Dat is juist de bedoeling van een geleidelijke daling. Als hij de neus gelijk naar onderen had gedrukt was hij echt wel binnen die 5 minuten gecrashed.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:09 schreef Blester het volgende:
[..]
Dan moet hij 3 minuten op de plee hebben gezeten en niets hebben gemerkt. En ook alle passagiers hebben die 3 minuten dat er een daling heeft plaatsgevonden totaal niets gemerkt?
Ik vind het allemaal lastig te geloven.
Nee drie piloten in de cockpit. Is de beste oplossing.(serieus trouwens.)quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:16 schreef waht het volgende:
Dus. Laten we alle piloten screenen op depressie alsof dat nog niet gedaan werd.
zu teuer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee drie piloten in de cockpit. Is de beste oplossing.(serieus trouwens.)
Ja maar dan heb je de roem niet...rare gedachtegang iddquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ongelooflijk , hoe kan je zelfmoord plegen met 149 anderen? Je moet toch daarvoor ziek in je hoofd zijn. Het is toch niet moeilijk om een stuk touw te kopen een strop in te maken die rond je nek doen en vervolgens een balk te zoeken om je ergens aan op te hangen.
Klopt toch gewoon?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:17 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Het was zo'n lieve jongen en straalde positiviteit uit. Blablabla, die mafkees heeft een vliegtuig vol met schoolkinderen, baby's etc tegen een berg aan gevlogen. Dat mensen dat dan nog uit hun strot kunnen krijgen.
Eens, of die Amerikaanse regel van minstens twee man.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee drie piloten in de cockpit. Is de beste oplossing.(serieus trouwens.)
Dit dus.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:19 schreef waht het volgende:
[..]
Eens, of die Amerikaanse regel van minstens twee man.
Ook prima dat de budgetmaatschappijen het niet doen. Heeft de reiziger nog wat te kiezen.quote:
Ik voel het altijd als vliegtuig begint te dalen hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:16 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling van een geleidelijke daling. Als hij de neus gelijk naar onderen had gedrukt was hij echt wel binnen die 5 minuten gecrashed.
Je voelt het wel, maar niemand zoekt er iets achter omdat het vliegtuig constant in beweging is zoals je misschien weet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik voel het altijd als vliegtuig begint te dalen hoor.
die verhaaltjes dat mensen t niet door hadden zijn nogal naïef. Misschien de mensen die niet wisten dat je de alpen over moest om in Duitsland te komen
Heel simpel, als het een verdacht uitziende, labiele, psychopatische en onbetrouwbare mafkees was geweest dan had men hem niet een plek in de cockpit toevertrouwd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:17 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Het was zo'n lieve jongen en straalde positiviteit uit. Blablabla, die mafkees heeft een vliegtuig vol met schoolkinderen, baby's etc tegen een berg aan gevlogen. Dat mensen dat dan nog uit hun strot kunnen krijgen.
Volkomen normaal om een landing voor de alpen in te zetten iddquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je voelt het wel, maar niemand zoekt er iets achter omdat het vliegtuig constant in beweging is zoals je misschien weet.
Het was een Duitse luchtvaartexpert die al 30 jaar in dit vak zat die dit claimde. De stommerik vergat natuurlijk om Knut van FOK! om zijn mening te vragenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik voel het altijd als vliegtuig begint te dalen hoor.
Exact. Als je de schijn tegen hebt zit je daar sowieso niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heel simpel, als het een verdacht uitziende, labiele, psychopatische en onbetrouwbare mafkees was geweest dan had men hem niet een plek in de cockpit toevertrouwd.
Hij zal zich dus wel normaal gedragen hebben.
De cockpit was zijn thuisquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
pschiologisch praat even nu:
De meeste mensen plegen zelfmoord op een plaats waar hij het liefst is. Hij had dan beter zichzelf opgehangen in de wc van het vliegtuig
Hetgeen je voelt is een versnelling. In dit geval ging het om een constante verticale snelheid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik voel het altijd als vliegtuig begint te dalen hoor.
die verhaaltjes dat mensen t niet door hadden zijn nogal naïef. Misschien de mensen die niet wisten dat je de alpen over moest om in Duitsland te komen
dat zeg ik, mooie verhaaltjes zodat domme mensen zoals jij vanavond lekker slapen en morgen nog het vliegtuig instappen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:23 schreef eight het volgende:
[..]
Het was een Duitse luchtvaartexpert die al 30 jaar in dit vak zat die dit claimde. De stommerik vergat natuurlijk om Knut van FOK! om zijn mening te vragen
Geleidelijke daling, niet zoals je zou doen bij normaal landen. Daarbij was het bewolkt, weten de meesten waarschijnlijk niet eens dat ze uberhaupt boven de alpen vlogen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volkomen normaal om een landing voor de alpen in te zetten idd
Dichte oren komt Door de versnelling?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hetgeen je voelt is een versnelling. In dit geval ging het om een constante verticale snelheid.
mwa, met een piloot die wanhopig tracht de deur in te trappen? Denk dat ze waarschijnlijk iets vermoedden...quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je voelt het wel, maar niemand zoekt er iets achter omdat het vliegtuig constant in beweging is zoals je misschien weet.
Ja want als je als passagier in het vliegtuig zit en je piloot besluit de afdaling in te zetten dan kun je dat ook gewoon voorkomenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
dat zeg ik, mooie verhaaltjes zodat domme mensen zoals jij vanavond lekker slapen en morgen nog het vliegtuig instappen.
Weet niet in hoeverre ze dat mee konden krijgen. Maar dat zou inderdaad kunnen ja, dat sommigen wel iets wisten. En nu?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:25 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
mwa, met een piloot die wanhopig tracht de deur in te trappen? Denk dat ze waarschijnlijk iets vermoedden...
Tumult zullen ze wel mee hebben gekregen. Zeker op de eerste rijen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:25 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
mwa, met een piloot die wanhopig tracht de deur in te trappen? Denk dat ze waarschijnlijk iets vermoedden...
Het was helemaal niet bewolkt, tenminste niet volgens de artikelen die ik heb gelezen. Je merkt dat dalen echt wel, je ziet toch als je uit een raam kijkt dat je zakt terwijl je net de Alpen bereikt? Dat zou mij al een gevoel geven dat er iets niet klopt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geleidelijke daling, niet zoals je zou doen bij normaal landen. Daarbij was het bewolkt, weten de meesten waarschijnlijk niet eens dat ze uberhaupt boven de alpen vlogen.
Dan nog, wat is hiermee je punt?
Zou kunnen ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:27 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Het was helemaal niet bewolkt, tenminste niet volgens de artikelen die ik heb gelezen. Je merkt dat dalen echt wel, je ziet toch als je uit een raam kijkt dat je zakt terwijl je net de Alpen bereikt?
Zelfs als ik met constante snelheid van de Grebbeberg af rij voel ik het al aan mijn oren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:27 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Het was helemaal niet bewolkt, tenminste niet volgens de artikelen die ik heb gelezen. Je merkt dat dalen echt wel, je ziet toch als je uit een raam kijkt dat je zakt terwijl je net de Alpen bereikt?
Haha ik ook iets haha, kom je uit Rhenen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zelfs als ik met constante snelheid van de Grebbeberg af rij voel ik het al aan mijn oren.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:30 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Haha ik ook iets haha, kom je uit Rhenen?
Kauwgom is de truuk. Moet je wel aan denken om mee te nemen. Op Schiphol bijvoorbeeld is geen kauwgom te krijgen, dit om de vloer schoon te houden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zelfs als ik met constante snelheid van de Grebbeberg af rij voel ik het al aan mijn oren.
Bij mij werkt gapen het bestequote:Op donderdag 26 maart 2015 18:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kauwgom is de truuk. Moet je wel aan denken om mee te nemen. Op Schiphol bijvoorbeeld is geen kauwgom te krijgen, dit om de vloer schoon te houden.
Bij mij werden laatst zuurtjes uitgedeeld net voor de landingquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kauwgom is de truuk. Moet je wel aan denken om mee te nemen. Op Schiphol bijvoorbeeld is geen kauwgom te krijgen, dit om de vloer schoon te houden.
Als hij niet alleen was geweest was dit niet gebeurt hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:36 schreef Hexagon het volgende:
Als een piloot deze shit wil dan lukt hem dat toch wel
Onzin. Tenzij duizenden mensen altijd al graag op het spoor vertoefden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
pschiologisch praat even nu:
De meeste mensen plegen zelfmoord op een plaats waar hij het liefst is. Hij had dan beter zichzelf opgehangen in de wc van het vliegtuig
Denk het ook niet. Dan hadden passagiers of bemanningsleden wel lawaai gehoord vanuit de cabine, als hij de 3e persoon (2e in dit geval) neer zou knuppelen. Dan nog kan hij wel die deur op slot houden natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij niet alleen was geweest was dit niet gebeurt hoor.
Het is redelijk normaal dat een vliegtuig wel eens daalt, is bij een landing bv ook wel handig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik voel het altijd als vliegtuig begint te dalen hoor.
die verhaaltjes dat mensen t niet door hadden zijn nogal naïef. Misschien de mensen die niet wisten dat je de alpen over moest om in Duitsland te komen
Klopt, maar dan was het in ieder geval moeilijker geweest.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:38 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Dan hadden passagiers of bemanningsleden wel lawaai gehoord vanuit de cabine, als hij de 3e persoon (2e in dit geval) neer zou knuppelen. Dan nog kan hij wel die deur op slot houden natuurlijk
Hij had zijn medepiloot ook bewusteloos kunnen slaan of iets dergelijks.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij niet alleen was geweest was dit niet gebeurt hoor.
Alsof er nu mensen zijn die niet het vliegtuig in durven te stappen -.-quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
dat zeg ik, mooie verhaaltjes zodat domme mensen zoals jij vanavond lekker slapen en morgen nog het vliegtuig instappen.
Ja maar goed, als hij dat knopje indrukt dat die deur permanent op slot zit dan komt er alsnog niemand bij. Was er wel een knokpartij geweest maar had niemand in kunnen grijpen... dan zou je er haast constant 3 mensen moeten laten zitten, zodat 2 de mafkees in kwestie overmeesteren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar dan was het in ieder geval moeilijker geweest.
Had gekund, maar dat is meteen een hele andere situatie, zo'n persoon is hij misschien niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij had zijn medepiloot ook bewusteloos kunnen slaan of iets dergelijks.
Wel als het boven de Alpen gebeurd. Dan ga je echt wel dingen bedenken en beseffen dat er iets niet klopt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het is redelijk normaal dat een vliegtuig wel eens daalt, is bij een landing bv ook wel handig.
Sowieso weet je als passagier niet welke route een vliegtuig hoort te vliegen, wanneer die op wat voor hoogte hoort te zitten of welke moment die eventueel even daalt.
Als een vliegtuig geleidelijk daalt dan denk je dat hoort er bij (ook al vind je het mss raar), niets lijkt dan op een probleem.
Zoals ik net al even aanpaste, ook dat zegt niet veel. Tenzij je met 100 mtr boven de grond vliegt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:42 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Wel als het boven de Alpen gebeurd.
Vliegtuig vol met fokkers had dit gelijk opgemerkt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zoals ik net al even aanpaste, ook dat zegt niet veel. Tenzij je met 100 mtr boven de grond vliegt.
Als je merkt dat er geen probleem is, wat het geval was want anders kukel je met een noodgang naar beneden, dan ga je er geen vraagtekens bij zetten. Of er moet een zeer wantrouwige betweter in het vliegtuig gezeten hebben.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vliegtuig vol met fokkers had dit gelijk opgemerkt.
Alleen in een vliegtuig van Fokker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vliegtuig vol met fokkers had dit gelijk opgemerkt.
Daar heb je een punt, fokkers weten alles.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:45 schreef Caland het volgende:
Vliegtuig vol met fokkers had dit gelijk opgemerkt.
Op verschillende nieuwssites staat dat er vlak voor de crash geschreeuw van de passagiers hoorbaar is op de cockpitrecorder.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:27 schreef eight het volgende:
[..]
Tumult zullen ze wel mee hebben gekregen. Zeker op de eerste rijen.
Pas het laatste moment voor neerstorten was dat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Op verschillende nieuwssites staat dat er vlak voor de crash geschreeuw van de passagiers hoorbaar is op de cockpitrecorder.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:48 schreef Geralt het volgende:
Dat moeten toch wel een x aantal hele vervelende minuten geweest zijn voor die passagiers in dat vliegtuig. Blinde paniek lijkt me.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pas het laatste moment voor neerstorten was dat.
Ja, maar ook politici hebben last van hun oren bij het opstijgen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij zit toch toch in de politiek?
The horror zeg, ik ga nu visualiseren hoe dat er uit ziet. Allemaal irritante nerds, die de hele rit dit zeggen:quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vliegtuig vol met fokkers had dit gelijk opgemerkt.
Ja maar misschien was dat wel vanwege een spin in de cabine.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Op verschillende nieuwssites staat dat er vlak voor de crash geschreeuw van de passagiers hoorbaar is op de cockpitrecorder.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:51 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ja maar misschien was dat wel vanwege een spin in de cabine.
Meer onrechlijnigheid:quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heel simpel, als het een verdacht uitziende, labiele, psychopatische en onbetrouwbare mafkees was geweest dan had men hem niet een plek in de cockpit toevertrouwd.
Hij zal zich dus wel normaal gedragen hebben.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:51 schreef theavenger_ep het volgende:
[..]
Meer onrechlijnigheid:
1) Heeft lang over de opleiding gedaan!
2) is tussentijd in een Pkliniek opgemomen
3) Heeft eerst gewerkt als purser.
Dit neem je niet aan als piloot!. Zou nimmer meer GW vliegen.
By the way, indien all passagiers naar achteren waren gelopen had hij niet kunnen dalen, zonder dat de snelheid er fors uitging!!!
Yup. Maar ze zijn dus niet zonder enig besef het graf ingegaan, zoals in Oekraïne het geval was.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pas het laatste moment voor neerstorten was dat.
Besef van twee seconden ja. Maakt niet erg veel verschil, nu zijn ze immers toch al dood.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Yup. Maar ze zijn dus niet zonder enig besef het graf ingegaan, zoals in Oekraïne het geval was.
quote:
Alsof iemand die in de politiek zit niet weet hoe te moeten gapen lol xDquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:48 schreef Hexagon het volgende:
Ja, maar ook politici hebben last van hun oren bij het opstijgen.
Ik zeg maar wat, al denk ik niet voor lange tijd.quote:
Dan zijn die onthoofdingen in Syrië ook niet erg, nu zijn ze immers toch al dood.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Besef van twee seconden ja. Maakt niet erg veel verschil, nu zijn ze immers toch al dood.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dan zijn die onthoofdingen in Syrië ook niet erg, nu zijn ze immers toch al dood.
Volgens mij was er pas geschreeuw te horen op de voicerecorder na de eerste knal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Bron? Heb je de transcripten in je bezit of zit je maar wat te roepen?
Ik denk dat deze mensen er minder van gemerkt hebben dan die mensen in Oekraine hoor?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:54 schreef Twiitch het volgende:
Yup. Maar ze zijn dus niet zonder enig besef het graf ingegaan, zoals in Oekraïne het geval was.
Alles om het slechte nieuws niet binnen te laten komen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Bron? Heb je de transcripten in je bezit of zit je maar wat te roepen?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Alsof iemand die in de politiek zit niet weet hoe te moeten gapen lol xD
Politici zijn er juist goed in met al die saaie lange debatvoeringen en dat soort onzin.
En gapen helpt ook om rustiger te worden als je weer een leugen verhaal moet vertellen aan de burgers.
Dus politici zijn perfectie passagiers die geen last krijgen van de oren
Dat lees je toch overal... Dat pas op het allerlaatste moment gegil was. In een landing van 3 minuten is het allerlaatste moment echt geen minuut.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:55 schreef Twiitch het volgende:
Bron? Heb je de transcripten in je bezit of zit je maar wat te roepen?
Gelukkigquote:Bij de KLM zijn regels van kracht die moeten helpen voorkomen dat psychisch gestoorde piloten een vliegtuig besturen.
mja, dan hoop je dat je onder een windstroom ofzo heen vliegt. Dat je weer omhoog gaat als dat weer kan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:27 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Het was helemaal niet bewolkt, tenminste niet volgens de artikelen die ik heb gelezen. Je merkt dat dalen echt wel, je ziet toch als je uit een raam kijkt dat je zakt terwijl je net de Alpen bereikt? Dat zou mij al een gevoel geven dat er iets niet klopt.
Bron? Dat ding is toch met 800 km/u tegen de helling gegaan? Denk niet dat er voor de passagiers meer was dan één knal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij was er pas geschreeuw te horen op de voicerecorder na de eerste knal.
Persconferentie van vanmiddag.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Bron? Dat ding is toch met 800 km/u tegen de helling gegaan? Denk niet dat er voor de passagiers meer was dan één knal.
Ik heb voor de overheid gewerkt met directe lijnen met de politiek (oa b&w).quote:
Jij moet echt meer de berichtgeving gaan volgen lol.....quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:58 schreef Twiitch het volgende:
Bron? Dat ding is toch met 800 km/u tegen de helling gegaan? Denk niet dat er voor de passagiers meer was dan één knal.
of op een snoepje zuigen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kauwgom is de truuk. Moet je wel aan denken om mee te nemen. Op Schiphol bijvoorbeeld is geen kauwgom te krijgen, dit om de vloer schoon te houden.
Vandaar dat de officiële berichtgeving 2 knallen meldt... Na onderzoek van zwarte doos.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Dat ding is met 1 knal vernietigd. Niet met 2, 5 of 6 knallen
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat ding is met 1 knal vernietigd. Niet met 2, 5 of 6 knallen
quote:Geschreeuw
Vlak voor de crash is er ook al een klap te horen. Waarschijnlijk heeft het toestel eerst een richel geraakt en is vervolgens over een bergwand gegleden en toen gecrasht. Pas op het laatste moment is er geschreeuw en gegil van passagiers te horen. Er zijn voorlopig geen aanwijzingen voor een terroristisch motief voor de crash.
Bij die impact is het gedrag van kunstof alluminium te vergelijken met glas. Het spat in aller richtingen uit elkaar en de passagiers worden als het ware door een wolk van granaatsplinter verhaktquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat ding is met 1 knal vernietigd. Niet met 2, 5 of 6 knallen
Sorry dat ik geen tijd heb om de godganse dag een livestream te volgen lol.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jij moet echt meer de berichtgeving gaan volgen lol.....
Er is allang duidelijk gemaakt dat er 2 knallen geweest zijn, 1 tegen een bergwand waar ze schijnbaar deels overheen schoven en daarna het einde.
Ik heb ook niet de godganse dag livestreams zitten volgen, gewoon de feiten gelezen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen tijd heb om de godganse dag een livestream te volgen lol.
Op Nu.nl staat letterlijk dat het vliegtuig met 700 km/u de bergwand raakte en alle inzittenden op slag dood waren. Dus niks tweede knal, die mensen waren na een milliseconde al confetti.
Ik had het niet tegen jou Henk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de godganse dag livestreams zitten volgen, gewoon de feiten gelezen.
Sorry hans.quote:
Ohnoes op die steen heb ik ook gezetenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef quirina het volgende:
http://metro.co.uk/2015/0(...)-alps-crash-5121735/
Foto van de levensmoeie piloot.
Was die al gepost?
OMG komt dan wel heel erg dichtbij he?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ohnoes op die steen heb ik ook gezeten
Egypte ontkent alles. Maar het is wel eerder voorgekomen ja.quote:
Niet meedoen met al dat paniekerige gedoe.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:18 schreef Reismeis het volgende:
Nu op DWDD twee oud piloten.
Laten zich niet omlullen door Matthijs van Nieuwkerk.
Piloten uit de tijd dat ze nog enorme eindbazen waren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:18 schreef Reismeis het volgende:
Nu op DWDD twee oud piloten.
Laten zich niet omlullen door Matthijs van Nieuwkerk.
Soms nemen mensen die zelfmoord plegen anderen mee in hun graf omdat ze boos zijn op iemand of op de maatschappij. Deze piloot zal ook wel boos zijn geweest.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:46 schreef bianconeri het volgende:
Zou echt ongelofelijk zijn als het echt een zelfmoordactie is. Kan ik haast niet geloven.
Dat iemand zelfmoord wil plegen en doet is ook niet goed te praten, maar soms mss voor te stellen.
Maar bij zoiets ga je toch geen 149 andere mensen mee de dood in jagen?
Dat is lijkt mij ook niet typisch iets voor iemand die zelfmoord wil plegen.
Die zit echt met zichzelf, minderwaardigheid. Iemand die echt met zoiets zit is meer in zichzelf bezig met die ellende, op een bovenkamertje.
Zeg ik als amateur psycholoog.
Precies, vond dat ze goed reageerden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet meedoen met al dat paniekerige gedoe.
Rot op joh.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Koppig, zelfingenomen, veel te nuchter typisch Nederlands die vreselijke piloten
Nee, gewoon realistisch.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Koppig, zelfingenomen, veel te nuchter typisch Nederlands die vreselijke piloten
Lijkt me een kasthomo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef quirina het volgende:
http://metro.co.uk/2015/0(...)-alps-crash-5121735/
Foto van de levensmoeie piloot.
Was die al gepost?
Wat er is gebeurd: ze willen geen enkele maatregelen nemen, terwijl de Amerikanen doen het, de Canadezen doen het, Nederlanders zijn te koppigquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rot op joh.moeten ze dan meedoen met al die paniek?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Koppig, zelfingenomen, veel te nuchter typisch Nederlands die vreselijke piloten
Het is niet te voorkomen...quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat er is gebeurd: ze willen geen enkele maatregelen nemen, terwijl de Amerikanen doen het, de Canadezen doen het, Nederlanders zijn te koppig![]()
Ze willen niks doen om deze flauwe kul te voorkomen![]()
quote:
Deze crash had voorkomen kunnen worden door die mongool niet alleen te hebben gelatenquote:
Dat is 'gewoon' een volledig eigen keuze, geen misdaad ofzo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:46 schreef bianconeri het volgende:
Dat iemand zelfmoord wil plegen en doet is ook niet goed te praten
Ga maar lekker janken man, in plaats van een dialoog aan te gaanquote:
Is ook niet met zekerheid te zeggen..quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze crash had voorkomen kunnen worden door die mongool niet alleen te hebben gelaten
dat zie je dondersgoed alleen sommige mensen die zien dat even niet inquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Rabieluh het volgende:
Altijd 2 personen in de cockpit houden geeft wel een extra drempel natuurlijk, of zie ik dit niet goed.
Weet ik 100% zeker zonder twijfel. Maar dat is mijn visie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is ook niet met zekerheid te zeggen..
Nee, dat moeten er minimaal 20 zijn; dan pas is er geen enkele ruimte meer om iets te doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Rabieluh het volgende:
Altijd 2 personen in de cockpit houden geeft wel een extra drempel natuurlijk, of zie ik dit niet goed.
Bij een folie à deux sta je ook weer te kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Rabieluh het volgende:
Altijd 2 personen in de cockpit houden geeft wel een extra drempel natuurlijk, of zie ik dit niet goed.
Knap.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet ik 100% zeker zonder twijfel. Maar dat is mijn visie.
Ik zie het al voor me ja, een compleet controlcenter, alle vliegtuigen gaan eruitzien als dat Beluga transportvliegtuig om alle piloten te kunnen herbergen.quote:Op
donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee, dat moeten er minimaal 20 zijn; dan pas is er geen enkele ruimte meer om iets te doen.
Dankjequote:
Dan moet de zelfmoordpiloot eerst de ander de hersens inslaan, dus dat is wel een drempeltje nog ja. Verder is het gewoon onmogelijk uit te sluiten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Rabieluh het volgende:
Altijd 2 personen in de cockpit houden geeft wel een extra drempel natuurlijk, of zie ik dit niet goed.
Geen ticket kopen, lekker thuisblijven en op internet plaatjes kijken van verre landen; 7% van de piloten is hartstikke koekoek.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan moet de zelfmoordpiloot eerst de ander de hersens inslaan, dus dat is wel een drempeltje nog ja. Verder is het gewoon onmogelijk uit te sluiten.
Wat ze bij DWDD zeiden was treffend: je hebt een groot probleem als de vijand al in de cockpit zit. Als je dat niet kunt voorkomen, kun je dit soort ongelukken niet voorkomen. Een stuk touw, een schaar kan genoeg zijn om mannetje nummer 2 uit te schakelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet ik 100% zeker zonder twijfel. Maar dat is mijn visie.
Voor sommige mensen zal het de drempel wel verhogen om daadwerkelijk iets kwaads te doen maar als ze het echt willen doen ze het ook wel met nog een andere piloot erbij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat ze bij DWDD zeiden was treffend: je hebt een groot probleem als de vijand al in de cockpit zit is er een groot probleem. Als je dat niet kunt voorkomen, kun je dit soort ongelukken niet voorkomen. Een stuk touw, een schaar kan genoeg zijn om mannetje nummer 2 uit te schakelen.
De 2e man maatregel is 1 van de vele maatregelen van schijnveiligheid. Dat is wat ze wilden zeggen. Het is fijn als je zo naïef bent om het te geloven en je daardoor veiliger te voelen.
dit ja.. zelfs met bewolking merk je een daling van vele duizenden meters echt wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:27 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Het was helemaal niet bewolkt, tenminste niet volgens de artikelen die ik heb gelezen. Je merkt dat dalen echt wel, je ziet toch als je uit een raam kijkt dat je zakt terwijl je net de Alpen bereikt? Dat zou mij al een gevoel geven dat er iets niet klopt.
Het is uiteindelijk allemaal een geldkwestie. Schijnmaatregelen nemen zodat mensen zich weer wat schijnveiliger voelen in het vliegtuig zodat er weer wat meer echt geld binnenkomt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat ze bij DWDD zeiden was treffend: je hebt een groot probleem als de vijand al in de cockpit zit. Als je dat niet kunt voorkomen, kun je dit soort ongelukken niet voorkomen. Een stuk touw, een schaar kan genoeg zijn om mannetje nummer 2 uit te schakelen.
De 2e man maatregel is 1 van de vele maatregelen van schijnveiligheid. Dat is wat ze wilden zeggen. Het is fijn als je zo naïef bent om het te geloven en je daardoor veiliger te voelen.
Sorry, ik wist niet dat het zo gevoelig lagquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga maar lekker janken man, in plaats van een dialoog aan te gaan
Ach, we willen allemaal wel voor een paar tientjes naar een wereldstad. De geldkwestie is mede mogelijk gemaakt door onszelfquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk allemaal een geldkwestie. Schijnmaatregelen nemen zodat mensen zich weer wat schijnveiliger voelen in het vliegtuig zodat er weer wat meer echt geld binnenkomt.
Er zijn alleen audioopnames.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef dumble het volgende:
Die zwarte doos moet toch ook camera beelden van de cockpit opnemen? Of staan die op de 2de die nog niet gevonden is?
Ja joh, dat valt ook niet op als de piloot dat meeneemt in de cockpit. Neem er dan direct een groot mes of honkbalknuppel bij meequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat ze bij DWDD zeiden was treffend: je hebt een groot probleem als de vijand al in de cockpit zit is er een groot probleem. Als je dat niet kunt voorkomen, kun je dit soort ongelukken niet voorkomen. Een stuk touw, een schaar kan genoeg zijn om mannetje nummer 2 uit te schakelen.
De 2e man maatregel is 1 van de vele maatregelen van schijnveiligheid. Dat is wat ze wilden zeggen. Het is fijn als je zo naïef bent om het te geloven en je daardoor veiliger te voelen.
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Alleen geluids- en datagegevens volgens mij. Het zou niet eens een gek idee zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef dumble het volgende:
Die zwarte doos moet toch ook camera beelden van de cockpit opnemen? Of staan die op de 2de die nog niet gevonden is?
Dat is waar. Ik ben regelmatig voor 3 tientjes naar Milaan of Londen gevlogen. Op en neer. Vind het allemaal wel prima hoor, maar eigenlijk kan zoiets toch gewon niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ach, we willen allemaal wel voor een paar tientjes naar een wereldstad. De geldkwestie is mede mogelijk gemaakt door onszelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |