Ja, is onze clubkleding. Fijne snit, goeie stoffen en zeem.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand ervaring met de kleding van 36cycling? Hoe is de pasvorm vergeleken met normale merken?
Niet met fietsen, wel met Schotlandquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:31 schreef very het volgende:
Iemand ervaring met fietsen in Schotland? Ik wil deze zomer gaan wildkamperen bij Loch Ness. Met de auto erheen maar wel fietsen mee. Lijkt me tof
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand ervaring met de kleding van 36cycling? Hoe is de pasvorm vergeleken met normale merken?
Ik ben bang dat die er niet meer komtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niet met fietsen, wel met Schotland
Mooie heuvels, lekker landschap, goede portie wind. Verkeersveiligheid kan ik weinig over zeggen, al ben je met een gele Mavic XXL net een verkeerspion
Precies, ik heb niets te bewijzen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat doe je niet voor iemand. Dat doe je gewoon omdat je het kan.
Oow... te klein?quote:
Tnx, wordt ook een m-etje dan denk ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, is onze clubkleding. Fijne snit, goeie stoffen en zeem.
De pasvorm is gewoon normaal Europees, ik weet niet met welk merk je wilt vergelijken? Minder krap dan Castelli bij dezelfde maat, maar niet zo'n wijde zak als Gore bikewear.
Ik heb van alles M (1,86 bij 75 kg)
Is mooi fietsen daar hoor. En de cyclo's/toertochten schieten daar ook als paddestoelen uit de grond.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:31 schreef very het volgende:
Iemand ervaring met fietsen in Schotland? Ik wil deze zomer gaan wildkamperen bij Loch Ness. Met de auto erheen maar wel fietsen mee. Lijkt me tof
Ja joh...'s avonds lekker kampvuurtje, paar flessen whisky en lekker spookverhalen vertellen met een zaklamp onder je kinquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Oow... te klein?
Maar serieus een heel mooi land, met heerlijke whisky, alles in de Highlands is mooi fietsen. Weet niet of ik voor Loch Ness zou gaan, maar dat moet je zelf weten.
Zijn de wegen wel een beetje fatsoenlijk daar? Fietspaden kennen ze niet, geloof ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is mooi fietsen daar hoor. En de cyclo's/toertochten schieten daar ook als paddestoelen uit de grond.
Ik bedoel meer dat er genoeg mooie Lochs zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:45 schreef very het volgende:
[..]
Ja joh...'s avonds lekker kampvuurtje, paar flessen whisky en lekker spookverhalen vertellen met een zaklamp onder je kinNa een tijdje ga je nog in Nessy geloven ook
![]()
Heb er nu al zin in
Klopt, maar het verkeer is dan ook totaal niet te vergelijken met hier in Nederland natuurlijk. Als je de hoofdwegen vermijdt kom je vooral schapen tegen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:46 schreef very het volgende:
[..]
Zijn de wegen wel een beetje fatsoenlijk daar? Fietspaden kennen ze niet, geloof ik.
Een goeie locatie weet ik al, heb ik doorgekregen van een andere FOK!ker die daar meerdere keren ging wildkamperen. En er zullen vast mooiere lochs zijn, maar ik wil dan toch wel naar het mythische Loch Nessquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er genoeg mooie Lochs zijn. Aan de kant van Loch Ness waar ik was kon je amper kamperen.
Schotland is wel gaaf. Ik ga er dit jaar een meerdaagse trektocht lopenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er genoeg mooie Lochs zijn. Aan de kant van Loch Ness waar ik was kon je amper kamperen.
Bodempje Haggis en knallen maarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schotland is wel gaaf. Ik ga er dit jaar een meerdaagse trektocht lopen
Schotlandquote:
Lekkere foto'squote:
Goeie.quote:
Tof!quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Tof!
Op mijn whiskyreisje hadden we een hosteltje in Grantown on Spey, lekker centraal in de Speyside, net zoals jouw kampeerplek.
Klopt een beetje, Glenlivet is wel groot en toeristisch. Het proces is overal nagenoeg hetzelfde, daar mis je weinig aan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben bij die geweest. Ben niet zo'n whiskey fan en we hadden allebei zoiets, als we er 1 gezien hebben, hebben we ze allemaal gezien
Enige wat ik echt boeiend vond was het meisje die de rondleiding gafquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:13 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Klopt een beetje, Glenlivet is wel groot en toeristisch. Het proces is overal nagenoeg hetzelfde, daar mis je weinig aan.
Mooie Schotse vrouwen vond ik persoonlijk nogal lastig te vinden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Enige wat ik echt boeiend vond was het meisje die de rondleiding gaf
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:15 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mooie Schotse vrouwen vond ik persoonlijk nogal lastig te vinden.
Dat is een willekeurige van de google search, maar die bardame in de pub daar, godskanonnen die mocht er zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:25 schreef Gripper het volgende:
heb jij die foto van 'r gemaakt Kano, of is t gewoon dr FB foto.![]()
Als je Muzas ziet zou je denken dat er geen knappe rooien bestaan, maar dit is wel een leuke redhead!
[insert Raymond.gif]quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:25 schreef Gripper het volgende:
Als je Muzas ziet zou je denken dat er geen knappe rooien bestaan, maar dit is wel een leuke redhead!
Gewoon snowboard kopenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:26 schreef very het volgende:
Dit wil ik ook een keer doen
https://vimeo.com/121870168
Ik dacht dat jullie allemaal homo waren johquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is een willekeurige van de google search, maar die bardame in de pub daar, godskanonnen die mocht er zijn
Beide niet van mijquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:29 schreef very het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie allemaal homo waren joh
Al die geschoren beentjes, pijpvoorstellen...
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:26 schreef very het volgende:
Dit wil ik ook een keer doen
https://vimeo.com/121870168
http://www.fiets.nl/2014/07/09/geschoren-benen-sneller/quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:29 schreef very het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie allemaal homo waren joh
Al die geschoren beentjes, pijpvoorstellen...
ik weet het...+/- 1 minuut over 50kmquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:31 schreef iScream. het volgende:
[..]
http://www.fiets.nl/2014/07/09/geschoren-benen-sneller/
Zijn bovendien ook onderzoeken die exact het tegenovergestelde beweren.quote:
quote:
Oh..kom maar doorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn bovendien ook onderzoeken die exact het tegenovergestelde beweren.
Overigens is 1 minuut over 50km wel veel. Dat is nagenoeg hetzelfde als aerowielen voor de prijs van een scheermesje.
Het plaatje van Very komt uit Twin Peaks.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Twin_Peaks_(disambiguation)
Zag het gebeurenquote:
Ik héb tenminste nog haar, kale!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:25 schreef Gripper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |