Dat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Schoon schip maken op een baggerschuit. Moest lachen wel.
Het is ook niet of je dan ineens andere users aantrekt die ineens andere topics aanmakenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Schoon schip maken op een baggerschuit. Moest lachen wel.
Ik ga sws luisteren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:00 schreef pixelbitty het volgende:
Gaan er nog wel mensen luisteren of gaat iedereen huilen vanavond? Want dan ga ik ook een beetje huilen
.
Ik tune net in.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:00 schreef pixelbitty het volgende:
Gaan er nog wel mensen luisteren of gaat iedereen huilen vanavond? Want dan ga ik ook een beetje huilen
.
ik zit klaarquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:00 schreef pixelbitty het volgende:
.
Ik ben al ingeschakeld. Kom dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:00 schreef pixelbitty het volgende:
.
Ik ben al eerder begonnen dus ik denk dat het wel goed zit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:01 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben ook ingetuned,
Iedereen wel even opnieuw intunen
Tuurlijk, je kan zo mee de kliko in.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben momenteel gedompeld in diepe rouw
Kan ik mij ook vastketenen aan dit topic als vorm van protest?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kan zo mee de kliko in.
Tjah, daar zit ik ook wel aan te denken, maar dat is in beheer van FA's en die willen niet bepaald ergens aan meewerken, daarnaast is dat niet echt toegankelijk voor iedereenquote:
Dat had ik al een keer voorgesteld maar daar werd niet goed op gereageerdquote:
net m'n geld uitgegeven aan shotglaasjes en een mokkel uit Rusland manquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kan zo mee de kliko in.
Hoe heet ze?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
net m'n geld uitgegeven aan shotglaasjes en een mokkel uit Rusland man
We werven wel mensen via PM en openen een kanaal op de fok ircquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, daar zit ik ook wel aan te denken, maar dat is in beheer van FA's en die willen niet bepaald ergens aan meewerken, daarnaast is dat niet echt toegankelijk voor iedereen
Geen idee. Mijn anonieme verkoopster kon geen verdere info geven ivm veiligheid oidquote:
Tja. Als de stekker er helemaal uit gaat is het voor niemand toegankelijk. Hangt dan inderdaad van de medewerking van de FA's af.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, daar zit ik ook wel aan te denken, maar dat is in beheer van FA's en die willen niet bepaald ergens aan meewerken, daarnaast is dat niet echt toegankelijk voor iedereen
Joahhhh en dan allemaal trivia bots en zo erbijquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
We werven wel mensen via PM en openen een kanaal op de fok irc
Internet Radio Chat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
We werven wel mensen via PM en openen een kanaal op de fok irc
Dat is de wil van Cthulhu.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar wat zou dan de precieze reden zijn dat Gutter FM dicht gaat
Dattem.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.
Dat zou wel een hoop verklarenquote:
wat een kut spel was dat man.quote:
ALL HAIL LORD XENU.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat zou wel een hoop verklaren
Cthulu
Church of Scientology
n00bquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
wat een kut spel was dat man.
ik kan die snelheid niet handelen.
dit zal ik onthouden, 10 mei krijg je een klapper op je muil.quote:
U know u deadquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dit zal ik onthouden, 10 mei krijg je een klapper op je muil.
Film je het dan wel evenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dit zal ik onthouden, 10 mei krijg je een klapper op je muil.
quote:
HOU JE MOND IEIEIEIEIHHUHUHUHUHUHUUHUHUHUUHH LEEEELELEEEEquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Pixel haar autisme kan de verandering op GUTTER niet handelen
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
HOU JE MOND IEIEIEIEIHHUHUHUHUHUHUUHUHUHUUHH LEEEELELEEEE
* SgtPorkbeans trekt flesje bier open en doet proostenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
Wat ik er van vind?
Ik giet mij momenteel helemaal vol met drank, laat ze allemaal de tering krijgen
Inb4 Ciske de Rat - Krijg Toch Allemaal de Kolerequote:Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
Wat ik er van vind?
Ik giet mij momenteel helemaal vol met drank, laat ze allemaal de tering krijgen
Ik niet. Ik val dan ook niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik ben een expert in vallen toevallig
En hierbij een verzoekje voor PIxelquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inb4 Ciske de Rat - Krijg Toch Allemaal de Kolere
Moest stiekem lachen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik ben een expert in vallen toevallig
nee je hebt het niet door, die k.o komt zo snel dat je gewoon geen idee hebt wat je overkomt broeder.quote:
Wel een emo met een leuke stem danquote:
Je kan er beter een voor jezelf vragen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee je hebt het niet door, die k.o komt zo snel dat je gewoon geen idee hebt wat je overkomt broeder.
Can I get a prayer for Nickj0n?!
Dat is waar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wel een emo met een leuke stem dan
Niet nodig. Ik heb sinds kort de grote broeder Allah achter mij.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je kan er beter een voor jezelf vragen.
quote:
Jullie zijn allemaal watjes.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee je hebt het niet door, die k.o komt zo snel dat je gewoon geen idee hebt wat je overkomt broeder.
Can I get a prayer for Nickj0n?!
Zit je al in Syria dan bradda?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb sinds kort de grote broeder Allah achter mij.
Mashallahquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb sinds kort de grote broeder Allah achter mij.
stil mang, geheime locatie alles.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zit je al in Syria dan bradda?
thx bbyquote:
Ah oke, voer je daar een grote oorlog tegen de lokale boeren?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
stil mang, geheime locatie alles.
Ensgederia is de place 2 b
Steelt mijn tekst, ik wilde zeggen Mashallah ik hoop dat het topic open blijftquote:
Nah niet zo groot.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah oke, voer je daar een grote oorlog tegen de lokale boeren?
Ik luister niet naar dergelijke onjuistheden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
thx bby
nickj0n dat betekent RIP NICKJ0N.
dat je het ff weet
Pink.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat ik bij jou genoeg heb aan een duim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |