Dat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Schoon schip maken op een baggerschuit. Moest lachen wel.
Het is ook niet of je dan ineens andere users aantrekt die ineens andere topics aanmakenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Schoon schip maken op een baggerschuit. Moest lachen wel.
Ik ga sws luisteren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:00 schreef pixelbitty het volgende:
Gaan er nog wel mensen luisteren of gaat iedereen huilen vanavond? Want dan ga ik ook een beetje huilen
.
Ik tune net in.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:00 schreef pixelbitty het volgende:
Gaan er nog wel mensen luisteren of gaat iedereen huilen vanavond? Want dan ga ik ook een beetje huilen
.
ik zit klaarquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:00 schreef pixelbitty het volgende:
.
Ik ben al ingeschakeld. Kom dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:00 schreef pixelbitty het volgende:
.
Ik ben al eerder begonnen dus ik denk dat het wel goed zit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:01 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben ook ingetuned,
Iedereen wel even opnieuw intunen
Tuurlijk, je kan zo mee de kliko in.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben momenteel gedompeld in diepe rouw
Kan ik mij ook vastketenen aan dit topic als vorm van protest?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kan zo mee de kliko in.
Tjah, daar zit ik ook wel aan te denken, maar dat is in beheer van FA's en die willen niet bepaald ergens aan meewerken, daarnaast is dat niet echt toegankelijk voor iedereenquote:
Dat had ik al een keer voorgesteld maar daar werd niet goed op gereageerdquote:
net m'n geld uitgegeven aan shotglaasjes en een mokkel uit Rusland manquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kan zo mee de kliko in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |