quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:05 schreef Caland het volgende:
https://www.facebook.com/(...)67957&type=2&theater
[ afbeelding ]
Quick Boys schijnt ook nog wel een potje te hebben liggenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)s_meer_kan_verdienen
Utrecht dus!
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:16 schreef Tortugal het volgende:
http://instagram.com/p/0sw85AA1mR/
Lex en Jens, Haagse dartgoden
Ja godver, eerst zou het bekend worden gemaakt tijdens de interlandperiode en nu pas aan het einde van het seizoen. Wat is deze.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)s_meer_kan_verdienen
Utrecht dus!
Als ze hem willen presenteren na het tekenen van een contract moet hij daarvoor eerst toch medisch gekeurd worden toch?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja godver, eerst zou het bekend worden gemaakt tijdens de interlandperiode en nu pas aan het einde van het seizoen. Wat is deze.
Dat zou kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ze hem willen presenteren na het tekenen van een contract moet hij daarvoor eerst toch medisch gekeurd worden toch?
Dat zal momenteel lastig gaan met z'n blessure. Vandaar dat hij dan pas over een week of 6 gepresenteerd zal worden, gok ik.
Waarschijnlijk omdat hij met Feyenoord overeen is gekomen wanneer ze t bekend makenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blijft toch een vreemd bericht omdat er staat dat Kuijt terug wil naar Nederland maar nergens gaat het verder specifiek over Feyenoord.
Nee. Mulder pakt toch nooit punten, gekkie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:54 schreef Pascalus het volgende:
Waar was Mulder? Deed hij mee aan het darttoernooi?
Hij heeft in Dubai wel veel ballen gepakt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Mulder pakt toch nooit punten, gekkie.
quote:Joey van den Berg wordt mogelijk de eerste aankoop van Feyenoord voor het volgende seizoen. De Rotterdammers zouden een principe-akkoord met de middenvelder van sc Heerenveen hebben bereikt.
Van den Berg heeft zich dit seizoen ontwikkeld tot de grote man in Friesland en dat is niet onopgemerkt voorbij gegaan bij de Nederlandse top. Ajax werd aan hem gelinkt, maar Feyenoord zou in een veel eerder stadium al spijkers met koppen hebben geslagen. De 29-jarige middenvelder heeft volgens FeanOnline eind januari al een voorcontract hebben getekend in De Kuip.
Het is nog niet zeker of de transfer ook daadwerkelijk doorgaat. Veel is afhankelijk van Jordy Clasie en Lex Immers. Als één van de twee in de zomer naar het buitenland verkast komt Van den Berg automatisch in beeld. Feyenoord heeft in dat geval de financiële middelen om hem van Heerenveen over te nemen.
Van den Berg heeft in Friesland nog een contract tot de zomer van 2016. Heerenveen heeft een optie voor een extra jaar. De middenvelder heeft zich dit seizoen opgeworpen tot de grote man in een rol achter spits Mark Uth en speelde tot op heden 23 competitiewedstrijden dit seizoen.
Oh god, nee.quote:
quote:Al ruim 10.000 trouwe supporters hebben hun seizoenkaart verlengd. Nadat vorige week de grens van 5.000 kaarten al was gepasseerd, is de teller in een week tijd opgelopen naar meer dan 10.000 verkochte seizoenkaarten. Daarmee loopt de club ruim voor op het aantal seizoenkaarten dat vorig jaar omstreeks deze tijd was verlengd.
Speciale boodschap van de nieuwe hoofdtrainer
De seizoenkaarthouders ontvingen afgelopen woensdag per e-mail een speciale videoboodschap van de nieuwe hoofdtrainer voor volgend seizoen: Giovanni van Bronckhorst. In de video vertelt hij hoe belangrijk de steun van het legioen voor hem is. Hij heeft dat op het veld in De Kuip meegemaakt als jeugdspeler, als aanvoerder, als assistent-trainer en volgend jaar als hoofdtrainer.
Voorrangsperiode voor seizoenkaarthouders
De voorrangsperiode voor huidige seizoenkaarthouders duurt tot en met donderdag 16 april 2015. Als je binnen deze periode je seizoenkaart verlengt, profiteer je van een aantal voordelen. Zo heb je recht op gegarandeerd plaatsbehoud en vroegboekkorting.
True, hij is nog net wat matiger. Anders zou hij op zijn 30e niet bij Heerenveen ballen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:38 schreef Slobeend het volgende:
Van den Berg een Immers of Buijs-type noemen
29 hé.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
True, hij is nog net wat matiger. Anders zou hij op zijn 30e niet bij Heerenveen ballen.
Clasie ook weg he, al heb ik stille hoop dat ie blijft, omdat Kuyt en Guidetti komen....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:42 schreef Akilla het volgende:
van den berg
Gaan we iig een aantal wedstrijden verliezen omdat we met 10 man op het veld staan...
Immers en vilhena dus weg? echt... we hebben weer geld en het wanbeleid is begonnen... had van geel daar niet ook moeite mee bij z'n andere clubs? het moment dat die geld kreeg dat het fout ging bedoel ik..
zet gewoon toornstra op 10 met sleegers als backup ipv weer met geld te gaan smijten..
Zeer onderschatte voetballer, hij is laat doorgebroken ja, maar kan goed voetballen itt Buijs en heeft wel techniek en inzicht itt Immers. Lijkt me geen basisspeler, maar prima bankzitter als je toch Vilhena en Toornstra nog hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
True, hij is nog net wat matiger. Anders zou hij op zijn 30e niet bij Heerenveen ballen.
Ja dat hoop ik ook, daarom reken ik hem nu niet meequote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:43 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Clasie ook weg he, al heb ik stille hoop dat ie blijft, omdat Kuyt en Guidetti komen....
prima middenveld.quote:[b]Op vrijdag 27 maart 2015 10:45 schreef Akilla het
als clasie ook weg gaat hebben we dalijk een middenveld met el ahmadi, toornstra en van den berg
Eens.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Van den Berg is een goede middenvelder hoor.
Maar inderdaad alleen bruikbaar als Clasie, Immers of Vilhena vertrekt.
Ik vind dat als Clasie of Immers vertrekt er sowieso een middenvelder moet komen die er gelijk staat. Van den Berg kan dat zijn.
Je kunt niet alles met eigen jeugd invullen, bovendien wordt onze selectie dan wel erg smal.
Dat afbranden van potentiële aankopen hier altijd.
Toornstra zou ook zo'n onbegrijpelijke aankoop zijn volgens velen toen over hem de geruchten gingen dat Feyenoord interesse had.
Typisch zo'n speler voor Heerenveen joh. Iets met een tafellaken en een servet. We hebben toch ook gezien hoe Vormer het hier verging. En Buijs was dan iig nog echt uitblinker bij Grunn, dat is Van den Berg niet eens in Friesland.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zeer onderschatte voetballer, hij is laat doorgebroken ja, maar kan goed voetballen itt Buijs en heeft wel techniek en inzicht itt Immers. Lijkt me geen basisspeler, maar prima bankzitter als je toch Vilhena en Toornstra nog hebt.
vilhena had al getekend toch ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Eens.
Ik verwacht sowieso dat Clasie en Vilhena vertrekken. Immers zal ook wel naar de Championship verkassen, dus dan is er sowieso versterking nodig.
Wat goed is in de jeugd, komt vanzelf wel op de proppen als de tijd daar is. Daarnaast dient er gewoon een zekere mate van ervarenheid in het elftal te zitten. Met alleen jeugd kom je er niet.
We hebben dit jaar ook gemiddeld een 'oud' team, maar of dat nou zoveel potten heeft gebroken...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Eens.
Ik verwacht sowieso dat Clasie en Vilhena vertrekken. Immers zal ook wel naar de Championship verkassen, dus dan is er sowieso versterking nodig.
Wat goed is in de jeugd, komt vanzelf wel op de proppen als de tijd daar is. Daarnaast dient er gewoon een zekere mate van ervarenheid in het elftal te zitten. Met alleen jeugd kom je er niet.
Clasie is natuurlijk weg. Die laat in elke wedstrijd tegen een betere tegenstander zien dat hij een van de weinige is die 2 a 3 stappen hoger kan voetballen. Denk dat er genoeg interesse voor hem komt deze zomer uit de subtop van Europa.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:54 schreef 1312-FRFC het volgende:
Manu - Kuyt - Guidetti
Toornstra
Clasie - El Ahmadi
Woudenberg - Kongolo - v Beek - Karsdorp
Vermeer
Zoiets, ik verwacht dat Clasie blijft doordat Kuyt en Guidetti komen, anders vervanger halen, bijvoorbeeld Vejinovic/Propper..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |