ik heb wel eens 1,5 salto gemaakt met de fietsquote:
Ik een wheelie...quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel eens 1,5 salto gemaakt met de fiets
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:10 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet zo op de fietsDat moest ik net ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brrrrrr.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik zou ze best graag kwijt zijn andersquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die zijn bedoeld om over te rijden of om op te staan.
Niet om af te choppen met spaken.
Yep, in de regen ook. Al was het de tramrails die me onderuit liet gaanquote:
toen ik met mijn vel aan het remmen was op het asfalt deed de fiets nog een flic-flac of 2 extra..quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik een wheelie...
En toen pleurde mijn voorwiel eruit...
Ik moet zo op de fietswaarom wil je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ik ben wel eens met 40km/h tegen het wegdek geknaldquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel eens 1,5 salto gemaakt met de fiets
Ik wel harder... en heb er nog ladingen hechtingen en gescheurde kiezen van..quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:18 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben wel eens met 40km/h tegen het wegdek geknald
ik zou gewoon normaal fietsen als ik jouw wasquote:
Ik zat al op deze reactie te wachtenquote:
geen idee hoe hard ik ging, maar gelukkig woonde mijn oma dichtbij zodat ik daarheen kon strompelen en wat pleisters en verbandjes kreegquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:18 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben wel eens met 40km/h tegen het wegdek geknald
ik stond op mijn trappers en toen brak mijn kettingquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wel harder... en heb er nog ladingen hechtingen en gescheurde kiezen van..
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zat al op deze reactie te wachten
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
Sta ik te vloeken dat ik mijn parkeerkaartje kwijt ben, bedenk ik me ineens dat ik op de fiets ben![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:20 schreef Etcetera het volgende:
Mijn zadel is ooit eens tijdens het fietsen afgebroken van m'n fiets. Ik fiets niet heel traag - goddank ook niet heel snel - en viel voorover van m'n fiets af. Dat deed best pijn. Flinke blauwe knie door gekregen
Dan heb je je prioriteiten niet op orde hoor...quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb ooit een krat bier laten vallen omdat ik anders op mijn bek was gegaan
dan was ik maar op mijn bek gegaanquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
een vriend van me juist andersom: die ving zich niet op, om de 4 pilsjes in zn handen te reddenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
Bij mij was het de zadelbout die in eens door midden wasquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:21 schreef Miniem het volgende:
[..]Mijn voorvork is nog niet zo lang geleden door midden gebroken.
Echt ineens BAM, daaar lig je dan
Heineken/Amstel zou ik voor de lol op de grond pleuren. Bier echter niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:21 schreef crv het volgende:
[..]
dan was ik maar op mijn bek gegaantenzij het een krat heineken was. alhoewel dat dan weer onmogelijk zou zijn
ik heb ooit 1 keer een paar flesjes heineken gekochtquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heineken/Amstel zou ik voor de lol op de grond pleuren. Bier echter niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
maar wel droogquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat moest ik net ook![]()
Brrrrrr.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:25 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb ooit 1 keer een paar flesjes heineken gekocht
Dat mag echt hoor, zolang je het maar niet ziet als geschikt voor menselijke consumptie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Earth Girls are easy?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:30 schreef fietsie het volgende:
Ik heb een goede vriendin die als bijnaam "Heineken" heeft. Da's pas jammer.
ze is vies en iedereen heeft haar wel eens gehad?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:30 schreef fietsie het volgende:
ben jij grieperig ?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:30 schreef fietsie het volgende:
Nu niet meer...en ik moet zo weer op de fietsquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze is vies en iedereen heeft haar wel eens gehad?
dan wordt je natquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu niet meer...en ik moet zo weer op de fiets
Nopequote:
Jaquote:
ach ja, soms sta je in een cafe of op een festival en moet je door de zure appel heen bijten lauwe zeik heen zuipenquote:
NO WAYquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, soms sta je in een cafe of op een festival en moet je door de zure appel heen bijten lauwe zeik heen zuipen
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
Nou ja, word zonder t dan.![]()
Ahja is 25km hiervandaan hequote:Op donderdag 26 maart 2015 14:36 schreef crv het volgende:
[..]
dan ben jij niet getroffen![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)-dorp-tzummarum.html
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu niet meer...en ik moet zo weer op de fiets
was die er dan ?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:38 schreef fietsie het volgende:
Hey drakin is ook zo weer ineens verdwenen he?
Ik moet zo op de fietsIk eigenlijk ook, maar ik denk dat ik de auto even pakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
ik loop zometeen maar naar de bus die me afzet bij de trein die me naar mijn auto brengtquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar ik denk dat ik de auto even pak
Paar dagen trug jaquote:
Ik zou wel even informeren of de bus ook een co-chauffeur heeft en de trein een co-machinist.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:44 schreef crv het volgende:
[..]
ik loop zometeen maar naar de bus die me afzet bij de trein die me naar mijn auto brengt
je moet je pas zorgen maken als de chauffeur tijdens de rit uitgebreid naar de wc gaatquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou wel even informeren of de bus ook een co-chauffeur heeft en de trein een co-machinist.
Die lui schijnen tegenwoordig niemeer te vertrouwen te zijn...
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet je pas zorgen maken als de chauffeur tijdens de rit uitgebreid naar de wc gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |