Dit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden wel 'ja' gezegd, maar niet direct m'n ogen uitgestoken ook.
Kijken heeft ze dan ook geen enkele moeite mee gelukkig. Zolang het daar maar bij blijft.
Ik heb zelfs nog nooit van magic Mike gehoordquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:18 schreef Etcetera het volgende:
Magic Mike had Channing Tatum én Matthew Bomer
50 shades:![]()
meh.
Ik heb Magic Mike nog niet gezienquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:18 schreef Etcetera het volgende:
Magic Mike had Channing Tatum én Matthew Bomer
50 shades:![]()
meh.
Ik had het over topics. Huilietopicsquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie heeft het hier over topics? gewoon pics is ook goed
Einde discussie. Nextquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aan de andere kant moeten mannen idd ook niet jaloers worden als vriendin naar een leuke vent kijkt ofzo.
Mensen moeten gewoon niet zo spastisch doen
weet ik, maar toch..quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had het over topics. Huilietopics
Vissen naar pics kan je beter in R&P, SEX en KPD doenquote:
Ik vermoed dat ze welquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit.
Al heb ik ooit nog geprobeerd een "ross" lijstje te mogen maken, maar dat viel niet in goede aarde..
Ach, het verhaal was niet heel interessant want daar kan ik me weinig van herinneren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb Magic Mike nog niet gezien
Ik wacht wel tot de volgende meet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vissen naar pics kan je beter in R&P, SEX en KPD doen
tot op heden kan ik niet klagen over de resultaten in deze sc..quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
doen ze in R&P nog wel eens TCs?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, ja zoiets. Of op alle dubbelzinnige opmerkingen, en alle vragen naar plaatjes.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze welzou reageren op alle
![]()
![]()
en
die hier rondvliegen
geen idee. onz wel somsquote:
Daar verwacht je tettenpics te krijgen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de volgende meet.
Verpakte tetten wel...quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar verwacht je tettenpics te krijgen?
Och, je mag blijven proberen hoor. Het is een vrij landquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot op heden kan ik niet klagen over de resultaten in deze sc..
maar ja, het beeld dat ik in mijn hoofd heb, blijft nu wel natuurlijk
Die kun je de hele dag om je heen al zienquote:
Geen vrouwen in de buurt hier hoor....quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die kun je de hele dag om je heen al zien
quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zolang mannen dan niet flippen als vrouw/vriendin naar een lekkere vent kijkt, is er niets aan de hand toch
ga de deur dan eens uitquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geen vrouwen in de buurt hier hoor....
misschien is het beeld ook wel beterquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Och, je mag blijven proberen hoor. Het is een vrij land
Hoewel stalken verboden is
Oma met verpakte tettenquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De kleine is nog ziek....![]()
Straks komt oma, dan mag ik weg.
Oh... daar ben ik echt te oud voorquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
chatten met video optie. Best leuk af en toe.
http://tinychat.com
Hou die gedachte vastquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is het beeld ook wel beter
quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Toen ik het typte dacht ik al dat dit zou gebeuren....
jij weet niet wat de gedachte isquote:
En dat hoeft ook niet. Linksom of rechtsom lig ik daar niet van wakkerquote:
age is just a numberquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh... daar ben ik echt te oud voor
True. Eigenlijk had ik ook moeten zeggen: mijn privacy is me veel waardquote:
je hoeft je camera er overigens niet eens percee aan te zettenquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
True. Eigenlijk had ik ook moeten zeggen: mijn privacy is me veel waard
Dan voldoen PM en DM ook primaquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hoeft je camera er overigens niet eens percee aan te zetten
* wel.o.k neemt hengel mee naar KPDquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
nee, schiet niet echt opquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k neemt hengel mee naar KPD
ga je mee Koen?... o nee, jij kan nog niet![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k neemt hengel mee naar KPD
ga je mee Koen?... o nee, jij kan nog niet![]()
Kan niet, want?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, schiet niet echt opheb me tegelijk met st ingeschreven
nog niet oud genoegquote:
ik had binnen een dag toegang dacht ikquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:54 schreef MissMSX het volgende:
Huh? Duurt dat tegenwoordig zo lang dan?
ah je gaat vreemd ?quote:
Ja, preciesquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had binnen een dag toegang dacht ik
jij moet een afspraak maken om erin te mogen ?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:03 schreef JJH het volgende:
Ze werken de boel eens in de zoveel tijd bij.
Soms heb je mazzel en kun je er een dag later in, en soms heb je pech en moet je drie weken wachten.
Ik lurk alleen maar. Is dat een risico?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:03 schreef JJH het volgende:
Ze werken de boel eens in de zoveel tijd bij.
Soms heb je mazzel en kun je er een dag later in, en soms heb je pech en moet je drie weken wachten.
nopequote:Op donderdag 26 maart 2015 13:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik lurk alleen maar. Is dat een risico?
En zelfs dat eigenlijk niet hoorquote:
Heel somsquote:
Dat kan ik je wel vertellen...quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel soms
En dan vraag ik me meteen weer af: Waarom?!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat kan ik je wel vertellen...Meestal meer van: Als ik er dan toch ben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
valt best mee..quote:
Neequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
Sta ik te vloeken dat ik mijn parkeerkaartje kwijt ben, bedenk ik me ineens dat ik op de fiets ben![]()
pardon ? wiens webcam heb je gehackt ?quote:
in kpd...quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:36 schreef crv het volgende:
[..]
pardon ? wiens webcam heb je gehackt ?
Sta ik te vloeken dat ik mijn parkeerkaartje kwijt ben, bedenk ik me ineens dat ik op de fiets ben![]()
ken ik nietquote:
Daar kun je ook een parkeerkaartje voor hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
het heeft hier zo hard en veel geregend dat zelfs het kunstgras is gaan groeien op de voetblavelden hier naast kantoorquote:
jij vindt het jammer dat het bij jouw niet regent?quote:
fok heeft geen blij hoofd dat nee schudt..quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef crv het volgende:
[..]
jij vindt het jammer dat het bij jouw niet regent?
als je te lang 1 kant opdraait valt je hoofd erafquote:
die werkt hier nietquote:
Zorgen dat je het opvangt danquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef crv het volgende:
[..]
als je te lang 1 kant opdraait valt je hoofd eraf
Waterkunstgrasquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef crv het volgende:
[..]
het heeft hier zo hard en veel geregend dat zelfs het kunstgras is gaan groeien op de voetblavelden hier naast kantoor
Mobiel?quote:
nee, werkquote:
Vaagquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, werk
ooken
werken hier niet
Ligt dat niet aan de regio waar je woont? Is die vooruitgang er daar nog niet?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, werk
ooken
werken hier niet
haquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan de regio waar je woont? Is die vooruitgang er daar nog niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Jaquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:10 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet zo op de fietsZo landen is niet aan te bevelen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |