Nou ben ik niet alleen benieuwd naar je keuken, dat snap je natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo loop ik ook altijd door mijn huis. En ik heb natuurlijk een vijgenblaadje voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou ben ik niet alleen benieuwd naar je keuken, dat snap je natuurlijkXD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou ben ik niet alleen benieuwd naar je keuken, dat snap je natuurlijkXD
Begrijpelijk wel, klinkt niet als een dagelijkse verschijning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staan nog wel een aantal van dit soort pareltjes opquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
Arme kerel, gaan ze straks eindelijk trouwen, krijgt hij nog steeds nooit seks.
http://www.refoweb.nl/vra(...)-aantrekkingskracht/
Zo loop jij niet door huis?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, klinkt niet als een dagelijkse verschijning.
Wel met het haar over mijn borsten heen ja, maar ik heb geen vijgenblaadje maar vaak gewoon een broek aanquote:
Ik stuur je een vijgenblaadjequote:Op donderdag 26 maart 2015 15:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel met het haar over mijn borsten heen ja, maar ik heb geen vijgenblaadje maar vaak gewoon een broek aan
quote:
Nou inderdaad. Ik heb bij mezelf dan zo'n gigantische censuurschelp voor de pen0r... Maar dit.... goudmijntjequote:Op donderdag 26 maart 2015 15:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, klinkt niet als een dagelijkse verschijning.
Loyale vrouw ben je tochquote:
Jij. Of Pluff. Wie gun je het meest?quote:
Goed idee!quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lady Godiva stijl. Gewoon over de borsten waar je dan daar vervolgens niks meer van ziet. Lekker veilig.
geen muts op? eerste wat ik doe zodra ik uit bed stap.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel met het haar over mijn borsten heen ja, maar ik heb geen vijgenblaadje maar vaak gewoon een broek aan
Pluff, die heeft het harder nodig dan ikquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij. Of Pluff. Wie gun je het meest?
Nee, de enige tijd van de dag dat ik het warm heb is 's ochtends als ik uit bed kom, dus dat koester ik, dan hoef ik juist geen muts op.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:21 schreef perro. het volgende:
[..]
geen muts op? eerste wat ik doe zodra ik uit bed stap.
hmm. dat vind ik juist het koudste moment. naakt in een koude kamer uit het warme bed.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, de enige tijd van de dag dat ik het warm heb is 's ochtends als ik uit bed kom, dus dat koester ik, dan hoef ik juist geen muts op.
Ik heb het meteen koud als ik onder de dekens vandaan komquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, de enige tijd van de dag dat ik het warm heb is 's ochtends als ik uit bed kom, dus dat koester ik, dan hoef ik juist geen muts op.
Ja dat gevoel is ook na een paar minuten wel weg hoor, maar dan nog.... mutsen is meer voor 's avondsquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:25 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm. dat vind ik juist het koudste moment. naakt in een koude kamer uit het warme bed.
Dat is waarom ik opstaan niet leuk vind.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:25 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm. dat vind ik juist het koudste moment. naakt in een koude kamer uit het warme bed.
Hoe genereus van je.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pluff, die heeft het harder nodig dan ik.
Ik pik er wel gewoon 1 leuke uitquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe genereus van je.Nou Pluff, hier komen ze:
[ afbeelding ]
Gewoon zorgen dat er iemand eerder uit is om de verwarming aan te zetten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waarom ik opstaan niet leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |