Heb jij een link van waar ik dat zou kunnen vinden?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Persoonlijk zou ik gaan voor een moderne 11 speed compact groep Sunrise. Dat is meer van deze tijd. Zelfs shimano is de triple aan het afbouwen. Opletten dat je lange kooi koopt zodat je een cassette tot 32 tanden kan steken.
34x32 rij je dan met 70 omwentelingen 6 km h. Een nog lichter verzet en je valt om
Klik in de OP op de spoiler "online shoppen"quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heb jij een link van waar ik dat zou kunnen vinden?
Ongeveer 660 geloof ik in zes dagen, erg lekkerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hoeveel km heb je nou in totaal gemaakt in hoeveel dagen?
Is dit dan echt zo gestrektquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Op al die foto's op strava zit je imo mega gestrekt met je armen en schouders.
Het is niet zijn fiets, maar een huurfiets.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:59 schreef quinoahipster het volgende:
Niet zo gestrekt hoor.
Je stuur moet lager
[ afbeelding ]
pleurt m in de cola die kettingquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:34 schreef very het volgende:
Ik wil dit weekend het roest van mijn MTB ketting gaan halen. Kreeg van de FM de tip om een staalborstel te gebruiken. Hier in dit topic het advies om de ketting in een badje WD40 te laten liggen.
Nou wil ik dat met de WD40 gaan proberen, maar moet ik dan echt een bak vullen net zo ver dat de ketting geheel ondergedompeld wordt? Of alleen flink inspuiten?
En kan je dat gerust een uurtje laten liggen?
![]()
Krijg ik extra punten voor het slammen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:59 schreef quinoahipster het volgende:
Niet zo gestrekt hoor.
Je stuur moet lager
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:38 schreef quinoahipster het volgende:
Slammen altijd +1Pussy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal met een compleet verkrampte onderrug en elke trap doet pijn tot in je nekspieren, maar je rijdt toch maar mooi met je pen op je balhoofd, dus pro!!![]()
Hier nu cm eronder, halfje erbovenop. Zou het ook vast wel kunnen omwisselen, maar ik heb geen compact stuur, dus kan toch al superdiep zitten als het moet.
Dat slammen is leuk en stoer, maar als je geen soepele rug hebt is er weinig nut aan he?Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Yogaband kopenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:56 schreef Gripper het volgende:
Dat slammen is leuk en stoer, maar als je geen soepele rug hebt is er weinig nut aan he?![]()
Maar heb ook een endurance fit fiets, dus is eigenlijk vals spelen![]()
Dit is de kern, de rest bijzaak.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:56 schreef Gripper het volgende:
je rijdt toch maar mooi met je pen op je balhoofd, dus pro!!![]()
![]()
En ik maar denken dat escartin lelijk op zijn fiets zatquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:26 schreef ddx het volgende:
[..]
Is dit dan echt zo gestrekt
(eigen fiets zit stuur paar cm lager trouwens)
[ afbeelding ]
Vandaag rustig uitrijritje gemaakt, benen hadden echt totaal geen zin om te klimmen.
Max hartslag ook maar 155 gekregen.
.![]()
Heeft wel wat van froome als hij meer naar z'n stuurpen zou kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:35 schreef Yankee het volgende:
[..]
En ik maar denken dat escartin lelijk op zijn fiets zat![]()
Maar allemaal wel heel gewillig....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:15 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mooie Schotse vrouwen vond ik persoonlijk nogal lastig te vinden.![]()
En voor echte whiskey moet je natuurlijk op Isle of Skye zijn. Ik zeg Ardbeg!2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Oh, dan heb je wel de verkeerde veerboot genomen Buzz. Want Ardbeg komt van hét whisky-eiland Islay, en op Skye hebben ze Talisker.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:00 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar allemaal wel heel gewillig....![]()
En voor echte whiskey moet je natuurlijk op Isle of Skye zijn. Ik zeg Ardbeg!
En whiskey met een E schenken ze op een groot eiland iets zuidwestelijk van Schotland, en nog een paar duizend km verder naar het westen. Maar daar maken ze het van mais, dat mag je eigenlijk niet eens een lekker drankje noemen.
![]()
Mijn foto's op Flickr!
Natuurlijk heb je gelijk. Dom dom dom. Isle of Islay, andere whiskydrink ik niet. Maar het was weer een lange 500 km rit vandaag naar huis, dus mea culpa!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh, dan heb je wel de verkeerde veerboot genomen Buzz. Want Ardbeg komt van hét whisky-eiland Islay, en op Skye hebben ze Talisker.
En whiskey met een E schenken ze op een groot eiland iets zuidwestelijk van Schotland, en nog een paar duizend km verder naar het westen. Maar daar maken ze het van mais, dat mag je eigenlijk niet eens een lekker drankje noemen.
![]()
Marruh, die Ierse whiskey is toch best te pruimen, gewoon Paddy's en naar binnen klokken zoals ze dat in Westerns deden, John Wayne wannabee.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Valt die buzz door de mand zegOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:00 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar allemaal wel heel gewillig....![]()
En voor echte whiskey moet je natuurlijk op Isle of Skye zijn. Ik zeg Ardbeg!![]()
![]()
Usa...... Wel eens van jack daniels gehoord?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je gelijk. Dom dom dom. Isle of Islay, andere whiskydrink ik niet. Maar het was weer een lange 500 km rit vandaag naar huis, dus mea culpa!
Marruh, die Ierse whiskey is toch best te pruimen, gewoon Paddy's en naar binnen klokken zoals ze dat in Westerns deden, John Wayne wannabee.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Gottegot , maakt het wat uit hoe je whisk(e)y schrijft? Ennuh, Jack Daniels? Niet te zuipen man, Maker's Mark, Bill drinkt het nog iedere dag en Monica vond het ook wel lekker denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Usa...... Wel eens van jack daniels gehoord?2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Vind ik niet echt bijzonder, maar ik heb daarvan dan ook nog nooit oudere dan 10 jaar gedronken. Gaat nu een Grappa inschenken en dan m'n mandje in.....quote:
Wel een mooi glas overigens.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Nee, er is maar 1 quarter cask, maar die heeft niet echt een duidelijke leeftijd. Ze stoppen gewoon wat ze hebben in dat grote QC vat, en dan komt er een restje (maar wel een fakking lekker restje!! ) uit tevoorschijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Is de quarter cask in meerdere 'leeftijden' te krijgen dan?
Mijn foto's op Flickr!
No problem ouwequote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je gelijk. Dom dom dom. Isle of Islay, andere whiskydrink ik niet. Maar het was weer een lange 500 km rit vandaag naar huis, dus mea culpa!
Marruh, die Ierse whiskey is toch best te pruimen, gewoon Paddy's en naar binnen klokken zoals ze dat in Westerns deden, John Wayne wannabee.![]()
Ierse whiskey is idd ook lekker, hoewel meestal wat te zacht naar mn smaak. Amerikaanse pruim ik echt niet.Mijn foto's op Flickr!
Pff zoveel goeds.quote:
Als je in de buurt bent van osaka en je hebt wat tijd over is het wel leuk om yamazaki distilleerderij te bezoeken . Geven rondleidingen ook in Engels en hebben mooie proefruimte.![]()
Die vuile kleine aziaten apen alles na. (En zowaar zijn ze er nog goed in ook, in dit geval)quote:Mijn foto's op Flickr!
tussen de schrijfwijze van triple en tripel zit haast geen verschil. Qua uitvoering toch. Het maakt zeker wel wat uit!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Gottegot , maakt het wat uit hoe je whisk(e)y schrijf?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hier nog het filmpje van mijn fiets tocht in het begin van maart. Voor degene die geen val willen zien moeten moeten tussen 7:55 en 8:00 even hun ogen dicht houden. De rest mag me gewoon uitlachen of niet. Gelukkig was er weinig schade aan de mij en de fiets.
En ondertussen al weer bezig om de volgende toch te plannen. Nog ff bekijken wat de route precies wordt en wat haalbaar is op een dag, 175km met rond de 5500+ hm lijkt mij een iets te optimistische planning![]()
Leuk filmpje. Goede sfeer zo te zien
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
Volgens mij heten alle tripel bieren in Frankrijk gewoon triple hoor. Dat die Belgen een beetje op stand mee willen doen door een paar tripels triple te noemen, swah.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
tussen de schrijfwijze van triple en tripel zit haast geen verschil. Qua uitvoering toch. Het maakt zeker wel wat uit!
Maar leuk voor je dat je op een late vrijdagavond ook eens kan laten zien waar je goed in bent.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Volgens mij heten alle tripel bieren in Frankrijk gewoon triple hoor. Dat die Belgen een beetje op stand mee willen doen door een paar tripels triple te noemen, swah.
Maar leuk voor je dat je op een late vrijdagavond ook eens kan laten zien waar je goed in bent.![]()
![]()
![]()
Doe ik standaard bij mijn vriendin.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Volgens mij heten alle tripel bieren in Frankrijk gewoon triple hoor. Dat die Belgen een beetje op stand mee willen doen door een paar tripels triple te noemen, swah.
Maar leuk voor je dat je op een late vrijdagavond ook eens kan laten zien waar je goed in bent.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
inb4 knut:quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:13 schreef kanovinnie het volgende:
Leuk filmpje. Goede sfeer zo te zien
Laos
Maar serieus:
Laos
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |