Ik lurk alleen maar. Is dat een risico?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:03 schreef JJH het volgende:
Ze werken de boel eens in de zoveel tijd bij.
Soms heb je mazzel en kun je er een dag later in, en soms heb je pech en moet je drie weken wachten.
nopequote:Op donderdag 26 maart 2015 13:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik lurk alleen maar. Is dat een risico?
En zelfs dat eigenlijk niet hoorquote:
Heel somsquote:
Dat kan ik je wel vertellen...quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel soms
En dan vraag ik me meteen weer af: Waarom?!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat kan ik je wel vertellen...Meestal meer van: Als ik er dan toch ben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
valt best mee..quote:
Neequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
Sta ik te vloeken dat ik mijn parkeerkaartje kwijt ben, bedenk ik me ineens dat ik op de fiets ben![]()
pardon ? wiens webcam heb je gehackt ?quote:
in kpd...quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:36 schreef crv het volgende:
[..]
pardon ? wiens webcam heb je gehackt ?
Sta ik te vloeken dat ik mijn parkeerkaartje kwijt ben, bedenk ik me ineens dat ik op de fiets ben![]()
ken ik nietquote:
Daar kun je ook een parkeerkaartje voor hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
het heeft hier zo hard en veel geregend dat zelfs het kunstgras is gaan groeien op de voetblavelden hier naast kantoorquote:
jij vindt het jammer dat het bij jouw niet regent?quote:
fok heeft geen blij hoofd dat nee schudt..quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef crv het volgende:
[..]
jij vindt het jammer dat het bij jouw niet regent?
als je te lang 1 kant opdraait valt je hoofd erafquote:
die werkt hier nietquote:
Zorgen dat je het opvangt danquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef crv het volgende:
[..]
als je te lang 1 kant opdraait valt je hoofd eraf
Waterkunstgrasquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef crv het volgende:
[..]
het heeft hier zo hard en veel geregend dat zelfs het kunstgras is gaan groeien op de voetblavelden hier naast kantoor
Mobiel?quote:
nee, werkquote:
Vaagquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, werk
ooken
werken hier niet
Ligt dat niet aan de regio waar je woont? Is die vooruitgang er daar nog niet?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, werk
ooken
werken hier niet
haquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan de regio waar je woont? Is die vooruitgang er daar nog niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Jaquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:10 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet zo op de fietsZo landen is niet aan te bevelen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:10 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet zo op de fietsHet idee is om je voeten weg te houden bij de spaken van je voorwiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo landen is niet aan te bevelen hoor
Lastig met mijn lange tenenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het idee is om je voeten weg te houden bij de spaken van je voorwiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |