Daarom fiets je ook niet zo hard hequote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:39 schreef Gripper het volgende:
Nou, ik heb nog wel iets meer haar op mn knar dan Riis en Kaas en Pantani hoor
Ik vond dat ook altijd een goede uitleg, tot ik erbij stil stond dat:quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In de wielrennerij is kaalheid een godsgeschenk want veel testosteron.
[ afbeelding ]
Gr Gr Pantani
[ afbeelding ]
Gr Gr Riis
En Kaas en Grip.
die heeft gewoon wat testo bijgespoten, net als de rest van het peloton.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik vond dat ook altijd een goede uitleg, tot ik erbij stil stond dat:
[ afbeelding ]
dan een pussy zou moeten zijn.
Want haarzakjes die gevoeliger zijn voor DHT, echt een teken dat je een hoger testosterongehalte hebt is het niet. Bij die kale wielrenners zal het dan soms eerder gekomen zijn door exogeen testosteron en de gevoeligheid voor DHT.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In de wielrennerij is kaalheid een godsgeschenk want veel testosteron.
in de finale van de ronde van vreeswijk werd er over 10 kilometer iemand met ongeschore benen op 5 minuten gereden, meer bewijs heb ik niet nodigquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn bovendien ook onderzoeken die exact het tegenovergestelde beweren.
Overigens is 1 minuut over 50km wel veel. Dat is nagenoeg hetzelfde als aerowielen voor de prijs van een scheermesje.
Minder dan 15 graden, benen hadden ingepakt moeten zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:21 schreef dop het volgende:
[..]
in de finale van de ronde van vreeswijk werd er over 10 kilometer iemand met ongeschore benen op 5 minuten gereden, meer bewijs heb ik niet nodig
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:21 schreef dop het volgende:
[..]
in de finale van de ronde van vreeswijk werd er over 10 kilometer iemand met ongeschore benen op 5 minuten gereden, meer bewijs heb ik niet nodig
Dat waren ze bij iedereen, tevens ook ongeschorenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Minder dan 15 graden, benen hadden ingepakt moeten zijn
dat waren ze ook en toch hielp het scheren 5 minuten op 10 kilometerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Minder dan 15 graden, benen hadden ingepakt moeten zijn
5 minuten maar? Ze zijn helemaal de brug niet eens omhoog gegaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:32 schreef dop het volgende:
[..]
dat waren ze ook en toch hielp het scheren 5 minuten op 10 kilometer
Het ging over jou hequote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
5 minuten maar? Ze zijn helemaal de brug niet eens omhoog gegaan.
Vent, ik zat even dicht bij jou als dat jij bij de rest zatquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik doelde op Andy en Leon.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vent, ik zat even dicht bij jou als dat jij bij de rest zat. En ik reed hem vanwege mijn uitmuntende fysiek en scherpe mentale concentratie harder op dan jij
Zeg dat dan ook, dan krijg ik nog een beetje eerquote:
Jij bent toch gewoon de brug omhoog gereden, dus ik kon het niet over jou hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook, dan krijg ik nog een beetje eer
Hij leeft nogquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:52 schreef Freddeh het volgende:
Riis lijkt wel op Woody Harrelson zo...
Vandaag de eerste glijder van het seizoen. Vertrokken in Meppel vanaf het werk, waar iemand zo lief was een bocht te snel en wijd te nemen. Daarom moest ik uitwijken met de fiets en pakte putdeksel 1 in het asfalt mee, gevolg was een blokkerend en glijdend achterwiel naar rechts. Gelukkig wist ik die heel snel te corrigeren. Maar uiteraard, putdeksel 2 zat maar 1,5m verderop en die werd me teveel. Corrigeren was niet meer mogelijk, de stoeprand was vlakbij, en ik wist mezelf (gelukkig) nét op te vangen voor ik de grond zou raken. Een collega reed achter me en had ongetwijfeld de tijd van z'n levenGelukkig geen schade, geen verwondingen of verrekte spieren. Ik kom er weer van af met een gekrenkt ego
Zwart.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben een twijfelkont en wil nogmaals jullie menig peilen.
Witte of zwarte velgen, wat zouden jullie kiezen?
Moeten onder deze fiets komen: http://www.giant-bicycles(...)13/TCR_0_compact.jpg
Ik neem aan dat je snapt dat je niet gewoon je tandwielen voren van 2 naar 3 kan brengen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:23 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb een Trek Madone 2.1 uit 2014. Hier ligt een Shimano 105 compact crankstel op. Zoals ik hier al eens vermeld heb ga ik aanstaande zomer de Oetztaler Radmarathon fietsen. Ik zit te twijfelen om er een triple 105 op te leggen om het mezelf iets gemakkelijker te maken in de bergen. Gaat deze daar op passen:
http://www.mantel.com/shi(...)ZFtdPTYxI3N0YXJ0Nw==
En zal het verschil tussen de compact en triple merkbaar zijn?
Cassette tot 32 tandjes kan niet met iedere derailleur. Als het een wat oudere groep is is de grootste kans zelfs dat het niet kan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je snapt dat je niet gewoon je tandwielen voren van 2 naar 3 kan brengen?
Je kan het je gemakkelijk maken door een berg cassette erop te zetten. Eentje die van 14 tot 32 loopt of zo.
Daar heb je gelijk. Dan gewoon het grootste wat mogelijk is. Dan hoef je tenminste niet de complete groep te vervangen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cassette tot 32 tandjes kan niet met iedere derailleur. Als het een wat oudere groep is is de grootste kans zelfs dat het niet kan.
Ja eens.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk. Dan gewoon het grootste wat mogelijk is. Dan hoef je tenminste niet de complete groep te vervangen.
Heul wel. We hadden gewoon een extra rondje gedaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hoeveel km heb je nou in totaal gemaakt in hoeveel dagen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:01 schreef Yankee het volgende:
Laatste tochtje gemaakt deze vakantie, 70km met een kleine 1000hm. Nu nog even naar het strand in de witte trui met mijn dikke pokkel
Ik zou de WD40 laten. Een keer geprobeerd en alles werd 1 vette boel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:34 schreef very het volgende:
Ik wil dit weekend het roest van mijn MTB ketting gaan halen. Kreeg van de FM de tip om een staalborstel te gebruiken. Hier in dit topic het advies om de ketting in een badje WD40 te laten liggen.
Nou wil ik dat met de WD40 gaan proberen, maar moet ik dan echt een bak vullen net zo ver dat de ketting geheel ondergedompeld wordt? Of alleen flink inspuiten?
En kan je dat gerust een uurtje laten liggen?
![]()
WD40 lost volgens mij ook de echte olie op die in de schakels zit, en is te dun. Daardoor smeert het niet, maar ontvet het juist.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:34 schreef very het volgende:
Ik wil dit weekend het roest van mijn MTB ketting gaan halen. Kreeg van de FM de tip om een staalborstel te gebruiken. Hier in dit topic het advies om de ketting in een badje WD40 te laten liggen.
Nou wil ik dat met de WD40 gaan proberen, maar moet ik dan echt een bak vullen net zo ver dat de ketting geheel ondergedompeld wordt? Of alleen flink inspuiten?
![]()
Zekers, ik rol nog zeker 1x per 2 weken van het werk naar huis. Wordt steeds meer nu onze werkroosters op de schop gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij leeft nog![]()
![]()
Goed gedaan Fred
Het schoonmaken/invetten doe ik daarna. Het is echt om de roest eraf te krijgen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:36 schreef Freddeh het volgende:
[..]
WD40 lost volgens mij ook de echte olie op die in de schakels zit, en is te dun. Daardoor smeert het niet, maar ontvet het juist.
Koop voor 15 euro een nieuwe ketting.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:39 schreef very het volgende:
[..]
Het schoonmaken/invetten doe ik daarna. Het is echt om de roest eraf te krijgen.
Om roest eraf te halen? Daarna ga ik gewoon schoonmaken met water/sop en dan insmeren met fancy smeermiddelquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:34 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik zou de WD40 laten. Een keer geprobeerd en alles werd 1 vette boel.
Je kan beter Dasty van de Wibra gebruiken
zwartquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben een twijfelkont en wil nogmaals jullie menig peilen.
Witte of zwarte velgen, wat zouden jullie kiezen?
Moeten onder deze fiets komen: http://www.giant-bicycles(...)13/TCR_0_compact.jpg
Waarom zou ik? Roest kan er vast wel vanaf.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Koop voor 15 euro een nieuwe ketting.
Scheelt moeitequote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:40 schreef very het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Roest kan er vast wel vanaf.
Moeite boeit niet, want ergens ook wel leuk om het zelf te doen.quote:
Er zit nu een Shimano Tiagra 12-30, 10 speed op. De rest is alles 105.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je snapt dat je niet gewoon je tandwielen voren van 2 naar 3 kan brengen?
Je kan het je gemakkelijk maken door een berg cassette erop te zetten. Eentje die van 14 tot 32 loopt of zo.
Gewoon rijden, is er zo vanaf.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:34 schreef very het volgende:
![]()
Nee. Net zoals je voren niet van 2 naar 3 kunt gaan, kun je achter niet van 10 naar 11 gaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Er zit nu een Shimano Tiagra 12-30, 10 speed op. De rest is alles 105.
Deze zou dan uitkomst bieden?
http://www.mantel.com/shimano-105-5800-11s
gewoon stevig inspuiten en een paar uurtjes of eventueel een nachtje laten staanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:34 schreef very het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |