Wow, zo heb ik ze nog nooit gezien hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe genereus van je.Nou Pluff, hier komen ze:
[ afbeelding ]
Ik heb het altijd koud, zelfs bij 21 graden binnen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
Is het zo koud in jullie huizen dan?
Ik heb dat nog nooit ergens gehad, behalve tijdens kamperen.
Ja, dat was altijd wel fijn idd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat er iemand eerder uit is om de verwarming aan te zetten.
slaapkamer is de enige kamer waar de verwarming nooit aan staat en de dauerlufting altijd open.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
Is het zo koud in jullie huizen dan?
Ik heb dat nog nooit ergens gehad, behalve tijdens kamperen.
Ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het altijd koud, zelfs bij 21 graden binnen.
Is wel handig, dan hoef je nooit te stoken, omdat het toch niet beter wordt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk je dat je haar kunt vinden in die tsunami?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik pik er wel gewoon 1 leuke uit.
Ervaring toch?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk je dat je haar kunt vinden in die tsunami?
Dagelijkse kost hier.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow, zo heb ik ze nog nooit gezien hoor
Ja, heb dr een GPS chip opgedaanquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk je dat je haar kunt vinden in die tsunami?
Oh. Handig. Dat doen we hier alleen met dolfijnen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, heb dr een GPS chip opgedaan.
Ook, en er kwam geen hond meerquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:33 schreef perro. het volgende:
zeg hw. gaat het tegenwoordig te vaak over kinderen in de andere sc, omdat je hier post?
Ik ook, behalve in de zomer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch alleen maar handig, meerdere toepassingen voor 1 techniek?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh. Handig. Dat doen we hier alleen met dolfijnen.
geef mij maar 25+. minimaal. ik vind 35+ ook niet erg, dan is iedereen aan het zeiken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, behalve in de zomer.Anders altijd dekentjes en vestjes.
Gister wel. Vandaag heb ik even niet zoveel energiequote:Op donderdag 26 maart 2015 15:34 schreef artelligence het volgende:
Blehal een week iedere dag vermoeid en gaar. Wie heeft er wat energie over?
Heerlijk!quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:36 schreef perro. het volgende:
[..]
geef mij maar 25+. minimaal. ik vind 35+ ook niet erg, dan is iedereen aan het zeiken.
Ja, datquote:
Ditquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:37 schreef HeatWave het volgende:
25 is ideaal in NL, daarboven wordt het te snel benauwd, daaronder is het net ff niet warm genoeg in de avonden.
Shitquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gister wel. Vandaag heb ik even niet zoveel energie
Ik ook niet helaas. Gewoon een stukje chocolade eten wat je zelf kan omzetten in energie dan maar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |