkerrrrrrr.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
employer stock ownership plan
haha dombo![]()
Echt hequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha dombo![]()
hahaquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha dombo![]()
ik val niet op intelligentiequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt hewaarom doen we zo ons best voor zo'n dom figuur
ik wil je wel gebruiken hoor, daar heb ik hoink niet voor nodig ahahauhauhauahuhauhahehee nou grquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:00 schreef Crip het volgende:
Maar ff serieus, ik wil wel echt Bill Withers - Use me aanvragen
wat heeft dit er nou meer mee te makenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hahadima kan sws amper turks wat een skkl ahahuahaha
güveç yemek gelquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hahadima kan sws amper turks wat een skkl ahahuahaha
Hahahaha ja smooth goeie skills stay strongquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik wil je wel gebruiken hoor, daar heb ik hoink niet voor nodig ahahauhauhauahuhauhahehee nou gr
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik wil je wel gebruiken hoor, daar heb ik hoink niet voor nodig ahahauhauhauahuhauhahehee nou gr
Oh ik wel. Intelligentie is het ultieme afrodisiacum.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik val niet op intelligentie
sry hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat heeft dit er nou meer mee te maken
Ik dacht eerst dat hij bezig was maar is auto.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:01 schreef deadprez het volgende:
is hoink al bezig of is dit nog steeds die automatische speler shit?
Volgens mij zit hoinkjen al wel een beetje met knopjes te spelenquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:01 schreef deadprez het volgende:
is hoink al bezig of is dit nog steeds die automatische speler shit?
Ach ja, we merken het vanzelf wel.quote:
heb liever een humoristische vrouwquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik wel. Intelligentie is het ultieme afrodisiacum.
Ik moet je echt eens leren hoe je Marokkaanse woorden in context zet haloefje.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zou godverdomme eens tijd worden
Faking 3 minuten over zemmer
Ik ben ook maar een Hollandse jongenquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet je echt eens leren hoe je Marokkaanse woorden in context zet haloefje.
Dat is geen excuus om: ''Het is drie minuten over homo'' te zeggen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een Hollandse jongen
GutterFM..zonder UI.quote:
Nou denk die komma er maar even tussen danquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is geen excuus om: ''Het is drie minuten over homo'' te zeggen.
Mijn portretquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik met de pen ga tekenen of ga peenten
moest srs giechelen hieromquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aşkımız ömür boyu sürecek
Surgequote:Op donderdag 26 maart 2015 20:05 schreef Lt.Surge het volgende:
ej wat is dit voor prachtigen muziek?!
Dat is mijn stem.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:05 schreef Lt.Surge het volgende:
ej wat is dit voor prachtigen muziek?!
hahaquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
moest srs giechelen hierom
Maar een burka tekenen is toch niet zo heel moeilijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar en burka tekenen is toch niet zo heel moeilijkhehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Nog even wat aanpassen.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar een burka tekenen is toch niet zo heel moeilijkTeken me hoe je denkt dt ik eruit zie zonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als een Arabische seksgodin ;$quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Teken me hoe je denkt dt ik eruit zie zonder
Onder de blauwe plekkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:07 schreef Crip het volgende:
[..]
inb4: vuilniszak met twee gaten, jatok hahaquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:07 schreef Crip het volgende:
[..]
sabırsızlanıyorum :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
biz beraber o kadar mutlu olacağız ki
I wish.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
als een Arabische seksgodin ;$
ik post toch a bezemquote:
ja ;squote:
Draag je dan ook een bomgordel :Squote:Op donderdag 26 maart 2015 20:10 schreef Crip het volgende:
http://www.metronieuws.nl/showbizz/2015/03/k3-zoekt-moslima
It's my time to shine, binnenkort draaien jullie mij op jullie show.
duhquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Draag je dan ook een bomgordel :S
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:10 schreef Crip het volgende:
http://www.metronieuws.nl/showbizz/2015/03/k3-zoekt-moslima
It's my time to shine, binnenkort draaien jullie mij op jullie show.
Sexyquote:
ayyy tatlı sözlerin beni büyülüyorquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
birlikte her geçen gün, kalbimde ve hislerimde daha önemli bir yer aliyorsun
K3...niet C4 hè.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:11 schreef TARDIS. het volgende:
heeft er hier wel eens iemand seks gehad met crip
Ja ik. wel met hoofddoekquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:11 schreef TARDIS. het volgende:
heeft er hier wel eens iemand seks gehad met crip
Hallo Etto. Niet teveel herrie?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tardis, vrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mij!
Mocht je die niet afdoen?quote:
Had hij hem echt gespeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja Hoink, dat was DE Bill Withers met "Use Me" (1972).
Çiçeğim, çok güzelsinquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
ayyy tatlı sözlerin beni büyülüyor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |