Niemand behalve dekatophetspek (zondagavond) en Hoink (donderdagavond) draaien echt op vaste tijden, hoewel ik wel zit te denken om standaard gewoon op woensdagavond te gaan draaien als weekbreekquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:26 schreef Crip het volgende:
Wat is het rooster wil ff kijken welke dag ik normaliter kan draaien
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Niemand behalve dekatophetspek (zondagavond) en Hoink (donderdagavond) draaien echt op vaste tijden, hoewel ik wel zit te denken om standaard gewoon op woensdagavond te gaan draaien als weekbreek
In principe kan er 24/7 radio gemaakt worden. Rooster voor deze week staat in de OP
Ik zou wel elke vrijdag willen draaienquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Niemand behalve dekatophetspek (zondagavond) en Hoink (donderdagavond) draaien echt op vaste tijden, hoewel ik wel zit te denken om standaard gewoon op woensdagavond te gaan draaien als weekbreek
In principe kan er 24/7 radio gemaakt worden. Rooster voor deze week staat in de OP
Vrijdag en zaterdag zijn wel populaire avonden dus dat is als vaste avond wat lastiger.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou wel elke vrijdag willen draaien
Dit iddquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag zijn wel populaire avonden dus dat is als vaste avond wat lastiger.
Haalt Crip om die tijd geen woningen leegquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:49 schreef pixelbitty het volgende:
Maar Crip ik zou je zelfs luisteren op dinsdag om 3 uur snachts hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ja maar zolang er niemand wil kan dat ook prima, alleen om nu al de komende zoveel weken te plannen is niet zo handig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit iddIk vond het mijn eerste weken wel erg leuk om de vrijdagavond te hoggen
..
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Haalt Crip om die tijd geen woningen leeg
Dan is ze aan het oefenen voor de K3-auditie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Haalt Crip om die tijd geen woningen leeg
Zo praat je niet over m'n gurlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Benader mij, zusterquote:
Succes!quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:55 schreef Crip het volgende:
Ik kijk even dan gewoon random wat kan etc. ^_^ Komt guud.
Ga ff rijlessennn x
dat kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:58 schreef pixelbitty het volgende:
Asian gurl bij masterchef klinkt als uccie. UCCIE ZIT BIJ MASTERCHEF.ielloemmienadie confurmt.
Ik zit bij mijn ouders op de koffiequote:
oh okquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:00 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn ouders op de koffie
Mijn ouders zijn best wel lief hurrquote:
daar kan ik nog niet over oordelen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn best wel lief hurr.
"nog niet" Ik neem mijn ouders mee naar de GutterFM meet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
daar kan ik nog niet over oordelen.
ging meer om de tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |