Het was slechts een constateringquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
vieze racist, stik maar in je 0,0 bier
Gezellie, I'm in.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vast wel, anders kar ik wel ff snel naar de super
Yooooo fokkerrrrrrr.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
employer stock ownership plan
haha dombo![]()
Echt hequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha dombo![]()
hahaquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha dombo![]()
ik val niet op intelligentiequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt hewaarom doen we zo ons best voor zo'n dom figuur
ik wil je wel gebruiken hoor, daar heb ik hoink niet voor nodig ahahauhauhauahuhauhahehee nou grquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:00 schreef Crip het volgende:
Maar ff serieus, ik wil wel echt Bill Withers - Use me aanvragen
wat heeft dit er nou meer mee te makenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hahadima kan sws amper turks wat een skkl ahahuahaha
güveç yemek gelquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hahadima kan sws amper turks wat een skkl ahahuahaha
Hahahaha ja smooth goeie skills stay strongquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik wil je wel gebruiken hoor, daar heb ik hoink niet voor nodig ahahauhauhauahuhauhahehee nou gr
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik wil je wel gebruiken hoor, daar heb ik hoink niet voor nodig ahahauhauhauahuhauhahehee nou gr
Oh ik wel. Intelligentie is het ultieme afrodisiacum.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik val niet op intelligentie
sry hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat heeft dit er nou meer mee te maken
Ik dacht eerst dat hij bezig was maar is auto.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:01 schreef deadprez het volgende:
is hoink al bezig of is dit nog steeds die automatische speler shit?
Volgens mij zit hoinkjen al wel een beetje met knopjes te spelenquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:01 schreef deadprez het volgende:
is hoink al bezig of is dit nog steeds die automatische speler shit?
Ach ja, we merken het vanzelf wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |