whehe coolquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef hoink581 het volgende:
Open je paint, pak je potlood, pen, faplapje, waar je dan ook mee en op wil scribbelen.
Straks komen er cryptische aanwijzingen die je moet volgen om tot het uiteindelijke antwoord of een impressionistische versie hiervan.
Ik hoop Remqo zover te krijgen om de UI van de winnaar na te painten.
weet niet eens hoe ik dit gedrocht kan omschrijvenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, hoe kan ik je nu helpen als je niet gaat vertellen wat ik getekend heb
overdrijf niet zoquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik zou je echt bespringen als ik bij je was
Oooooh, is het drie letters?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet eens hoe ik dit gedrocht kan omschrijven
Vrouwen diggen dat wel.quote:
nee 5quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oooooh, is het drie letters?
Ohnee, dat kan niet dat heb ik bij chloro gedaan natuurlijk
Een grijze rechthoek onderaan, zwarte stipjes naar boven toe en dan twee lichte beige horizontale balkjes (?) en bovenaan nog van kronkelende lijntjes.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oooooh, is het drie letters?
Ohnee, dat kan niet dat heb ik bij chloro gedaan natuurlijk
asbakquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een grijze rechthoek onderaan, zwarte stipjes naar boven toe en dan twee lichte beige horizontale balkjes (?) en bovenaan nog van kronkelende lijntjes.
Cuencaquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:29 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb gehoord dat IsaacCuenza en MMGYMCMB nu al gediskwalificeerd zijn, klopt dat?
wow, 2 sigaretten met een grijs bakje.. hoe moeilijk kan het zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mijn god jezus
is dit echt de beste tekening die je kon maken van een asbak
tegen mij klaagt ze vaak genoeg wanneer we het over jou hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow, 2 sigaretten met een grijs bakje.. hoe moeilijk kan het zijn
chloro zit ik al bij 118 en die heeft nog nooit lopen klagen
echt nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
tegen mij klaagt ze vaak genoeg wanneer we het over jou hebben
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
tegen mij klaagt ze vaak genoeg wanneer we het over jou hebben
....quote:
Ga hier niet verder op in nuquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo zou je het überhaupt over mij hebben, liegenaar
nu ga ik mij echt super onzeker voelenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ga hier niet verder op in nu.
Bepaal jij dat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een meervoudig evaluatiesysteem voor de liedjeskeuze van hoink
hoeft niet, ik heb alles bij elkaar gelogenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu ga ik mij echt super onzeker voelen
ik weet niet meer wat ik kan geloven en wat nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hoeft niet, ik heb alles bij elkaar gelogen
das lyfe maynequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet niet meer wat ik kan geloven en wat niet
ewa zappaquote:
Romantisch of platonisch.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil je vriendje wel zijn hoor
dude, whatquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:41 schreef Metalfrost het volgende:
De klacht is de radio zelf. Goeie wel. Terechte klacht.
zo blankquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt een idee wat hier staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |