quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:05 schreef Caland het volgende:
https://www.facebook.com/(...)67957&type=2&theater
[ afbeelding ]
Quick Boys schijnt ook nog wel een potje te hebben liggenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)s_meer_kan_verdienen
Utrecht dus!
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:16 schreef Tortugal het volgende:
http://instagram.com/p/0sw85AA1mR/
Lex en Jens, Haagse dartgoden
Ja godver, eerst zou het bekend worden gemaakt tijdens de interlandperiode en nu pas aan het einde van het seizoen. Wat is deze.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)s_meer_kan_verdienen
Utrecht dus!
Als ze hem willen presenteren na het tekenen van een contract moet hij daarvoor eerst toch medisch gekeurd worden toch?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja godver, eerst zou het bekend worden gemaakt tijdens de interlandperiode en nu pas aan het einde van het seizoen. Wat is deze.
Dat zou kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ze hem willen presenteren na het tekenen van een contract moet hij daarvoor eerst toch medisch gekeurd worden toch?
Dat zal momenteel lastig gaan met z'n blessure. Vandaar dat hij dan pas over een week of 6 gepresenteerd zal worden, gok ik.
Waarschijnlijk omdat hij met Feyenoord overeen is gekomen wanneer ze t bekend makenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blijft toch een vreemd bericht omdat er staat dat Kuijt terug wil naar Nederland maar nergens gaat het verder specifiek over Feyenoord.
Nee. Mulder pakt toch nooit punten, gekkie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:54 schreef Pascalus het volgende:
Waar was Mulder? Deed hij mee aan het darttoernooi?
Hij heeft in Dubai wel veel ballen gepakt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Mulder pakt toch nooit punten, gekkie.
quote:Joey van den Berg wordt mogelijk de eerste aankoop van Feyenoord voor het volgende seizoen. De Rotterdammers zouden een principe-akkoord met de middenvelder van sc Heerenveen hebben bereikt.
Van den Berg heeft zich dit seizoen ontwikkeld tot de grote man in Friesland en dat is niet onopgemerkt voorbij gegaan bij de Nederlandse top. Ajax werd aan hem gelinkt, maar Feyenoord zou in een veel eerder stadium al spijkers met koppen hebben geslagen. De 29-jarige middenvelder heeft volgens FeanOnline eind januari al een voorcontract hebben getekend in De Kuip.
Het is nog niet zeker of de transfer ook daadwerkelijk doorgaat. Veel is afhankelijk van Jordy Clasie en Lex Immers. Als één van de twee in de zomer naar het buitenland verkast komt Van den Berg automatisch in beeld. Feyenoord heeft in dat geval de financiële middelen om hem van Heerenveen over te nemen.
Van den Berg heeft in Friesland nog een contract tot de zomer van 2016. Heerenveen heeft een optie voor een extra jaar. De middenvelder heeft zich dit seizoen opgeworpen tot de grote man in een rol achter spits Mark Uth en speelde tot op heden 23 competitiewedstrijden dit seizoen.
Oh god, nee.quote:
quote:Al ruim 10.000 trouwe supporters hebben hun seizoenkaart verlengd. Nadat vorige week de grens van 5.000 kaarten al was gepasseerd, is de teller in een week tijd opgelopen naar meer dan 10.000 verkochte seizoenkaarten. Daarmee loopt de club ruim voor op het aantal seizoenkaarten dat vorig jaar omstreeks deze tijd was verlengd.
Speciale boodschap van de nieuwe hoofdtrainer
De seizoenkaarthouders ontvingen afgelopen woensdag per e-mail een speciale videoboodschap van de nieuwe hoofdtrainer voor volgend seizoen: Giovanni van Bronckhorst. In de video vertelt hij hoe belangrijk de steun van het legioen voor hem is. Hij heeft dat op het veld in De Kuip meegemaakt als jeugdspeler, als aanvoerder, als assistent-trainer en volgend jaar als hoofdtrainer.
Voorrangsperiode voor seizoenkaarthouders
De voorrangsperiode voor huidige seizoenkaarthouders duurt tot en met donderdag 16 april 2015. Als je binnen deze periode je seizoenkaart verlengt, profiteer je van een aantal voordelen. Zo heb je recht op gegarandeerd plaatsbehoud en vroegboekkorting.
True, hij is nog net wat matiger. Anders zou hij op zijn 30e niet bij Heerenveen ballen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:38 schreef Slobeend het volgende:
Van den Berg een Immers of Buijs-type noemen
29 hé.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
True, hij is nog net wat matiger. Anders zou hij op zijn 30e niet bij Heerenveen ballen.
Clasie ook weg he, al heb ik stille hoop dat ie blijft, omdat Kuyt en Guidetti komen....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:42 schreef Akilla het volgende:
van den berg
Gaan we iig een aantal wedstrijden verliezen omdat we met 10 man op het veld staan...
Immers en vilhena dus weg? echt... we hebben weer geld en het wanbeleid is begonnen... had van geel daar niet ook moeite mee bij z'n andere clubs? het moment dat die geld kreeg dat het fout ging bedoel ik..
zet gewoon toornstra op 10 met sleegers als backup ipv weer met geld te gaan smijten..
Zeer onderschatte voetballer, hij is laat doorgebroken ja, maar kan goed voetballen itt Buijs en heeft wel techniek en inzicht itt Immers. Lijkt me geen basisspeler, maar prima bankzitter als je toch Vilhena en Toornstra nog hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
True, hij is nog net wat matiger. Anders zou hij op zijn 30e niet bij Heerenveen ballen.
Ja dat hoop ik ook, daarom reken ik hem nu niet meequote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:43 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Clasie ook weg he, al heb ik stille hoop dat ie blijft, omdat Kuyt en Guidetti komen....
prima middenveld.quote:[b]Op vrijdag 27 maart 2015 10:45 schreef Akilla het
als clasie ook weg gaat hebben we dalijk een middenveld met el ahmadi, toornstra en van den berg
Eens.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Van den Berg is een goede middenvelder hoor.
Maar inderdaad alleen bruikbaar als Clasie, Immers of Vilhena vertrekt.
Ik vind dat als Clasie of Immers vertrekt er sowieso een middenvelder moet komen die er gelijk staat. Van den Berg kan dat zijn.
Je kunt niet alles met eigen jeugd invullen, bovendien wordt onze selectie dan wel erg smal.
Dat afbranden van potentiële aankopen hier altijd.
Toornstra zou ook zo'n onbegrijpelijke aankoop zijn volgens velen toen over hem de geruchten gingen dat Feyenoord interesse had.
Typisch zo'n speler voor Heerenveen joh. Iets met een tafellaken en een servet. We hebben toch ook gezien hoe Vormer het hier verging. En Buijs was dan iig nog echt uitblinker bij Grunn, dat is Van den Berg niet eens in Friesland.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zeer onderschatte voetballer, hij is laat doorgebroken ja, maar kan goed voetballen itt Buijs en heeft wel techniek en inzicht itt Immers. Lijkt me geen basisspeler, maar prima bankzitter als je toch Vilhena en Toornstra nog hebt.
vilhena had al getekend toch ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Eens.
Ik verwacht sowieso dat Clasie en Vilhena vertrekken. Immers zal ook wel naar de Championship verkassen, dus dan is er sowieso versterking nodig.
Wat goed is in de jeugd, komt vanzelf wel op de proppen als de tijd daar is. Daarnaast dient er gewoon een zekere mate van ervarenheid in het elftal te zitten. Met alleen jeugd kom je er niet.
We hebben dit jaar ook gemiddeld een 'oud' team, maar of dat nou zoveel potten heeft gebroken...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Eens.
Ik verwacht sowieso dat Clasie en Vilhena vertrekken. Immers zal ook wel naar de Championship verkassen, dus dan is er sowieso versterking nodig.
Wat goed is in de jeugd, komt vanzelf wel op de proppen als de tijd daar is. Daarnaast dient er gewoon een zekere mate van ervarenheid in het elftal te zitten. Met alleen jeugd kom je er niet.
Clasie is natuurlijk weg. Die laat in elke wedstrijd tegen een betere tegenstander zien dat hij een van de weinige is die 2 a 3 stappen hoger kan voetballen. Denk dat er genoeg interesse voor hem komt deze zomer uit de subtop van Europa.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:54 schreef 1312-FRFC het volgende:
Manu - Kuyt - Guidetti
Toornstra
Clasie - El Ahmadi
Woudenberg - Kongolo - v Beek - Karsdorp
Vermeer
Zoiets, ik verwacht dat Clasie blijft doordat Kuyt en Guidetti komen, anders vervanger halen, bijvoorbeeld Vejinovic/Propper..
In het begin was ie matig ja, maar nu is ie echt fantastisch. Zie hem wel een overstap maken naar Manchester United of Arsenal. Denk dat ie meer past bij Arsenal.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat tof dat De Vrij het zo goed doet in Italië trouwens.Ik vond het echt een hele rare stap, maar hij bewijst toch wel meteen dat het een goede keuze is geweest. Lazio staat 3e met maar een punt achter op Roma. Goede kans op direct CL-voetbal dus.
Ik denk zeker niet dat hij meteen Feijenoord-waardig is, zou het alleen eens willen zien. Je zou hem er prima bij kunnen hebben om wat wedstrijdjes mee te pikken als vervanger van Toornstra op 10.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Tevens, mensen die denken dat Sleegers meteen Feyenoord-waardig is na een goed jaartje Jupiler League.
Nou hup. Snel even je mond spoelenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:09 schreef PIETR het volgende:
Prima speler die Van Den Berg. Type Bosvelt.
Ik zou eerder voor Ayoub of Tapia gaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:09 schreef PIETR het volgende:
Prima speler die Van Den Berg. Type Bosvelt. Minder dan Clasie, dat wel, maar een nieuwe Clasie loopt er niet rond op de Nederlandse velden. En van de scouting hoeven we niks te verwachten.
Mwah, Feyenoord gaat alleen niet handig om met die spelers. Dat is een groot verschil.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:15 schreef yvette1982 het volgende:
pfff van den Berg.
Feyenoord moet is ophouden om matige spelers van Heerenveen voor veel geld te kopen. Kijk eens naar de laatste 5 aankopen van Heerenveen. Het kost altijd veel geld en ze bakken er over het algemeen weinig van.
Stuk minder dan wat je nu hebt anders.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:20 schreef PIETR het volgende:
Volgend jaar als Clasie, Vilhena, en Immers vertrekken:
Toornstra
vd Berg - El Ahmadi
Kan ik mee leven.
Dat sowieso ja. Ben je straks (misschien, wellicht, als God het wil) verlost van Immers haal je Van den Berg ervoor terug.quote:
Twente laat die gast echt niet naar ons gaan denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:21 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja eh, of Ziyech gewoon voor een paar tientjes wegplukken bij Twente?
Van Den Berg is wel altijd een garantie voor spektakel. Rode kaarten, doodschoppen, het missen van penalty's, het maken van eigen goals. Was een periode lang nadrukkelijk aanwezig op de velden
Van Den Berg is veel beter dan Immers.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Ben je straks (misschien, wellicht, als God het wil) verlost van Immers haal je Van den Berg ervoor terug.![]()
![]()
![]()
Immers speelt als 10 bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Van Den Berg is veel beter dan Immers.
Niet echt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Van Den Berg is veel beter dan Immers.
Immers speelt niet als 10 bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Immers speelt als 10 bij Feyenoord.
Van den Berg speelt als controleur bij Heerenveen
Aha. Dat kan. Maar ik vind zijn functie niet echt vergelijkbaar met die van Joey van den Berg.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Immers speelt niet als 10 bij Feyenoord.
Maar hij zou dan toch ook als vervanger voor een Clasie moeten komen? Toornstra lekker op 10.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aha. Dat kan. Maar ik vind zijn functie niet echt vergelijkbaar met die van Joey van den Berg.
Haal dan De Rhoon transfervrij op.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar hij zou dan toch ook als vervanger voor een Clasie moeten komen? Toornstra lekker op 10.
20 keer beter dan Van Den Bergquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Roon?
?
![]()
?
?
![]()
?
?
![]()
?
?
![]()
?
?
![]()
?
?
![]()
?
?
![]()
?
?
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind Van den Berg een veel belangrijkere speler voor sc Heerenveen. In Nederland wordt hij aardig onderschat. Het zegt weliswaar genoeg over het niveau van sc Heerenveen.. Alleen is het een wat domme en blessuregevoelige speler. Vroeger was zijn domheid in het spel nog beter te merken, maar dat leert hij af. Hij zit er altijd fel op. Ik zie hem in voetballend opzicht met de week beter spelen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groetjes van Joey van den Berg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groetjes van Marten de Roon.
Jij zit ook aan de drugs, is het niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oh die van den Berg haha oud go ahead en Zwolle toch die pipo die aan de drugs zat en gestopt was en door Verbeek weer opgezet is willen ze die kopen
Maar ik ben dan ook geen voetballer met een voorbeeldfunctie.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zit ook aan de drugs, is het niet?
Hij had nog een éénjarig contract en kwam niet aan speelminuten toe. Hoe dan. Hij wou zelf niet eens verlengen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:13 schreef 1312-FRFC het volgende:
Zo zie je maar dat je Ruud Vormer had moeten behouden vind ik...
Ligt er natuurlijk aan. Wellicht ziet het gouden duo in hem meer een verdedigende en controlerede middenvelder.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:35 schreef hhh38 het volgende:
Van den Berg begon dit seizoen als verdedigende middenvelder, maar de laatste (en beste) wedstrijden speelde hij wel degelijk als aanvallende middenvelder. Die hebben we helemaal niet nodig.
Als daar niet z'n kwaliteiten liggen heb je daar natuurlijk weinig aan. Er lopen betere spelers rond in de eredivisie voor de positie van Clasie, die ook nog eens haalbaar zijn. Eerst maar even afwachten hoeveel er überhaupt waar is van dit gerucht.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan. Wellicht ziet het gouden duo in hem meer een verdedigende en controlerede middenvelder.
Dat was Clasie toch ook?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij hebben de meesten hier nog nooit zo op Van den Berg gelet.
Tevens, mensen die denken dat Sleegers meteen Feyenoord-waardig is na een goed jaartje Jupiler League.
Big difference.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die speelde een jaar in de eredivisie met Excelsior.
Ik denk wel dat er verschillen zijn ja, maar niet per se dat het ene altijd beter is.quote:
Je wou Clasie als referentie nemen?quote:
En ik maar in de waan wezen dat Clasie lange tijd te licht en te klein werd bevonden door elke zelfverklaarde voetbalkenner.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je wou Clasie als referentie nemen?
Zoveel talent als Clasie is een uitzondering.
90% van de spelers die een jaartje zijn uitgeleend aan een Jupiler League club zullen niet meteen mee kunnen komen op het niveau dat Feyenoord nastreeft.
Daar heb je gelijk in en elke keer bewijst hij het tegendeel. Hell twee jaar geleden dachten veel mensen dat Strootmanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
En ik maar in de waan wezen dat Clasie lange tijd te licht en te klein werd bevonden door elke zelfverklaarde voetbalkenner.
Blij dat dat misverstand dan ook weer is opgeklaard.
Is ie ook. Helaas een slechte knie.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in en elke keer bewijst hij het tegendeel. Hell twee jaar geleden dachten veel mensen dat Strootmanbeter was.
Oké, dit is wel een vrij idiote post.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in en elke keer bewijst hij het tegendeel. Hell twee jaar geleden dachten veel mensen dat Strootmanbeter was.
"Voetbalkenners" op tv serieus nemen...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
En ik maar in de waan wezen dat Clasie lange tijd te licht en te klein werd bevonden door elke zelfverklaarde voetbalkenner.
Blij dat dat misverstand dan ook weer is opgeklaard.
Ja goh. Waarom zou men nou toch over het algemeen pessimistisch zijn als het over het aankoopbeleid van Feyenoord gaat. Wat dat betreft doet Van Geel dat al een beetje vergeten, maar toch.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
"Voetbalkenners" op tv serieus nemen...
Afijn, het voor de hand liggende punt dat ik wil maken is dat de meeste spelers niet zo goed als Clasie zullen zijn.
Dat het hem is gelukt zegt dus niets over toekomstige talenten die terugkomen na een leenperiode. Dat Clasie het wel is gelukt vind ik dus niet zo'n heel sterk argument.
De voorbeelden van talenten die het uiteindelijk niet redden bij Feyenoord zijn er volgens mij meer dan die uiteindelijk wel een vaste waarde voor Feyenoord weten te worden.
Al zijn Van Bronckhorst en Clasie, maar ook Buffel wel geslaagde voorbeelden.
Kortom, sommige talenten worden hier op voorhand al omhoog geschreven, terwijl de meeste aankopen hier op voorhand worden afgeschreven.
Vormer is wel een tikje beter.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Joey van den Berg is een beetje van het niveau Ruud Vormer.
quote:Dirk Kuyt beschikt over een aflopend contract bij Fenerbahįe en kan bijtekenen, maar hij heeft ook een aanbieding om terug te keren naar Feyenoord op zak. De aanvaller lijkt te kiezen voor laatstgenoemde optie, maar zei dat hij de interlandbreak wilde gebruiken om met zijn zaakwaarnemer Rob Jansen te overleggen. Inmiddels is er een knoop doorgehakt.
Jansen weet waar Kuyt volgend seizoen zal spelen: "Ik weet wat er gaat gebeuren. Ik ga het alleen nog niet zeggen", doet de belangenbehartiger in gesprek met BNR Nieuwsradio geheimzinnig. "Dat Dirk een liefde heeft voor Feyenoord is bekend en als hij terug zal komen naar Nederland zal het zeer zeker bij Feyenoord zijn en niks anders."
De 34-jarige Kuyt en Jansen zullen binnenkort nog met de voorzitter van Fenerbahįe gaan praten en daarom vindt Jansen het niet netjes om nu al te vertellen wat er gaat gebeuren. "Het advies dat ik heb gegeven heb ik allang uitgesproken en is bekend bij alle partijen. Maar dat ga ik nu nog niet vertellen, omdat we wel even met de Turkse club moeten praten", aldus Jansen.
We hebben toch ook nog die Miazek?quote:Justin Bijlow weet precies hoe zijn voetbalcarričre eruit moet zien. De zeventienjarige doelman, die onlangs een contract ondertekende bij de Rotterdammers, is zeer ambitieus. Dat bleek uit zijn woorden voor de camera's van Feyenoord TV.
"Op het WK staan met het Nederlands elftal, bij Feyenoord 1 goed presteren en vanuit daar naar een club in Engeland", zo beschreef Bijlow zijn ideale voetbalcarričre. Momenteel moet hij het nog doen met speelminuten bij de B1 van Feyenoord.
De jonge doelman is ook zeer te spreken over Kenneth Vermeer. De jongeling ziet de eerste doelman van de Rotterdammers als zijn favoriete speler van de hoofdmacht. "Hij heeft Feyenoord een paar wedstrijden achter elkaar op de been gehouden. Ik vind het knap dat hij zo goed presteert bij Feyenoord", aldus Bijlow.
Gewoon twee keepers opstellen. Stiekem zou ik 't wel leuk vinden als Miazek 't haalt. Dudek, Miazek. Dat zijn ekte keepers.quote:
Als we gewoon Hahn en Lamprou houden kunnen we straks een handeltje in keepers beginnen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon twee keepers opstellen. Stiekem zou ik 't wel leuk vinden als Miazek 't haalt. Dudek, Miazek. Dat zijn ekte keepers.
Kwartetten met keepers.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als we gewoon Hahn en Lamprou houden kunnen we straks een handeltje in keepers beginnen.
Zo goed vind ik Hahn niet. Misschien iets beter dan Mulder denk ik zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als we gewoon Hahn en Lamprou houden kunnen we straks een handeltje in keepers beginnen.
quote:Royston Drenthe ziet dat er 'steeds meer rust rondom zijn persoon ontstaat' De linksback speelt momenteel voor het Turke Erciyesspor en wordt dan ook gevraagd om zijn voorspelling voor Nederland - Turkije. Tegelijkertijd praat hij over Georginio Wijnaldum.
De ex-Feyenoorder verwacht dat Oranje aan het langste eind trekt. "Ik denk 2-0 voor Nederland. Nederland heeft iets betere spelers. Het gevoel in de groep is goed. Ik sprak Georginio Wijnaldum en hij vertelde me dat", zegt Drenthe in gesprek met Helden Online.
Drenthe is lovend over de ontwikkeling van Gini. "Geweldig, man. Maar het heeft er altijd al in gezeten. Als jong ventje bij Feyenoord was hij al wijs. Ik weet nog dat we een keer samen zwommen in Suriname en dat hij ineens zei: 'ik ga naar PSV'. Ik zei: 'je bent niet wijs, je krijgt gezeik'. Boeide hem niet."
"In die zin dat hij echt nog wel een Feyenoord-gevoel heeft, maar dat hij het beter vond om naar PSV te gaan. Dat heeft zich uitbetaald. Hij is nu de bestbetaalde speler van de Eredivisie. Is steady bij Oranje. Ik ben trots op hem. Wie weet wat de toekomst nog voor hem in petto heeft", besluit Drenthe.
Klopt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedankt Royston.
Tevens: 'Linksback', hij speelt toch al lang niet meer op die positie?
Dit lijkt me ook reeel. Dan het jaar erop wellicht een transfer van Vermeer, en dan mogen Miazek en Hahn het tegen elkaar uitvechten, en is die Bijlow 3e keeper. Voorlopig geen keepersproblemene in ieder gevalquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gewoon Hahn als tweede keeper Miazek derde, Mulder, Graafland en Lamprou wegsturen.
Of heeft meneer Hahn het zo hoog in zijn bol dattie niet op de bank wil zitten soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Het gaat meer om dat je een mindere speler hebt (Immers) en dan haal je er een nog mindere speler voor terug (vd Berg). Doet Feyenoord ALTIJD.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:11 schreef Tortugal het volgende:
Je gaat toch niet een 29 jarige speler kopen
Die wilde niet meer op het bankie zitten dus logisch dat hij is verkocht. Maar Van den Berg.. beetje een vage gast, lijkt soms wel stoned als hij wordt geīnterviewdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:13 schreef 1312-FRFC het volgende:
Zo zie je maar dat je Ruud Vormer had moeten behouden vind ik...
Stel dat het écht waar is, dan slaat het toch helemaal nergens op!? Joey van den Berg!? Kom op zeg, Danny Buijs is er echt niks bij.quote:
Die wilde vorig jaar persé niet, wat mij betreft hoeft hij dan nu ook niet meer te komen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zie liever Zyiech komen maar Twente zal hem wel niet kwijt willen.. het is een iel mannetje maar 10 goals en 10 assists is goed voor een middenvelder
Ja, is toch ook niet echt een speler waar je een transfersom voor wil gaan betalen.quote:
Hij wilde niet persé niet, hij wilde niet omdat Immers op zijn plek stond en van El Ahmadi en Clasie kon hij ook niet winnen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die wilde vorig jaar persé niet, wat mij betreft hoeft hij dan nu ook niet meer te komen.
Dat mag ook zeker, maar van mij hoeft hij dan nu ook niet meer te komen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:51 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Hij wilde niet persé niet, hij wilde niet omdat Immers op zijn plek stond en van El Ahmadi en Clasie kon hij ook niet winnen.
Hij kon bij ons zelfs meer verdienen, vind best dat je dan voor jezelf mag kiezen als voetballer.
Jij hebt liever vd Berg? Want daar ging het over.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat mag ook zeker, maar van mij hoeft hij dan nu ook niet meer te komen.
Ik neem het hem niet kwalijk.. vind het ergens juist wel mooi dat hij niet voor het geld heeft gekozen maar voor het sportieve aspect. Qua type vind ik hem niet zo bij Feyenoord passen maar qua spel zou ik hem er graag bij hebben.. scorend vermogen en creativiteit is wat we al jaren missen op het middenveldquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die wilde vorig jaar persé niet, wat mij betreft hoeft hij dan nu ook niet meer te komen.
Nee, beide niet. Bovendien is dat ook geen plek waar je versterking nodig gaat hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:53 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Jij hebt liever vd Berg? Want daar ging het over.
Doe mij dan maar een keertje of 100 liever Ziyech, veel betere ga je niet vinden in de Eredivisie.
Met Immers, Vilhena (en dan Clasie) die mogelijk gaan vertrekken kun je wel wat gebruiken hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, beide niet. Bovendien is dat ook geen plek waar je versterking nodig gaat hebben.
Ik zeg toch niet dat ik er niks bij wil?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:55 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Met Immers, Vilhena (en dan Clasie) die mogelijk gaan vertrekken kun je wel wat gebruiken hoor.
Roepen dat je niets er bij wil is nogal makkelijk imo.
Ja en dat vind ik nogal makkelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik er niks bij wil?
Alleen vind ik dat je naar een goede vervanger van Clasie op zoek moet (een goede CVM/spelverdeler). En dat is Ziyech niet. Voor de CAM heb je evt. ook nog Sleegers en in ieder geval Toornstra. CVM heb je niet echt een speler meer als Clasie vertrekt.
Wat lul jij nou?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:59 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik nogal makkelijk.
En dan achteraf weer ouwe hoeren dat de selectie niet op niveau was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat lul jij nou?
Lees mijn post eens man.Als Vilhena en Immers vertrekken heb je daar ook gewoon een vervanger voor nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achahbar is geen middenvelder en Guidetti al helemaal niet.Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
Je hebt Toornstra, Sleegers, El Ahmadi, Schuurman dan nog, eventueel Karsdorp daar nog bij. Lijkt me logisch dat je dan een verdedigende middenvelder nodig hebt, veel meer dan iets anders.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:07 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Als Vilhena en Immers vertrekken heb je daar ook gewoon een vervanger voor nodig.
Achahbar is geen middenvelder en Guidetti al helemaal niet.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt Toornstra, Sleegers, El Ahmadi, Schuurman dan nog, eventueel Karsdorp daar nog bij. Lijkt me logisch dat je dan een verdedigende middenvelder nodig hebt, veel meer dan iets anders.
Maar hij werkt zo hard in het veld.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:57 schreef Pleun2011 het volgende:
De dag dat Immers vertrekt gaat in ieder geval de vlag uit.. drie jaar lang dat vreselijke gestuntel van die magere hein moeten aanzien is echt teveel van het goede.. het is mooi geweest
Het is zonde om veel geld uit te geven aan een speler voor een positie waar je Toornstra ook nog voor hebt. Dat is mijn punt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:20 schreef Shrewd het volgende:
[..]![]()
Ik zeg toch niet dat Ziyech de vervanger van Clasie moet worden? De discussie was dat Ziyech niet hoefde te komen ''want hij wilde zelf persé niet''. Dat is bullshit en ik zie hem graag komen.
Verder zijn in dat rijtje alleen El Ahmadi en Toornstra echte top 3 spelers, de rest heeft dat nog niet laten zien.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:10 schreef yvette1982 het volgende:
Ik had liever Ziyech dan toornstra gehad.
Of op links en boëtius op rechts. Komt er misschien een keer een degelijke voorzet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Wordt een makkie zondag tegen az. Hopelijk is Kazim nu topfit, misschien mist hij zondag nog hopelijk niet. Kan hij in de spit en ananas op rechts.
Dat was bijzaak in de discussie. Als je had gelezen had je dat gemerkt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:20 schreef Shrewd het volgende:
[..]![]()
Ik zeg toch niet dat Ziyech de vervanger van Clasie moet worden? De discussie was dat Ziyech niet hoefde te komen ''want hij wilde zelf persé niet''. Dat is bullshit en ik zie hem graag komen.
Verder zijn in dat rijtje alleen El Ahmadi en Toornstra echte top 3 spelers, de rest heeft dat nog niet laten zien.
Jij bent dan ook een vrouwquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:10 schreef yvette1982 het volgende:
Ik had liever Ziyech dan toornstra gehad.
Jippiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Wordt een makkie zondag tegen az. Hopelijk is Kazim nu topfit, misschien mist hij zondag nog hopelijk niet. Kan hij in de spit en ananas op rechts.
Toch niet die ouwe Oekraīenerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
Ik hoorde geruchten over de komst van ene Timosjoek?
Ik wil Vagner Lovequote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnt in een dubbeldeal met ene Krek Bellemie betrokken te worden.
Bosvelt te oud. Pierre lijkt me niet handig om nog eens terug te halen, gaat het nooit weer zo goed doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Anders gewoon Bosvelt terughalen. Pierre in de spits. Hoppa.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:00 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Bosvelt te oud. Pierre lijkt me niet handig om nog eens terug te halen, gaat het nooit weer zo goed doen.
Ja, dat was dus ook mijn hele punt over die Timoshuck (of hoe men het ook schrijft)quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:00 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Bosvelt te oud. Pierre lijkt me niet handig om nog eens terug te halen, gaat het nooit weer zo goed doen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, dat was dus ook mijn hele punt over die Timoshuck (of hoe men het ook schrijft).
Wat meer opheldering over wélke Timoschuk kapiteintje geruchten heeft gehoord zou daarom handig zijn.
Niet te serieus nemen. Het is een running gag in dit topic. Maar die zijn nooit leuk als je ze uit moet leggen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, dat was dus ook mijn hele punt over die Timoshuck (of hoe men het ook schrijft).
Wat meer opheldering over wélke Timoschuk kapiteintje geruchten heeft gehoord zou daarom handig zijn.
Oh, weet ik veel. Ik zit de hele dag met m'n harses in de studieboeken en weet dat die ouwe Oekraīner ergens in Rusland een aflopend contract heeftquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen. Het is een running gag in dit topic. Maar die zijn nooit leuk als je ze uit moet leggen.
Dus, Rob weet het al, maar gaat het nog niet zeggen, maar Dirkie praat met Feyenoord maar het is nog niet 100% zeker. Wat een gelul johquote:De zaakwaarnemer van Dirk Kuyt, Rob Jansen, laat tegenover BNR Nieuwsradio weten dat Dirk Kuyt in principe zijn beslissing al genomen heeft. "Ik weet wat er gaat gebeuren. Ik ga het alleen nog niet zeggen." In de loop van het interview werd de zaakwaarnemer concreter. "Dat Dirk een liefde heeft voor Feyenoord is bekend en als hij terug zal komen zal het zeer zeker bij Feyenoord zijn en niks anders. Dat we praten klopt ook voor 100 procent. Dat het helemaal 100 procent zeker is, is nog niet waar."
Hij gaat bijtekenen bij Fenerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus, Rob weet het al, maar gaat het nog niet zeggen, maar Dirkie praat met Feyenoord maar het is nog niet 100% zeker. Wat een gelul joh. Zeg gewoon dat ie komt, presenteer en op naar 't volgende feestje. Man man, wat een dramatiek om een speler.
Dirk en zijn agent lopen inderdaad onnodig interessant te doen. Tot het rond is kunnen ze zich beter stil houden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus, Rob weet het al, maar gaat het nog niet zeggen, maar Dirkie praat met Feyenoord maar het is nog niet 100% zeker. Wat een gelul joh. Zeg gewoon dat ie komt, presenteer en op naar 't volgende feestje. Man man, wat een dramatiek om een speler.
Druk verhogen op Van Geel, contract is nog niet getekend, als Van Geel het nu 'verpest' heeft hij het gedaan natuurlijk dus kan Kuyt weer tonnetje extra eisenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dirk en zijn agent lopen inderdaad onnodig interessant te doen. Tot het rond is kunnen ze zich beter stil houden.
Ik gok dat die zomaar een contract voor onbepaalde tijd hebben.. Van Geel sowieso, Gudde ongetwijfeld ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
voor hoe lang heeft van geel eigenlijk nog een contract,,,,,,
en die gudde kan die ook nog 100 jaar blijven zitten...hoe lang duurt zijn contract nog
Credits voor Scrummie voor het terugbrengen (of iemand anders, maar ik zag Scrummie het voor het eerst weer gebruiken); Retry en klaas hebben hetzelfde niveau qua reactiesquote:
Klaasje is ook gek van Achahbar toch? 1+1 enzoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Credits voor Scrummie voor het terugbrengen (of iemand anders, maar ik zag Scrummie het voor het eerst weer gebruiken); Retry en klaas hebben hetzelfde niveau qua reacties
Klaas komt niet genoeg met gekke negers uit de Franse 7e divisie, dus er zit wel verschil inquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Klaasje is ook gek van Achahbar toch? 1+1 enzo
Ahja, heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klaas komt niet genoeg met gekke negers uit de Franse 7e divisie, dus er zit wel verschil in
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klaas komt niet genoeg met gekke negers uit de Franse 7e divisie, dus er zit wel verschil in
Geen idee, maar geruchten gaan dat er scouts op de tribunes zitten voor deze twee.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
voor hoe lang heeft van geel eigenlijk nog een contract,,,,,,
en die gudde kan die ook nog 100 jaar blijven zitten...hoe lang duurt zijn contract nog
Speelde vanavond best goed tegen Spanje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:03 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik hou het dus maar gewoon bij Timoschuk. Kut (nep)Russen met hun cyrillische alfabet.
bellemie ook egte feyenoorder !!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 04:19 schreef Shrewd het volgende:
gwoon guidetti en kuiyt haluh
en dan drente op 10!
thuisvak pakkenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Godverdomme, wilde naar AZ uit, was het om 11 uur al uitverkocht voor Silvercardhouders.
Nope, heb er geen een. Je kan wel even Vak W / DeFeijenoorder / FRL / FRFC even kunnen mailen?quote:
quote:
Ben bang voor je dat het niet meer lukt.twitter:victoriaalkmaar twitterde op woensdag 25-03-2015 om 17:20:55AZ leeft! Zowel #AZfey op 5 april als #heeAZ op 11 april is al uitverkocht voor AZ-supporters. 17.000 en 1200 man present om AZ te steunen! reageer retweet
Staat er ook geen op, dan Willem II uit maar proberen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:27 schreef 1312-FRFC het volgende:
Anders zou ik even op viagogo kijken, staan vaak nog kaarten op terwijl iedereen zegt dat het uitverkocht is.
Jammer man, hoop voor je dat Willem II gaat lukken!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Staat er ook geen op, dan Willem II uit maar proberen.
Idd. Clasie en Klaassen hadden moeten spelen ipv Wijnaldum en de Jong.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:47 schreef De_Pel het volgende:
Clasie er uit houden
Die Hiddink is echt dement, wat een flater van de KNVB, dan verdien je dit ook gewoon.
Ik kan er hard om lachenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:47 schreef De_Pel het volgende:
Clasie er uit houden
Die Hiddink is echt dement, wat een flater van de KNVB, dan verdien je dit ook gewoon.
Blijven hopenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:52 schreef De_Pel het volgende:
Psv is vandaag ook direct 12 miljoen minder waard op de transfermarkt
Basisspeler van United, echt schandalig dat die speler er in staat inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:35 schreef 1312-FRFC het volgende:
Achja, hierna Blind als bondscoach. Die gaat natuurlijk zijn zoontje weer opstellen. Pffff, KNVB is de weg kwijt.
Heb je hem zien spelen gister?quote:Op zondag 29 maart 2015 12:46 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Basisspeler van United, echt schandalig dat die speler er in staat inderdaad.
Je kunt op veel ouwe hoeren mbt Oranje maar Blind is gewoon een terechte basisklant.quote:
3e plek nog hequote:Op zondag 29 maart 2015 12:50 schreef koosfransoos het volgende:
Wat een saai kut weekend. Ik mis Feyenoord en PL voetbal. Ook al is het seizoen zo goed als over voor Feyenoord.. Interland weekenden blijven zwaar kut.
Feyenoord![]()
![]()
De Guzman en Willems hebben ook echt nog nooit wat laten zien in Oranje. Clasie ook nog weinig, al had ik die wel gewoon opgesteld ja.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:49 schreef 1312-FRFC het volgende:
Gewoon met Clasie, de Guzman en Sneijder spelen. Willems linksback dan.
Dat is niet wat ik zeg, maar Blind is gewoon een van de beste voetballers die je hebt lopen op de plekken waar hij uit de voeten kan.quote:En omdat ie bij Man United speelt moet ie in het Nederlands Elftal spelen?
Willems is gewoon beter dan Blind imo.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:53 schreef Shrewd het volgende:
[..]
De Guzman en Willems hebben ook echt nog nooit wat laten zien in Oranje. Clasie ook nog weinig, al had ik die wel gewoon opgesteld ja.
[..]
Dat is niet wat ik zeg, maar Blind is gewoon een van de beste voetballers die je hebt lopen op de plekken waar hij uit de voeten kan.
Beetje onzinnig. Man UTD speelt echt afbreek voetbal en zodra Shaw terug is gaat Blind gewoon lekker op het bankie zitten. Herrera heeft Blind al naar LB verwezen. Dat zegt genoeg.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:53 schreef Shrewd het volgende:
[..]
De Guzman en Willems hebben ook echt nog nooit wat laten zien in Oranje. Clasie ook nog weinig, al had ik die wel gewoon opgesteld ja.
[..]
Dat is niet wat ik zeg, maar Blind is gewoon een van de beste voetballers die je hebt lopen op de plekken waar hij uit de voeten kan.
De Guzman die er in de wedstrijden waar het er echt om ging vrij snel uit de basis werd gehaald?quote:Op zondag 29 maart 2015 12:54 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Willems is gewoon beter dan Blind imo.
De Guzman niet gezien op het WK tegen Brazilië?
Is goed joh. De Guzman is op dit moment 1 vd besten bij Napoli. Ik weet zeker als je hem op het middenveld zet met Clasie en Sneijder, dan is ie echt beest.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:55 schreef Shrewd het volgende:
[..]
De Guzman die er in de wedstrijden waar het er echt om ging vrij snel uit de basis werd gehaald?
Ik laat het hier bij verder.
Het spel werd toen veel beter idd. Jammer dat Hiddink een PSV-geobsedeerde idioot is.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weten jullie nog toen Clasie eindelijk mee mocht doen op het wk en een wereld partij speelde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:33 schreef Euribob het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel prima als Nederland niet naar het EK gaat volgend jaar. Van alle Feyenoorders tijdens het WK is feitelijk alleen Clasie over, en die wordt deze zomer toch wel verkocht.
Áls we een toernooi kunnen missen is het dat van 2016 wel.Zolang Hiddink Kongolo en Van Beek niet oproept hebben we weinig aan Oranje inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kongolo kan ik nog wel begrijpen, maar dat hij Van Beek niet oproept is belachelijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zolang Hiddink Kongolo en Van Beek niet oproept hebben we weinig aan Oranje inderdaad.
Het verschil zit hem in dat er redelijk veel goede rechtsbenige centrale verdedigers zijn en weinig linksbenige verdedigers. Dat Van Beek het de laatste tijd beter doet dan Kongolo klopt wel.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Kongolo kan ik nog wel begrijpen, maar dat hij Van Beek niet oproept is belachelijk.
Daar geloof ik niet zo in.quote:
Het gaat om de vergelijking met types die hij wel meeneemt: Bruma en Veltman.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in dat er redelijk veel goede rechtsbenige centrale verdedigers zijn en weinig linksbenige verdedigers. Dat Van Beek het de laatste tijd beter doet dan Kongolo klopt wel.
JA GOFTEDOMME DIE HIDDINKquote:Op maandag 30 maart 2015 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie komt met knieklachten terug naar Varkenoord.
(telegraaf)quote:Afkeer Clasie opzij zetten
In beeldvorming draagt Hiddink een PSV-bril
Valentijn Driessen
„Het elftal zal er tegen Spanje anders uitzien dan tegen Turkije.” Bondscoach Guus Hiddink gaat dus schuiven.
Hopelijk komt hij daarmee tot nieuwe inzichten want zijn keuzes tegen de Turken vielen niet bijster voordelig uit. Vanzelfsprekend woog de afwezigheid van de aanvoerders Robin van Persie en Arjen Robben zwaar; de oplossing met Ibrahim Afellay op de rechtervleugel was een mislukking. De hele rechterkant tegen Turkije met Gregory van der Wiel, Georginio Wijnaldum en Afellay liep voor geen meter. Wijnaldum werd in de rust geslachtofferd en Luciano Narsingh kwam als rechtsbuiten en Afellay zakte een linie. Dat ging iets beter alhoewel Narsingh ook in Oranje zijn vormcrisis bij PSV niet achter zich kon laten. Een assist in blessuretijd op een andere PSV-invaller (Jetro Willems) was onvoldoende.
Hopelijk komt hij daarmee tot nieuwe inzichten want zijn keuzes tegen de Turken vielen niet bijster voordelig uit. Vanzelfsprekend woog de afwezigheid van de aanvoerders Robin van Persie en Arjen Robben zwaar; de oplossing met Ibrahim Afellay op de rechtervleugel was een mislukking. De hele rechterkant tegen Turkije met Gregory van der Wiel, Georginio Wijnaldum en Afellay liep voor geen meter. Wijnaldum werd in de rust geslachtofferd en Luciano Narsingh kwam als rechtsbuiten en Afellay zakte een linie. Dat ging iets beter alhoewel Narsingh ook in Oranje zijn vormcrisis bij PSV niet achter zich kon laten. Een assist in blessuretijd op een andere PSV-invaller (Jetro Willems) was onvoldoende.
Met die twee invallers en het handhaven van Memphis Depay en Hiddinks oogappel Afellay (beiden PSV-achtergrond) laadt de bondscoach de verdenking op zich dat hij af en toe een PSV-bril draagt. Ongetwijfeld niet waar, maar het is wel de beeldvorming. Depay was trouwens de enige die zoals Robben nog iets onberekenbaars in zijn spel had tegen Turkije. Toch is het niet fair om het nationale elftal aan een grillig 21-jarig talent op te hangen. Die status zit hem zelfs bij PSV regelmatig in de weg.
Met die twee invallers en het handhaven van Memphis Depay en Hiddinks oogappel Afellay (beiden PSV-achtergrond) laadt de bondscoach de verdenking op zich dat hij af en toe een PSV-bril draagt. Ongetwijfeld niet waar, maar het is wel de beeldvorming. Depay was trouwens de enige die zoals Robben nog iets onberekenbaars in zijn spel had tegen Turkije. Toch is het niet fair om het nationale elftal aan een grillig 21-jarig talent op te hangen. Die status zit hem zelfs bij PSV regelmatig in de weg.
Van der Wiel liet tegen de Turken zien waarom zijn Franse topclub Paris Saint-Germain op zoek is naar een vervanger voor de rechtsachterpositie. Hiddink zou hem opnieuw moeten afzetten tegen Daryl Janmaat, die bij Newcastle goed in vorm is. Janmaats straftijd voor zijn desastreuze misser in Praag tegen Tsjechië heeft hij inmiddels toch wel uitgezeten.
Verder dient Hiddink zijn afkeer voor Jordy Clasie opzij te zetten. De beste middenvelder van de Nederlandse competitie had tegen Turkije veel meer kunnen brengen dan de bij AC Milan uitbollende Nigel de Jong. Clasie is als man van de passes van groter belang, voor Oranje en spelbepaler Sneijder dan breker De Jong. Clasie geeft aanvallen tempo en diepte. De Jong vertraagt vooral. Al is het alleen maar omdat Sneijder zich genoodzaakt voelt iedere bal op te halen en van De Jongs schoen te plukken.
Verder dient Hiddink zijn afkeer voor Jordy Clasie opzij te zetten. De beste middenvelder van de Nederlandse competitie had tegen Turkije veel meer kunnen brengen dan de bij AC Milan uitbollende Nigel de Jong. Clasie is als man van de passes van groter belang, voor Oranje en spelbepaler Sneijder dan breker De Jong. Clasie geeft aanvallen tempo en diepte. De Jong vertraagt vooral. Al is het alleen maar omdat Sneijder zich genoodzaakt voelt iedere bal op te halen en van De Jongs schoen te plukken.
Dit denk ik ook ja. Geef hem groot gelijkquote:Op maandag 30 maart 2015 12:11 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat die blessure wel meevalt. Jordy laat zich gewoon niet misbruiken. Als hij fit was zou die volgevreten demente lul hem opstellen. Beter dat hij niet speelt, want met of zonder Clasie zal dit Oranje onder de voet gelopen worden door die Spanjaarden. Anders krijg je achteraf dat gelul van diezelfde Valentijn Driessen dat Clasie gewogen en te licht bevonden is.
Oke manquote:Op maandag 30 maart 2015 12:11 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat die blessure wel meevalt. Jordy laat zich gewoon niet misbruiken. Als hij fit was zou die volgevreten demente lul hem opstellen. Beter dat hij niet speelt, want met of zonder Clasie zal dit Oranje onder de voet gelopen worden door die Spanjaarden. Anders krijg je achteraf dat gelul van diezelfde Valentijn Driessen dat Clasie gewogen en te licht bevonden is.
Mwah, de kans lijkt me groter dat Hiddink hem weer negeerde en dat Jordy dacht: bekijk het maar met je Oranje.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:11 schreef KillemWieft het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2015 13:04 schreef Caland het volgende:
De kans lijkt mij het grootst dat Clasie gewoon daadwerkelijk last van zijn knie heeft.
quote:Feyenoord hoeft niet te vrezen voor een lange afwezigheid van Jordy Clasie. De middenvelder verliet maandagochtend het trainingskamp van het Nederlands elftal vanwege een knieblessure. Het Algemeen Dagblad meldt echter dat er geen sprake is van een ernstige blessure.
Eerder sprak bondscoach Guus Hiddink al van 'wat lichte irritaties', waardoor de vrees voor een zware blessure verdwenen is. De kans is zelfs zeer groot dat Clasie komende zondag in de topper tegen AZ gewoon inzetbaar is voor Feyenoord.
Had gewoon geen zin meer in die kneuzenkermis johquote:Op maandag 30 maart 2015 17:36 schreef H.FR het volgende:
Clasie kan zondag gewoon meedoen lees ik:
[..]
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 30-03-2015 om 19:48:10#Feyenoord heeft Matthew Steenvoorden laten weten dat hij na dit seizoen niet terugkeert bij club. Verdediger is verhuurd aan FC Dordrecht. reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 30-03-2015 om 19:49:47#Feyenoord heeft Kamil Miazek laten weten dat hij ook na dit seizoen onder contract staat bij de club. Optie op Poolse keeper is gelicht. reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 30-03-2015 om 19:51:10Optie op jeugdspeler Marlon Slabbekoorn is niet gelicht. Aanvaller blijft wel gewoon in opleiding bij #Feyenoord, maar zonder verbintenis. reageer retweet
Dat laatste is wel opmerkelijk.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:52 schreef Maastoren het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 30-03-2015 om 19:48:10#Feyenoord heeft Matthew Steenvoorden laten weten dat hij na dit seizoen niet terugkeert bij club. Verdediger is verhuurd aan FC Dordrecht. reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 30-03-2015 om 19:49:47#Feyenoord heeft Kamil Miazek laten weten dat hij ook na dit seizoen onder contract staat bij de club. Optie op Poolse keeper is gelicht. reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 30-03-2015 om 19:51:10Optie op jeugdspeler Marlon Slabbekoorn is niet gelicht. Aanvaller blijft wel gewoon in opleiding bij #Feyenoord, maar zonder verbintenis. reageer retweet
Schijnt al tijden zeer belabberd te spelen.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:13 schreef Cara het volgende:
Huh? Slabbekoorn is toch talent numero uno?
Was. Staat al anderhalf jaar stil in zijn ontwikkeling. Terechte keuze dus om zijn contract niet te verlengen.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:13 schreef Cara het volgende:
Huh? Slabbekoorn is toch talent numero uno?
6 van de 11 zijn Feyenoordertsquote:Op maandag 30 maart 2015 20:25 schreef Caland het volgende:
Netherlands U21 XI v France De Fockert; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Woudenberg; Vilhena, Ayoub, Overeem; Boëtius, El Ghazi, Kishna
Om 21.00u op fox. Voor de liefhebberts
Danku.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:25 schreef Caland het volgende:
Netherlands U21 XI v France De Fockert; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Woudenberg; Vilhena, Ayoub, Overeem; Boëtius, El Ghazi, Kishna
Ja. En gelukkig Boëtius op rechts. Hopelijk begint hij ook in te zien dat hij beter vanaf rechts kan komenquote:
El Ghazi in de spits? Heeft Zivkovic zich weer misdragen?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:25 schreef Caland het volgende:
Het is Jong Oranje he, geen Oranje onder 19.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:27 schreef viagraap het volgende:
[..]
El Ghazi in de spits? Heeft Zivkovic zich weer misdragen?
3 penals tegen.. Fluit die gozert uit Nancy ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:25 schreef Caland het volgende:
Ik krijg trek in een banaan.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:37 schreef Bombvis het volgende:
3 penals tegen.. Fluit die gozert uit Nancy ofzo?
Van origine een '10' inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:01 schreef Heeinz het volgende:
Karsdorp is eigenlijk toch geen verdediger?
Wel opvallend moet ik zeggen en knap van hem natuurlijk, maar het is toch ook zorgwekkend dat er, zeker in Jong Oranje, geen betere rechtsback is dan een middenvelderquote:Op maandag 30 maart 2015 23:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van origine een '10' inderdaad.
Als het zo doorgaat wordt ie het wel. De tijd zal leren of ie de benodigde kwaliteiten voor een back genoeg kan ontwikkelen, tot nu toe doet ie het best goed.
Moet alleen technisch beter worden.. het viel me tegen PSV op dat als het even te moeilijk werd voor hem hij meteen de bal maar een peer gaf.. onder druk balbezit houden moet hij nog lerenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van origine een '10' inderdaad.
Als het zo doorgaat wordt ie het wel. De tijd zal leren of ie de benodigde kwaliteiten voor een back genoeg kan ontwikkelen, tot nu toe doet ie het best goed.
Ach, veel backs begonnen op een andere plek. Gio was ook een middenvelder bijvoorbeeld. Blind moest zich ook eerst weer bewijzen op de back positie bij Ajax. En zelfs zo'n Van Rhijn die bij jullie rondloopt was eerst een cv in de jeugd geloof ik.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wel opvallend moet ik zeggen en knap van hem natuurlijk, maar het is toch ook zorgwekkend dat er, zeker in Jong Oranje, geen betere rechtsback is dan een middenvelder
Als hij juist iets niet moet is het wel technischer worden. Zeker voor een rechtsback is dat bij hem bovengemiddeld goed, maar dat is ook niet zo raar gezien zijn achtergrond.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Moet alleen technisch beter worden.. het viel me tegen PSV op dat als het even te moeilijk werd voor hem hij meteen de bal maar een peer gaf.. onder druk balbezit houden moet hij nog leren
Technischer? Misschien wat rustiger aan de bal, maar technisch is hij wel hoor. Goede basistechniek.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Moet alleen technisch beter worden.. het viel me tegen PSV op dat als het even te moeilijk werd voor hem hij meteen de bal maar een peer gaf.. onder druk balbezit houden moet hij nog leren
Kennelijk beter dan die Tete van jullie, wat, zover ik weet, een 'echte' rechtsback isquote:Op maandag 30 maart 2015 23:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wel opvallend moet ik zeggen en knap van hem natuurlijk, maar het is toch ook zorgwekkend dat er, zeker in Jong Oranje, geen betere rechtsback is dan een middenvelder
Zo typisch Nederlands, opbouw moet goed zijn bla bla bla, hij moet z'n tegenstander uitschakelen en de bal aan iemand in een Rood Wit shirt geven en als je het effe niet weet peer je hem de 2e ring in. Z'n techniek en opbouw zijn vrij goed voor een back, en ik hoop dat het verdedigend ook goed zit, de tijd zal het leren.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker dat hij hem ook een keer een peer durft te geven. Kan me vorig jaar nog Janmaat herinneren, die de bal binnenhoudt en hem vervolgens kwijtraakt waarna er tegen wordt gescoord.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vooral dat stukje over een half uur voor de training alvast oefeningen doen zegt veel over Kuyt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:46 schreef Muto het volgende:
Je kan veel over Kuijt zeggen, maar al die jonge spelers moeten volgend seizoen maar eens een voorbeeld nemen aan Kuijt. Ze kunnen veel van hem leren.
Ik had precies hetzelfde. Toen hij naar Turkije ging vond ik dat het toen of nooit was. Nu wel een wat andere mening daarover. Ik denk dat een speler veel meer van Kuijt leert dan van Mathijsen, Boulahrouz en Wilkshire bij elkaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:56 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Vooral dat stukje over een half uur voor de training alvast oefeningen doen zegt veel over Kuyt.
3 jaar terug had ik zoiets van, dan niet maar ik vind het prima dat hij hier nog effe komt voetballen.
die Ayoub viel mij vorig seizoen op toen Utrecht in de kuip op bezoek was..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:53 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren eens een beetje op die Ayoub zitten letten en vind dat wel een interessante optie (samen met Tapia) mocht Clasie vertrekken. Niet dat dat nou direct hetzelfde niveau is, maar soit.
Gaan het in de gaten houden. Hopelijk voor net zo'n jodenfooitje als Jens.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Ayoub is te koop hoor, zou er alleen wel rekening mee houden dat ie niet op de plek van Clasie moet gaan staan. Dan krijg je er spijt van.
Groetjes.
Goeie speler he die Jens, gaat zeker voor het dubbele verkocht worden nog he.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan het in de gaten houden. Hopelijk voor net zo'n jodenfooitje als Jens.
Nou groetjes he.
Als het hetzelfde gaat als met Jens, dan wordt Ayoub gekocht als doelman.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan het in de gaten houden. Hopelijk voor net zo'n jodenfooitje als Jens.
Nou groetjes he.
Ach voor dat jodenfooitje, gewoon doeng.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het hetzelfde gaat als met Jens, dan wordt Ayoub gekocht als doelman.
Tegen Spanje met Oranje. Zal in elk geval funest zijn voor zijn zelfvertrouwen...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:49 schreef Cara het volgende:
Vermeer keept vanavond. Hopelijk mooi voor zn marktwaarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |