Ohnoes op die steen heb ik ook gezetenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef quirina het volgende:
http://metro.co.uk/2015/0(...)-alps-crash-5121735/
Foto van de levensmoeie piloot.
Was die al gepost?
OMG komt dan wel heel erg dichtbij he?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ohnoes op die steen heb ik ook gezeten
Egypte ontkent alles. Maar het is wel eerder voorgekomen ja.quote:
Niet meedoen met al dat paniekerige gedoe.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:18 schreef Reismeis het volgende:
Nu op DWDD twee oud piloten.
Laten zich niet omlullen door Matthijs van Nieuwkerk.
Piloten uit de tijd dat ze nog enorme eindbazen waren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:18 schreef Reismeis het volgende:
Nu op DWDD twee oud piloten.
Laten zich niet omlullen door Matthijs van Nieuwkerk.
Soms nemen mensen die zelfmoord plegen anderen mee in hun graf omdat ze boos zijn op iemand of op de maatschappij. Deze piloot zal ook wel boos zijn geweest.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:46 schreef bianconeri het volgende:
Zou echt ongelofelijk zijn als het echt een zelfmoordactie is. Kan ik haast niet geloven.
Dat iemand zelfmoord wil plegen en doet is ook niet goed te praten, maar soms mss voor te stellen.
Maar bij zoiets ga je toch geen 149 andere mensen mee de dood in jagen?
Dat is lijkt mij ook niet typisch iets voor iemand die zelfmoord wil plegen.
Die zit echt met zichzelf, minderwaardigheid. Iemand die echt met zoiets zit is meer in zichzelf bezig met die ellende, op een bovenkamertje.
Zeg ik als amateur psycholoog.
Precies, vond dat ze goed reageerden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet meedoen met al dat paniekerige gedoe.
Rot op joh.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Koppig, zelfingenomen, veel te nuchter typisch Nederlands die vreselijke piloten
Nee, gewoon realistisch.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Koppig, zelfingenomen, veel te nuchter typisch Nederlands die vreselijke piloten
Lijkt me een kasthomo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef quirina het volgende:
http://metro.co.uk/2015/0(...)-alps-crash-5121735/
Foto van de levensmoeie piloot.
Was die al gepost?
Wat er is gebeurd: ze willen geen enkele maatregelen nemen, terwijl de Amerikanen doen het, de Canadezen doen het, Nederlanders zijn te koppigquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rot op joh.moeten ze dan meedoen met al die paniek?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Koppig, zelfingenomen, veel te nuchter typisch Nederlands die vreselijke piloten
Het is niet te voorkomen...quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat er is gebeurd: ze willen geen enkele maatregelen nemen, terwijl de Amerikanen doen het, de Canadezen doen het, Nederlanders zijn te koppig![]()
Ze willen niks doen om deze flauwe kul te voorkomen![]()
quote:
Deze crash had voorkomen kunnen worden door die mongool niet alleen te hebben gelatenquote:
Dat is 'gewoon' een volledig eigen keuze, geen misdaad ofzo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:46 schreef bianconeri het volgende:
Dat iemand zelfmoord wil plegen en doet is ook niet goed te praten
Ga maar lekker janken man, in plaats van een dialoog aan te gaanquote:
Is ook niet met zekerheid te zeggen..quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze crash had voorkomen kunnen worden door die mongool niet alleen te hebben gelaten
dat zie je dondersgoed alleen sommige mensen die zien dat even niet inquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Rabieluh het volgende:
Altijd 2 personen in de cockpit houden geeft wel een extra drempel natuurlijk, of zie ik dit niet goed.
Weet ik 100% zeker zonder twijfel. Maar dat is mijn visie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is ook niet met zekerheid te zeggen..
Nee, dat moeten er minimaal 20 zijn; dan pas is er geen enkele ruimte meer om iets te doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Rabieluh het volgende:
Altijd 2 personen in de cockpit houden geeft wel een extra drempel natuurlijk, of zie ik dit niet goed.
Bij een folie à deux sta je ook weer te kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Rabieluh het volgende:
Altijd 2 personen in de cockpit houden geeft wel een extra drempel natuurlijk, of zie ik dit niet goed.
Knap.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet ik 100% zeker zonder twijfel. Maar dat is mijn visie.
Ik zie het al voor me ja, een compleet controlcenter, alle vliegtuigen gaan eruitzien als dat Beluga transportvliegtuig om alle piloten te kunnen herbergen.quote:Op
donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee, dat moeten er minimaal 20 zijn; dan pas is er geen enkele ruimte meer om iets te doen.
Dankjequote:
Dan moet de zelfmoordpiloot eerst de ander de hersens inslaan, dus dat is wel een drempeltje nog ja. Verder is het gewoon onmogelijk uit te sluiten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Rabieluh het volgende:
Altijd 2 personen in de cockpit houden geeft wel een extra drempel natuurlijk, of zie ik dit niet goed.
Geen ticket kopen, lekker thuisblijven en op internet plaatjes kijken van verre landen; 7% van de piloten is hartstikke koekoek.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan moet de zelfmoordpiloot eerst de ander de hersens inslaan, dus dat is wel een drempeltje nog ja. Verder is het gewoon onmogelijk uit te sluiten.
Wat ze bij DWDD zeiden was treffend: je hebt een groot probleem als de vijand al in de cockpit zit. Als je dat niet kunt voorkomen, kun je dit soort ongelukken niet voorkomen. Een stuk touw, een schaar kan genoeg zijn om mannetje nummer 2 uit te schakelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet ik 100% zeker zonder twijfel. Maar dat is mijn visie.
Voor sommige mensen zal het de drempel wel verhogen om daadwerkelijk iets kwaads te doen maar als ze het echt willen doen ze het ook wel met nog een andere piloot erbij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat ze bij DWDD zeiden was treffend: je hebt een groot probleem als de vijand al in de cockpit zit is er een groot probleem. Als je dat niet kunt voorkomen, kun je dit soort ongelukken niet voorkomen. Een stuk touw, een schaar kan genoeg zijn om mannetje nummer 2 uit te schakelen.
De 2e man maatregel is 1 van de vele maatregelen van schijnveiligheid. Dat is wat ze wilden zeggen. Het is fijn als je zo naïef bent om het te geloven en je daardoor veiliger te voelen.
dit ja.. zelfs met bewolking merk je een daling van vele duizenden meters echt wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:27 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Het was helemaal niet bewolkt, tenminste niet volgens de artikelen die ik heb gelezen. Je merkt dat dalen echt wel, je ziet toch als je uit een raam kijkt dat je zakt terwijl je net de Alpen bereikt? Dat zou mij al een gevoel geven dat er iets niet klopt.
Het is uiteindelijk allemaal een geldkwestie. Schijnmaatregelen nemen zodat mensen zich weer wat schijnveiliger voelen in het vliegtuig zodat er weer wat meer echt geld binnenkomt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat ze bij DWDD zeiden was treffend: je hebt een groot probleem als de vijand al in de cockpit zit. Als je dat niet kunt voorkomen, kun je dit soort ongelukken niet voorkomen. Een stuk touw, een schaar kan genoeg zijn om mannetje nummer 2 uit te schakelen.
De 2e man maatregel is 1 van de vele maatregelen van schijnveiligheid. Dat is wat ze wilden zeggen. Het is fijn als je zo naïef bent om het te geloven en je daardoor veiliger te voelen.
Sorry, ik wist niet dat het zo gevoelig lagquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga maar lekker janken man, in plaats van een dialoog aan te gaan
Ach, we willen allemaal wel voor een paar tientjes naar een wereldstad. De geldkwestie is mede mogelijk gemaakt door onszelfquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk allemaal een geldkwestie. Schijnmaatregelen nemen zodat mensen zich weer wat schijnveiliger voelen in het vliegtuig zodat er weer wat meer echt geld binnenkomt.
Er zijn alleen audioopnames.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef dumble het volgende:
Die zwarte doos moet toch ook camera beelden van de cockpit opnemen? Of staan die op de 2de die nog niet gevonden is?
Ja joh, dat valt ook niet op als de piloot dat meeneemt in de cockpit. Neem er dan direct een groot mes of honkbalknuppel bij meequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat ze bij DWDD zeiden was treffend: je hebt een groot probleem als de vijand al in de cockpit zit is er een groot probleem. Als je dat niet kunt voorkomen, kun je dit soort ongelukken niet voorkomen. Een stuk touw, een schaar kan genoeg zijn om mannetje nummer 2 uit te schakelen.
De 2e man maatregel is 1 van de vele maatregelen van schijnveiligheid. Dat is wat ze wilden zeggen. Het is fijn als je zo naïef bent om het te geloven en je daardoor veiliger te voelen.
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Alleen geluids- en datagegevens volgens mij. Het zou niet eens een gek idee zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef dumble het volgende:
Die zwarte doos moet toch ook camera beelden van de cockpit opnemen? Of staan die op de 2de die nog niet gevonden is?
Dat is waar. Ik ben regelmatig voor 3 tientjes naar Milaan of Londen gevlogen. Op en neer. Vind het allemaal wel prima hoor, maar eigenlijk kan zoiets toch gewon niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ach, we willen allemaal wel voor een paar tientjes naar een wereldstad. De geldkwestie is mede mogelijk gemaakt door onszelf
Bullshit, een tweede man in de cockpit is wel degelijk een flink obstakel om te overkomen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat ze bij DWDD zeiden was treffend: je hebt een groot probleem als de vijand al in de cockpit zit. Als je dat niet kunt voorkomen, kun je dit soort ongelukken niet voorkomen. Een stuk touw, een schaar kan genoeg zijn om mannetje nummer 2 uit te schakelen.
De 2e man maatregel is 1 van de vele maatregelen van schijnveiligheid. Dat is wat ze wilden zeggen. Het is fijn als je zo naïef bent om het te geloven en je daardoor veiliger te voelen.
Vrijwel alle piloten hebben een groot ego. Beroep met hoge status.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Zelfmoord is al bijna niet te begrijpen en zelfmoord waarbij je 149 onschuldige mensen met je meeneemt al helemaal niet. Benieuwd wat de 'deskundigen' er de komende tijd over vertellen. Als je zoiets doet wil je in ieder geval graag de geschiedenisboekjes in dus een enigszins groot ego zal hij wel hebben gehad.. gekrenkt ego
Er zal heus wel iets voorhanden zijn in de cockpit dat je als moordwapen kan gebruiken. Ooit gehoord van de balpen-moord? En het is weldegelijk schijnveiligheid. Waar een wil is, is een weg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja joh, dat valt ook niet op als de piloot dat meeneemt in de cockpit. Neem er dan direct een groot mes of honkbalknuppel bij mee![]()
De 2e man is gewoon een behoorlijk groot obstakel voor een piloot die het vliegtuig wil laten neerstorten. Het vereist een stuk meer lef, en diegene moet nog maar zien dat hij de 2e man overmeesterd. Om het meteen op schijnveiligheid te gooien is een beetje makkelijk meepraten met die KLM piloten net bij DWDD, welke ik ook niet erg sterk vond argumenteren.
en de stewardessen 9/10 warenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Piloten uit de tijd dat ze nog enorme eindbazen waren.
[ afbeelding ]
Dat hebben we gezien in 2001.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Bullshit, een tweede man in de cockpit is wel degelijk een flink obstakel om te overkomen.
derde man in de cockpitquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Er zal heus wel iets voorhanden zijn in de cockpit dat je als moordwapen kan gebruiken. Ooit gehoord van de balpen-moord? En het is weldegelijk schijnveiligheid. Waar een wil is, is een weg.
Er zijn een hoop maatregelen die wellicht wat toevoegen, maar een hoop ongemak met zich meebrengen. Zoals het verbod samen te scholen in de galley of met meer dan 1 man bij de wc te wachten, zoals in Amerika.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja joh, dat valt ook niet op als de piloot dat meeneemt in de cockpit. Neem er dan direct een groot mes of honkbalknuppel bij mee![]()
De 2e man is gewoon een behoorlijk groot obstakel voor een piloot die het vliegtuig wil laten neerstorten. Het vereist een stuk meer lef, en diegene moet nog maar zien dat hij de 2e man overmeesterd. Om het meteen op schijnveiligheid te gooien is een beetje makkelijk meepraten met die KLM piloten net bij DWDD, welke ik ook niet erg sterk vond argumenteren.
ik kan binnen 10 seconden 3 methoden bedenken waarmee ik de 2de man uitschakel. Probeer jij ook eens creatief te zijn...quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet ik 100% zeker zonder twijfel. Maar dat is mijn visie.
Zal helemaal een feest zijn als de 2e man een vrouw is. 1.60m en 50 kilo. Maar het publiek voelt zich veiligquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:45 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik kan binnen 10 seconden 3 methoden bedenken waarmee ik de 2de man uitschakel. Probeer jij ook eens creatief te zijn...
Een hakbijl binnen handbereik, om maar iets te noemen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Er zal heus wel iets voorhanden zijn in de cockpit dat je als moordwapen kan gebruiken. Ooit gehoord van de balpen-moord? En het is weldegelijk schijnveiligheid. Waar een wil is, is een weg.
jawel hoor. Vergeet niet dat het geen 180 stoelen zijn voor 3 tientjes. Dat was alleen jij en een handjevol anderen die op exact het goede moment die aanbieding aanklikten op internet. De rest betaalde gewoon 139 or 159 of 179 euro....quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben regelmatig voor 3 tientjes naar Milaan of Londen gevlogen. Op en neer. Vind het allemaal wel prima hoor, maar eigenlijk kan zoiets toch gewon niet.
Gekke kapsels wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:42 schreef byah het volgende:
[..]
en de stewardessen 9/10 waren [ afbeelding ]
Voor 2001 waren er veeeeeel minder anti-terrorismemaatregelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien in 2001.
Tegenwoordig heb je alleen maar oudjes als stewardess bij KLM omdat ze er niet simpel uit te wimpelen zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:42 schreef byah het volgende:
[..]
en de stewardessen 9/10 waren [ afbeelding ]
Jammer dan, veiligheid > centen. En dat snappen zij heus ook wel. Reputatieschade voor zo'n prijsvechter door een incident heeft veel meer impact dan de extra kosten voor een derde persoon in de cockpit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:45 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Daar zullen de prijsvechters niet blij mee zijn als dat verplicht wordt.
ik weet nog dat ik naar Kreta vloog en pas op de terugweg erachter kwam dat ik mijn paspoort op mijn bed had laten liggen thuis.... Probeer dat nu eens...quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Voor 2001 waren er veeeeeel minder anti-terrorismemaatregelen.
Kerel, ben je ooit in een vliegtuig geweest? Je daalt alleen als de piloot de landing inzet. En daarnaast, de deur naar de cockpit is in de gangpad van het vliegtuig dus sommige mensen moeten het hebben meegekregen dat de piloot werd buitengesloten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je voelt het wel, maar niemand zoekt er iets achter omdat het vliegtuig constant in beweging is zoals je misschien weet.
dat laatste niet altijd. Er kan een soort kamertje tussen zitten met een gordijntje.. waar het cabine personeel die karretjes bijvult etc..quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Kerel, ben je ooit in een vliegtuig geweest? Je daalt alleen als de piloot de landing inzet. En daarnaast, de deur naar de cockpit is in de gangpad van het vliegtuig dus sommige mensen moeten het hebben meegekregen dat de piloot werd buitengesloten.
Het ging over gezagsvoerders, en hoe makkelijk die te overmeesteren zijn. Als de kwaadwillende in de cockpit zit is dat een fluitje van een cent, omdat de focus op het vliegtuig is, en niet op de collega. En zoals ik al eerder aangaf, de 2e man kan ook een fragielere vrouw zijn die je met 1 hand optilt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Voor 2001 waren er veeeeeel minder anti-terrorismemaatregelen.
Als je een gordijntje ervoor houdt zie je inderdaad niet dat iemand keihard tegen de deur slaat en trapt, en misschien schreeuwt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat laatste niet altijd. Er kan een soort kamertje tussen zitten met een gordijntje.. waar het cabine personeel die karretjes bijvult etc..
Niet in dit toestel of een 737quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat laatste niet altijd. Er kan een soort kamertje tussen zitten met een gordijntje.. waar het cabine personeel die karretjes bijvult etc..
Gefeliciteerd, maar je weet niet eens of die copiloot dat überhaupt wel had geprobeerd als hij niet alleen was geweest. Ik denk namelijk van niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:45 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik kan binnen 10 seconden 3 methoden bedenken waarmee ik de 2de man uitschakel. Probeer jij ook eens creatief te zijn...
Ik begrijp je, maar je argument dat we 'dat' hebben gezien in 2001 heeft helemaal niets te maken met de effectiviteit van een derde persoon in de cockpit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het ging over gezagsvoerders, en hoe makkelijk die te overmeesteren zijn. Als de kwaadwillende in de cockpit zit is dat een fluitje van een cent, omdat de focus op het vliegtuig is, en niet op de collega. En zoals ik al eerder aangaf, de 2e man kan ook een fragielere vrouw zijn die je met 1 hand optilt.
ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Kerel, ben je ooit in een vliegtuig geweest? Je daalt alleen als de piloot de landing inzet. En daarnaast, de deur naar de cockpit is in de gangpad van het vliegtuig dus sommige mensen moeten het hebben meegekregen dat de piloot werd buitengesloten.
Hoe weet je dat? Je hoeft niet perse geraakt te zijn door shrapnel en decrompessie is niet meteen dodelijk? En er is iemand gevonden met een zuurstofkapje op zijn mond?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Yup. Maar ze zijn dus niet zonder enig besef het graf ingegaan, zoals in Oekraïne het geval was.
Da's snel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:00 schreef Lencon het volgende:
@easyJet: @Silverfumar Hi, from 27th march two crew members will be in easyjet cockpits at all times, this follows consultation with CAA. Simon
Wat 2001 heeft aangetoond is dat je met enig voorbereidend werk heel erg ver kan komen. En dat is iets dat je nooit 100% uit kunt sluiten. Al heb ik niks tegen een derde man trouwens hoor, het zou een goede zaak zijn voor de beginnende piloten, maatschappijen gaan dan flink meer FTE nodig hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik begrijp je, maar je argument dat we 'dat' hebben gezien in 2001 heeft helemaal niets te maken met de effectiviteit van een derde persoon in de cockpit.
Daarnaast is de stap naar daadwerkelijk fysiek geweld toepassen om je zin te krijgen (het toestel te laten crashen), wat dus zou moeten bij een derde persoon in de cockpit, een behoorlijke voor (co-)piloten die een einde aan hun leven willen maken.
Zoals het al héél lang in USA is...quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:00 schreef Lencon het volgende:
@easyJet: @Silverfumar Hi, from 27th march two crew members will be in easyjet cockpits at all times, this follows consultation with CAA. Simon
Soms zit er al een derde bij als het 'lesvluchten' betreft. Niet dat dat altijd goed afloopt want bij die Turkish Airlines die neerkwam bij Schiphol waren ook 3 piloten in de cockpit aanwezigquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat 2001 heeft aangetoond is dat je met enig voorbereidend werk heel erg ver kan komen. En dat is iets dat je nooit 100% uit kunt sluiten. Al heb ik niks tegen een derde man trouwens hoor, het zou een goede zaak zijn voor de beginnende piloten, maatschappijen gaan dan flink meer FTE nodig hebben.
Gestoord? Hij had toch enkel een burn-out?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:03 schreef quirina het volgende:
Eng hoor zo'n gestoorde piloot. Maar ja.. Je kan het nooit voorkomen.Psychologische testen zijn ook zinloos
Je kan over een heleboel liegen.
Ik vraag me wel af hoe die kerel gedacht heeft...
wilde hij die passagiers straffen voor iets wat hem aangedaan is ofzo?
zoals altijd in de luchtvaart.. alles voor schijnveiligheidquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:00 schreef Lencon het volgende:
@easyJet: @Silverfumar Hi, from 27th march two crew members will be in easyjet cockpits at all times, this follows consultation with CAA. Simon
Hij is gestoord omdat hij een vliegtuig bewust laat neerstorten bedoelt ze, denk ik. Wat mij betreft niet geheel onterecht.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:04 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Gestoord? Hij had toch enkel een burn-out?
Burn out?... Ingestort...neergestort..quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:04 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Gestoord? Hij had toch enkel een burn-out?
Je kunt liegen, maar regelmatig zo'n test? Je leven kan compleet op zijn kop komen te staan door gebeurtenissen of een enkele mededeling, terwijl je 24 uur daarvoor meende een compleet leventje te hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:03 schreef quirina het volgende:
Eng hoor zo'n gestoorde piloot. Maar ja.. Je kan het nooit voorkomen.Psychologische testen zijn ook zinloos
Je kan over een heleboel liegen.
Ik vraag me wel af hoe die kerel gedacht heeft...
wilde hij die passagiers straffen voor iets wat hem aangedaan is ofzo?
Dan kan je naar binnen via een codequote:Op donderdag 26 maart 2015 20:06 schreef speknek het volgende:
Volkomen terecht dat er altijd 2 mensen aanwezig moeten zijn, vind het echt absurd dat dat niet standaard is. Wat als de achtergebleven piloot onwel wordt?
Of diende hij Droll'o de fecesgod en wilde hij bijdragen aan het ritueel ombrengen van 9999 onschuldigen om de aarde met de hel te laten versmelten?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:03 schreef quirina het volgende:
Eng hoor zo'n gestoorde piloot. Maar ja.. Je kan het nooit voorkomen.Psychologische testen zijn ook zinloos
Je kan over een heleboel liegen.
Ik vraag me wel af hoe die kerel gedacht heeft...
wilde hij die passagiers straffen voor iets wat hem aangedaan is ofzo?
Het is geen schijnveiligheid. Het is absoluut een obstakel en de kans op een gebeurtenis als dit wordt kleiner. Geen 0% inderdaad, dat niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Er zal heus wel iets voorhanden zijn in de cockpit dat je als moordwapen kan gebruiken. Ooit gehoord van de balpen-moord? En het is weldegelijk schijnveiligheid. Waar een wil is, is een weg.
Letterlijk ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:04 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Gestoord? Hij had toch enkel een burn-out?
jawel, ze hebben een code, maar vanuit de cockpit kan die geblokkeerd worden (voor telkens 5 minuten dacht ik)quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:05 schreef Gezicht het volgende:
Op het nieuws zeggen ze niets over die procedure om de cockpit in te komen in het geval dat de (co-)piloot buiten bewustzijn is geraakt, hebben ze dat niet eens geprobeerd dan?
Wat ik heb gelezen zijn alle experts het er wel over eens dat een surface to air raketinslag op 10 kilometer hoogte, en de daaropvolgende explosieve decompressie in bijna alle gevallen meteen de dood betekend voor de passagiers van een civiele airliner.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:57 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Je hoeft niet perse geraakt te zijn door shrapnel en decrompessie is niet meteen dodelijk? En er is iemand gevonden met een zuurstofkapje op zijn mond?
quote:Dutch prosecutors confirmed today they were investigating after the oxygen mask was discovered draped around the person’s neck.
“How and when the mask ended up around the victim’s neck is unknown,” the prosecutors stressed.
“The Dutch Forensics Institute examined the mask looking for fingerprints, saliva and DNA, but the probe has not revealed any result,” they said in a letter to victims’ families which was published online.
None of the other victims of the fatal crash that killed all 298 on board — 193 of them Dutch — was wearing an oxygen mask, they added.
Dan had die gezagvoerder gewoon naar binnen gekund.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:06 schreef speknek het volgende:
Volkomen terecht dat er altijd 2 mensen aanwezig moeten zijn, vind het echt absurd dat dat niet standaard is. Wat als de achtergebleven piloot onwel wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |