Nu je het zo zegt, zitten er eigenlijk wel volendammers op FOK!? Ik heb echt elk dorp wel eens voorbij zien komen,maar volendam/marken eigenlijk nooitquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben de enige kerel op de wereld die van dat accent houdt
Ik heb ook wel een tijd hetzelfde gehad. Er valt ook niet veel mee te doenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ze knipt sommige mensen al 10 jaar hetzelfde kapsel idd
goed punt...quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt, zitten er eigenlijk wel volendammers op FOK!? Ik heb echt elk dorp wel eens voorbij zien komen,maar volendam/marken eigenlijk nooit.
Apart, is er wel een internetverbinding inmiddels?quote:
Ja zeker voor jou met die prijzenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een tijd hetzelfde gehad. Er valt ook niet veel mee te doen
Nu lekker langer aan het laten groeien en zelf bijhouden. Scheelt ook nog eens bakken met geld
Ik ben in op Marken geweest. Daar welquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apart, is er wel een internetverbinding inmiddels?.
Ik ook wel eens, had er een vriendinnetje, maar internet was me niet opgevallenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben in op Marken geweest. Daar wel
Nooit begrepen waarom mijn haar alleen een beetje bijwerken zoveel meer moet kosten dan een uitgebreide snoeibeurt bij een manquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom mijn haar alleen een beetje bijwerken zoveel meer moet kosten dan een uitgebreide snoeibeurt bij een man
Anyhow, ik ga nu krullen maken door door de regen te fietsen
Vandaag het rapport ingeleverd en morgen geen les. Voelt zo lekker nu.quote:
Voelt altijd zo voldoenend ja, als je gewoon even niets meer hoeft.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaag het rapport ingeleverd en morgen geen les. Voelt zo lekker nu.
Ach, vanaf maandag heb ik het ook weer wat drukker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voelt altijd zo voldoenend ja, als je gewoon even niets meer hoeft.
Ik moet nog een paar weekjes tot ik dat gevoel weer kan ervaren.
Het duurt nooit lang, de vrijheid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, vanaf maandag heb ik het ook weer wat drukker.
Ja, ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:40 schreef Fera het volgende:
Ik laat mijn haar tot op mijn kont groeien als het lukt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:40 schreef Fera het volgende:
Nog tien cm en dan is het tot m'n billenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:40 schreef Fera het volgende:
Nice. Ik moet nog even.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog tien cm en dan is het tot m'n billen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |