Oh. Ja. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:03 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
"nog niet" Ik neem mijn ouders mee naar de GutterFM meet.
Hoi faaileksquote:
TR? Neequote:
Fokkie doe niet zo gek.quote:
Probeer jij mij nu te foppen fopjequote:
Een watquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:12 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ga vanavond wat death cab for cutie er doorheen prakken. gewoon omdat het kan.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:12 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ga vanavond wat death cab for cutie er doorheen prakken. gewoon omdat het kan.
Nu weet ik nog steeds niet wat het is. Klinkt niet echt als zwoele lovesongsquote:
Maar dat is het wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet wat het is. Klinkt niet echt als zwoele lovesongs
Het is geen metal, als je dat misschien denkt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet wat het is. Klinkt niet echt als zwoele lovesongs
Je gaat voor een gat in je maag yesquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
Overigens passen er 8 shots espresso in een Sriracha mok.
Einde dienstmededeling.
Beter een gat in je maag, dan een maag in je gatquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je gaat voor een gat in je maag yes?
Zonder een gat in je maag is poepen wel vet lastig. Maar ja, daar weet jij niets van immers, want meisje.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je gaat voor een gat in je maag yes?
Bah poepenquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zonder een gat in je maag is poepen wel vet lastig. Maar ja, daar weet jij niets van immers, want meisje.
Bahquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beter een gat in je maag, dan een maag in je gat
Spaar je energie voor 11 april bby.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gons nu van de cafeďne dus ik kan best druk doen als je dat wil.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vraag me af op welke frequentie ik moet vibreren om onzichtbaar te worden.
Cookie for reference.
R30. Dat of Radio Onzin, omdat het kan. Whehe.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:56 schreef pixelbitty het volgende:
Hoe moet R49 nu gaan heten nu ze niet meer in ONZ zitten...
Doenquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gons nu van de cafeďne dus ik kan best druk doen als je dat wil.
Ik kan 10 shots espresso drinken zonder wat te voelen geloof ikquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens de halve mok op en ik voel het al.
Ligt er aan welke. Maar dit is de sterkste die ik in dit apparaat kan stoppen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik kan 10 shots espresso drinken zonder wat te voelen geloof ik
Geen idee, gokje.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, wat heeft de Constante van Planck er mee te maken?
Vooral de uitgebalanceerde compositie. "Fuck it, alles linksbovenin" samen met het creatief gebruik van kleur en Comic Sans. Bohh.quote:
Is kunstquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vooral de uitgebalanceerde compositie. "Fuck it, alles linksbovenin" samen met het creatief gebruik van kleur en Comic Sans. Bohh.
Dat is niet relevant. Het was een referentie naar de Artemis Fowl boeken. Waar de elven vibreren als ze onzichtbaar worden.quote:
Ohquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is niet relevant. Het was een referentie naar de Artemis Fowl boeken. Waar de elven vibreren als ze onzichtbaar worden.
what... is the airspeed velocity of an unladen swallow?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is niet relevant. Het was een referentie naar de Artemis Fowl boeken. Waar de elven vibreren als ze onzichtbaar worden.
What do you mean? African of European swallow?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:06 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
what... is the airspeed velocity of an unladen swallow?
huh? what? I don't know that.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
What do you mean? African of European swallow?
Well, you have to know these things when you're a king you know.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
huh? what? I don't know that.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ik ga naar huis en mijn shit klaarzettenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Well, you have to know these things when you're a king you know.
Aww yisss.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:15 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga naar huis en mijn shit klaarzetten.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:21 schreef Fokker89 het volgende:
Beste menschen van de radio!
Zoals jullie gemerkt hebben zijn de buren vertrokken naar MUZ, dit omdat er in ONZ geen ruimte meer is voor een radiostation. Helaas betekent dit voor ons dat we ook weg zullen moeten. Vooralsnog is er geen ander subfora waar we terecht kunnen.
Daarom zullen we er hier op FOK! waarschijnlijk mee stoppen, dit komt voor ons ook onverwacht, maar we mogen gelukkig nog een week hier zitten, laten we er een leuke week van maken.
Zoals jullie gemerkt hebben zijn de buren vertrokken naar MUZ, dit omdat er in ONZ geen ruimte meer is voor een radiostation. Helaas betekent dit voor ons dat we ook weg zullen moeten. Vooralsnog is er geen ander subfora waar we terecht kunnen.
Daarom zullen we er hier op FOK! waarschijnlijk mee stoppen, dit komt voor ons ook onverwacht, maar we mogen gelukkig nog een week hier zitten, laten we er een leuke week van maken.
The fuck.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:21 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:26 schreef deadprez het volgende:
Wel jammer. Ik post hier niet zo vaak, maar vind het een leuke reeks. En de shows zijn sowieso top.
Ik snap m niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs komen uit Engeland.
Dit gaat heel vaak verkeerd begrepen wordenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:47 schreef DrNick het volgende:
Poll: Ik ben tegen de sluiting van dit topic
• Ja
• Neen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hoe dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit gaat heel vaak verkeerd begrepen worden
quote:
Heeu!quote:
Welke (f)a verzint dit dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:54 schreef smegmanus het volgende:
Nou nee, als geen ander forum het topic wil hebben is het helaas toch echt gedaan.
Maar waarom mag het topic niet gewoon in ONZ blijven staan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:54 schreef smegmanus het volgende:
Nou nee, als geen ander forum het topic wil hebben is het helaas toch echt gedaan.
Hm, oké. Zonde wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:57 schreef smegmanus het volgende:
Omdat operatie schoon schip des ONZ alsmede gelijke monniken gelijke kappen.
Sorry ik moest even lachen omdat je schoon schip zei, wat wordt daar mee bedoeld danquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:57 schreef smegmanus het volgende:
Slaat als een tang op een varken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:57 schreef smegmanus het volgende:
Even schrobben en dan mogen we er weer in.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Sorry ik moest even lachen omdat je schoon schip zei, wat wordt daar mee bedoeld dan?
Even een flinke stoot azitromycine door ONZ heen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Even schrobben en dan mogen we er weer in.
Haha. Schoon schip maken op een baggerschuit. Moest lachen wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:57 schreef smegmanus het volgende:
Dat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Schoon schip maken op een baggerschuit. Moest lachen wel.
Het is ook niet of je dan ineens andere users aantrekt die ineens andere topics aanmakenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Schoon schip maken op een baggerschuit. Moest lachen wel.
Ik ga sws luisteren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:00 schreef pixelbitty het volgende:
Gaan er nog wel mensen luisteren of gaat iedereen huilen vanavond? Want dan ga ik ook een beetje huilen
.
Ik tune net in.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:00 schreef pixelbitty het volgende:
Gaan er nog wel mensen luisteren of gaat iedereen huilen vanavond? Want dan ga ik ook een beetje huilen
.
ik zit klaarquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:00 schreef pixelbitty het volgende:
.
Ik ben al ingeschakeld. Kom dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:00 schreef pixelbitty het volgende:
.
Ik ben al eerder begonnen dus ik denk dat het wel goed zit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:01 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben ook ingetuned,
Iedereen wel even opnieuw intunen
Tuurlijk, je kan zo mee de kliko in.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben momenteel gedompeld in diepe rouw
Kan ik mij ook vastketenen aan dit topic als vorm van protest?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kan zo mee de kliko in.
Tjah, daar zit ik ook wel aan te denken, maar dat is in beheer van FA's en die willen niet bepaald ergens aan meewerken, daarnaast is dat niet echt toegankelijk voor iedereenquote:
Dat had ik al een keer voorgesteld maar daar werd niet goed op gereageerdquote:
net m'n geld uitgegeven aan shotglaasjes en een mokkel uit Rusland manquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kan zo mee de kliko in.
Hoe heet ze?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
net m'n geld uitgegeven aan shotglaasjes en een mokkel uit Rusland man
We werven wel mensen via PM en openen een kanaal op de fok ircquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, daar zit ik ook wel aan te denken, maar dat is in beheer van FA's en die willen niet bepaald ergens aan meewerken, daarnaast is dat niet echt toegankelijk voor iedereen
Geen idee. Mijn anonieme verkoopster kon geen verdere info geven ivm veiligheid oidquote:
Tja. Als de stekker er helemaal uit gaat is het voor niemand toegankelijk. Hangt dan inderdaad van de medewerking van de FA's af.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, daar zit ik ook wel aan te denken, maar dat is in beheer van FA's en die willen niet bepaald ergens aan meewerken, daarnaast is dat niet echt toegankelijk voor iedereen
Joahhhh en dan allemaal trivia bots en zo erbijquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
We werven wel mensen via PM en openen een kanaal op de fok irc
Internet Radio Chat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
We werven wel mensen via PM en openen een kanaal op de fok irc
Dat is de wil van Cthulhu.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar wat zou dan de precieze reden zijn dat Gutter FM dicht gaat
Dattem.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.
Dat zou wel een hoop verklarenquote:
wat een kut spel was dat man.quote:
ALL HAIL LORD XENU.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat zou wel een hoop verklaren
Cthulu
Church of Scientology
n00bquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
wat een kut spel was dat man.
ik kan die snelheid niet handelen.
dit zal ik onthouden, 10 mei krijg je een klapper op je muil.quote:
U know u deadquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dit zal ik onthouden, 10 mei krijg je een klapper op je muil.
Film je het dan wel evenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dit zal ik onthouden, 10 mei krijg je een klapper op je muil.
quote:
HOU JE MOND IEIEIEIEIHHUHUHUHUHUHUUHUHUHUUHH LEEEELELEEEEquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Pixel haar autisme kan de verandering op GUTTER niet handelen
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
HOU JE MOND IEIEIEIEIHHUHUHUHUHUHUUHUHUHUUHH LEEEELELEEEE
* SgtPorkbeans trekt flesje bier open en doet proostenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
Wat ik er van vind?
Ik giet mij momenteel helemaal vol met drank, laat ze allemaal de tering krijgen
Inb4 Ciske de Rat - Krijg Toch Allemaal de Kolerequote:Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
Wat ik er van vind?
Ik giet mij momenteel helemaal vol met drank, laat ze allemaal de tering krijgen
Ik niet. Ik val dan ook niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik ben een expert in vallen toevallig
En hierbij een verzoekje voor PIxelquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inb4 Ciske de Rat - Krijg Toch Allemaal de Kolere
Moest stiekem lachen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik ben een expert in vallen toevallig
nee je hebt het niet door, die k.o komt zo snel dat je gewoon geen idee hebt wat je overkomt broeder.quote:
Wel een emo met een leuke stem danquote:
Je kan er beter een voor jezelf vragen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee je hebt het niet door, die k.o komt zo snel dat je gewoon geen idee hebt wat je overkomt broeder.
Can I get a prayer for Nickj0n?!
Dat is waar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wel een emo met een leuke stem dan
Niet nodig. Ik heb sinds kort de grote broeder Allah achter mij.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je kan er beter een voor jezelf vragen.
quote:
Jullie zijn allemaal watjes.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee je hebt het niet door, die k.o komt zo snel dat je gewoon geen idee hebt wat je overkomt broeder.
Can I get a prayer for Nickj0n?!
Zit je al in Syria dan bradda?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb sinds kort de grote broeder Allah achter mij.
Mashallahquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb sinds kort de grote broeder Allah achter mij.
stil mang, geheime locatie alles.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zit je al in Syria dan bradda?
thx bbyquote:
Ah oke, voer je daar een grote oorlog tegen de lokale boeren?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
stil mang, geheime locatie alles.
Ensgederia is de place 2 b
Steelt mijn tekst, ik wilde zeggen Mashallah ik hoop dat het topic open blijftquote:
Nah niet zo groot.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah oke, voer je daar een grote oorlog tegen de lokale boeren?
Ik luister niet naar dergelijke onjuistheden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
thx bby
nickj0n dat betekent RIP NICKJ0N.
dat je het ff weet
Pink.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat ik bij jou genoeg heb aan een duim.
ik vind moeilijke woorden wel sexy dus ik doe meequote:Op woensdag 25 maart 2015 21:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet samen met Lt.Surge een partisanenleger beginnen om GUTTER open te houden
SPOILER: Nieuwe Muse MeukOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reapers en Psycho lijken me wel tof.🐙
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik vind moeilijke woorden wel sexy dus ik doe mee
Verder in hetzelfde tijdsbestek.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verder weet ik niet. Harder wel denk ik.
pvt.Pixel meldt zich.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet samen met Lt.Surge een partisanenleger beginnen om GUTTER open te houden
Bij deze de orde van Surge.quote:
Ben ik nou de leider opeens?!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bij deze de orde van Surge.
* SgtPorkbeans speldje opprikken doet
Gefeliciteerd kadet!
Lt staat boven sgt en pvt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ben ik nou de leider opeens?!
Shit just got real.
Ja, maar het was niet eens mijn idee mang.quote:
Jij bent ook hoger in rangquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ben ik nou de leider opeens?!
Shit just got real.
gl met je nickchangequote:Op woensdag 25 maart 2015 21:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jij bent ook hoger in rang
Al wil ik mezelf ook wel bevorderen tot Gen.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
gl met je nickchange
dus, ons leger is 3 man sterk?
Waar is de rest van ons vleesschild dan?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
*kijkt naar nickname*
Hoe hoog in de rank staat "De" ?
Douwe egberts is gelijk aan maarschalk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
*kijkt naar nickname*
Hoe hoog in de rank staat "De" ?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Douwe egberts is gelijk aan maarschalk.
Oorlogen zijn gewonnen op matige koffie.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Douwe egberts is gelijk aan maarschalk.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oorlogen zijn gewonnen op matige koffie.
YIILILILILILILILILI!1!!!!!!1!11!11quote:
Mijn haar heeft medusa-achtige kracht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Dus gaan crip en zwabber nu vechten om de leiding?
Ik laat me verrassen. Crip heeft de overwinning al opgeëist zie ik.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn haar heeft medusa-achtige kracht.
Och.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct, maar het is nog steeds een functie van afstand en tijd. Niet alleen afstand.
ripquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:40 schreef hoink581 het volgende:
Ik hoorde dat ONZ ons niet meer moet hebben?
Tossed away like yesterday's jam.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:40 schreef hoink581 het volgende:
Ik hoorde dat ONZ ons niet meer moet hebben?
LELELEELELELELEELE!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
* SgtPorkbeans zweert trouw aan Crip
noicequote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
* SgtPorkbeans zweert trouw aan Crip
Bye bye baby I can't believe itquote:
Maar wat is er aan de hand dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tossed away like yesterday's jam.
I'm in. Ik ben gewoon afgezet door mijn eigen volkquote:
wowowowquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
I'm in. Ik ben gewoon afgezet door mijn eigen volk
Inb4: een ban wegens hoogverraad van de staat des FOK!squote:
Ik ben onschuldig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Inb4: een ban wegens hoogverraad van de staat des FOK!s
Dat ben ik, ik kan niet bannen, en zou sws pix niet bannenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Inb4: een ban wegens hoogverraad van de staat des FOK!s
Ik laat mij wel fussileren door een banpelotonquote:
Ok, i'm in.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als we de overwinning behaald hebben.
Ik laat mij wel penetreren door Danny als dat helptquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik laat mij wel fussileren door een banpeloton
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik laat mij wel penetreren door Danny als dat helpt
Als jij nou even het goede voorbeeld geeft waarde hoinkquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je effe op de goede plaatsen wat zuigt kan er veel geregeld worden denk ik .
quote:
Likje kan ik wel geven hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als jij nou even het goede voorbeeld geeft waarde hoink
Misschien raakt ie dan al wel overtuigdquote:
btch pls, u got nothin on miquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb sicke killstreaks op o.a CoD en PvZ:GW.
u r doomed m8 get rekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |