Dit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden wel 'ja' gezegd, maar niet direct m'n ogen uitgestoken ook.
Kijken heeft ze dan ook geen enkele moeite mee gelukkig. Zolang het daar maar bij blijft.
Ik heb zelfs nog nooit van magic Mike gehoordquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:18 schreef Etcetera het volgende:
Magic Mike had Channing Tatum én Matthew Bomer
50 shades:![]()
meh.
Ik heb Magic Mike nog niet gezienquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:18 schreef Etcetera het volgende:
Magic Mike had Channing Tatum én Matthew Bomer
50 shades:![]()
meh.
Ik had het over topics. Huilietopicsquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie heeft het hier over topics? gewoon pics is ook goed
Einde discussie. Nextquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aan de andere kant moeten mannen idd ook niet jaloers worden als vriendin naar een leuke vent kijkt ofzo.
Mensen moeten gewoon niet zo spastisch doen
weet ik, maar toch..quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had het over topics. Huilietopics
Vissen naar pics kan je beter in R&P, SEX en KPD doenquote:
Ik vermoed dat ze welquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit.
Al heb ik ooit nog geprobeerd een "ross" lijstje te mogen maken, maar dat viel niet in goede aarde..
Ach, het verhaal was niet heel interessant want daar kan ik me weinig van herinneren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb Magic Mike nog niet gezien
Ik wacht wel tot de volgende meet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vissen naar pics kan je beter in R&P, SEX en KPD doen
tot op heden kan ik niet klagen over de resultaten in deze sc..quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
doen ze in R&P nog wel eens TCs?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, ja zoiets. Of op alle dubbelzinnige opmerkingen, en alle vragen naar plaatjes.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze welzou reageren op alle
![]()
![]()
en
die hier rondvliegen
geen idee. onz wel somsquote:
Daar verwacht je tettenpics te krijgen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de volgende meet.
Verpakte tetten wel...quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar verwacht je tettenpics te krijgen?
Och, je mag blijven proberen hoor. Het is een vrij landquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot op heden kan ik niet klagen over de resultaten in deze sc..
maar ja, het beeld dat ik in mijn hoofd heb, blijft nu wel natuurlijk
Die kun je de hele dag om je heen al zienquote:
Geen vrouwen in de buurt hier hoor....quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die kun je de hele dag om je heen al zien
quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zolang mannen dan niet flippen als vrouw/vriendin naar een lekkere vent kijkt, is er niets aan de hand toch
ga de deur dan eens uitquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geen vrouwen in de buurt hier hoor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |