Ik heb ook erg dik, vol haar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog tien cm en dan is het tot m'n billen. Ik vind dat eigenlijk alleen mooi als het haar mooi dik is en volume heeft, gelukkig heb ik beide
.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog tien cm en dan is het tot m'n billen. Ik vind dat eigenlijk alleen mooi als het haar mooi dik is en volume heeft, gelukkig heb ik beide
.
Kloptquote:
Vind ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Maar je haarkleur is ook mooi. Ook niet onbelangrijk.
Volgens mij heb je wel meer golf dan ik. Dacht ik tenminste.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Zelfde als ik heb, alleen een andere kleur
.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Dat zou wel kunnen, jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel meer golf dan ik. Dacht ik tenminste.
Lady Godiva stijl. Gewoon over de borsten waar je dan daar vervolgens niks meer van ziet. Lekker veilig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:46 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal verdwijnen in dat web van haar.
Wat een kutantwoord van die vrouw.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
Arme kerel, gaan ze straks eindelijk trouwen, krijgt hij nog steeds nooit seks.
http://www.refoweb.nl/vra(...)-aantrekkingskracht/
Veilig en kuis.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lady Godiva stijl. Gewoon over de borsten waar je dan daar vervolgens niks meer van ziet. Lekker veilig.
En best sexyquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lady Godiva stijl. Gewoon over de borsten waar je dan daar vervolgens niks meer van ziet. Lekker veilig.
Ja, gaat helemaal nergens over.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een kutantwoord van die vrouw.
Dat is echt mooiquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook. In het licht hier heeft het een goudglans
.
"Best" sexy?quote:
Niet te enthousiast he, nooit je zwaktes tonenquote:
Zo loop ik ook altijd door mijn huis. En ik heb natuurlijk een vijgenblaadje voorquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
/care. This is ze interwebbzzquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet te enthousiast he, nooit je zwaktes tonen.
Jij hebt makkelijk praten op je gevangeniseiland, ik loop het risico bedolven te worden onder hordes FOK!stersquote:
Iemand moet zich opofferen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten op je gevangeniseiland, ik loop het risico bedolven te worden onder hordes FOK!sters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |