abonnement Unibet Coolblue
pi_151037408


Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Pagan | Strega | ferrari_rood | Rewimo | indaha | Miss_Dynastie | De_Kardinaal | Laysa | Candaasje | Adnap | PaarsBeestje | roos85 | Toekito | Thinkk-Pinkk | Duufje | Kper_Norci | Bamba

pagan_vlag.gifvl0011b057%2060x60.JPGuui1.pngOnslowicon.jpgCat.jpgfok.jpg261gha0.jpg16jrk11.jpgfosielfok.jpgpanda2aj6d08.gifSmallnster.jpgaSUQ6vF.gifNLU6p2k.gifalan_avatar.gifuser.jpgezgif-save.gifVampire.gif

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

quote:
261gha0.jpg

De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:
lindsey_album.jpg

Barbaaf Ook jij bent ons helaas ontvallen. We missen je en we hopen dat je samen met D_K op ons let!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151037435
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Verhuizen,

Zitten in een nieuwbouw project :) afgelopen maandag naar de notaris geweest :)

No way dat ik hier iets ga kopen _O-
Snap ik wel, ik zou ook niet graag in dat deel willen wonen. Even verder op staan wel wat mooiere nieuwbouwhuizen, maar de buurt zelf. Neh. Ik zit btw ook goed in deze buurt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151037437
Moest laptop opstarten.. Want OP ging weer eens niet mee open }:|
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151037468
@ tt Timon _O_
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151037499
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 22:02 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Snap ik wel, ik zou ook niet graag in dat deel willen wonen. Even verder op staan wel wat mooiere nieuwbouwhuizen, maar de buurt zelf. Neh. Ik zit btw ook goed in deze buurt
Vrienden van mij hebben daar een huis gekocht. tegenover zitten gewoon hetzelfde soort mensen als wat hier woont. Betaal je bijna 2 en halve ton voor een huis zit je nog tussen dat volk. No thank you.. Nu wordt er ook weer vuurwerk de lucht in geschoten trouwens :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151037611
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 22:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Vrienden van mij hebben daar een huis gekocht. tegenover zitten gewoon hetzelfde soort mensen als wat hier woont. Betaal je bijna 2 en halve ton voor een huis zit je nog tussen dat volk. No thank you.. Nu wordt er ook weer vuurwerk de lucht in geschoten trouwens :')
;( :') :')
Loebes is er niet bang voor??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151037670
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 22:05 schreef Bos81 het volgende:

[..]

;( :') :')
Loebes is er niet bang voor??
Gelukkig niet haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151038175
*insert valse schreeuwige stem* Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet,
t is een theorieeee, filosofiee.....
Duvel & Niels
pi_151038593
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef Duufje het volgende:
*insert valse schreeuwige stem* Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet,
t is een theorieeee, filosofiee.....
Precies Ja _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 26 maart 2015 @ 05:55:03 #10
386633 Adnap
I love Life !
pi_151045368


Fijn zo'n liedje om 5.55 in je hoofd *O*
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  donderdag 26 maart 2015 @ 06:06:29 #11
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_151045391
*galmt mee met Timon en Pumbaa*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 maart 2015 @ 06:46:36 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151045533
Mogge :W Laatste werkdag deze week *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151046063
:W goeiemorgen allemaal. Even een kopje koffie c_/ en dan weer er tegen aan. Vandaag ben ik huisvrouw -O-
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_151046928
:W ik ben sinds 7u wakker maar ik slaap nogsteeds half :O
Ben ook gewoon vergeten om eten mee te nemen :(
Duvel & Niels
pi_151046995
Ik ga alle liedjes van de lion king opzetten en eens wat aan het huishouden doen hier.... Als de hoofdpijn weg gaat...

Wel echt vrolijk maak liedjes O+
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 26 maart 2015 @ 12:20:04 #16
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151052089
Mogge Middag allen.

quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat is altijd een goed idee! :Y
Nog even druk hier, met stage en deze week ook een toets. Vandaag ook mijn eigen bloed onder de microscoop gelegd. (Ik heb geen diabetes! Bleek uit een snaptest.) en even een keertje geoefend met bloed afnemen bij een kunstpoot 😊
Tijdens mijn opleiding mochten we ons eigen bloed nooit onderzoeken. Iemand had dat toch gedaan. De docent, die dat in de gaten had, heeft op een onbewaakt ogenblik haar glaasje verwisseld met een willekeurig glaasje met een kant en klaar preparaat.

Even later zit ze in de microscoop te kijken, wordt wit en gaat onderuit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  † In Memoriam † donderdag 26 maart 2015 @ 13:35:47 #17
43556 miss_dynastie
pi_151054630
Sfjl

[ Bericht 99% gewijzigd door miss_dynastie op 30-03-2015 09:59:16 ]
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:26:37 #18
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151056564
En toch neem je elke dag deel aan het verkeer...
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  † In Memoriam † donderdag 26 maart 2015 @ 14:29:40 #19
43556 miss_dynastie
pi_151056687
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:26 schreef Pagan het volgende:
En toch neem je elke dag deel aan het verkeer...
Klopt, maar daar zit toch minder afhankelijkheid in van een individu, in ieder geval in mijn geval. Tuurlijk kan er iemand op me inrijden, maar dan heb ik in ieder geval de kans om weg te springen/iets te doen om weg te komen. Maar het is sowieso nooit mijn favoriete manier van vervoer geweest, dus wat dat betreft verandert er niet zoveel :P
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:15:11 #20
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151058156
Ik heb weinig gevlogen maar vind het geweldig. Vooral zo'n klein vierpersoons toestel is leuk. Helicopter of luchtballon staat nog op mijn wensenlijstje. En dat voor iemand die wat last heeft van hoogtevrees.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_151081869
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:20 schreef Pagan het volgende:
Mogge Middag allen.

[..]

Tijdens mijn opleiding mochten we ons eigen bloed nooit onderzoeken. Iemand had dat toch gedaan. De docent, die dat in de gaten had, heeft op een onbewaakt ogenblik haar glaasje verwisseld met een willekeurig glaasje met een kant en klaar preparaat.

Even later zit ze in de microscoop te kijken, wordt wit en gaat onderuit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oef, dat is lullig, arme meid :D

We zaten wel een beetje te geinen ja van; nou fijn, als je dan hier opeens suiker blijkt te hebben!
Of iets anders natuurlijk, wat onder de microscoop zichtbaar wordt.

Maar goed, het is ook wel weer leuk om eens te zien. En ook wel goed, wat de suiker betreft, want dat is natuurlijk wel echt een groeiend probleem. Volgens mij was het idee achter je eigen bloed gebruiken ook dat er meer in te zien zou zijn qua verschillende soorten cellen dan het (al wat oudere) geitenbloed. Maar je werd niet verplicht, enkel als je het zelf wilde. :)

Daarbij; we hebben zo weinig ervaring met het onderzoek dan, dat je al blij was dat je je microscoop scherp gesteld kreeg (Ik had eerst eentje die stuk was. Heb me toch lopen prutsen met dat ding, dacht dat het aan mij lag :') ) en een granulocyt wist te herkennen. Dus echt diagnoses stellen konden we zelf toch niet echt. ;) . (Een van de docenten/dierenartsen is al een tijd niet goed te pas, maar die wilde zelf dan weer niet kijken. Zijn collega (ook DA) verdenkt hem van een longontsteking, maar naar de huisarts gaan ho maar. :{w . Koppige DA's ....ze zijn 't allemaal, haha!)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 maart 2015 @ 08:10:16 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151082070
Mogge :O

Ik kon vandaag eindelijk uitslapen. Ware het niet dat qltel me om half 8 uit dromenland vandaan rukte omdat ie zijn lens kwijt was. Ik loop de keuken in en het eerste wat ik zie is die lens, in de gootsteen. Weg slaap :(
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151082514
Goedemorgen
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 maart 2015 @ 08:48:09 #24
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151082547
:W T-P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151086836
Ja tuurlijk. Ga ik eens naar Hilversum voor een gesprek.. Stroomstoring :') maarrr!! Ns vind mij lief en de trein naar mn school rijd nu wel als een van de weinige dus dat is geluk hebben :)
Duvel & Niels
pi_151087024
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 08:48 schreef Rewimo het volgende:
:W T-P
haaaij :W
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 maart 2015 @ 12:11:52 #27
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151087912
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 11:35 schreef Duufje het volgende:
Ja tuurlijk. Ga ik eens naar Hilversum voor een gesprek.. Stroomstoring :') maarrr!! Ns vind mij lief en de trein naar mn school rijd nu wel als een van de weinige dus dat is geluk hebben :)
Gelukkig maar, 't schijnt nogal chaotisch te zijn :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:18:44 #28
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151092165
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Gelukkig maar, 't schijnt nogal chaotisch te zijn :+
Er is al een oplossing.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 maart 2015 @ 14:26:03 #29
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151092450
Die zag ik al voorbijkomen ja: NS zet vrachtwagens in :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:28:29 #30
386633 Adnap
I love Life !
pi_151092539
t viel reuze mee hoor, wel veel mensen die ineens niet meer weten dat haaietanden op de weg betekenen dat je moet stoppen ipv doorrijden en slagbomen van spoorwegen sluiten automagisch dus tja das iets lastiger zeg maar.

School sloot om 10.45 (t was in dat uur al koud geworden in de klassen) en zonder stroom geen gas bij ons (beveiligd) en geen warm water dus koken, strijken, poetsen en zo werd m niet
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_151097945
Hoii :W weer heelhuids thuis.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 maart 2015 @ 19:00:23 #32
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151101156
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 17:06 schreef Duufje het volgende:
Hoii :W weer heelhuids thuis.
Goed zo ^O^

Hier al een week of zo op zoek naar mijn spalk, nergens te vinden -O- Heb weer veel last van mijn pols (te veel computeren :P ) maar ja, waar is dat ding? Dus toch maar naar de orthopediezaak geweest voor een andere want zonder ging niet meer.

Dus nu zal die andere wel snel boven water komen :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151106119
Das niet handig Rewimo! Zal je idd zien dat je het morgen vind. Wel vervelend dat je weer zo'n last hebt.
Ik ben echt doodop na een drukke week en vannacht slecht slapen, dus met kat op bed beetje tv kijken voor nu :O.
Duvel & Niels
pi_151118654
We gaan zometeen lammetjes en schaapjes knuffelen! O+
Nichtje van Chris loopt haar 'schapenstage' bij een familielid, waar ze vandaag Lammetjesdag hebben.
Dus we gaan even langs. Eerst nog naar een vriendin, die pikken we op, daarna dus een en al pluizigheid en snoezigheid, en vervolgens gaan we naar een andere vriendin die haar verjaardag viert. (Hopelijk werkt het weer een beetje mee, kunnen we de heide op. Daar grenst haar balkon gewoon aan, zo heerlijk!). Oh, en vanavond samen met Chris naar zijn zus en haar vriend en kind, want die hebben we ook al een tijd niet meer gezien.

We doen eens sociaal, dachten we :+

@Rewimo: en, je oude spalk al in de koelkast/sleutelkastje/andere random idiote plek gevonden? :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 28 maart 2015 @ 10:00:45 #35
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151118921
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 09:40 schreef Candaasje het volgende:
We gaan zometeen lammetjes en schaapjes knuffelen! O+
Nichtje van Chris loopt haar 'schapenstage' bij een familielid, waar ze vandaag Lammetjesdag hebben.
Dus we gaan even langs. Eerst nog naar een vriendin, die pikken we op, daarna dus een en al pluizigheid en snoezigheid, en vervolgens gaan we naar een andere vriendin die haar verjaardag viert. (Hopelijk werkt het weer een beetje mee, kunnen we de heide op. Daar grenst haar balkon gewoon aan, zo heerlijk!). Oh, en vanavond samen met Chris naar zijn zus en haar vriend en kind, want die hebben we ook al een tijd niet meer gezien.

We doen eens sociaal, dachten we :+

@Rewimo: en, je oude spalk al in de koelkast/sleutelkastje/andere random idiote plek gevonden? :P
Oeh lammetjes, wat schattig O+

Nee, nog niet gevonden maar hij duikt vast snel op nu :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151135315
rewimo spalk al gevonden?

Ik ben de ziektegolf wel beu. Van de week eerst Ean een nacht ziek, we hebben genoeg haar bed verschoond. Donderdag Sac en vriend ziek en nu ik weer. Auw mijn buik -O-
pi_151135590
Lammetjes O+ O+ heb je foto's gemaakt Candaas?

FR wat vervelend dat jullie weer getroffen zijn door ziekte! Beterschap.

Het was echt niet tof post lopen vandaag, rot regen. Was best moe dus 's middags even gaan liggen op bed. Word ik wakker, ligt er een kat helemaal tegen me aan O+ zal die wel lekker warm gevonden hebben. Nu voice kids kijken, ondertussen beetje schoolwerk bijwerken want de tentamenweken staan toch echt voor de deur :'( *steekt kop in het zand*
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 28 maart 2015 @ 21:38:19 #38
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151137471
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
rewimo spalk al gevonden?

Ik ben de ziektegolf wel beu. Van de week eerst Ean een nacht ziek, we hebben genoeg haar bed verschoond. Donderdag Sac en vriend ziek en nu ik weer. Auw mijn buik -O-
Och jeetje, jullie steken elkaar lekker aan natuurlijk :{ Beterschap! :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151141238
Pff. Hele avond huiswerk gedaan. Nu net afgerond waar ik mee bezig was, vind het altijd wel fijn om iets af te ronden. Wetende dat als ik stop het waarschijnlijk wel ff duurt voordat ik het weer oppak. Dusss *O* *O* Klaar voor nu.
Duvel & Niels
pi_151141777
Net lion king 2 en 3 gekeken O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151142075
Op collega aan het wachten. Morgen om 9:00u weer aan de bak..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 29 maart 2015 @ 10:02:56 #42
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151149478
Mogge :W Lekker uitgeslapen, nou ja het lijkt natuurlijk héél lang door de zomertijd :D Weinig zomer te zien trouwens, alleen maar regen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151150627
Hier regent het ook. Goed excuus om vandaag lekker lui te Netflixen. 8-)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zondag 29 maart 2015 @ 13:50:28 #44
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_151154236
Het gaat al veel beter met me. Ik heb afgezien.

Maar goed, de reis van augustus krijgt nu echt vorm. Ik sta te springen maar moet wachten hé.

Alles goed met de diertjes?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_151155105
Hier ook veel regen. Bleuh :{ .

Beterschap f_r! :*

Lammetjes waren lief! O+ Ik kreeg een ondeugend maar nieuwsgierig boefje op schoot. Hoewel het rustig bijna slapende lammetje mijn vriend's jas en broek heeft ondergepoept, dat deed de mijne dan weer niet. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151156135
Man, wat is het slecht weer! :o De regen ramt echt tegen de ramen. Zelfs de katten zijn onder de indruk. Ik heb ze de hele dag alle drie al op schoot :') O+ /watjes
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 29 maart 2015 @ 15:08:40 #47
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151156408
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:22 schreef Candaasje het volgende:
Hier ook veel regen. Bleuh :{ .

Beterschap f_r! :*

Lammetjes waren lief! O+ Ik kreeg een ondeugend maar nieuwsgierig boefje op schoot. Hoewel het rustig bijna slapende lammetje mijn vriend's jas en broek heeft ondergepoept, dat deed de mijne dan weer niet. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahhh wat schattig O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 29 maart 2015 @ 15:09:04 #48
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151156420
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Man, wat is het slecht weer! :o De regen ramt echt tegen de ramen. Zelfs de katten zijn onder de indruk. Ik heb ze de hele dag alle drie al op schoot :') O+ /watjes
Wel lekker warm :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151157225
Lammetjes O+
Drie katten op schoot O+
Regen }:|

Hier een pyjamadag ingelast. Beetje rommelen,met katten spelen,kledingkast uitzoeken en opnieuw indelen, wat kleine gaatjes naaien van kleding (alleen kan ik echt echt niet mooi naaien :') achja het ene is n pyjamabroek en het andere een hemd.. Dus geen ramp).
Duvel & Niels
  zondag 29 maart 2015 @ 16:46:54 #50
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151159526
Middagje bankhangen met de F1 en een bank vol honden en katten. Ik kijk naar buiten en denk er over om de kerstboom weer op te zetten.

Leuke lammetjes, Candaasje! Beterschap FR, vriend, EAN en SAC.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  † In Memoriam † zondag 29 maart 2015 @ 18:48:07 #51
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151163460
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:46 schreef Pagan het volgende:
Middagje bankhangen met de F1 en een bank vol honden en katten. Ik kijk naar buiten en denk er over om de kerstboom weer op te zetten.

Leuke lammetjes, Candaasje! Beterschap FR, vriend, EAN en SAC. [ afbeelding ]
Vies weer. pyjama dag. Geestelijk aan het voorbereiden voor morgen :') (Vind ziekenhuisonderzoeken nooit fijn)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 29 maart 2015 @ 19:53:19 #52
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151165805
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:48 schreef Strega het volgende:

Vies weer. pyjama dag. Geestelijk aan het voorbereiden voor morgen :') (Vind ziekenhuisonderzoeken nooit fijn)
Sterkte alvast morgen :* Onderzoeken zijn nooit leuk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151172815
Succes & sterkte morgen Strega :*

Ik ben al de hele dag opzoek naar de cd van de musical Lion King. Ik weet dat we hem hebben, want mn ouders zijn ooit naar de musical geweest. Maar waaaar....?... Aangezien topic titel wil ik die dus al het hele weekend luisteren. Frustrerend :(.
Duvel & Niels
pi_151173536
Succes morgen Strega!

Duufje: op youtube zijn ook musicalnrs. te vinden. Zowel engels-als nederlandstalige versies :)
pi_151180800
Heel veel succes Strega :*
Schattige lammetjes O+
Gisteren ook een pyjamadag gehouden, ik heb de halve dag op de bank liggen slapen en voor de rest tv gekeken
Hier schiet het nog niet echt op met de ziekenboeg, mijn vader en mijn man hebben allebei een longontsteking dus ik reis nog wel even op en neer tussen de zieken -O- , gelukkig had ik gisteren een vrije dag doodat mijn broetje het overnam O+
FR beterschap voor jou en je gezin :*

[ Bericht 0% gewijzigd door indaha op 30-03-2015 07:38:42 ]
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 30 maart 2015 @ 07:23:03 #56
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151180862
Jeetje Indaha, dat is een heftige griep voor allebei, als ze er longontsteking bovenop hebben gekregen. Beterschap voor hen en sterkte voor jou! :*

f_r, hoe is het bij jullie? Knappen jullie alweer een beetje op?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2015 @ 07:51:51 #57
43556 miss_dynastie
pi_151180984
Sterkte en succes Strega!

Jeetje Indaha, wat een ziekenboeg en dat in de lente -O-
Fijn dat je broer het even overnam, ook goed om jezelf blijven denken :*
pi_151193750
Strega hoe zijn de onderzoekem verlopen?

Indaha ik mag toch hopen dat die ziekenboeg snel voorbij is. Ook goed aan jezelf denken!

Drukke dag vandaag.. Gelukkig wel nuttig/nodig.
Duvel & Niels
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2015 @ 19:00:19 #59
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151198667
Hé Indaha, wat een rot nieuws, longontsteking :N Voor Cattyman nu ook helemaal niet goed natuurlijk. Beterschap voor beide.

Hier goed nieuws, mijn hart is in orde, op een klein gebrek na. *O* Vocht vasthouden enz. blijft een raadsel (waar het vandaan komt) Maar dat is bij meer hartfalen zo. Medicijnen die ik zelf kan reguleren, bij het idee van naar voelen en vocht vasthouden meer en een lagere onderhoudsdosis. Ik ben zo blij!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 30 maart 2015 @ 19:02:02 #60
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151198739
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:00 schreef Strega het volgende:
Hier goed nieuws, mijn hart is in orde, op een klein gebrek na. Vocht vasthouden enz. blijft een raadsel (waar het vandaan komt) Maar dat is bij meer hartfalen zo. Medicijnen die ik zelf kan reguleren, bij het idee van naar voelen en vocht vasthouden meer en een lagere onderhoudsdosis. Ik ben zo blij!
O joepie, geen enge dingen *O* Hartstikke fijn voor je O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2015 @ 19:06:13 #61
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151198909
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef Rewimo het volgende:

[..]

O joepie, geen enge dingen *O* Hartstikke fijn voor je O+
Ja, de cardiologe zei ook, soms is je lichaam door de diverse dingen in on balans. Ze raad me therapeutisch zwemmen aan. Omdat dit ook beter is voor mijn gewrichten. Nu maar eens op zoek naar een therapeutisch bad. Ik hou van zwemmen. O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 30 maart 2015 @ 19:11:21 #62
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151199134
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:06 schreef Strega het volgende:

Ja, de cardiologe zei ook, soms is je lichaam door de diverse dingen in on balans. Ze raad me therapeutisch zwemmen aan. Omdat dit ook beter is voor mijn gewrichten. Nu maar eens op zoek naar een therapeutisch bad. Ik hou van zwemmen. O+
Ik ook :) Vooral als het water lekker warm is :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151208998
Ohh Strega wat fijn! Toch een hele geruststelling lijkt mij. Zwemmen is sowieso fijn. Moet ik ook weer eens doen. Eigenlijk wel goed idee. Ik vind dat ik deze week moet gaan baantjeszwemmen. Eens kijken of r lukt want dat is zo fijn.

Ik heb een drukke maar ook nuttige dag gehad. Hele dag aan n onderzoek voor school gezeten, vanavond naar een bijeenkomst voor ouders over autisme geweest. Interessant om verhalen vanuit ouders te horen, niet vanuit de hulpverlening maar het was echt op de ouders gericht. Helpt mij ook wel weer in een stukje ouders begrijpen. Samen met de moeder van mn stagekind heen geweest :).

FR hoe is de ziekenboeg eraan toe? Alweer n beetje rustiger?

Rewimo is het verloren object al opgespoort? :D

:* voor iedereen.
Duvel & Niels
  † In Memoriam † dinsdag 31 maart 2015 @ 09:02:43 #64
43556 miss_dynastie
pi_151214621
Lentestorm :(
In plaats van de eerste werkzaamheden aan de nieuwe dakgoot wordt het bidden dat 'ie het niet begeeft :')
pi_151214671
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:00 schreef Strega het volgende:
Hé Indaha, wat een rot nieuws, longontsteking :N Voor Cattyman nu ook helemaal niet goed natuurlijk. Beterschap voor beide.

Hier goed nieuws, mijn hart is in orde, op een klein gebrek na. *O* Vocht vasthouden enz. blijft een raadsel (waar het vandaan komt) Maar dat is bij meer hartfalen zo. Medicijnen die ik zelf kan reguleren, bij het idee van naar voelen en vocht vasthouden meer en een lagere onderhoudsdosis. Ik ben zo blij!
Ha! Goed nieuws! *O* Nu maar vlot weer wat beter voelen!

Indaha! -O- Sterkte voor Indahameneer en Indahapapa! :* Doe je ook een beetje voorzichtig met jezelf?

Hier vooral retedruk en erg vermoeid. Heb vrijdag vrij genomen *O* Dan kan ik heel even een lang weekend bijkomen want ik heb het hard nodig :+
pi_151214680
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Lentestorm :(
In plaats van de eerste werkzaamheden aan de nieuwe dakgoot wordt het bidden dat 'ie het niet begeeft :')
Vanmiddag weer storm :X Succes!
pi_151214724
Strega dat klinkt positief.
Indaha buh wat een nare ziekte bij je man en schoonvader. Mogen ze wel thuis blijven?

Hier wil het ook nog niet echt vlotten ean is weer aan het spugen en ik heb al 4 dagen buikpijn met bijbehorende sizzle. Ik dacht eerst ook buikgriep maar dat had nu wel over moeten zijn. Buikpijn wisselt af met middenrifpijn en pijn in mijn rug :?

Wel aan het werk maar niet op volle kracht twijfel of ik morgen even langs de HA moet, wellicht heeft het nog met mijn operatie te maken ofzo. Ik wil wel weer iets kunnen eten zonder buikpijn en ritje wc.

En vooral weer trainen want dat lukt ook niet echt.
  † In Memoriam † dinsdag 31 maart 2015 @ 09:37:17 #68
43556 miss_dynastie
pi_151215250
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:06 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Vanmiddag weer storm :X Succes!
Het stormt hier nu nog steeds, dus ik denk dat we van de ene in de andere waaien....
pi_151215497
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het stormt hier nu nog steeds, dus ik denk dat we van de ene in de andere waaien....
Het waait hier aan de kust ook echt behoorlijk idd. En regen vannacht! Dat was een flinke hoosbui!

F_r Beterschap! :*
pi_151215576
Goedemorgen. Hier gaat het ook nog lekker tekeer. Container en tuinset lagen door de tuin gegooid.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151215989
Mogguh! :W

Wat fijn nieuws Strega! Toch weer wat zorgen minder, ook al zit je nog met dat vocht.

En jeetje Indaha en f_r, jullie krijgen het wel op jullie bordje zeg, qua ziek zijn en zorgen voor. :*

Heb te horen gekregen dat ik volgende week dinsdag om 8:00 uur op de poli verwacht wordt; dan gaat het inwerktraject echt beginnen! Toch best spannend, eens kijken hoe goed ik in bloedzuigen ben >:)
(Op de oefenpoot op school ging het die ene keer gelijk goed, maar ja, dat was slechts eenmalig. En op een nep-dierenpoot. Geen idee hoe het bij mensen gaat :D )

Oh, en ik krijg volgende week ook een hep.B vaccinatie. Aangezien deze week helemaal vol zit moest dat maar op een inwerkdag, dus heb hem nu tussen 12 en 1 staan. Zal het vast wel pauze zijn, hoop ik :) . Mijn kleding is gelukkig al wel geregeld; een heuse doktersjas Loopt het halve ZH in hoor, dus eigenlijk niks bijzonders ;) Staat toch best goed, al zeg ik het zelf :+ .
pi_151216345
FR even langs de HA kan geen kwaad idd. Beterschap!

Thinkk geen schade aan de tuinset? Hier liggen de stoelen inmiddels plat dus die kunnen niet wegwaaien. Van de week lag er een bijna in de vijver :P .

Candaasje wat toofff! Dokter Candaas :Y zal vast goed staan die jas. Veel plezier.

Paarsding :+ goed dat je hebt vrij genomen! :Y lekker om naar uit te kijken zo'n lang weekend.

Ik ben blij want ik hoef niet naar Amersfoort vandaag, dus geen trein en geen vertraging door evt wind/bomen op t spoor etc! *O*
Duvel & Niels
pi_151218391
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 10:23 schreef Duufje het volgende:
FR even langs de HA kan geen kwaad idd. Beterschap!

Thinkk geen schade aan de tuinset? Hier liggen de stoelen inmiddels plat dus die kunnen niet wegwaaien. Van de week lag er een bijna in de vijver :P .

Candaasje wat toofff! Dokter Candaas :Y zal vast goed staan die jas. Veel plezier.

Paarsding :+ goed dat je hebt vrij genomen! :Y lekker om naar uit te kijken zo'n lang weekend.

Ik ben blij want ik hoef niet naar Amersfoort vandaag, dus geen trein en geen vertraging door evt wind/bomen op t spoor etc! *O*
Dokter Candaas.... ja, klinkt wel lekker he? Ik ben het alleen verre van, maar het staat wel chique, zo'n jas. Ik ben er overigens wel serieus over aan het denken om over een paar jaar toch te gaan proberen om diergeneeskunde te gaan studeren. Maar dat is echt toekomstmuziek, en daar zitten nog wel wat haken aan ogen aan, waaronder vooral geld. (Omdat ik dan niet/nauwelijks kan werken, gezien het een fulltime studie is. Dus laat dat basisinkomen waar ze nu her en der mee gaan experimenteren maar komen! :D )

En fijn dat je vandaag niet met het OV moet, met al die blaadjes op het spoor zal het wel weer een ramp zijn om ergens op tijd te komen.
pi_151221678
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:00 schreef Strega het volgende:
Hé Indaha, wat een rot nieuws, longontsteking :N Voor Cattyman nu ook helemaal niet goed natuurlijk. Beterschap voor beide.

Hier goed nieuws, mijn hart is in orde, op een klein gebrek na. *O* Vocht vasthouden enz. blijft een raadsel (waar het vandaan komt) Maar dat is bij meer hartfalen zo. Medicijnen die ik zelf kan reguleren, bij het idee van naar voelen en vocht vasthouden meer en een lagere onderhoudsdosis. Ik ben zo blij!
Wat een goed nieuws dat je het met medicatie onder controle kunt houden *O*
Volgende week je nieuwe baan als bloedzuiger Candaasje :P , het gaat vast prima ^O^

PB een lekker lang weekend, eindelijk verstandig geworden :*

Succes met de dakgoot Miss D ^O^

Duufke ook goed bezig ^O^

Rewimo nog niets gevonden ? :P

T-P lekker windje :o hier ook flinke wind maar de schutting houd het nog :P

F-r ik hoop dat bij jou de ziekenboeg ook snel leeg is :*

Mijn vader is aan de beterende hand maar mijn man heeft net een antibioticakuur en een prednisonkuur gekregen want vannacht kwam hij bijna niet uit zijn hoestbui -O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_151223523
Germ, Lijkt wel of ik hier in het complex een hond hoor joenkeren, Het is ook wel erg laWAAIerig op dit moment.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151223637
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen. Hier gaat het ook nog lekker tekeer. Container en tuinset lagen door de tuin gegooid.
Ik was vandaag in de wijk aan de andere kant van de snelweg dan waar jij woont. Daar lagen de vuilcontainers ook gewoon weggewaaid op straat. En tijdens heel mijn ronde was het hends aan dek en de fiets tegen een lantaarnpaal aanzetten, anders lag ie zo op de grond..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151223784
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:58 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik was vandaag in de wijk aan de andere kant van de snelweg dan waar jij woont. Daar lagen de vuilcontainers ook gewoon weggewaaid op straat. En tijdens heel mijn ronde was het hends aan dek en de fiets tegen een lantaarnpaal aanzetten, anders lag ie zo op de grond..
Lievedaal? Hier hebben ze ze nog niet geleegd. Maar zodra ze dat.doen haal ik de onze naar achter voor hij over straat ligt. Dan blijft hij iig in de tuin. Al heb ik de groene nu ook maar laten liggen Wacht wel tot de wind gaat liggen. :) nu weer thuis?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151223902
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lievedaal? Hier hebben ze ze nog niet geleegd. Maar zodra ze dat.doen haal ik de onze naar achter voor hij over straat ligt. Dan blijft hij iig in de tuin. Al heb ik de groene nu ook maar laten liggen Wacht wel tot de wind gaat liggen. :) nu weer thuis?
LIevendaal ja. Ja nu ben ik weer thuis. Op de brug over het kanaal bij de hasseltweg/Dillenburg werd ik even flink naar links geblazen.... :o :o
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151224053
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:03 schreef Bos81 het volgende:

[..]

LIevendaal ja. Ja nu ben ik weer thuis. Op de brug over het kanaal bij de hasseltweg/Dillenburg werd ik even flink naar links geblazen.... :o :o
Ben je iig lekker uitgewaaid
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151224078
Ean is al door d'r vader ziek opgehaald bij de opvang. Het arme meissie bleef spugen. Met mij gaat het weer iets beter *O* nog wel wat zeurderige buikpijn maar mijn lunch is nog binnen.

Je had vandaag ook wel echt een hondenbaan bos.
pi_151224574
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean is al door d'r vader ziek opgehaald bij de opvang. Het arme meissie bleef spugen. Met mij gaat het weer iets beter *O* nog wel wat zeurderige buikpijn maar mijn lunch is nog binnen.

Je had vandaag ook wel echt een hondenbaan bos.
:* voor Ean

Ja. regen is echt tig keer fijner dan dit soort weer..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151224868
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef Bos81 het volgende:

[..]

:* voor Ean

Ja. regen is echt tig keer fijner dan dit soort weer..
Echt? Ik vind regen altijd vreselijk. En dan in combinatie met de huis aan huis alles plakt aan elkaar.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151224957
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Echt? Ik vind regen altijd vreselijk. En dan in combinatie met de huis aan huis alles plakt aan elkaar.
Het is ook niet fijn, maar daar kun je nog enigszins mee omgaan, qua kleding en de post beschermen tegen teveel nat (100 % droog KAN gewoon niet, maar dat weet jij zelf ook heel goed :) :) )

Maar die wind, nee, dat vind ik echt gewoon veel minder dan regen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151230653
Ahh Bos jij loopt ook post? Ik vind wind ook heel lastig hoor. Een deel van mijn wijk ligt aan het open water. Dan kom ik echt echt niet voorruit :D.

Ean.. Arm ding :'( Beterschap! Hopelijk zit je lunch er nogsteeds in, FR :*.

Candaas het is mooi om te blijven dromen! Zou wel tof zijn, dierenarts Candaas. Dan krijgen mijn katten n nieuwe dierenarts 8-).

Lasagne staat klaar om de oven in te gaan! Nomnom. 'Even' boodschappen doen in t winkelcentrum leidde tot uitgebreid winkelen.. Oeps :+. Ach soms mag je wel wat leuks voor jezelf kopen toch?
Duvel & Niels
  † In Memoriam † dinsdag 31 maart 2015 @ 17:00:39 #85
43556 miss_dynastie
pi_151230770
Ligt eraan wat je gekocht hebt duuf 8-) (verder ben ik niet nieuwsgierig O-) )
pi_151231091
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ligt eraan wat je gekocht hebt duuf 8-) (verder ben ik niet nieuwsgierig O-) )
Een krabrol van de Lidl voor de katten. Zit een knisperbal in, buitenkant van dat touw, binnenkant lekker zacht. Ze hadden ook ubercoole krabpalen! Niet duur.
Washi tape (had nog niet genoeg hoor... Ahum :+) was 1+1 bij de Hema! Heel vrolijk. Lag bij de paasspullen 1 euro voor 4 rolletjes betaald.
N cadeautje voor iemand die morgen jarig is en ik geen cadeautje voor hoefde te kopen maar he, cadeautjes geven is leuk.
Een poncho die klein opgevouwen kan als ik weer eens in de regen met stagekinderen naar buiten ga..
Bakjes in de aanbieding bij de xenos, voor mn uitzet. Een waterfles die je kleiner kan maken als ie leeg is,was maar 25 cent!
Duvel & Niels
pi_151231383
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
(verder ben ik niet nieuwsgierig O-) )
Leugens! :{w
pi_151231676
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:57 schreef Duufje het volgende:
Ahh Bos jij loopt ook post? Ik vind wind ook heel lastig hoor. Een deel van mijn wijk ligt aan het open water. Dan kom ik echt echt niet voorruit :D.

:Y Alleen niet bij Post.nl of Sandd. Open water lijkt me inderdaad best wel lastig...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151232149
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:11 schreef Duufje het volgende:

[..]

Een krabrol van de Lidl voor de katten. Zit een knisperbal in, buitenkant van dat touw, binnenkant lekker zacht. Ze hadden ook ubercoole krabpalen! Niet duur.
Washi tape (had nog niet genoeg hoor... Ahum :+) was 1+1 bij de Hema! Heel vrolijk. Lag bij de paasspullen 1 euro voor 4 rolletjes betaald.
N cadeautje voor iemand die morgen jarig is en ik geen cadeautje voor hoefde te kopen maar he, cadeautjes geven is leuk.
Een poncho die klein opgevouwen kan als ik weer eens in de regen met stagekinderen naar buiten ga..
Bakjes in de aanbieding bij de xenos, voor mn uitzet. Een waterfles die je kleiner kan maken als ie leeg is,was maar 25 cent!
Kijk, jij helpt de economie ;)

Jongens, ik moet koken en afwassen. Geen zin. :{
Hoewel het koken wel meevalt hoor, ik heb macaroni gehaald.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 maart 2015 @ 17:59:01 #90
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151232507
En toen kon ik niet over de brug bij Emmerich -O- Dat werd omrijden.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151237088
Vanmiddag hebben we onze Binky O+ in moeten laten slapen :'( , hij heeft een hersenbloeding gekregen en het was wel duidelijk dat er niets meer aan te doen was. Hij gaat ontzettend gemist worden hier want hij was de baas in ons huishouden -O-

Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_151237140
Gecondoleerd.
pi_151237212
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:17 schreef indaha het volgende:
Vanmiddag hebben we onze Binky O+ in moeten laten slapen :'( , hij heeft een hersenbloeding gekregen en het was wel duidelijk dat er niets meer aan te doen was. Hij gaat ontzettend gemist worden hier want hij was de baas in ons huishouden -O-

[ afbeelding ]
Ach.. Wat sneu. :'( gecondeleerd. Sterkte komende tijd :*.
Duvel & Niels
pi_151237229
Sterkte Indaha :* :*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151238026
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:17 schreef indaha het volgende:
Vanmiddag hebben we onze Binky O+ in moeten laten slapen :'( , hij heeft een hersenbloeding gekregen en het was wel duidelijk dat er niets meer aan te doen was. Hij gaat ontzettend gemist worden hier want hij was de baas in ons huishouden -O-

[ afbeelding ]
Ogh heel veel sterkte -O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151238371
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:17 schreef indaha het volgende:
Vanmiddag hebben we onze Binky O+ in moeten laten slapen :'( , hij heeft een hersenbloeding gekregen en het was wel duidelijk dat er niets meer aan te doen was. Hij gaat ontzettend gemist worden hier want hij was de baas in ons huishouden -O-

[ afbeelding ]
Gecondoleerd en heel veel sterkte :*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_151238803
Dank je wel allemaal, het is nog een beetje onwerkelijk , als ik de kattenluikjes hoor verwacht ik dat hij naast me staat -O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_151240332
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef indaha het volgende:
Dank je wel allemaal, het is nog een beetje onwerkelijk , als ik de kattenluikjes hoor verwacht ik dat hij naast me staat -O-
;( :*
pi_151241891
Ahw, gecondoleerd en heel veel sterkte Indaha. :*
Goede reis Binky!
  † In Memoriam † dinsdag 31 maart 2015 @ 22:48:26 #100
43556 miss_dynastie
pi_151245470
Ach nee Indaha :'(
pi_151245599
Potver indaha :{

Sterkte :*
pi_151246319
Indaha :* Heel veel sterkte met het verlies van jullie Binky. :*
And so the lion fell in love with the lamb
  † In Memoriam † woensdag 1 april 2015 @ 02:41:24 #103
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151250410
Ach Indaha, lieverd. Wat een verdriet. En dan Binky. :* :* :* Ik steek een kaarsje voor hem aan. Een goede reis voor hem over de RainbowBridge.
Veel sterkte, ook voor Cattyman. En kijk uit met die longontsteking.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 1 april 2015 @ 02:43:27 #104
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151250416
F_R en Ean heel veel beterschap :* Moet nu maar eens afgelopen zijn.

Paars Beestje, wat extra vitamines? Zo, moe is zo vervelend. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  woensdag 1 april 2015 @ 05:37:16 #105
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_151250920
Innie :*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 april 2015 @ 06:43:30 #106
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151251106
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:17 schreef indaha het volgende:
Vanmiddag hebben we onze Binky O+ in moeten laten slapen :'( , hij heeft een hersenbloeding gekregen en het was wel duidelijk dat er niets meer aan te doen was. Hij gaat ontzettend gemist worden hier want hij was de baas in ons huishouden -O-

[ afbeelding ]
Ach Indaha, wat afschuwelijk :'( Heel veel sterkte :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 1 april 2015 @ 07:28:33 #107
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_151251388
Sterkte Indaha :*

Ik spring toch weer vrolijk rond na een week buikgriep hihi.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 1 april 2015 @ 13:17:45 #108
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151259908
Ach Indaha, wat naar om te horen. Heel veel sterkte voor jullie.. :*
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  woensdag 1 april 2015 @ 15:43:11 #109
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_151265035
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef indaha het volgende:
Dank je wel allemaal, het is nog een beetje onwerkelijk , als ik de kattenluikjes hoor verwacht ik dat hij naast me staat -O-
Aaaw *;
Heel veel sterkte Innie en Cattyman ;(
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_151270310
Jullie zijn lief *; Binky heeft een mooi plaatsje in de tuin en het is goed zo O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_151270814
Indaha, dat is fijn.. Een mooi plekje in de tuin. Is ie toch nog bij jullie O+.

Ik ben bang dat ik zien word. Oh oh waarom altijd als het niet uit komt! Moet vanavond echt nog aan de bak met mn tentamen maar daar ben ik nu niet tot in staat. Maar even een uurtje op bed liggen met twee paracetemol..
Duvel & Niels
pi_151278766
Bah. Ik baal van mijzelf. Ik had beloofd vandaag mijn stageopdracht af te hebben en naar mijn begeleider te sturen voor Feedback voordat ik de toets dinsdag op school in moet leveren. Maar dat is gewoon niet gelukt. Wou vanavond nog een heel stuk doen, maar daar was mijn lij het niet mee eens. Ik heb nu maar gewoon gestuurd wat ik had.. maar ik vind het dan wel echt rot dat het me niet is gelukt.. :{
Duvel & Niels
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2015 @ 10:01:24 #113
43556 miss_dynastie
pi_151286653
Wat rot, duuf! Is je tentamen vandaag? Hoe voel je je nu?

SPOILER: stukje feedback, niet lezen als je daar geen zin in hebt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151288606
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat rot, duuf! Is je tentamen vandaag? Hoe voel je je nu?

SPOILER: stukje feedback, niet lezen als je daar geen zin in hebt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt hoor. Ik kan alleen werken onder deadline druk ;( dat is nog wel een puntje inderdaad. Ik hield goed rekening met de deadline van dinsdag dus in mijn hoofd heb ik dan nog tijd zat. Wat ook echt zo is. Alleen vergeet ik dan dat ik nog feedback moet krijgen van stagebegeleider.
Dus het is geen ramp opzich alleen dat ik niet over alles feedback kan krijgen wat vaak toch wel mooi meegenomen is.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 april 2015 @ 13:09:48 #115
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151291767
Sterkte met plannen, Duufje - ik ben er ook niet zo goed in :P

Voor de vakantie heb ik dus maar een lijstje gemaakt met alles wat we moeten regelen. Ben er bijna doorheen, vandaag hebben we paspoorten aangevraagd :) Moesten we voor naar 's Heerenberg, maar dat is alweer een stuk dichterbij dan Düsseldorf, waar we een paar jaar geleden heen moesten voor ID-kaarten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2015 @ 13:48:10 #116
43556 miss_dynastie
pi_151292921
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:24 schreef Duufje het volgende:

[..]

Ja klopt hoor. Ik kan alleen werken onder deadline druk ;( dat is nog wel een puntje inderdaad. Ik hield goed rekening met de deadline van dinsdag dus in mijn hoofd heb ik dan nog tijd zat. Wat ook echt zo is. Alleen vergeet ik dan dat ik nog feedback moet krijgen van stagebegeleider.
Dus het is geen ramp opzich alleen dat ik niet over alles feedback kan krijgen wat vaak toch wel mooi meegenomen is.
In dat geval zou ik het deadline-moment leggen op het feedback-moment, niet op volgende week dinsdag. Wel de druk, maar ook het fijne voordeel van feedback. Heb je nu niets meer aan, maar ik bedoel voor volgende keer :P
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2015 @ 14:22:06 #117
43556 miss_dynastie
pi_151294067
Volgende maand komt ons leenhondje een nachtje logeren O+
Alhoewel het 'je' er wel vanaf mag, de tante is behoorlijk aan de maat :D
pi_151295186
Duufje beterschap.
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2015 @ 14:59:06 #119
43556 miss_dynastie
pi_151295509

Deze staat op mijn bureau (een half kilo chocola :o ) :9 Cadeautje van een klant :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 april 2015 @ 15:00:06 #120
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151295547
Mag ik een hapje? :9
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2015 @ 15:01:14 #121
43556 miss_dynastie
pi_151295591
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:00 schreef Rewimo het volgende:
Mag ik een hapje? :9
Doe maar, dan hoef ik hem niet te slopen, vind hem veel te mooi :P (klant: als je hem maar niet laat wegsmelten he :o _O- )
pi_151295616
oei lekker m_d
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 april 2015 @ 15:06:49 #123
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151295778
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:

Doe maar, dan hoef ik hem niet te slopen, vind hem veel te mooi :P (klant: als je hem maar niet laat wegsmelten he :o _O- )
Wegsmelten? Daar is het nog geen weer voor (helaas) :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151295943
Dank voor de tip M_D. Ik heb gelukkig wel feedback ontvangen over wat ik tot nu toe geschreven had dus dat is wel fijn. Moet nu alleen nog het advies schrijven maar dat zit al grotendeels in mijn hoofd en heb al met post-its mn studieboeken volgeplakt met daarvoor relevante theorie. Dus dat komt wel goed.

Zeg mag ik ook chocolaaa? O-)
Gezellig dat je logeerhond komt O+ onze katten vinden honden maar niks dus dat kan niet hier }:|

Hebben jullie allemaal een lang weekend of gewoon werken op goede vrijdag?

Met mij gaat het al wel wat beter met paracetemol. Halve dag geslapen zo even drie uurtjes stage dat is goed te doen. Gaat t niet dan ben ik ook weer met 10mim thuis gelukkig.
Duvel & Niels
pi_151295985
Ik moet morgen werken, gisteren getraind voor de coopertest en nu heb ik liespijn -O-
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2015 @ 15:24:00 #126
43556 miss_dynastie
pi_151296404
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef Duufje het volgende:
Dank voor de tip M_D. Ik heb gelukkig wel feedback ontvangen over wat ik tot nu toe geschreven had dus dat is wel fijn. Moet nu alleen nog het advies schrijven maar dat zit al grotendeels in mijn hoofd en heb al met post-its mn studieboeken volgeplakt met daarvoor relevante theorie. Dus dat komt wel goed.

Zeg mag ik ook chocolaaa? O-)
Gezellig dat je logeerhond komt O+ onze katten vinden honden maar niks dus dat kan niet hier }:|

Hebben jullie allemaal een lang weekend of gewoon werken op goede vrijdag?

Met mij gaat het al wel wat beter met paracetemol. Halve dag geslapen zo even drie uurtjes stage dat is goed te doen. Gaat t niet dan ben ik ook weer met 10mim thuis gelukkig.
Wat is je docent snel dan :o
Denk ook niet dat de katten er blij mee zullen zijn, maar ze slaapt 's nachts in de bench, dus ze zullen elkaar niet kunnen vermoorden. Anders waren we een nachtje verkast, maar ik slaap liever in mijn eigen bed.

Wij hebben een semi lang weekend, morgen de wekker om half negen of zo, paar uurtjes thuis werken, wacht op een pakketje en ze komen voorbereidingen doen aan de nieuwe dakgoot. Moet ook wel, want er is een plank van af gewaaid met de storm laatst :') :D

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet morgen werken, gisteren getraind voor de coopertest en nu heb ik liespijn -O-
Ik zat me te bedenken dat mijn juf op school dat nooit deed, maar dit is bij nader inzien voor de hardloophobby denk ik?
pi_151298579
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat is je docent snel dan :o
Denk ook niet dat de katten er blij mee zullen zijn, maar ze slaapt 's nachts in de bench, dus ze zullen elkaar niet kunnen vermoorden. Anders waren we een nachtje verkast, maar ik slaap liever in mijn eigen bed.

Wij hebben een semi lang weekend, morgen de wekker om half negen of zo, paar uurtjes thuis werken, wacht op een pakketje en ze komen voorbereidingen doen aan de nieuwe dakgoot. Moet ook wel, want er is een plank van af gewaaid met de storm laatst :') :D

[..]

Ik zat me te bedenken dat mijn juf op school dat nooit deed, maar dit is bij nader inzien voor de hardloophobby denk ik?
Hobby idd. Al krijgen ze in bovenbouw nu ook de shuttlerun test.
pi_151304749
Coopertest :X , shuttlerun test :X. Brr als ik er alleen al aan denk krijg ik al de zenuwen. Zo vernederend voor kinderen die minder goede conditie hebben. Vond dat altijd zoooo erg. Sowieso als iets met gym voor n cijfer was dan sloeg ik compleet dicht en mislukte alles.

M_D, ja mn stagebegeleidster is heel snel! Maar had dan ook aangegeven dat ze vandaag weinig werk had dus gelijk kon kijken.
Lijkt me wel tof n logeerhondje hoor. Alleen wil dat de katten toch niet aan doen.

FR ff rustig aan doen dus.. Hoe is het met de ziekenboeg?
Duvel & Niels
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2015 @ 20:41:39 #129
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151307237
Zullen we met z'n allen eens even mooi weer vragen voor de paasdagen?
Ik ben zo toe aan wat zon en een buitenbrunch. :Y

Het gaat gelukkig met mij een stuk beter. Ben ook het grootste deel vocht weer kwijt. w/
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 april 2015 @ 09:01:17 #130
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151320102
Dit topic heeft een Onslow nodig! :Y



Verder alles goed hier. qltel gaat op scoutingkamp dus C en ik hebben een moeder-en-zoon-weekend :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 3 april 2015 @ 09:09:57 #131
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_151320241
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:01 schreef Rewimo het volgende:
Dit topic heeft een Onslow nodig! :Y

[ afbeelding ]

Verder alles goed hier. qltel gaat op scoutingkamp dus C en ik hebben een moeder-en-zoon-weekend :D
Onslow O+

Hier alles heel rustig en vredig hehe. Het is nog vroeg joh.

Nog 10 dagen en ik ben jarig *O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_151322806
Onslow O+ O+ O+ Veel plezier met je moeder zoon weekend Rewimo. Wat zijn de plannen?

Fijn dat het beter gaat Strega! *O*

Saraats bijna jarig! *O* ik ben ook in April jarig 8-)

Ik heb net n uur bij de pearle gezeten, een van de meetaperaten was stuk :P duurde allemaal wat langer daardoor. Maar wel mooi een nieuwe bril uitgezocht *O*.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 april 2015 @ 12:01:12 #133
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151324037
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:19 schreef Duufje het volgende:
Onslow Veel plezier met je moeder zoon weekend Rewimo. Wat zijn de plannen?
Zometeen naar Boxmeer voor boodschappen en een bakje kibbeling :9 Morgen naar Oberhausen, naar CentrO, zijn we al een tijd niet geweest :) Verder zien we het wel, geen grote plannen, al heb ik iets gehoord over appeltaart bakken *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151326588
🐱
pi_151331324
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:01 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zometeen naar Boxmeer voor boodschappen en een bakje kibbeling :9 Morgen naar Oberhausen, naar CentrO, zijn we al een tijd niet geweest :) Verder zien we het wel, geen grote plannen, al heb ik iets gehoord over appeltaart bakken *O*
Kibbeling :9~ appeltaart :9~ volgens mij word t een heerlijk weekend :Y).

Hier vanmiddag heel ver gekomen met m'n tentamen. Moet nog hier en daar aanpassingen doen, checken of alles erin zit, spelling en zinsopbouw controleren. Maar in grote lijnen af! *O* lekker ruim optijd voor de deadline. (Alleen dat ik hierna verder moet met een ander tentamen vergeet ik maar ff).
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 april 2015 @ 20:19:21 #136
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151338897
Strega, Outlander wordt uitgezonden op België!

Ik heb deel 5 t/m 8 nu ook binnen O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 4 april 2015 @ 01:23:47 #137
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151350181
F_R en Ean heel veel beterschap :* Moet nu maar eens afgelopen zijn.

Paars Beestje, wat extra vitamines? Zo, moe is zo vervelend. :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:01 schreef Rewimo het volgende:
Dit topic heeft een Onslow nodig! :Y

[ afbeelding ]

Verder alles goed hier. qltel gaat op scoutingkamp dus C en ik hebben een moeder-en-zoon-weekend :D
Lekker ding is het!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zaterdag 4 april 2015 @ 01:27:04 #138
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151350223
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:19 schreef Rewimo het volgende:
Strega, Outlander wordt uitgezonden op België!

Ik heb deel 5 t/m 8 nu ook binnen O-)
Heb ik een tijd geleden al gezien!
Morgen gaat ie weer verder, nummer 9. Na de winterstop. ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_151351437
Ik heb gisteravond Roti gegeten en dat is n beetje verkeerd gevallen denk ik. Ik heb enorme buikpijn en ben misselijk. Ben al een uur wakker. Warme kruik verlicht wel iets.
Duvel & Niels
pi_151351497
Strega fijn dat het wat beter gaat met je O+
Beterschap Duufje en F_R :*

Onslow O+ en een moeder zoon weekend O+

Jarigen in april *O*

Hoe is het met de dakgoot afgelopen miss D ?

Hier zondag een pyjamadag en gewoon lekker eten :Y) , eens even een dagje bijkomen want het is een drukke en heftige week geweest.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 april 2015 @ 08:55:43 #141
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151351879
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 01:27 schreef Strega het volgende:

Heb ik een tijd geleden al gezien!
Morgen gaat ie weer verder, nummer 9. Na de winterstop. ^O^
Heb gisteren deel 5 gekeken (helaas had deze Duitse ondertiteling, is niet echt handig, twee talen door elkaar - deel 1 t/m 4 was zonder ondertiteling), echt wat een gave serie en ze houden het boek echt supergoed aan ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 april 2015 @ 08:56:02 #142
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151351881
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 06:48 schreef Duufje het volgende:
Ik heb gisteravond Roti gegeten en dat is n beetje verkeerd gevallen denk ik. Ik heb enorme buikpijn en ben misselijk. Ben al een uur wakker. Warme kruik verlicht wel iets.
O bah, beterschap!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 april 2015 @ 08:56:40 #143
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151351885
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 07:35 schreef indaha het volgende:
Hier zondag een pyjamadag en gewoon lekker eten , eens even een dagje bijkomen want het is een drukke en heftige week geweest.
Hoe is het met jouw ziekenboeg? Knappen ze alweer wat op?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151352343
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 08:56 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw ziekenboeg? Knappen ze alweer wat op?
Ja langzaam gaat het wat beter, ik ga aan het eind van de week met mijn vader met de bus naar mijn moeder eens kijken hoe hem dat afgaat wat hij is nog slapjes , fietsen zit er voorlopig voor mijn vader niet in
Mijn man gaat ook al wat beter, alleen die stomme hoestbuien -O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zaterdag 4 april 2015 @ 11:44:29 #145
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151353864
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 08:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Heb gisteren deel 5 gekeken (helaas had deze Duitse ondertiteling, is niet echt handig, twee talen door elkaar - deel 1 t/m 4 was zonder ondertiteling), echt wat een gave serie en ze houden het boek echt supergoed aan ^O^
Je hebt PM
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  † In Memoriam † zaterdag 4 april 2015 @ 14:54:33 #146
43556 miss_dynastie
pi_151357920
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 07:35 schreef indaha het volgende:
Strega fijn dat het wat beter gaat met je O+
Beterschap Duufje en F_R :*

Onslow O+ en een moeder zoon weekend O+

Jarigen in april *O*

Hoe is het met de dakgoot afgelopen miss D ?

Hier zondag een pyjamadag en gewoon lekker eten :Y) , eens even een dagje bijkomen want het is een drukke en heftige week geweest.
Wordt op dit moment naar gekeken. De rest is wel blijven zitten (voorlopig, geen idee hoe het zich houdt bij de volgende storm :P ). Geniet van jullie pyamadagje, je hebt hem verdiend :*
pi_151359145
Sorry egopost maar ik heb zo'n pijn in mn buik. Ik heb het geprobeerd post lopen en toen t niet ging thuis pauze gehouden, gespuugd.. Daarna weer gaan werken maar het ging echt niet. Ik kan niet eens rechtop staan laatstaan lopen met n lading post. Drie kwartier moeten wachten op vervanging nu eindelijk thuis en mn bed in..

[ Bericht 1% gewijzigd door Duufje op 04-04-2015 15:56:57 ]
Duvel & Niels
  † In Memoriam † zaterdag 4 april 2015 @ 18:01:04 #148
43556 miss_dynastie
pi_151363367
Is er iemand bij je duuf? Klinkt eng namelijk!

Zo, wij kunnen binnenkort een offerte verwachten. Mooie meevaller, de plastic schroten die tegen het huis aan zitten (don't ask :') ) gaan er nu ook al meteen af, zodat de reparatie aan het dak véél goedkoper uit kan vallen. Weg met die lelijke dingen *O*
pi_151364748
Jup er wordt goed voor me gezorgd, mn moeder is verzorgende. En mn broer verpleegkundige in opleiding dus dat is dan wel n fijn idee.

Plastic schrotten! Het klinkt idd heel lelijk. Gelukkig kunnen ze er nu af :).
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 april 2015 @ 18:58:33 #150
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151364978
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 15:42 schreef Duufje het volgende:
Sorry egopost maar ik heb zo'n pijn in mn buik. Ik heb het geprobeerd post lopen en toen t niet ging thuis pauze gehouden, gespuugd.. Daarna weer gaan werken maar het ging echt niet. Ik kan niet eens rechtop staan laatstaan lopen met n lading post. Drie kwartier moeten wachten op vervanging nu eindelijk thuis en mn bed in..
O bah zeg -O- Beterschap!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151367803
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 15:42 schreef Duufje het volgende:
Sorry egopost maar ik heb zo'n pijn in mn buik. Ik heb het geprobeerd post lopen en toen t niet ging thuis pauze gehouden, gespuugd.. Daarna weer gaan werken maar het ging echt niet. Ik kan niet eens rechtop staan laatstaan lopen met n lading post. Drie kwartier moeten wachten op vervanging nu eindelijk thuis en mn bed in..
Pas je op? Straks heb je een acute blindedarmontsteking :{
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_151368120
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 20:26 schreef roos85 het volgende:

[..]

Pas je op? Straks heb je een acute blindedarmontsteking :{
Blindedarm is pijn rechts onder toch?
Ik heb over mijn hele buik pijn. Het begon links onder. Ik heb het prikkelbaar-darm-syndroom en het lijkt wel op de aanvallen die ik vroeger had voor ik mn dieet aanpastte (gister roti gegeten dus een en al kruiden dus opzich is n reactie niet vreemd) maar ik kan me niet herinneren dat ik dan de volgende avond nogsteeds zo'n pijn had. Ook heb ik t algemene 'ziek zijn' gevoel, dus misschien dan toch een buikgriep? Ik weet t niet.
Duvel & Niels
  † In Memoriam † zaterdag 4 april 2015 @ 20:39:49 #153
43556 miss_dynastie
pi_151368217
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 20:36 schreef Duufje het volgende:

[..]

Blindedarm is pijn rechts onder toch?
Ik heb over mijn hele buik pijn. Het begon links onder. Ik heb het prikkelbaar-darm-syndroom en het lijkt wel op de aanvallen die ik vroeger had voor ik mn dieet aanpastte (gister roti gegeten dus een en al kruiden dus opzich is n reactie niet vreemd) maar ik kan me niet herinneren dat ik dan de volgende avond nogsteeds zo'n pijn had. Ook heb ik t algemene 'ziek zijn' gevoel, dus misschien dan toch een buikgriep? Ik weet t niet.
Bel je wel naar de huisartsenpost als je het niet vertrouwt? Beter nu dan zo de nacht en Pasen in.
pi_151368639
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bel je wel naar de huisartsenpost als je het niet vertrouwt? Beter nu dan zo de nacht en Pasen in.
Zolang ik in bed blijf gaat het wel oke. Kat ligt gezellig bij me O+. Dank voor t medeleven allemaal :*.

Iemand nog iets te vertellen?
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 april 2015 @ 21:12:44 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151369538
Heb België opstaan met allemaal "oude" Songfestivalartiesten. De Herreys, Dana International, Anne-Marie David... hartstikke leuk om weer eens te horen :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151373889
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 21:12 schreef Rewimo het volgende:
Heb België opstaan met allemaal "oude" Songfestivalartiesten. De Herreys, Dana International, Anne-Marie David... hartstikke leuk om weer eens te horen :D
Ik ken dus echt geen van die namen he :@
Duvel & Niels
  † In Memoriam † zondag 5 april 2015 @ 00:53:00 #157
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151377354
Duuf, beterschap. Neem jezelf vooral in acht met eten.
Misschien een kuur colon clean? Last van je buik/darmen is meestal een teken dat er ook iets is waar je over piekert, zorgen maakt enz.(Letterlijk ergens buikpijn van krijgen) Probeer zo gezond mogelijk te eten en neem ook vooral goede yoghurt en weinig vlees. Vlees is vreselijk "zwaar" voor je darmen.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2015 @ 09:11:00 #158
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151380082
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 22:52 schreef Duufje het volgende:

Ik ken dus echt geen van die namen he :@
Misschien moet je daar wel blij om zijn :P

Hoe is het met je buik?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2015 @ 11:00:51 #159
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151381664
Vrolijk Pasen allemaal trouwens. En het is echt Pasen want de hazen dartelen hier voor ons huis vrolijk door het veld, in het zonnetje O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 5 april 2015 @ 11:24:53 #160
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_151382104
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 22:52 schreef Duufje het volgende:

[..]

Ik ken dus echt geen van die namen he :@
Dana ook niet? Dat is/was die omgebouwde uit Israel. Is volgens mij afgelopen jaar door de overwinning van die Conchita wel regelmatig genoemd..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2015 @ 12:34:27 #161
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151384021
Brotherhood of Man was er ook bij, compleet met dansje _O-

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151384537
Hazen O+ O+ geen pics gemaakt Rewimo?

Nee Dana ook geen idee wie het is.

Buikpijn is qua hevigheid wel stuk afgenomen, maar de pijn is zeker nog niet weg. Kan nu wel wat meer rondhobbelen door het huis, even op de bank genieten van het zonnetje :s)

Ik wil als ik beter ben me inderdaad richten op een nog beter dieet :Y. Ook weer gaan sporten..
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2015 @ 12:58:33 #163
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151384579
Nee, ze waren nogal haas-tig :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2015 @ 15:31:55 #164
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151389029
Appeltaart in de oven :9
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151389271
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Brotherhood of Man was er ook bij, compleet met dansje _O-

O de nostalgie *;

Beterschap Duufje :*

en een fijne pasen allemaal , mijn pyjamadag gaat een beetje de mist in want mijn schoonouders komen straks op bezoek maar dat is niet erg, gewoon fijn dat ik even zelf niet de deur uit hoef :@
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_151389274
Het gaat alweer n stuk beter *O* *O*.

Zon schijnt heerlijk hier! Gelijk niels ontdaan van zn wintervacht. Na het borstelen dreven er allemaal losse haren in de vijver 8)7. Ik zou er wel een sok van kunnen haken/breien/whatever zoveel is t. Ik heb t in de tuin laten liggen, hopelijk ziet het vogeltje dat hier elk jaar n nest heeft het, kan die t hergebruiken O+.

Jammer van de pyjamadag, maar een fijne dag gewenst mer je schoonouders Indaha :*

Appeltaart...nomnom
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2015 @ 15:41:53 #167
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151389376
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 15:39 schreef indaha het volgende:
en een fijne pasen allemaal , mijn pyjamadag gaat een beetje de mist in want mijn schoonouders komen straks op bezoek maar dat is niet erg, gewoon fijn dat ik even zelf niet de deur uit hoef
Dat is toch ook lekker ^O^ Veel plezier :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2015 @ 15:42:36 #168
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151389401
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 15:39 schreef Duufje het volgende:
Het gaat alweer n stuk beter .

Zon schijnt heerlijk hier! Gelijk niels ontdaan van zn wintervacht. Na het borstelen dreven er allemaal losse haren in de vijver . Ik zou er wel een sok van kunnen haken/breien/whatever zoveel is t. Ik heb t in de tuin laten liggen, hopelijk ziet het vogeltje dat hier elk jaar n nest heeft het, kan die t hergebruiken .
D'r komt soms een compleet extra dier af met dat borstelen :D Fijn dat je weer wat opgeknapt bent :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151406746
Slaaplekker FOK!kers :*
Duvel & Niels
pi_151410469
Wakker! *)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2015 @ 08:58:35 #171
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151410975
Opgestaan :O
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 6 april 2015 @ 09:21:27 #172
43556 miss_dynastie
pi_151411115
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 05:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wakker! *)
Ik ook op dat moment, maar ben stug schaapjes gaan tellen en dat werkte :P

Wij gaan even een rondje kermis doen vandaag als het weer het toelaat :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2015 @ 11:06:20 #173
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151412450
Kermis, leuk! Hier staat een rommelmarkt op het programma :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151417261
Ik heb een Europese kanarie gespot in mijn tuin. Ik dacht eerst dat het een geelgors was, maar ik heb het geluidje op youtube gehoord en dat was het exact. Ik heb die hier nog nooit eerder gezien. Is die misschien ontsnapt?
🐱
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2015 @ 14:53:36 #175
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151417687
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2015 14:37 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb een Europese kanarie gespot in mijn tuin. Ik dacht eerst dat het een geelgors was, maar ik heb het geluidje op youtube gehoord en dat was het exact. Ik heb die hier nog nooit eerder gezien. Is die misschien ontsnapt?
Best kans van ja...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 6 april 2015 @ 16:59:43 #176
43556 miss_dynastie
pi_151421689
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Kermis, leuk! Hier staat een rommelmarkt op het programma :)
Was het leuk? Hier is de Kermis een middag ongestoord Wii U-en geworden. Stiekem ook wel heel fijn :@ O+
pi_151423497
Hoihoi, m'n darmen zijn nogsteeds van slag. Loop nu eindelijk leeg..
Dus niet zo'n bijzonder pasen gehad. Ook niet leuk als er allemaal lekker eten op tafel staat en je het niet mag hebben :'(.

Positieve kant.. Het word vast snel minder nu! *O* Oh en ben benieuwd of het nog wat effect heeft op mn gewicht *).
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2015 @ 18:07:00 #178
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151423950
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 16:59 schreef miss_dynastie het volgende:

Was het leuk? Hier is de Kermis een middag ongestoord Wii U-en geworden. Stiekem ook wel heel fijn :@ O+
Da's ook hartstikke leuk :D Rommelmarkt was leuk, niks gevonden maar dat maakt niet uit. Even lekker de deur uit geweest :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2015 @ 18:07:40 #179
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151423972
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:52 schreef Duufje het volgende:
Hoihoi, m'n darmen zijn nogsteeds van slag. Loop nu eindelijk leeg..
Dus niet zo'n bijzonder pasen gehad. Ook niet leuk als er allemaal lekker eten op tafel staat en je het niet mag hebben :'(.

Positieve kant.. Het word vast snel minder nu! *O* Oh en ben benieuwd of het nog wat effect heeft op mn gewicht *).
Hm nee, niet fijn. Hopelijk is het nu snel achter de rug!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 6 april 2015 @ 19:42:50 #180
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151427341
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 12:58 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ze waren nogal haas-tig :+
Zijn er in Duitsland ook steeds minder hazen? Hier zie je echt verschil met 10 jaar geleden jammer genoeg. :')
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † maandag 6 april 2015 @ 19:47:22 #181
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151427515
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 15:31 schreef Rewimo het volgende:
Appeltaart in de oven :9
Mmmmm, lekker. Ik heb lemoncheesecake gemaakt voor de pasen.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_151428581
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef Strega het volgende:

[..]

Mmmmm, lekker. Ik heb lemoncheesecake gemaakt voor de pasen.
*vorkje pakt* :Y)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2015 @ 21:11:34 #183
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151430892
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 19:42 schreef Strega het volgende:

Zijn er in Duitsland ook steeds minder hazen? Hier zie je echt verschil met 10 jaar geleden jammer genoeg. :')
Hier niet hoor, we zagen er net nog een stel in het land hoppen :) Ik denk dat ze hierheen geëmigreerd zijn ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2015 @ 21:11:55 #184
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151430912
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef Strega het volgende:

Mmmmm, lekker. Ik heb lemoncheesecake gemaakt voor de pasen.
Oeh, ook niet slecht :9
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151458857
hoi :W
Duvel & Niels
pi_151459044
Zo ik ben ook weer onder de levende (ongeveer) 'n een super leuk scouting weekend
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2015 @ 20:00:44 #187
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151460146
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 19:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo ik ben ook weer onder de levende (ongeveer) 'n een super leuk scouting weekend
Jij ook al? :D qltel was ook al het hele weekend onder de pannen met scouting (of liever achter de pannen, hij heeft gekookt).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151461100
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 20:00 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Jij ook al? :D qltel was ook al het hele weekend onder de pannen met scouting (of liever achter de pannen, hij heeft gekookt).
Ik heb ook gekookt. Hij zat in Zeeland hé? Maar ik was idd ook op HIT :)
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 april 2015 @ 21:24:19 #189
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151464275
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 20:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ik heb ook gekookt. Hij zat in Zeeland hé? Maar ik was idd ook op HIT :)
TecoHIT ja :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151464971
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

TecoHIT ja :)
Cool ik zat weer in de staf van de InterHITy
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151474996
:W hoi.

Vanmiddag naar de huisarts, mijn darmen zijn nog steeds verstopt.
Duvel & Niels
  woensdag 8 april 2015 @ 10:52:02 #192
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151477256
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

TecoHIT ja :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Cool ik zat weer in de staf van de InterHITy
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:00 schreef Duufje het volgende:
:W hoi.

Vanmiddag naar de huisarts, mijn darmen zijn nog steeds verstopt.
Van HIT naar shit is maar een kleine stap dus. Beterschap.
Goedemorgen overigens.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_151477290
_O- Pagan
:+
Duvel & Niels
  woensdag 8 april 2015 @ 12:16:14 #194
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_151479404
hopelijk is het maandag goed weer.

nieuwtje: ik ben een HSP :@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_151479670
[quote]10s.gif Op woensdag 8 april 2015 10:52 schreef Pagan het volgende:

[..]


[..]


[..]

Van HIT naar shit is maar een kleine stap dus. Beterschap.
Goedemorgen overigens.
[/quote
Wij hadden Dan ook een team wat zich het hit shit team noemde :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151488149
:W

Ik moet nog weer wat teruglezen hoor. Maar ik ben bekaf :@ :O .
Het weekend meegeweest met de manege op 'Ponykamp'. Best vermoeiende (lange) dagen. Wel lekker gereden op een heel lief en mooi paard. Ik had er gelijk een klik mee, dus alle dagen was hij voor mij O+ .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gisteren begonnen in het UMC op de poli. Dat was gelijk een pittige maar leuke dag, want na natuurlijk meegekeken te hebben en een stortvloed aan informatie, mocht ik ook al gaan prikken. Eerst een collega, daarna ook al bij patienten. We bekijken telkens per patient of het gaat, en ik merk ook wel dat het de ene dag beter gaat dan de andere. Gisteren ging het echt heerlijk; maar 1 misser van de +/- 10 mensen die ik geprikt hebt. Vandaag was het een dag vol mensen met lastige/niet te vinden vaten, bloedbuisjes die niet vol wilden zuigen, etc. (Niet eens alleen bij mij, collega's met 20 jaar ervaring hadden ook hier en daar problemen ) maar vooruit, wel weer een hoop geleerd. :) En vanochtend vroeg ook op een prikronde meegelopen en gekeken op de afdelingen. (Vroeg m'n bed uit, want ik moest om 6:50 in het ZH zijn..).

Dus druk druk druk ;) Maar het is wel heel leuk en ook erg gezellig. Leuk team, iedereen is heel vriendelijk. Maarre, dan weten jullie waarom ik even niet zo aanwezig ben. :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 april 2015 @ 18:10:23 #197
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151489355
Candaasje, wat tof dat het al zo goed gaat ^O^ Ik zou het best eng vinden denk ik, om "vreemde" mensen te prikken. Maar dat went vast :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 april 2015 @ 18:11:43 #198
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151489381
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:00 schreef Duufje het volgende:
:W hoi.

Vanmiddag naar de huisarts, mijn darmen zijn nog steeds verstopt.
Nux Vomica halen, dan ben je er zo vanaf. Zo ongeveer het enige homeopathische middel waarvan ik zeker weet dat het werkt ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151491297
Candaasje.. Lekker in andere mensen prikken }) dat lijkt me stiekem wel leuk.
En over dat kamp, ik denk dat het ook wel deels komt door het de 'paardenmeisjes' zijn nou eenmaal n beetje apart is mijn mening :+, gelukkig heb het leuk gehad!!

Huisarts vond dat ik veel te veilig met de laxeermiddelen om was gegaan 'een grote meid als jij heeft meer dan 30ml lactulosi nodig hoor' :D dus.. Nu meer lactulose drinken, zakjes vezels erbij. Twee per 4uur en dan net zolang tot het los komt. Ik vind ze zooooo :r vies.. :'( zo om 20,00 de tweede lading. Tot nu toe nog geen beweging in mn darmen. ls het vrijdagochtend nog vast zit, moet ik vragen om een klysma.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 april 2015 @ 19:23:42 #200
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151491573
Nux Vomica dus :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151491804
Waar kan ik dat halen?
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 april 2015 @ 19:36:22 #202
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151492110
De Tuinen zal het wel hebben, sommige apotheken ook, andere drogisten vast ook wel als ze producten van VSM verkopen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151498348
Ik ga morgen op zoek Rewimo mocht het voor morgen niet op gang komen.

Hoe is het met iedereen?
Duvel & Niels
pi_151498958
Balen duufje wat ook vies is maar wel werkt een lepel olijfolie nemen. En voortaan lijnzaad door de yoghurt ed, ik ben er mee bekent het is een lastig probleem.

Ik heb de coopertest erop zitten. Ik loop nog behoorlijk achter de rest aan. Heb ik ook was liespijn maar wel uitgelopen *O*
pi_151499215
Olijfolie :o nee dat krijg ik echt niet weg. Maar kan het wel meer in mn voeding verwerken. Ik ben sowieso heel slecht met poeder/vloeibaar medicijn :@ het staat me sowieso al tegen waardoor ik het echt heel moeilijk weg krijg. Overgehouden uit mn jeugd.

Tof dat je hem hebt uitgelopen! Geeft het een fijn gevoel dat het ondanks de pijn toch gelukt is?
Liespijn is vervelend... Hopelijk is het nu snel over!
Duvel & Niels
  † In Memoriam † donderdag 9 april 2015 @ 01:28:23 #206
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151504654
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:36 schreef Rewimo het volgende:
De Tuinen zal het wel hebben, sommige apotheken ook, andere drogisten vast ook wel als ze producten van VSM verkopen.
En anders wel van Vogel. *)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 april 2015 @ 06:35:01 #207
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151505324
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 01:28 schreef Strega het volgende:

En anders wel van Vogel. *)
Ik wist niet zeker of die het ook hebben :) Ik had altijd VSM en dan de D12 (maar D6 werkt ook).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151505337
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Candaasje, wat tof dat het al zo goed gaat ^O^ Ik zou het best eng vinden denk ik, om "vreemde" mensen te prikken. Maar dat went vast :D
Is het ook! De eerste keer op een collega was het al spannend, maar dan denk je nog wel 'de 'prikdames' zijn wel wat gewend', gezien er regelmatig nieuwe medewerkers worden ingewerkt.
Maar al redelik snel kwam er iemand van mijn leeftijd binnen met haar moeder, en die begonnen zelf met: 'Hey, je bent nieuw zeker? (moeder)'Anders prik je toch op haar, zij heeft heel mooie vaten!' en dochter: 'Ja, ik ben altijd heel goed te prikken, doe maar! Je moet het toch leren! Ik vind het niet erg'

Toen stond ik wel even van euh, :D .... Maar dat zijn wel de mensen die je eigenlijk wil hebben, haha. Er zin overigens wel meer mensen die zich spontaan vrijwillig aanbieden, dat is wel tof!
(En dat zijn meestal ook wel de mensen die goed te prikken zijn. )

Zo, en nu hoepel ik weer op.

Duufje, succes met de darmpjes! Olijfolie is ook altijd wel een goede. Hou e niet van knoflookolijfjes ofzo, dat je die een beetje tussendoor snackt? :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 april 2015 @ 06:49:26 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151505372
Op mij moet je voorlopig maar niet oefenen :X

Niet vanwege jou, wel vanwege mijn dunne, rollende aders die zelfs ervaren prikkers voor een uitdaging stellen :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151506163
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:23 schreef Rewimo het volgende:
Nux Vomica dus :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogen kinderen dat ook hebben?
pi_151507057
Candaasje goed bezig ^O^ en op mij mag je wel oefenen hoor ;) , ik ben schijnbaar heel gemakkelijk te prikken en bij de bloeddonatie stroomt het snel eruit .

Ik noteer het middel ook even Rewimo , niet dat ik last heb maar je weet maar nooit :P

Duufje ik hoop dat het snel loskomt ^O^

Strega hoe is het met jou en moest Pagan niet binnekort geholpen worden ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_151507564
Candaasje gaat goed zo. Ik ben moeilijk te prikken dus geen proefkonijn voor je.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 april 2015 @ 17:11:03 #213
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151520118
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:47 schreef ferrari_rood het volgende:

Mogen kinderen dat ook hebben?
Ik zal eens even zoeken voor je of ik er iets over kan vinden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 april 2015 @ 17:21:04 #214
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151520405
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:47 schreef ferrari_rood het volgende:

Mogen kinderen dat ook hebben?
Hm, ik had vroeger altijd tabletjes, ik vind nu alleen iets over druppels. En daar zit alcohol in, maar het mag wel voor kinderen vanaf 6 jaar.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151520538
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:21 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hm, ik had vroeger altijd tabletjes, ik vind nu alleen iets over druppels. En daar zit alcohol in, maar het mag wel voor kinderen vanaf 6 jaar.
Zo oud is sac nog niet.
  donderdag 9 april 2015 @ 18:46:50 #216
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151522788
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:21 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hm, ik had vroeger altijd tabletjes, ik vind nu alleen iets over druppels. En daar zit alcohol in, maar het mag wel voor kinderen vanaf 6 jaar.
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:27 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Zo oud is sac nog niet.
Tabletten D6 en D12 te over.
http://www.beslist.nl/products/r/VSM+Nux+Vomica+Tabletten/
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  † In Memoriam † donderdag 9 april 2015 @ 19:31:39 #217
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151524289
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:46 schreef Pagan het volgende:

[..]

[..]

Tabletten D6 en D12 te over.
http://www.beslist.nl/products/r/VSM+Nux+Vomica+Tabletten/
Mag ook gebruikt bij kinderen vanaf 2 jaar. Voor 2 tot 6 jarigen moet je wel de dosering aanpassen. Dit staat op de bijsluiter. :)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 april 2015 @ 19:31:52 #218
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151524298
Die tabletjes/korreltjes mag ze misschien wel, ik kon alleen van de druppels een bijsluiter vinden.

Ah, Duitsland heeft wel bijsluiters. Ze mag 3 korreltjes per dag van de D6 :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151526712
Ze is ook nog geen 2. Maar ik ga het wel in huis halen voor geval van nood. Dan krijgt ze maar 1 korrel ofzo. Ze heeft best wat gewicht dat scheelt.
  † In Memoriam † vrijdag 10 april 2015 @ 02:42:58 #220
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151538370
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze is ook nog geen 2. Maar ik ga het wel in huis halen voor geval van nood. Dan krijgt ze maar 1 korrel ofzo. Ze heeft best wat gewicht dat scheelt.
Ja, ik denk zeker niet dat het kwaad kan. Het werkt vriendelijk ;)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_151538831
:W er komt wel wat los hier. Maar zal wel even duren voordat het er allemaal uit is.
Nu sinds gister 11u niks meer genomen want moet naar school voor een tentamen.

Fijne dag allemaal, ik hoop dat het echt zulk lekker weer word :Y
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 april 2015 @ 08:01:09 #222
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151539270
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 06:51 schreef Duufje het volgende:
:W er komt wel wat los hier. Maar zal wel even duren voordat het er allemaal uit is.
Nu sinds gister 11u niks meer genomen want moet naar school voor een tentamen.

Fijne dag allemaal, ik hoop dat het echt zulk lekker weer word :Y
Succes met je tentamen! ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151539327
Succes Duufke ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_151539601
Duufje succes.

Hier een chaotische dag vandaag op werk. Ik hoef geen les te geven maar ik ben er wel gestrest van.

-edit- ik ben nu even helemaal leerling loos.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 april 2015 @ 09:01:24 #225
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151539963
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 08:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Duufje succes.

Hier een chaotische dag vandaag op werk. Ik hoef geen les te geven maar ik ben er wel gestrest van.

-edit- ik ben nu even helemaal leerling loos.
Nog even doorbijten, dan is het weekend :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151540834
:W

Even in de klaagmodus hoor :@

Belastingdienst :')

Wil rekeningnummer van de MRB wijzigen, kan niet via DigiD :')
Krijg binnen twee weken een formulier thuisgestuurd en als ik het heb teruggestuurd kan het nog twee weken duren eer dat zij het verwerkt hebben.

Wat nou leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_151540961
Bij mij klopte mijn aangifte niet. Lag niet aan de bd dit keer. Maar aan de accountant, ik vond mijn inkomsten al zo laag en de teruggave wel erg hoog. Ben benieuwd wat er overblijft.
  † In Memoriam † vrijdag 10 april 2015 @ 10:58:58 #228
43556 miss_dynastie
pi_151542929
Succes duuf!

Ik heb zojuist de eerste aankoop voor mijn nieuwe keuken gedaan: een prachtig M-System fornuis met achterwand en afzuigkap. Blij blij blij O+ De keukenzaak gaat verhuizen, dus fikse korting. Ik bespaar 250 euro op m'n budget én ik heb een M System in plaats van een SMEG O+ *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 april 2015 @ 11:35:03 #229
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151544045
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Succes duuf!

Ik heb zojuist de eerste aankoop voor mijn nieuwe keuken gedaan: een prachtig M-System fornuis met achterwand en afzuigkap. Blij blij blij O+ De keukenzaak gaat verhuizen, dus fikse korting. Ik bespaar 250 euro op m'n budget én ik heb een M System in plaats van een SMEG O+ *O*
Doe es een plaatje?

Ga zo moeders van de bus halen, ze komt weer een weekendje over. Ik slaap vanavond hendig sjiek in een hotel :7
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151544317
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Doe es een plaatje?

Ga zo moeders van de bus halen, ze komt weer een weekendje over. Ik slaap vanavond hendig sjiek in een hotel :7
Ga je er wel op de brommer heen dan?
pi_151544354
En :W

Ik heb het een beetje druk enzo :') Dus ik ben of aan het werk of andere verplichtingen of total loss. Dus een beetje afwezig op dit moment.
  † In Memoriam † vrijdag 10 april 2015 @ 11:49:52 #232
43556 miss_dynastie
pi_151544473
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Doe es een plaatje?


quote:
Ga zo moeders van de bus halen, ze komt weer een weekendje over. Ik slaap vanavond hendig sjiek in een hotel :7
Veel plezier. Hotel in de buurt?

PB!!! *O*
pi_151544519
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Veel plezier. Hotel in de buurt?

PB!!! *O*
miss_d_babe! *O* Mooi ding, man! Jaloersch! O+ :*
pi_151544592
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Veel plezier. Hotel in de buurt?

PB!!! *O*
Nice!!! Mooi gasfornuis
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151554744
Belastingen.. Pff.. :')

FR is de drukte voorbij en kan je nu lekker weekend vieren?

MD Wat een tof fornuis!! dat word wat lekkers bakken voor ons eens die in jouw nieuwe keuken staat *) :+

Ha die Paars Beest. Veel plezier met druk zijn :W.

Rewimo heerlijk luxe in een hotel! Veel plezier met je moeder dit weekend ^O^.

Ha die Thinkk. Krijgen we binnenkort weer een update van je huis? (ik heb em al een tijdje niet in mn active topics langs zien komen?)

Strega hoe gaat het daar?

Niemand vergeten? (ookal ben ik jong is mn geheugen niet altijd perfectos!)

Toets ging goed vanochtend!! Had ook niet anders verwacht, was een presentatie over spelbegeleiding die ik aan mijn stage kind geef. Spelbegleiding + praten over stagekind.. = ^O^ makkie.
Duvel & Niels
pi_151556820
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]


Dat fornuis :9~ O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † zaterdag 11 april 2015 @ 01:51:48 #237
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151569211
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Succes duuf!

Ik heb zojuist de eerste aankoop voor mijn nieuwe keuken gedaan: een prachtig M-System fornuis met achterwand en afzuigkap. Blij blij blij O+ De keukenzaak gaat verhuizen, dus fikse korting. Ik bespaar 250 euro op m'n budget én ik heb een M System in plaats van een SMEG O+ *O*
Fijn hé! Ik heb een Smeg 6 pitter, incl vis en wokbrander. :)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 april 2015 @ 08:00:13 #238
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151570217
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Veel plezier. Hotel in de buurt?

PB!!! *O*
Mooi! O+

In Kleve :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151570324
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:29 schreef Duufje het volgende:
Belastingen.. Pff.. :')

FR is de drukte voorbij en kan je nu lekker weekend vieren?

MD Wat een tof fornuis!! dat word wat lekkers bakken voor ons eens die in jouw nieuwe keuken staat *) :+

Ha die Paars Beest. Veel plezier met druk zijn :W.

Rewimo heerlijk luxe in een hotel! Veel plezier met je moeder dit weekend ^O^.

Ha die Thinkk. Krijgen we binnenkort weer een update van je huis? (ik heb em al een tijdje niet in mn active topics langs zien komen?)

Strega hoe gaat het daar?

Niemand vergeten? (ookal ben ik jong is mn geheugen niet altijd perfectos!)

Toets ging goed vanochtend!! Had ook niet anders verwacht, was een presentatie over spelbegeleiding die ik aan mijn stage kind geef. Spelbegleiding + praten over stagekind.. = ^O^ makkie.
Ga vandaag langs de bouw dus even kijken of er wat gebeurt is. Gisteren wel tegels gekocht *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151577286
Even rust hier idd weekend *O*

foto van de tegens tp?
En ik zag een heel gaaf gasfornuis. Ik heb een 5pits inbouw en ben daar ook blij mee. Gewoon kunnen wokken en nog meer pannen op het vuur *O*
pi_151582960
Luxe hoor, m_d! *O*

Ik heb vannacht als een blok geslapen. Best pittig, zo'n eerste weekje! :D . (En volgende week wordt het nog wat pittiger, want dan ook twee dagen stage van 11 uur erbij...)

Zometeen met mijn ouders uit eten :9 .
pi_151583544
F_r! O+ Had je al naar de maten van het rozer dan roze dekentje kunnen kijken?

Klinkt als een pittige schema, Candaasje! :Y
pi_151583562
Ik heb trouwens een kapsalon besteld :@ Ik heb er zo'n trek in! :Y) :9
pi_151584219
Triple post: Het babycadeautje voor het nichtje van Indaha is af in ieder geval O+
pi_151584669
30x52 pb

Foto's van het cadeau???
pi_151585368
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:03 schreef ferrari_rood het volgende:
30x52 pb

Foto's van het cadeau???
Gooi ik liever niet online. Ik wilde roepen dat ik je ff zou appen maar heb je nummer helemaal niet :D Ik pm je een linkje! :9
pi_151587257
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
Triple post: Het babycadeautje voor het nichtje van Indaha is af in ieder geval O+
En heel mooi geworden O+ :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Doe es een plaatje?

Ga zo moeders van de bus halen, ze komt weer een weekendje over. Ik slaap vanavond hendig sjiek in een hotel :7
Veel plezier :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Veel plezier. Hotel in de buurt?

PB!!! *O*
Wauw mooi O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:29 schreef Duufje het volgende:
Belastingen.. Pff.. :')

FR is de drukte voorbij en kan je nu lekker weekend vieren?

MD Wat een tof fornuis!! dat word wat lekkers bakken voor ons eens die in jouw nieuwe keuken staat *) :+

Ha die Paars Beest. Veel plezier met druk zijn :W.

Rewimo heerlijk luxe in een hotel! Veel plezier met je moeder dit weekend ^O^.

Ha die Thinkk. Krijgen we binnenkort weer een update van je huis? (ik heb em al een tijdje niet in mn active topics langs zien komen?)

Strega hoe gaat het daar?

Niemand vergeten? (ookal ben ik jong is mn geheugen niet altijd perfectos!)

Toets ging goed vanochtend!! Had ook niet anders verwacht, was een presentatie over spelbegeleiding die ik aan mijn stage kind geef. Spelbegleiding + praten over stagekind.. = ^O^ makkie.
Goed zo ^O^ , hoe gaat het met je buik ?

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:00 schreef Candaasje het volgende:
Luxe hoor, m_d! *O*

Ik heb vannacht als een blok geslapen. Best pittig, zo'n eerste weekje! :D . (En volgende week wordt het nog wat pittiger, want dan ook twee dagen stage van 11 uur erbij...)

Zometeen met mijn ouders uit eten :9 .
Veel plezier en succes komende week :*

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 08:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ga vandaag langs de bouw dus even kijken of er wat gebeurt is. Gisteren wel tegels gekocht *O*
Hoe was het op de bouw ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_151587392
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 20:30 schreef indaha het volgende:

[..]

En heel mooi geworden O+ :*

[..]

Veel plezier :*

[..]

Wauw mooi O+

[..]

Goed zo ^O^ , hoe gaat het met je buik ?

[..]

Veel plezier en succes komende week :*

[..]

Hoe was het op de bouw ?
Goed iedere keer is er weer iets gedaan. Leuk om te zien.

Zal morgen mijn topic even een update geven :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151587638
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 20:30 schreef indaha het volgende:

[..]

En heel mooi geworden O+ :*

*;
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 april 2015 @ 22:34:58 #251
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151593280
quote:
Mja, komt me ook wel bekend voor (vooral de badkamer :') )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151604196
Hoi :W

Vandaag mn verjaardag vieren samen met mijn moeder. We zijn donderdag jarig. Gelukkig mooi weer :).
Ik weet niet meer wie het vroeg maar mijn darmen zijn nog wel van slag ja. Gebruik nogsteeds laxeermiddelen (als ik thuis ben dan anders niet). Maar de pijn is grotendeels weg.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 april 2015 @ 11:17:24 #253
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151604219
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 11:15 schreef Duufje het volgende:
Hoi :W

Vandaag mn verjaardag vieren samen met mijn moeder. We zijn donderdag jarig. Gelukkig mooi weer :).
Ik weet niet meer wie het vroeg maar mijn darmen zijn nog wel van slag ja. Gebruik nogsteeds laxeermiddelen (als ik thuis ben dan anders niet). Maar de pijn is grotendeels weg.
Gelukkig dat je je beter voelt ^O^ Wat apart dat je tegelijk met je moeder jarig bent :) Veel plezier vandaag!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151604309
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 11:15 schreef Duufje het volgende:
Hoi :W

Vandaag mn verjaardag vieren samen met mijn moeder. We zijn donderdag jarig. Gelukkig mooi weer :).
Ik weet niet meer wie het vroeg maar mijn darmen zijn nog wel van slag ja. Gebruik nogsteeds laxeermiddelen (als ik thuis ben dan anders niet). Maar de pijn is grotendeels weg.
Veel plezier :*
quote:
Ja ik ook :Y :P

Hier lekker thuis vandaag, misschien wat in de tuin doen/zitten :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zondag 12 april 2015 @ 14:22:57 #255
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_151609262
morgen naar Eindhoven *O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_151610478
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 14:22 schreef sararaats het volgende:
morgen naar Eindhoven *O*
Ben ik lekker al :6 :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151610553
Drukte in Groningen.
🐱
  zondag 12 april 2015 @ 20:18:57 #258
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151622525
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2015 15:02 schreef GekkePoes het volgende:
Drukte in Groningen.
Het lijkt wel oorlog, zo druk.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_151622587
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2015 20:18 schreef Pagan het volgende:

[..]

Het lijkt wel oorlog, zo druk.
_O-
🐱
  zondag 12 april 2015 @ 20:21:00 #260
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_151622616
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 15:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ben ik lekker al :6 :D
Ik ook :Y :Y :Y
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_151625373
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 20:21 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik ook :Y :Y :Y
Eindhoven boks
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † zondag 12 april 2015 @ 21:25:04 #262
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151626165
Ik heb het vandaag maar lekker bij Woudbloem gelaten. Groningen en dan zo druk.....the Horror :N

Gisteren even lekker boerenrondje voor asperges, aardbeien, rabarber en nog wat lekkere dingen. Pagan vandaag druk met de paardenmest van de paardjes van de buurvrouw. Mijn rozen vinden die mest van vorig jaar heerlijk. O+
Ik heb vanmiddag mijn omslagdoek in blauwtinten van alpaca afgewerkt, weer iets klaar ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_151627808
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:25 schreef Strega het volgende:
Ik heb het vandaag maar lekker bij Woudbloem gelaten. Groningen en dan zo druk.....the Horror :N

Gisteren even lekker boerenrondje voor asperges, aardbeien, rabarber en nog wat lekkere dingen. Pagan vandaag druk met de paardenmest van de paardjes van de buurvrouw. Mijn rozen vinden die mest van vorig jaar heerlijk. O+
Ik heb vanmiddag mijn omslagdoek in blauwtinten van alpaca afgewerkt, weer iets klaar ^O^
Klinkt als een goed weekend! ^O^ Hoe voel je je nu?


En voor Indaha: Hoe is het met Indahameneer en Indahapapa? :*
  † In Memoriam † maandag 13 april 2015 @ 00:19:27 #264
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_151633297
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 21:58 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Klinkt als een goed weekend! ^O^ Hoe voel je je nu?

En voor Indaha: Hoe is het met Indahameneer en Indahapapa? :*
Stukken beter gelukkig. Vrijdag ook heerlijk genoten van de zon in de achtertuin.VitamineD doet ook wonderen. Hoe is het met jou nu? *)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_151642886
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 00:19 schreef Strega het volgende:

[..]

Stukken beter gelukkig. Vrijdag ook heerlijk genoten van de zon in de achtertuin.VitamineD doet ook wonderen. Hoe is het met jou nu? *)
:+

Kan beter! Ben nogal gestrest. Gaat vanzelf over :P Fijn dat het beter gaat! :*
pi_151648632
Vertraaagiingg vertraaaging.
Hij kan niet stoppen op 'mijn station' ivm defecte trein daar. Heel leuk.. Had al vertraging vanaf Amersfoort. Het vervelende is.. Ik moet heel nodig naar de wc.. Maar sprinters hebben geen wc :').
Ben gewoon dik uur langer onderweg in totaal..

Ook nog eens knallende hoofdpijn. Leuk dit!

Oke einde klaag bericht, negeer het maar. Ik moet het altijd even van me afschrijven :@

Fijne avond allemaal w/

Edit: Vertraging inmiddels opgelopen tot 1,5uur :'(.

[ Bericht 6% gewijzigd door Duufje op 13-04-2015 16:37:53 ]
Duvel & Niels
  dinsdag 14 april 2015 @ 12:23:23 #267
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151675039
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 16:18 schreef Duufje het volgende:
Vertraaagiingg vertraaaging.
Hij kan niet stoppen op 'mijn station' ivm defecte trein daar. Heel leuk.. Had al vertraging vanaf Amersfoort. Het vervelende is.. Ik moet heel nodig naar de wc.. Maar sprinters hebben geen wc :').
Ben gewoon dik uur langer onderweg in totaal..

Ook nog eens knallende hoofdpijn. Leuk dit!

Oke einde klaag bericht, negeer het maar. Ik moet het altijd even van me afschrijven :@

Fijne avond allemaal w/

Edit: Vertraging inmiddels opgelopen tot 1,5uur :'(.
Ben je nog thuis gekomen?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_151675043
Hoi? :W

Edit: Ah Pagan leeft! *O*
Ja ik was wel weer thuis gekomen. Fietsen in t zonnetje naar huis maakte alles goed O+.
Duvel & Niels
  dinsdag 14 april 2015 @ 12:23:51 #269
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151675056
_O-
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  dinsdag 14 april 2015 @ 12:26:56 #270
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_151675106
Ik leef, idd.

Veel meer buiten met dit lekkerdere weer, kasplanten verzorgen, rommelen in de tuin en dus minder tijd achter de PC.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_151685235
Ik Fok sowieso bijna niet via de laptop. Bijna altijd mobiel. Eerste bbq van dit jaar! Nomnomnom :Y.

Waarom laat mijn geheugen mij in de steek.. Ik ben wat vergeten op te halen op school vandaag, nou moet ik van de week een keer extra reizen naar school :'(.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 april 2015 @ 18:43:49 #272
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151685255
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:26 schreef Pagan het volgende:
Ik leef, idd.

Veel meer buiten met dit lekkerdere weer, kasplanten verzorgen, rommelen in de tuin en dus minder tijd achter de PC.
Nah, iets meer respect voor Strega mag ook wel zeg :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151685449
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nah, iets meer respect voor Strega mag ook wel zeg :P
_O-
  dinsdag 14 april 2015 @ 18:51:27 #274
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_151685538
Ohja hier lees ik ook nog mee :') sorry teveel leven en weinig FOK! op het moment.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_151685550
Ik fok maar zelden op de laptop. IPad op telefoon. :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151685564
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:51 schreef Toekito het volgende:
Ohja hier lees ik ook nog mee :') sorry teveel leven en weinig FOK! op het moment.
Tsss leven... :{w
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151685587
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nah, iets meer respect voor Strega mag ook wel zeg :P
_O- _O-
Duvel & Niels
  dinsdag 14 april 2015 @ 18:53:17 #278
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_151685607
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tsss leven... :{w
i love it at the moment.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_151685655
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:53 schreef Toekito het volgende:

[..]

i love it at the moment.
Kom je nog wel op terug
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151685916
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kom je nog wel op terug
Hij zei ook 'at the moment' :+
pi_151685999
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:01 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Hij zei ook 'at the moment' :+
Ja Eehj het is dinsdag...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151686097
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja Eehj het is dinsdag...
Beetje blijven opletten, TiePie :{w
pi_151686148
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:06 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Beetje blijven opletten, TiePie :{w
Jaja bijna weekend.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151686157
Oh nog anderhalve week en dan heerlijk op vakantie *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151686645
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh nog anderhalve week en dan heerlijk op vakantie *O*
:{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151686677
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:20 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

:{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms moet dat gewoon even hoor O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151686733
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Soms moet dat gewoon even hoor O+
:Y O+
  dinsdag 14 april 2015 @ 19:30:02 #288
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_151687052
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kom je nog wel op terug
Als de liefde overgaat wellicht.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_151687162
Vakantie!! *O*

Waar gaat de reis heen Think?
Duvel & Niels
pi_151687167
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:30 schreef Toekito het volgende:

[..]

Als de liefde overgaat wellicht.
Nah.. op die manier hoef ik zelf in ieder geval niet mn gelijk te halen :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 april 2015 @ 19:45:45 #291
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151687742
Owww, wij gaan met Hemelvaart een lang weekend weg *G* naar de Harz O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151688114
O hai allemaal, hier gaat het eindelijk iets beter dus misschien krijg ik ook weer tijd voor een (FOK) leven :P

Ik voel me ineens zoveel beter en vrolijker nu de zon er is , heerlijk Lente *O* *O* *O*

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:53 schreef Toekito het volgende:

[..]

i love it at the moment.
^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_151688236
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:45 schreef Rewimo het volgende:
Owww, wij gaan met Hemelvaart een lang weekend weg *G* naar de Harz O+
Begin jij ook al? }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151688260
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:53 schreef indaha het volgende:
O hai allemaal, hier gaat het eindelijk iets beter dus misschien krijg ik ook weer tijd voor een (FOK) leven :P

Ik voel me ineens zoveel beter en vrolijker nu de zon er is , heerlijk Lente *O* *O* *O*

[..]

^O^
Spontaan goed nieuws topic! *O* O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 april 2015 @ 19:58:55 #295
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151688339
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:56 schreef PaarsBeestje het volgende:

Begin jij ook al? }:|

Sorry ;(
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151688468
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:32 schreef Duufje het volgende:
Vakantie!! *O*

Waar gaat de reis heen Think?
Italië O+ O+ O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151688902
Fijn op vakantie TP en Rewimo ^O^ , wij houden het dit jaar bij dagjes uit ,misschien nog een weekendje weg en verder hebben we veel feestjes dit jaar, schoonouders 60 jaar getrouwd ^) , ik word 50 :o en er komt een baby O+ en daar wil ik ook wat leuks voor doen
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_151688984
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:11 schreef indaha het volgende:
Fijn op vakantie TP en Rewimo ^O^ , wij houden het dit jaar bij dagjes uit ,misschien nog een weekendje weg en verder hebben we veel feestjes dit jaar, schoonouders 60 jaar getrouwd ^) , ik word 50 :o en er komt een baby O+ en daar wil ik ook wat leuks voor doen
Baby O+ Rammel :X

Dagjes uit zijn ook leuk. Zouden wij eigenlijk ook moeten doen. :+
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † dinsdag 14 april 2015 @ 21:16:28 #299
43556 miss_dynastie
pi_151691682
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nah, iets meer respect voor Strega mag ook wel zeg :P
Ik moest hardop lachen.... Terwijl ik in vergadering zit :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 april 2015 @ 21:17:31 #300
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151691713
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:

Ik moest hardop lachen.... Terwijl ik in vergadering zit :')
Sorry :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 april 2015 @ 21:17:47 #301
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151691720
Vol dan maar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')