hahaquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
moest srs giechelen hierom
Maar een burka tekenen is toch niet zo heel moeilijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar en burka tekenen is toch niet zo heel moeilijkhehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Nog even wat aanpassen.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar een burka tekenen is toch niet zo heel moeilijkTeken me hoe je denkt dt ik eruit zie zonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als een Arabische seksgodin ;$quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Teken me hoe je denkt dt ik eruit zie zonder
Onder de blauwe plekkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:07 schreef Crip het volgende:
[..]
inb4: vuilniszak met twee gaten, jatok hahaquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:07 schreef Crip het volgende:
[..]
sabırsızlanıyorum :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
biz beraber o kadar mutlu olacağız ki
I wish.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
als een Arabische seksgodin ;$
ik post toch a bezemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |