Wow. De airco in mijn kamer staat op 16quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had 40+ in Turkije en kreeg soms nog kippevel
Ik ook bij 35+quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had 40+ in Turkije en kreeg soms nog kippevel
lewdquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Als je ronde billen hebt kan je ook nog gewoon pijn lijden hoor, als je dat wil.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van die launching kicks ofzo? Dat je met je rechterbeen op een knie gaat en je linkerbeen voor in 90 graden en dan je rechterbeen vanaf daar naar boven trappen. En dan andersom. Moesten we veel doen gisteren
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow. De airco in mijn kamer staat op 16
Ja ok, maar vrouwen hebben het sowieso sneller koud dan mannen.quote:
lol, omdat we het dan samen koud kunnen hebben?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Yvie en Rival passen zo goed bij elkaar
Ja, I knowquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Oh die ! Maar die zijn wel heel effectief. Als je tegelijkertijd je buikspieren aanspant, is dat ook goed voor je buikspieren. Activeer je een hormoon mee die ervoor zorgt dat je buikvetten beter verbrand / benut voor energie.
Jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, omdat we het dan samen koud kunnen hebben?
Ik moet dat eigenlijk ook gaan doenquote:
Ja, anders kan ik echt niet slapen, shit moet koud zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zou blij zijn als het hier wat warmer zou zijn juist. zet hij dat ding op 16 graden. waar zit je? vs toch?
Just do itquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik moet dat eigenlijk ook gaan doenMaar ik ben echt een lui zwijntje
Heb je nog een peptalk voor me
?
rival zal je vast wel opwarmen, die jongen kennende. altijd bereid een helpende hand te bieden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, omdat we het dan samen koud kunnen hebben?
hakuna matata.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik moet dat eigenlijk ook gaan doenMaar ik ben echt een lui zwijntje
Heb je nog een peptalk voor me
?
Nicequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn billen![]()
Ja ok, bij de fans is het wel iets warmer, maar dan wordt je weer doofquote:
Wollen sokkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:16 schreef perro. het volgende:
[..]
op wollen sokken zodat ik geen koude voeten krijg.
zelfs met die 23 graden heb ik nog een dekentje of badjas ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow. De airco in mijn kamer staat op 16
Damn. Cold as icequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
zelfs met die 23 graden heb ik nog een dekentje of badjas ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |