Oh. Ja. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:03 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
"nog niet" Ik neem mijn ouders mee naar de GutterFM meet.
Hoi faaileksquote:
TR? Neequote:
Fokkie doe niet zo gek.quote:
Probeer jij mij nu te foppen fopjequote:
Een watquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:12 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ga vanavond wat death cab for cutie er doorheen prakken. gewoon omdat het kan.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:12 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ga vanavond wat death cab for cutie er doorheen prakken. gewoon omdat het kan.
Nu weet ik nog steeds niet wat het is. Klinkt niet echt als zwoele lovesongsquote:
Maar dat is het wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet wat het is. Klinkt niet echt als zwoele lovesongs
Het is geen metal, als je dat misschien denkt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet wat het is. Klinkt niet echt als zwoele lovesongs
Je gaat voor een gat in je maag yesquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
Overigens passen er 8 shots espresso in een Sriracha mok.
Einde dienstmededeling.
Beter een gat in je maag, dan een maag in je gatquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je gaat voor een gat in je maag yes?
Zonder een gat in je maag is poepen wel vet lastig. Maar ja, daar weet jij niets van immers, want meisje.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je gaat voor een gat in je maag yes?
Bah poepenquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zonder een gat in je maag is poepen wel vet lastig. Maar ja, daar weet jij niets van immers, want meisje.
Bahquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beter een gat in je maag, dan een maag in je gat
Spaar je energie voor 11 april bby.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gons nu van de cafeïne dus ik kan best druk doen als je dat wil.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vraag me af op welke frequentie ik moet vibreren om onzichtbaar te worden.
Cookie for reference.
R30. Dat of Radio Onzin, omdat het kan. Whehe.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:56 schreef pixelbitty het volgende:
Hoe moet R49 nu gaan heten nu ze niet meer in ONZ zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |