Nu vraag ik me af hoe dat er bij jou uit zou zien gezien je lange haar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Mijn zusje heeft zo'n krulset waarmee ik haar haar kan doen als ze een leuk uitje heeft ofzo,
maar het is altijd zoveel werk.
Wel eens gedaan, maar je ziet er maar weinig van omdat het te zwaar is door de lengte en dan zakken de krullen er snel uit. Tenzij je echt hele chemische zooi gaat gebruiken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af hoe dat er bij jou uit zou zien gezien je lange haar.
Nog nooit zoveel over haar geleerd in 1 post.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel eens gedaan, maar je ziet er maar weinig van omdat het te zwaar is door de lengte en dan zakken de krullen er snel uit. Tenzij je echt hele chemische zooi gaat gebruiken.
Ik zou het kunnen demonstreren ook nog door al mijn haar af te knippen maar dat doe ik toch maar nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel over haar geleerd in 1 post.Maar chemische zooi =
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen demonstreren ook nog door al mijn haar af te knippen maar dat doe ik toch maar niet
is je haar zo lang dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen demonstreren ook nog door al mijn haar af te knippen maar dat doe ik toch maar niet
Ja gvd. Had t net ingeplandquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan er bijna mee springtouwen![]()
haha nee
tot aan je kont oid?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan er bijna mee springtouwen![]()
haha nee
Misschien als we onze haren aan elkander knopen :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet
[..]
Ohw sh*t. Sorry
Elkaar aan elkaar vast invlechtenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien als we onze haren aan elkander knopen :$
Je haar afknippen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet? In ieder geval verdomd lang, Thijs heeft er nog nachtmerries van.quote:
Bwehehehequote:
Thijs is een watje, ik had gewoon speciaal haar-combatmoves geleerd voor het paintballen, komt hij niet opdagenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Je haar afknippen?![]()
[..]
Niet? In ieder geval verdomd lang, Thijs heeft er nog nachtmerries van.
Dat had mijn ex, dat was echt heel erg mooiquote:
*shudders* dat haar.. het was... overal...quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Thijs is een watje, ik had gewoon speciaal haar-combatmoves geleerd voor het paintballen, komt hij niet opdagen
Deze post zonder context...quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
*shudders* dat haar.. het was... overal...
quote:
Voor zover ik weet is het ook enigszins genetisch bepaald hoe lang het wordt. Dacht ik iigquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat het mijne nooit lang zal worden, er valt altijd zoveel uit.
Tarrels ook?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]![]()
Mooi he.... de klodders dropen er vanaf.
En ik ken niemand in mijn familie met lang haar, dus dit is denk ik wel zo'n beetje hoe ver het kan komen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het ook enigszins genetisch bepaald hoe lang het wordt. Dacht ik iig
Denk dat mijn haar iig ook niet veel langer wordt dan wat t nu is
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga mijn haar ook weer langer en langer laten groeien
Lijkt me tyfuslelijk. Van dat vormloze hanghaar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had mijn ex, dat was echt heel erg mooi.
Rasta? Of de Royco-look kan ook altijd nog.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:49 schreef rival het volgende:
Ik heb geen enkel idee wat ik met mijn haar wil
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Thijs is een watje, ik had gewoon speciaal haar-combatmoves geleerd voor het paintballen, komt hij niet opdagen
quote:
Niet genetisch bepaald in de zin van overgedragen per generatie. Bij jezelf. Ofzo. I thought I'd read that somewhere once.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik ken niemand in mijn familie met lang haar, dus dit is denk ik wel zo'n beetje hoe ver het kan komen.
Maar vind het ook wel een lekker makkelijke lengte zo.
Sorry :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me tyfuslelijk. Van dat vormloze hanghaar.
Hoofdhaar?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
Huisgenootje van mij heeft haar tot aan haar knieen.
Zal ik dat ook doen? Gwn yolo togquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rasta? Of de Royco-look kan ook altijd nog.
quote:
Tot de schouders is lang genoeg.quote:
Ik heb het afgelopen jaar eigenlijk heel veel kort gehad... hanekammetje.. millimeters....quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rasta? Of de Royco-look kan ook altijd nog.
Klopt, de balans tussen haaruitval en groeisnelheid bepaalt dat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet genetisch bepaald in de zin van overgedragen per generatie. Bij jezelf. Ofzo. I thought I'd read that somewhere once.
Op een gegeven moment groeit het gewoon niet meer en bij de een wordt het dus langer dan bij de ander
Uiteraard. Meestal heeft ze het in een knot omdat het anders hopeloos in de weg zit, maar soms is het los en dan is het echt bizar en opvallend lang.quote:
Nah. Ik ben wel blij met m'n haar tot op m'n jetsers :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tot de schouders is lang genoeg.
Ja, maar dat was het niet, het was echt heel mooi stevig haar, zat altijd geweldig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me tyfuslelijk. Van dat vormloze hanghaar.
Je lijkt mij wel het type rockabillyquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:49 schreef rival het volgende:
Ik heb geen enkel idee wat ik met mijn haar wil
Pics?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat was het niet, het was echt heel mooi stevig haar, zat altijd geweldig.
Was altijd een neck turner op straat hoor.
Het is inmiddels al 6 jaar uitquote:
dat is wel gewoon echt te lang johquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
Huisgenootje van mij heeft haar tot aan haar knieen.
Ik vind het wel mooi bij haar. Maar erg handig is het niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:56 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
dat is wel gewoon echt te lang johof staat het wel mooi?
ja en borstelenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi bij haar. Maar erg handig is het niet.
Je zou dat maar moeten wassen.
lijkt me wel wat.... Maar dat zelf in model krijgen 's ochtends?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel het type rockabilly
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef Dqod het volgende:
Maar weer eens verder met Buffy. Gegroet, online vrinden![]()
Lijkt me inderdaad ook knap lastig ja. Wel leuk voor een feestjequote:Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
lijkt me wel wat.... Maar dat zelf in model krijgen 's ochtends?
Kapster als extra gf vinden?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
lijkt me wel wat.... Maar dat zelf in model krijgen 's ochtends?
Mijn kapster is een vriendin dus we spelen wel vaker met mijn haar....quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad ook knap lastig ja. Wel leuk voor een feestje
Oplossing, niets eten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben steeds zo misselijk de afgelopen dagen, elke keer nadat ik iets gegeten heb.
Ik vind de meeste kapsters echt van die volendamse viswijvenquote:
Dat werkt wel maar daar word ik slapjes van, dan kan ik niet meer naar mijn werk fietsen. :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oplossing, niets eten.
Graag gedaan.
Dan laat je je brengenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat werkt wel maar daar word ik slapjes van, dan kan ik niet meer naar mijn werk fietsen. :$
Bij jezelf is ook altijd een stuk lastigerquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn kapster is een vriendin dus we spelen wel vaker met mijn haar....
Die doet dan iets, vind ik leuk... Maar dan probeer ik het na te doen en dat lukt gewoon niet... Dus neem ik weer wat anders...
Als er iemand van Volendamse houdtquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind de meeste kapsters echt van die volendamse viswijven.
Ik het liever bij 1 GF hou denk ikquote:
Serieus? Ik heb er echt niets mee, ben er vroeger wel geweest, The movies, maar vind het zo'n raar dorpquote:
Een white knight van hier ofzo?quote:
Ze knipt sommige mensen al 10 jaar hetzelfde kapsel iddquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij jezelf is ook altijd een stuk lastiger
Nou ja, af en toe wat leuks uitproberen is al meer dan de meesten doen denk ik
Ik ben de enige kerel op de wereld die van dat accent houdtquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb er echt niets mee, ben er vroeger wel geweest, The movies, maar vind het zo'n raar dorp.
Ik ben graag behulpzaamquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik het liever bij 1 GF hou denk ik
Maar nu je het zegt.. als ze het beide nou oke vinden.... hmmm breng me niet op ideeen mens
Nu je het zo zegt, zitten er eigenlijk wel volendammers op FOK!? Ik heb echt elk dorp wel eens voorbij zien komen,maar volendam/marken eigenlijk nooitquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben de enige kerel op de wereld die van dat accent houdt
Ik heb ook wel een tijd hetzelfde gehad. Er valt ook niet veel mee te doenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ze knipt sommige mensen al 10 jaar hetzelfde kapsel idd
goed punt...quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt, zitten er eigenlijk wel volendammers op FOK!? Ik heb echt elk dorp wel eens voorbij zien komen,maar volendam/marken eigenlijk nooit.
Apart, is er wel een internetverbinding inmiddels?quote:
Ja zeker voor jou met die prijzenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een tijd hetzelfde gehad. Er valt ook niet veel mee te doen
Nu lekker langer aan het laten groeien en zelf bijhouden. Scheelt ook nog eens bakken met geld
Ik ben in op Marken geweest. Daar welquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apart, is er wel een internetverbinding inmiddels?.
Ik ook wel eens, had er een vriendinnetje, maar internet was me niet opgevallenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben in op Marken geweest. Daar wel
Nooit begrepen waarom mijn haar alleen een beetje bijwerken zoveel meer moet kosten dan een uitgebreide snoeibeurt bij een manquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom mijn haar alleen een beetje bijwerken zoveel meer moet kosten dan een uitgebreide snoeibeurt bij een man
Anyhow, ik ga nu krullen maken door door de regen te fietsen
Vandaag het rapport ingeleverd en morgen geen les. Voelt zo lekker nu.quote:
Voelt altijd zo voldoenend ja, als je gewoon even niets meer hoeft.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaag het rapport ingeleverd en morgen geen les. Voelt zo lekker nu.
Ach, vanaf maandag heb ik het ook weer wat drukker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voelt altijd zo voldoenend ja, als je gewoon even niets meer hoeft.
Ik moet nog een paar weekjes tot ik dat gevoel weer kan ervaren.
Het duurt nooit lang, de vrijheid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, vanaf maandag heb ik het ook weer wat drukker.
Ja, ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:40 schreef Fera het volgende:
Ik laat mijn haar tot op mijn kont groeien als het lukt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:40 schreef Fera het volgende:
Nog tien cm en dan is het tot m'n billenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:40 schreef Fera het volgende:
Nice. Ik moet nog even.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog tien cm en dan is het tot m'n billen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |