nee dat krijg ik echt niet weg. Maar kan het wel meer in mn voeding verwerken. Ik ben sowieso heel slecht met poeder/vloeibaar medicijn
 nee dat krijg ik echt niet weg. Maar kan het wel meer in mn voeding verwerken. Ik ben sowieso heel slecht met poeder/vloeibaar medicijn   het staat me sowieso al tegen waardoor ik het echt heel moeilijk weg krijg. Overgehouden uit mn jeugd.
 het staat me sowieso al tegen waardoor ik het echt heel moeilijk weg krijg. Overgehouden uit mn jeugd.  

En anders wel van Vogel.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:36 schreef Rewimo het volgende:
De Tuinen zal het wel hebben, sommige apotheken ook, andere drogisten vast ook wel als ze producten van VSM verkopen.

Rewimo

Rewimo

Ik wist niet zeker of die het ook hebbenquote:
 Ik had altijd VSM en dan de D12 (maar D6 werkt ook).
 Ik had altijd VSM en dan de D12 (maar D6 werkt ook).

Is het ook! De eerste keer op een collega was het al spannend, maar dan denk je nog wel 'de 'prikdames' zijn wel wat gewend', gezien er regelmatig nieuwe medewerkers worden ingewerkt.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Candaasje, wat tof dat het al zo goed gaatIk zou het best eng vinden denk ik, om "vreemde" mensen te prikken. Maar dat went vast
 .... Maar dat zijn wel de mensen die je eigenlijk wil hebben, haha. Er zin overigens wel meer mensen die zich spontaan vrijwillig aanbieden, dat is wel tof!
  .... Maar dat zijn wel de mensen die je eigenlijk wil hebben, haha. Er zin overigens wel meer mensen die zich spontaan vrijwillig aanbieden, dat is wel tof! 

Rewimo

Rewimo

quote:Op woensdag 8 april 2015 19:23 schreef Rewimo het volgende:
Nux Vomica dusMogen kinderen dat ook hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

en op mij mag je wel oefenen hoor
 en op mij mag je wel oefenen hoor   , ik ben schijnbaar heel gemakkelijk te prikken en bij de bloeddonatie stroomt het snel eruit .
 , ik ben schijnbaar heel gemakkelijk te prikken en bij de bloeddonatie stroomt het snel eruit . 

Rewimo

Rewimo

Ik zal eens even zoeken voor je of ik er iets over kan vinden.quote:

Rewimo

Rewimo

Hm, ik had vroeger altijd tabletjes, ik vind nu alleen iets over druppels. En daar zit alcohol in, maar het mag wel voor kinderen vanaf 6 jaar.quote:

Zo oud is sac nog niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hm, ik had vroeger altijd tabletjes, ik vind nu alleen iets over druppels. En daar zit alcohol in, maar het mag wel voor kinderen vanaf 6 jaar.

quote:Op donderdag 9 april 2015 17:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hm, ik had vroeger altijd tabletjes, ik vind nu alleen iets over druppels. En daar zit alcohol in, maar het mag wel voor kinderen vanaf 6 jaar.
Tabletten D6 en D12 te over.quote:

Mag ook gebruikt bij kinderen vanaf 2 jaar. Voor 2 tot 6 jarigen moet je wel de dosering aanpassen. Dit staat op de bijsluiter.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
Tabletten D6 en D12 te over.
http://www.beslist.nl/products/r/VSM+Nux+Vomica+Tabletten/

Rewimo

Rewimo

Ja, ik denk zeker niet dat het kwaad kan. Het werkt vriendelijkquote:Op donderdag 9 april 2015 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze is ook nog geen 2. Maar ik ga het wel in huis halen voor geval van nood. Dan krijgt ze maar 1 korrel ofzo. Ze heeft best wat gewicht dat scheelt.

er komt wel wat los hier. Maar zal wel even duren voordat het er allemaal uit is.
 er komt wel wat los hier. Maar zal wel even duren voordat het er allemaal uit is. 

Rewimo

Rewimo

Succes met je tentamen!quote:Op vrijdag 10 april 2015 06:51 schreef Duufje het volgende:
Nu sinds gister 11u niks meer genomen want moet naar school voor een tentamen.
Fijne dag allemaal, ik hoop dat het echt zulk lekker weer word

Rewimo

Rewimo

Nog even doorbijten, dan is het weekendquote:Op vrijdag 10 april 2015 08:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Duufje succes.
Hier een chaotische dag vandaag op werk. Ik hoef geen les te geven maar ik ben er wel gestrest van.
-edit- ik ben nu even helemaal leerling loos.

De keukenzaak gaat verhuizen, dus fikse korting. Ik bespaar 250 euro op m'n budget én ik heb een M System in plaats van een SMEG
 De keukenzaak gaat verhuizen, dus fikse korting. Ik bespaar 250 euro op m'n budget én ik heb een M System in plaats van een SMEG  

Rewimo

Rewimo

Doe es een plaatje?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Succes duuf!
Ik heb zojuist de eerste aankoop voor mijn nieuwe keuken gedaan: een prachtig M-System fornuis met achterwand en afzuigkap. Blij blij blijDe keukenzaak gaat verhuizen, dus fikse korting. Ik bespaar 250 euro op m'n budget én ik heb een M System in plaats van een SMEG

Ga je er wel op de brommer heen dan?quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doe es een plaatje?
Ga zo moeders van de bus halen, ze komt weer een weekendje over. Ik slaap vanavond hendig sjiek in een hotel

Dus ik ben of aan het werk of andere verplichtingen of total loss. Dus een beetje afwezig op dit moment.
 Dus ik ben of aan het werk of andere verplichtingen of total loss. Dus een beetje afwezig op dit moment.

miss_d_babe!quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Veel plezier. Hotel in de buurt?
PB!!!
 Mooi ding, man! Jaloersch!
 Mooi ding, man! Jaloersch!   

Nice!!! Mooi gasfornuisquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
PB!!!

.
.  .
.  makkie.
 makkie.

Fijn hé! Ik heb een Smeg 6 pitter, incl vis en wokbrander.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Succes duuf!
Ik heb zojuist de eerste aankoop voor mijn nieuwe keuken gedaan: een prachtig M-System fornuis met achterwand en afzuigkap. Blij blij blijDe keukenzaak gaat verhuizen, dus fikse korting. Ik bespaar 250 euro op m'n budget én ik heb een M System in plaats van een SMEG

Rewimo

Rewimo

Mooi!quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
PB!!!

Ga vandaag langs de bouw dus even kijken of er wat gebeurt is. Gisteren wel tegels gekochtquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:29 schreef Duufje het volgende:
Belastingen.. Pff..
FR is de drukte voorbij en kan je nu lekker weekend vieren?
MD Wat een tof fornuis!! dat word wat lekkers bakken voor ons eens die in jouw nieuwe keuken staat

Ha die Paars Beest. Veel plezier met druk zijn.
Rewimo heerlijk luxe in een hotel! Veel plezier met je moeder dit weekend.
Ha die Thinkk. Krijgen we binnenkort weer een update van je huis? (ik heb em al een tijdje niet in mn active topics langs zien komen?)
Strega hoe gaat het daar?
Niemand vergeten? (ookal ben ik jong is mn geheugen niet altijd perfectos!)
Toets ging goed vanochtend!! Had ook niet anders verwacht, was een presentatie over spelbegeleiding die ik aan mijn stage kind geef. Spelbegleiding + praten over stagekind.. =makkie.

. (En volgende week wordt het nog wat pittiger, want dan ook twee dagen stage van 11 uur erbij...)
 . (En volgende week wordt het nog wat pittiger, want dan ook twee dagen stage van 11 uur erbij...) .
  .

Had je al naar de maten van het rozer dan roze dekentje kunnen kijken?
 Had je al naar de maten van het rozer dan roze dekentje kunnen kijken?  

Gooi ik liever niet online. Ik wilde roepen dat ik je ff zou appen maar heb je nummer helemaal nietquote:
 Ik pm je een linkje!
 Ik pm je een linkje!   

En heel mooi gewordenquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
Triple post: Het babycadeautje voor het nichtje van Indaha is af in ieder geval

Veel plezierquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doe es een plaatje?
Ga zo moeders van de bus halen, ze komt weer een weekendje over. Ik slaap vanavond hendig sjiek in een hotel

Wauw mooiquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
PB!!!

Goed zoquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:29 schreef Duufje het volgende:
Belastingen.. Pff..
FR is de drukte voorbij en kan je nu lekker weekend vieren?
MD Wat een tof fornuis!! dat word wat lekkers bakken voor ons eens die in jouw nieuwe keuken staat

Ha die Paars Beest. Veel plezier met druk zijn.
Rewimo heerlijk luxe in een hotel! Veel plezier met je moeder dit weekend.
Ha die Thinkk. Krijgen we binnenkort weer een update van je huis? (ik heb em al een tijdje niet in mn active topics langs zien komen?)
Strega hoe gaat het daar?
Niemand vergeten? (ookal ben ik jong is mn geheugen niet altijd perfectos!)
Toets ging goed vanochtend!! Had ook niet anders verwacht, was een presentatie over spelbegeleiding die ik aan mijn stage kind geef. Spelbegleiding + praten over stagekind.. =makkie.
 , hoe gaat het met je buik ?
 , hoe gaat het met je buik ?Veel plezier en succes komende weekquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:00 schreef Candaasje het volgende:
Luxe hoor, m_d!
Ik heb vannacht als een blok geslapen. Best pittig, zo'n eerste weekje!. (En volgende week wordt het nog wat pittiger, want dan ook twee dagen stage van 11 uur erbij...)
Zometeen met mijn ouders uit eten.

Hoe was het op de bouw ?quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ga vandaag langs de bouw dus even kijken of er wat gebeurt is. Gisteren wel tegels gekocht

Goed iedere keer is er weer iets gedaan. Leuk om te zien.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:30 schreef indaha het volgende:
[..]
En heel mooi geworden
[..]
Veel plezier
[..]
Wauw mooi
[..]
Goed zo, hoe gaat het met je buik ?
[..]
Veel plezier en succes komende week
[..]
Hoe was het op de bouw ?

Rewimo

Rewimo

Mja, komt me ook wel bekend voor (vooral de badkamerquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kon wel wat dingen afstrepen
https://www.thedodo.com/signs-cats-take-over-home-969851567.html
 )
 )

.
. 

Rewimo

Rewimo

Gelukkig dat je je beter voeltquote:Op zondag 12 april 2015 11:15 schreef Duufje het volgende:
Hoi
Vandaag mn verjaardag vieren samen met mijn moeder. We zijn donderdag jarig. Gelukkig mooi weer.
Ik weet niet meer wie het vroeg maar mijn darmen zijn nog wel van slag ja. Gebruik nogsteeds laxeermiddelen (als ik thuis ben dan anders niet). Maar de pijn is grotendeels weg.
 Wat apart dat je tegelijk met je moeder jarig bent
 Wat apart dat je tegelijk met je moeder jarig bent  Veel plezier vandaag!
 Veel plezier vandaag!

Veel plezierquote:Op zondag 12 april 2015 11:15 schreef Duufje het volgende:
Hoi
Vandaag mn verjaardag vieren samen met mijn moeder. We zijn donderdag jarig. Gelukkig mooi weer.
Ik weet niet meer wie het vroeg maar mijn darmen zijn nog wel van slag ja. Gebruik nogsteeds laxeermiddelen (als ik thuis ben dan anders niet). Maar de pijn is grotendeels weg.

Ja ik ookquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kon wel wat dingen afstrepen
https://www.thedodo.com/signs-cats-take-over-home-969851567.html

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |