We gaan met z'n allen painten blijkbaar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:22 schreef Plukdester het volgende:
kan ik nog een bijdrage leveren? datingshow?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
We gaan met z'n allen painten blijkbaar.
Heb je nog liedjes? Datingshow heb ik nog geen kandidaten voor. Of iig ik heb er eentje on hold staan, maar dan zoek ik nog wat types.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:22 schreef Plukdester het volgende:
kan ik nog een bijdrage leveren? datingshow?
Wat is dit? Een avondbesteding voor autisten?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoiets.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat is dit? Een avondbesteding voor autisten
Painten op nummer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat is dit? Een avondbesteding voor autisten?
Goed genoegquote:
nee stop nou eens met je onrealistische verwachtingen :squote:Op donderdag 26 maart 2015 19:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TOON NOU EENS AFFECTIE EN LIEFDE VERDOMME
Hoe laat zou een liedje kunnen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb je nog liedjes? Datingshow heb ik nog geen kandidaten voor. Of iig ik heb er eentje on hold staan, maar dan zoek ik nog wat types.
Mag ik jou een keer vervenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
bodypainting¿ ;$quote:
Dus een paint maken over een nummer? of hoe moet ik mij dat voorstellenquote:
bedankt, was dat zo moeilijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
oke TARDIS. sorry dat ik me altijd zo afstandelijk opstel eigenlijk hou ik heel veel van je
Ik heb geen idee, ik bedoelde gewoon die schilderijen met nummertjes die je moet inkleuren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dus een paint maken over een nummer? of hoe moet ik mij dat voorstellen
altijd friendjequote:
Oh zoquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik bedoelde gewoon die schilderijen met nummertjes die je moet inkleuren.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef hoink581 het volgende:
Open je paint, pak je potlood, pen, faplapje, waar je dan ook mee en op wil scribbelen.
Straks komen er cryptische aanwijzingen die je moet volgen om tot het uiteindelijke antwoord of een impressionistische versie hiervan.
Ik hoop Remqo zover te krijgen om de UI van de winnaar na te painten.
beetje gay is oke tok ;squote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
fucking gay eigenlijk maar met jou voelt het gewoon goed
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef hoink581 het volgende:
Open je paint, pak je potlood, pen, faplapje, waar je dan ook mee en op wil scribbelen.
Straks komen er cryptische aanwijzingen die je moet volgen om tot het uiteindelijke antwoord of een impressionistische versie hiervan.
Ik hoop Remqo zover te krijgen om de UI van de winnaar na te painten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |