woon in groningen mutsquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok pik me op van assen cs, ik ben volledig in het zwart gekleed en heb een lui oog
Deze manquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
die pinda moet al helemaal zijn bek houden met zijn oostblokwijf
geert zegt gewoon wat het volk denktquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
die pinda moet al helemaal zijn bek houden met zijn oostblokwijf
Als Geertje aan de macht komt ga ik wel in Duitsland wonen ofzoquote:
dat is niet verstandig aangezien het merendeel van het volk achterlijk isquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geert zegt gewoon wat het volk denkt
ik niet. eindelijk weer eens veilig over straat kunnen lopen, ben er aan toe.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als Geertje aan de macht komt ga ik wel in Duitsland wonen ofzo
aldus een 24 jarige havistquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is niet verstandig aangezien het merendeel van het volk achterlijk is
ik zeg toch nergens dat het niet voor mij geldt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aldus een 24 jarige havist
korps der plagen - nederlandquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef hoink581 het volgende:
Verzoekjes mogen in de DM of hier in het topic.
Dan word ik teruggestuurd naar Istanbul.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als Geertje aan de macht komt ga ik wel in Duitsland wonen ofzo
maar een achterlijke die een uitspraak doet kan ik weet niet serieus nemen... wow weet het niet meer ;s ;squote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens dat het niet voor mij geldt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
korps der plagen - nederland
Wil je zeggen dat je dat nu niet kunt danquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik niet. eindelijk weer eens veilig over straat kunnen lopen, ben er aan toe.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar een achterlijke die een uitspraak doet kan ik weet niet serieus nemen... wow weet het niet meer ;s ;s
zou je best willen uitnodigen, maar jij vindt het hier te onveilig denk ik en ik heb het geduld niet om je constant gerust te stellenquote:
Als Marokkaanse ja?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan word ik teruggestuurd naar Istanbul.
is gwn goed nummerquote:
Ja, wordt constant door negroïde mensen neergestoken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je dat nu niet kunt dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |