dan was ik maar op mijn bek gegaanquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb ooit een krat bier laten vallen omdat ik anders op mijn bek was gegaan
een vriend van me juist andersom: die ving zich niet op, om de 4 pilsjes in zn handen te reddenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb ooit een krat bier laten vallen omdat ik anders op mijn bek was gegaan
Bij mij was het de zadelbout die in eens door midden wasquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:21 schreef Miniem het volgende:
[..]Mijn voorvork is nog niet zo lang geleden door midden gebroken.
Echt ineens BAM, daaar lig je dan
Heineken/Amstel zou ik voor de lol op de grond pleuren. Bier echter niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:21 schreef crv het volgende:
[..]
dan was ik maar op mijn bek gegaantenzij het een krat heineken was. alhoewel dat dan weer onmogelijk zou zijn
ik heb ooit 1 keer een paar flesjes heineken gekochtquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heineken/Amstel zou ik voor de lol op de grond pleuren. Bier echter niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
maar wel droogquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat moest ik net ook![]()
Brrrrrr.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:25 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb ooit 1 keer een paar flesjes heineken gekocht
Dat mag echt hoor, zolang je het maar niet ziet als geschikt voor menselijke consumptie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Earth Girls are easy?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:30 schreef fietsie het volgende:
Ik heb een goede vriendin die als bijnaam "Heineken" heeft. Da's pas jammer.
ze is vies en iedereen heeft haar wel eens gehad?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:30 schreef fietsie het volgende:
ben jij grieperig ?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:30 schreef fietsie het volgende:
Nu niet meer...en ik moet zo weer op de fietsquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze is vies en iedereen heeft haar wel eens gehad?
dan wordt je natquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu niet meer...en ik moet zo weer op de fiets
Nopequote:
Jaquote:
ach ja, soms sta je in een cafe of op een festival en moet je door de zure appel heen bijten lauwe zeik heen zuipenquote:
NO WAYquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, soms sta je in een cafe of op een festival en moet je door de zure appel heen bijten lauwe zeik heen zuipen
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
Nou ja, word zonder t dan.![]()
Ahja is 25km hiervandaan hequote:Op donderdag 26 maart 2015 14:36 schreef crv het volgende:
[..]
dan ben jij niet getroffen![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)-dorp-tzummarum.html
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu niet meer...en ik moet zo weer op de fiets
was die er dan ?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:38 schreef fietsie het volgende:
Hey drakin is ook zo weer ineens verdwenen he?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:10 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet zo op de fietsIk eigenlijk ook, maar ik denk dat ik de auto even pakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |